Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hey Caro...

Wat een verschrikkelijk nieuws... Heel veel sterkte saampjes...Je krijgt een dikke knuffel!

Liefs
    Karina

2. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Caro31, Jeetje wat erg dit zeg, heel veel sterkte de komende tijd.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, wat verdrietig om dit te moeten lezen.
    Ik had zo gehoopt dat je geen slecht nieuws zou komen melden.
    Heel veel sterkte en neem de tijd saampjes om het te verwerken.
    Ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen zijn.

Liefs Mieke

4. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Thanx voor jullie reakties!

Van dat HCG hormoon zou heel goed kunnen, ik weet het niet!

Ik heb niet echt vreemde dingen waar ik opeens trek in heb, wel dat ik de ene week snak naar vet, dan weer naar zoet en wat bij mij juist vreemd is dat ik dingen waar ik normaal gek op ben, nu niet meer lust; chocolade heb ik geen trek in, vis moet ik opeens sinds dag 1 van zw.schap niet meer aan denken helaas en augurken ook niet meer, niks wat zuur is.

Ik ben idd nog steeds misselijk en geef op sommige dagen nog over, maar toch word het minder. Het is nu meer dat mijn maag van streek is of als ik me druk maak of grieperig voel (energie heb ik maar enkele dagen), maar een tijdje terug was het nog standaard elke ochtend en werd ik echt kotsmisselijk van elke lucht: van de hond, van parfum, als iemand een boer liet moest ik rennen, en het ergste was etenslucht. Als mijn vriend ging koken, bakken of iets in de oven of magnetron deed, moest ik echt wegwezen, anders kon ik naar de wc rennen. Mijn vriend word nu nog gek van me dat ik alles vind stinken haha, maar toch is het al sterk verminderd.

Mijn borsten zijn ook een cup gegroeid en buik is ook al enorm (sommigen denken dat ik 6 mnd ben). Ze deden ook erg pijn en jeukten een beetje, maar ik smeer mezelf elke dag goed in met borstencreme en speciale olie voor de buik. Die gel lijkt me wel een goede tip! Zelf ga ik hierna denk ik uierzalf proberen, want die speciale producten voor zwangeren vind ik erg duur. Mijn borsten zijn al minder hard (leken wel siliconen, vond ik absoluut niet erg ;) en minder pijnlijk, maar nog wel gevoelig.

Maar weet je, misschien hebben jullie dat ook wel.. je kan je echt beroerd voelen, maar als je je eens een dag goed voelt en niks voelt, dan maak je je ook weer zorgen! Dus al die klachten zijn op een bepaalde manier toch erg fijn ;)

Tip: Bij Hunkermuller of Livera (haal die 2 altijd door elkaar) verkopen ze voor 7 euro, 3 tussenstukjes voor je bh, handig als je omvang te strak gaat zitten!

5. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Sorry, ik had mijn bericht uren geleden al getypt toen ik opeens bezoek kreeg en drukte dus nu pas op verzenden...

Na het plaatsen lees ik pas jouw bericht Caro, wat vreselijk voor jullie!

Ik hoop dat je naast al je verdriet en verwerking je je idd kan vasthouden aan het feit dat je zwanger kan worden en dat jouw tijd vast nog wel komt!

Sterkte meid, leef met jullie mee!

Veel liefs...

6. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    als eerste voor caro heel veel sterkte met het verlies, en we gaan allemaal duimen voor je dat je weer spontaan zwanger word. het is indd een schale troost maar je weet nu dat het lukt

ook ik zit hier nog steeds in afwachting op me eerste echo
    vraag me eigen af als het niet goed is of ik dan wel last blijf houden van de zwangerschapsverschijnselen en me buik die dikker word
    weet iemand hier het antwoord op?

het weekend samen weg was echt heerlijk
    me schoonvader had als verassing de bruidssuite geboekt
    het gaat alleen zo vlug voorbij helaas

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dag lieve Caro31,

Het mocht dus toch niet zo zijn. Wat een ontzettende teleurstelling voor jullie zeg, temeer daar je er zo onzeker over was of het nog wel ging lukken. Kan me voorstellen dat je je zowel lichamelijk als geestelijk leeg voelt nu. Hoe gaat het nu verder? Moet je nog een curretage of afwachten tot het laatste weefseltje loslaat?
    Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en hoop dat het gauw weer raak mag zijn. Blijf je ons lekker op de hoogte houden van hoe je je voelt, als dat tenminste goed voelt voor je?

Hugs en lief van
    noppie

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Weten doe ik niks, maar laatst las ik op de vk-site dat het aanwezig zijn of aanwezig zijn van zwangerschapssymptomen niets zegt over de kwaliteit van de zwangerschap. Aan de andere kant hoor je vaak genoeg van meiden dat 'ze zich niet meer zwanger voelden toen het misging', dus tja, wat is waarheid? Maar Mirella: ik was gister ook best zenuwachtig en had gewoon een goede echo. De allergrootste kans is en blijft natuurlijk dat het gewoon GOED zit meid.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedenavond lieve mama's!
    Hoe gaat het hier?

Mijn man vertelde net dat ie volgend weekend voor een kinderkamertje wil gaan kijken. Zwijmel-zwijmel. Krijg er helemaal vlinders van! :D

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Caro, ik lees net je berichtje. Wat afschruwelijk voor jullie zeg, vooral omdat je eerst een kloppend hartje hebt gezien. Ik wens jullie veel sterkte en neem de tijd. *knuf*

Mirella, als je je kindje verliest, kan je lichaam zich nog wel zwanger voelen. Een vriendin van mij heeft een missed abortion gehad. Zij voelde zich zwanger tot aan de curretage, dat was heel zwaar.

Mieke, ik voel me net als jij. Ik word soms zo onzeker, ik wil die echo zo graag hebben. Heb vandaag ook weer wat bloed verloren, wat ook niet echt geruststelt. Heb nu ook krampjes, maar dat zal wel stress zijn. Ik wil gewoon snel duidelijkheid. Laten we gewoon afspreken dat we allebei op 30 julie een hele mooie echo krijgen!

Noppie, gefeliciteerd met je echo!

Amor, wat een heftig verhaal zeg. Heel knap dat je doorgaat met leven. Wij helpen je de dagen door te komen en ik hoop dat je snel weer op de been bent.

De rest, zorg goed voor jezelf he. Truste!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    DEAL

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Lieve Caro, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel erg veel sterkte gewenst bij dit enorme verlies! :(

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @caro lieve meid heb er echt geen woorden voor. Het is zo vreselijk lieve meid ik wens je heel veel sterkte met dit hele moeilijke verlies

14. Chantal1508

Chantal1508 Actief lid

3 jun 2008
    100
    0
    0
    serveerster
    Heerlen
    @caro, Lievred kheb er geen woorden voor, heeeel veel sterkte met dit enorme verdriet, we denken aan je.

15. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Caro ik wens je heel veel sterkte meid , denk aan je , knufs, Knorretjuh

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!
    Ik heb mijn eerste positiebroek besteld bij Esprit online, hihi.
    Het is welliswaar een korte broek ivm onze vakanties in sept. en okt.
    Dan ga ik er vanuit dat ik wel een buikie heb.

17. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Ik denk dat we die onzekerheid allemaal wel hebben. Die zal de hele zwangerschap wel blijven, maar vooral de eerste 3 maanden.

Door mijn rug had ik natuurlijk vrij vroeg mijn eerste echo, in het begin van mijn 8ste week. Volgens mijn Gyn heb je normaal de eerste 3 mnd 15% kans op miskraam, maar na het zien van het kloppende hartje nog maar 2%.

Ook ik heb (geloof in week 7) 1 x een beetje bloedverlies gehad en ik heb de eerste 2 maanden heel veel buikkrampen en steken gehad, voor mijn gevoel bij mijn eileiders of darmen, maar volgens mijn Gyn was dat normaal.

Ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij komt met een miskraam altijd bloed gepaard en dan elke dag of om de zoveel uur iets meer. Ook heb ik gelezen dat als je een miskraam hebt gehad, dat je zw.symptomen dan meestal na een paar dagen minder worden en uiteindelijk verdwijnen.

Maar als jullie 1 bloeding hebben of heel af en toe, maar niet aanhoudelijk en af en toe eens dagje niks voelen, zou ik me echt geen zorgen maken, maar ikzelf zou wel altijd even bellen om het na te vragen als je je echt zorgen maakt.

18. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Caro, Wat erg! Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!
    Ik hoop dat je het een plekje kunt geven naarmate de tijd verstrijkt!

dikke knuffel!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat leuk Mieke!
    Ik heb van een zwangere vriendin allemaal tips gekregen waar ik zwangerschapsmode moet kopen, haha... heb het nu nog niet nodig, maar hoop er over een paar weekjes toch aan te moeten geloven :D

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Amor, dat is wel waar wat je zegt. Alles wat je voelt, voel je nu ook nog eens extra zeg maar. Normaal voel je een darmkrampje misschien niet eens, maar nu is alles uitvergroot...
    maar helaas, ook na het zien van een kloppend hartje kan het helaas nog misgaan, zie Caro. :(.

Ik heb in de 7e week een aantal dagen bruinige afscheiding gehad. Dat was heel weinig en nooit rood of krampen. Bij de echo is niks ontdekt, waarschijnlijk is het 'gewoon' een goed doorbloede baarmoedermond geweest. Maar toch schrik je heel erg en kun je jezelf niet gerust stellen (ik niet althans). Ik heb toen ook gebeld en ik zou dat zo weer doen. beter een x te vaak dan te weinig gebeld denk ik maar.

Deel Deze Pagina