Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Zit op kantoor, geen zin te hebben. Er is weinig 'afhandelwerk te doen' en heb geen zin in de grote structurele zaken....... Ik ga zo ook eens eventjes snuffelen bij Esprit-online, :) .

liefs
    noppie

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Caro,

Wat een verdrietig nieuws :( :cry: Ik heb er even geen woorden voor, maar hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit te verwerken. Neem er de tijd voor!

Dikke knuf Daffie

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Poeh Caro...dat is me wat. Wat vreselijk erg voor jullie! Daar reken je toch niet meer zo heel erg op denk ik als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien. Ik hoop voor jullie dat je het goed kunt verwerken en dat je over een tijdje weer opnieuw en dan blijvend zwanger wordt! Je weet nu idd dat het kan. Dat was ook mijn 1e reactie toen ik ontdekte dat ik zwanger was. (dat was hier ook een beetje een verrassing). Heel veel sterkte jullie samen.

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Even over die positiebroeken haha, ik moet er wsr ook komende weken al aan. Ik heb nog maar 2 broeken die redelijk zitten, maar 's avonds moet de knoop open. Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en zie mijn buikje echt wel groeien.... :D :D
    Ik ga dus eind van de week of volgende week maar eens shoppen...vervelend toch he!

Ben nu na 3 late diensten heerlijk 3 dagen vrij. Krijg steeds wat meer energie gelukkig, dus ik denk dat die 3 maanden echt waar is. Mijn eetlust komt ook steeds beter terug en ben niet de hele dag meer weeig.
    Er is dus hoop met al die kwaaltje meiden :) :) :) :)
    Alhoewel ze mij echt niet konden schelen hoor, we hebben zoveel moeite gedaan om zwanger te worden en nu het uiteindelijk via ICSI gelukt is, neem ik alle kwaaltjes voor lief en hoor je mij niet klagen!

Liefs Daffie

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    goeiemorgen allemaal,

zo vanmiddag hebben we om 14.20 de 1e echo. Ik vind het toch wel spannend hoor! Ik hoop zo dat alles goed mag zijn! Ben wel benieuwd hoe het zal gaan, omdat ik niet de slankste ben, en vooral niet bij mijn buik ga ik er ook maar van uit dat het een inwendige echo word...

Morgen zit de vakantie er weer op en moet ik weer aan de slag. Brr ik heb er nog weinig zin in, voel me de laatste tijd telkens zo moe. En het idee dat ik weer de hele dag moet staan en lopen trekt me niet zo aan... maar ach misschien valt t morgen wel weer mee.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen meiden, iedereen vast heel veel plezier met de echo's vandaag. Spannend maar zeker heel mooi!

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Over de positiebroeken, lekker kopen. Ik heb er ook 1 en hij zit heerlijk! Heb hem nu steeds aan als ik vrij ben..

Vanavond en morgen nachtdienst. Heb er helemaal geen zin in. Ik kan er normaal al slecht tegen, maar nu helemaal. Zodra ik moe ben, voel ik me slecht, misselijk etc... Ik hoop dat ik de nacht een beetje doorkom...

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Sucre,

als je zwanger bent hoef je toch geen nachtdiensten meer. Weet niet wat voor werk je doet, maar bij ons (ziekenhuiscao) staat het in de cao!
    Ik doe al geen nachtdiensten meet vanaf oktober ivm de IVF/ICSI behandelingen zodat mijn lijf meer rust kreeg. Nu ik zwanger ben hoef ik ze gelukkig ook niet te draaien, heb er een gruwelijke hekel aan en zou echt in slaap vallen nu 's nachts hahaha.

Liefs Daffie

9. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Axioma succes met je echo vanmiddag,

Ik heb morgen mijn eerste echo spannend, we hebben gelukkig donderdag het hartje al gehoort. Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn, ben zelf 1 van een tweeling in totaal zijn er 6 tweeling in de familie.

Weet niet meer wie het zij maar de zwagerschapskwaaltje neem ik ook maar voor lief, kan me voorstellen als je al een heletijd bezig bent om kinderen te krijgen dat je dan al lang blij bent als je kwaaltjes hebt.

heb zelf tijdens mijn eerste zwangerschap 5 weken in het ziekenhuis gelegen, eerst een week omdat ik uitgedroogt was, de laatste 4 weken met een te hoge bloedruk, ik was al lang blij dat ik in het ziekenhuis mijn rust kon nemen, en ik goed onder controle stond.
    Er lagen vaak genoeg meiden bij me op de zaal die naar 1 nachtje al begonnen te klagen dat ze naar huis wilden.

Zie alleen nu de bui wel weer hangen dat ik 7 maand niets mag doen heb nu al een onderdruk van 95. Als ik mijn dochtertje in bad heb gedaan en haar eten heb gegeven dan ben ik bek af en is mijn bloedruk al veel te hoog, heb dus nu al hele dagen hulp van mijn ouders als mijn man aan het werk is. vind het voor mijn dochtertje wel vervelend dat ik haar niet alle aandacht kan geven.

Groetjes Martine

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    **inbraak maart 2009 mama**

Wil Caro even heel veel suc6 en sterkte wensen!
    Wat een triest nieuws! :(

**uitbraak**

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Martine, dat is wel zwaar zeg. Maar goed, als je rust moet houden, dan moet dat gewoon. Gelukkig krijg je hulp van je ouders!

Daffie, bij ons schijn je nachtdiensten tot de 16e week te moeten doen. Maar als het komende nachten niet gaat, dan geef ik dat aan en zullen dit mijn laatste zijn. Nachtdiensten zijn ook niet goed voor je kindje heb ik begrepen...

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Axima: veel plezier met de echo vanmiddag. Inwendig is helemaal niet erg overigens, heb ik ook gehad zaterdagmiddag, was echt prima te doen hoor.

@ Sucre: sterkte met je nachtdiensten meid. Ik vind het eigenlijk te gek dat je die nog draait uberhaupt....

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoi februari 2009 mama´s, ik wil me ook graag aansluiten!
    Ben nu bijna 12 weken en eindelijk weer een beetje mezelf aan het worden..
    Moet ff klagen hoor..

Sinds week 6 heb ik doodziek plat gelegen, niet meer in staat ook maar iets te doen. In week 9 flink uitgedroogd in het ziekenhuis terecht gekomen, omdat ik veel te weinig kon drinken.
    Gelukkig hoefde ik niet veel te spugen (kreeg primperan), heb echt een fobie daarvoor. Wel heel vaak liggen vechten om niet te hoeven spugen. Want na t spugen voelde ik me 5 minuten later weer misselijk. Dus waarom zou ik t doen...
    Zooo misselijk... Van ´s ochtends vroeg tot ´s avonds laat en iedere nacht 3x wakker. Dan moest ik weer iets eten, anders braakneigingen van het leeg zijn. En dan weer misselijk van t eten en de vieze smaak in mijn mond. Bahbah. Zag t soms echt niet meer zitten. Heb heel wat afgejankt.

Maar sinds afgelopen vrijdag is t omgeslagen! Ik ben zo blij! Lig nog steeds veel op bed, maar de misselijkheid is ver afgenomen en eten en drinken gaat heel goed. Heb al wat nachten redelijk kunnen doorslapen! Nu langzaam weer opbouwen en hopen dat t snel helemaal weg is en ik ook echt op mijn roze wolkje kan klimmen. Zie er zo naar uit om te gaan babyshoppen!
    Heerlijk, kan nu weer internetten en tv kijken. Moest ik ook niet aan denken die hele tijd. Lag alleen maar voor me uit te staren of te vechten tegen die vreselijke misselijkheid.

Herkenbaar?
    Ik weet t, probeerde me ook vaak voor te houden dat t voor een prachtig doel is en dat er vrouwen zijn die t nog erger hebben en anderen die maar niet zwanger worden en t er graag voor over zouden hebben..
    Maar t was loodzwaar..

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Maka123, welkom! Vervelend van die kwaaltjes, maar gelukkig gaat het nu beter met je!

@ Axioma, zoals al door Noppie gezegd, een inwendige echo is echt niet erg! Heel veel succes/plezier vandaag!

15. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Maka123, Welkom en gefeliciteerd

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Maka: arme jij, wat een nare weken voor je zeg. En dan zelfs in het ziekenhuis beland :confused: . Ik vond mezelf al zo zielig: als ik niks te doen heb lig ik ook op bed of op de bank, heb me ook al een week ziekgemeld. Ben ook hele dag nog misselijk en buikpijn, alles stinkt, en vreselijk moe. Maar ik heb niet hoeven braken en slaap wel snachts goed.... Verder heb ik ook al wat huilbuien gehad hoor en gedachte en gezegd 'zo vind ik er niks aan'. Gelukkig begin je je nu wat beter te voelen meid!

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Caro: ik leef zo met je mee meissie, heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Maka, wat heftig zeg. Gelukkig voel je je steeds weer wat beter. In ieder geval gefeliciteerd en hopelijk dat je gauw de oude bent, maar dan met buikje :D .

Noppie, ik vind het ook raar dat er per ziekenhuis zo verschillend over wordt gedacht. Bij een vriendin van me, moet je tot 20 weken nachtdiensten doen....

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @marriedgirl en noppie : Bedankt voor de geruststelling :D

@maka123 welkom hier en gefeliciteerd, maar wat een heftige eerste maanden zeg! gelukkig dat het nu wat beter gaat!

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Caro, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met het verwerken voor jou en je mannetje!

Amor, dat zijn een paar heftige maanden geweest dan voor jullie.. Gelukkig gaat het nu weer beter met je en kun je weer vooruit kijken!

Maka, ontzettend balen dat het allemaal zo heftig begint, kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten. Gelukkig voel je je nu weer beter!

En er was nog iemand die voor echo ging vandaag, ben de naam helaas al weer kwijt, heel veel plezier iig!

Hier alles rustig. Misselijkheid is gelukkig zo goed als weg. Ik heb wel de positiebroeken weer van zolder gehaald, ik krijg mijn gewone broeken gewoon niet meer dicht.... Het zit ook wel erg lekker moet ik zeggen.

Deel Deze Pagina