Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Vaam, die test had ik ook gebruikt. Dus misschien ligt het daar aan. Ik heb hier nog 2 testen van matcare liggen. Van die midstream niet hele goede ervaring mee. Maar denk dat ik ze ook niet meer doe. Heb over 2 weken al de echo.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Wauw :eek: ....elke week een echo? Heb je soms meerder MK's gehad, want normaal krijg je er dan toch maar 2 (en natuurlijk de 20 wk-echo)? Of heb jij gewoon een super gyn ;) Zo ja, dan wil ik graag het adres, :)

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @sassie1980: ook alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

@Marieke1610: gaat vast goedkomen, binnenkort hopelijk een dikke vette streep!

@martine: goh meis, dat is dan weer spannend! Ik zou het ook nog niet vertellen op je nieuwe werk. Je hebt immers ook nog geen afspraken gemaakt bij vk of ha neem ik aan, dus geen bewijs he ;).

@mupkuh: wat ben je toch een mazzelaar he! Ik moet verdorie 4 heeeeele lange dagen extra wachten :(..... Maar ik ga vol spanning met je mee zitten wachten hor!

Liefs Vaam

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marieke, mijn duimen draaien hier voor jou hoor, een dikke vette streep!

Mupkuh, ik heb getest met de Matcare Ultra. (zie album)
    Heb nog 1 digitale CB liggen, die doe ik donderdag nog, daarna hoop ik dat ik het wel geloof :)

Goh ik heb alweer honger, maar wat eten!
    En voel me wat moe en brak, maar misschien komt dat doordat ik honger heb.
    Vanavond lekker saampjes bbq-en en daarna voetbal mij schoonouders kijken.

5. Lisa88

Lisa88 Lid

10 dec 2007
    24
    0
    0
    Dag dames!

Het heeft even geduurd maar heb eindelijk weer even tijd om op het forum te lezen. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet alle pagina's heb gelezen want dat is wel erg veel (en dat in één week).

Ik zag wel dat er een aantal dames zijn bijgekomen: gefeliciteerd!

Helaas is het bij een aantal andere dames toch mis gegaan. Balen! Op naar de volgende ronde!

Met mij gaat het verder goed. Heb af en toe wat last van pijntjes in mijn buik, mijn borsten beginnen nu wel steeds meer pijn te doen en ben erg moe. Ik werk tijdelijk thuis dus het is een hele opgave om niet stiekem even op de bank een tukkie te doen hihi.

Ik zag ook ergens een vraag staan wie er al eens een mk gehad heeft. Ik dus, of eigenlijk een MA bij 10 weken. Dit maakt het voor mij een stuk spannender dan de eerste keer maar heb goede hoop.

Ben vanmorgen bij de vk geweest en daar hebben ze bloed geprikt. Ook meteen de afspraken voor de echo's kunnen maken: 23 juni (dag voor mijn vakantie) bij 8 weken en 15 juli bij 11 weken. Moet 21 juli weer terug komen bij de vk.

Spannend allemaal hoor!

Lisa

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Jeetje wat wordt er hier afgekletst zeg!

Meiden, ben zooooooo moe.. heb net de hele middag geslapen en gisteren ook al. Gewoon geen energie meer in mn lijf!

Nu even mezelf toezetten om eten te maken..

7. dank jullie wel dames..
    ik kan me niet voorstellen dat ik niet zwanger ben...
    ik voel me moe. heb net de halve middag op bed gelegen en nog ben ik moe, en ik heb zo af en toe van die steken in mn liezen/onderbuik/in mn doos ;)
    verder dan nergens last van maar toch.. voel me anders, voel me raar ofzo hahaha

maar goed we zullen t moeten afwachten

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zo dames, ik heb de lijst maar weer even aangepast voor jullie ;) Wat een werk hahaha nee hoor valt best mee als je er wat handigheid in hebt ;)

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, een digitale durf ik op een of andere manier niet te doen. Vind hem ook zo duur stiekem.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik was begonnen met terug lezen, maar zag dat ik daar echt al weer te veel voor gemist heb.

Over het berekenen van de uitgerekende datum (weet niet wat daarop al gereageerd is).....
    In principe maakt het niet uit of je de datum van ovulatie weet. Daar wordt in het zkh geen rekening mee gehouden. Zij gaan gewoon uit van de eerste dag van de laatste menstruatie tenzij je een heel onregelmatige, korte of lange cyclus hebt.
    Bij de 12wkn echo wordt een meting gedaan en als dit meer dan 5 dgn scheelt met de berekende datum, wordt dit aangepast. Anders niet. Dus zelfs als je de dag van je ovulatie aan kan geven, zullen ze dit neit als uitgangspunt nemen.

Ik heb vandaag de gyn gebeld. Vanwege de vele miskramen moet ik morgen gaan bloedprikken en heb ik donderdag een afspraak. Er zal ook een vroege echo gemaakt gaan worden, waarschijnlijk met een week of 6 á 7.

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    De algemene vraag wie er een miskraam heeft gehad is niet gevallen, maar het komt regelmatig ter sprake. Maar ook niks gek, want 1 op de 8 tot 10 vrouwen krijgt een miskraam alleen is dit vaak nog helemaal in het begin en soms zonder dat ze al weten zwanger te zijn (dus overige dames, ga jezelf niet gek maken door mijn feitje he, want dat is niet de bedoeling).
    Ik zelf heb ook een MA gehad bij 12 weken, dus ik weet helaas hoe je je voelt :( . Bij 9 wk zelfs echo gehad me kloppend hartje. Maaaar, wij krijgen nu wel allemaal vroeg een echo he, dus toch nog een klein lichtpuntje :D ! Dat gaat dus spannend voor je worden aankomende 23 juni, zal vast goed zijn. Geniet lekker van je zwangerschap ;)

Liefs vaam ;)

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mobielfreak:

HELP! Ik weet niet hoe ik erbij moet zetten wat het volgens de geslachtskalender moet worden. Zou jij zo lief willen zijn dit voor mij te doen? Pleaaaaase!

Volgens de kalender wordt het een meisje. Ik zelf heb geen idee (en het maakt me overigens ook helemaal niet uit ;)).

ALVAST BEDANKT!

liefs Vaam

13. Volgens mij is er weer behoorlijk bijgekletst!

Ik heb ook een mk gehad bij 7 weken. Was net een beetje aan het idee gewend. Vind het nu ook wel spannender dan de vorige keer.

De kwaaltje die genoemd zijn zijn zeer herkenbaar. Ik heb nergens teruggelezen dat je ook spierpijn in je bovenbenen kunt hebben zonder enige aanleiding. Dat had ik namelijk dit weekend. Zijn er anderen die dat herkennen?

De teller staat alweer op 38. Schiet lekker op.

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Heb je het al eens eerder horen vragen ja.....zegt me eerlijk gezegd niks hor. Hoop dat er nog andere zijn die reageren met een uitleg. Het kan natuurlijk van alles zijn. Ieder lichaam is immer anders he.

liefs Vaam

15. Dank voor je reactie. Mijn lijf heeft me het afgelopen half jaar zowiezo wel versteld doen staan.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Mobielfabriek, zou jij je quote even aan willen passen?
    Ik was net bezig mijn gegevens aan te passen met veel gepriegel en die is nu weer uit de lijst verdwenen. Dus als je mijn lijst zou willen Quoten, scheelt weer veel gedoe......Dank je!

Ik weet wel dat je later in je zwangerschap last kunt krijgen van spierpijn en met name kramp in je benen. Zo vroeg durf ik het eigenlijk niet te zeggen.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    heb 'm al aangepast Noralien ;)

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    :D dank je :D

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @iedereen:

hihihi...de 11 februari uitgerekende mammie's liggen 'voorop', al 5 uitgerekende dames (waaronder ikzelf...schouderklopje ;))

sorry, heb niks beters te doen. Hou niet van voetbal en manlief zit nu beneden in de KOELE woonkamer voetbal te kijken terwijl ik hier zo'n beetje kapot ga van de warmte op zolder!

Even een vraagje trouwens...ik ben nu 4 weken en 5 dagen en ben eigenlijk nog helemaal niet echt moe. Ik hoor sommige van jullie praten over middagdutjes e.d..... Zijn er nog meer die nog niet moe zijn en rond de zelfde weken zitten als mij? Ik weet namelijk echt niet meer wanneer ik vorige keer moe begon te worden. Weet nog wel dat dat voornamelijk 's avonds was rond een uur of 10.

Liefs Vaam

20. wat wordt er hier al veel gekletst. Ik heb me vandaag eindelijk aangemeld bij de VK.

Ook ik ben heel erg moe en heb erge hoofdpijn.

Deel Deze Pagina