Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik moet jullie helaas gaan verlaten :( Sinds zaterdagavond verlies ik veel bloed en ben nu in afwachting van de miskraam.
    Ik hoop dat ik de komende tijd onderzoeken krijg naar een eventuele oorzaak, want ik snap er niets van. Een week geleden heb ik nog een supergoede echo gehad :( Ben overigens wel heel de tijd onzeker en afwachtend geweest en merk dat ik nu heel rustig ben omdat ik in elk geval zeker weet waar ik aan toe ben.

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap toe en hopelijk over een tijdje een wolk van een baby!

Kus,

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Taltiha en Caro, heel veel sterkte! en een dikke cyberknuf

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Talitha, jij ook heel veel sterkte meissie!

Knuffel

4. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Talitha, Heel veel sterkte meid.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Talitha, wat verschrikkelijk voor je zeg! Heel veel sterkte. Goed dat jullie het gaan uitzoeken. 3 keer is wel heel erg veel. Knuffel voor jullie!

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Talitha: wat ontzettend naar voor je meid en dat al voor de derde keer. Lijkt me slim om het nu maar eens te onderzoeken, want het kan natuurlijk altijd nog pech zijn, maar als het iets structureels is dan is er misschien wat aan te doen.

@ Vaamrile: weer 2 korte berichtjes van jou. Goed om een teken van leven te horen/lezen. Hoe gaat ie nou met je?

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Talitha, ook voor jou heel veer sterkte toegewenst...Neem de tijd om het te verwerken..

Sucre, als je in het ziekenhuis werkt, heb je er recht op om na 12 weken geen nachten meer te draaien. Dit staat in de CAO en daar kunnen de wergevers niet omheen! Dus de 20 weken bij een vriendin moet ze gewoon even de CAO erbij pakken.... ;)
    Hieronder de link naar de nieuwe CAO!

Liefs Daffie

http://digitalecao.virtu.nl/digitalecao ... 470&type=H

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Daffie, bedankt, zal het ff bij de hand houden voor als de baas moeilijk gaat doen.

Ik ga nu ff lui op de bank, anders kom ik de komende nacht zeker niet door. Tot later allemaal!

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Talitha, heel veel sterkte voor jullie!

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Noppie: momenteel gaat het niet goed met me, maar ik laat het jullie allemaal nog wel weten. Ben gewoon doodongelukkig

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mobiel, ik zag toevallig dat je bij mij in de lijst op 12 augustus nog intake hebt staan. Die heb ik 15 juli gehad bij de eerste echo. Het is nu gewoon controle. Wil je dit s.v.p. aanpassen. Bedankt.

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Thalita wat naar nieuws. Heel veel sterkte meid de komende tijd!

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee Vaam, goed om je te zien!

Kan me voorstellen dat je je niet happy voelt. Wordt je wel een beetje goed opgevangen door iedereen?

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nog een laatste berichtje hier van mij. Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Ben vanmorgen volgens mij alles verloren en hopelijk is m'n baarmoeder nu helemaal schoon en hoef ik geen curretage. Heb nog wat lichte buikpijn en licht bloedverlies.

We proberen het een plekje te geven; samen kunnen we er gelukkig goed over praten. Het voelt allemaal heel leeg nu... De spulletjes die deden denken aan de zwangerschap zijn opgeborgen en de deur van de babykamer is dicht. We waren heel voorzichtig al begonnen met het opknappen ervan. Het is heel verdrietig allemaal, maar ik heb vanaf het begin - na de eerste echo - al het gevoel gehad dat het niet helemaal goed zat. Kon er niet optimaal van genieten, ook al wees de tweede echo uit dat het gegroeid was. Misschien had ik onbewust toch al een voorgevoel.

Meiden die zich ongerust maken, niet doen hoor. Bij mij was er dan wel een kloppend hartje te zien, maar de grootte week af van de duur van de zwangerschap, dus er zat iets al niet goed.

Ik wens jullie alle goeds toe en zal hier af en toe nog wel even komen spieken om te zien hoe het met jullie gaat.

X Caro

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Talitha, wat erg meis! En dat na een echo met een kloppend hartje :(. Heel erg veel sterkte gewenst! Hopelijk komen ze achter de oorzaak, want het is niet niks om dit steeds mee te moeten maken.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Caro31. Je klinkt er best wel goed/sterk onder. Fijn dat je zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken, want ik denk dat velen dit toch doen. Na een echo met een kloppend hartje denk je toch dat de kans dat het misgaat kleiner is. Maar na jouw verhaal en dat van Talitha word je helaas toch weer met de neus op de feiten gedrukt.
    Gelukkig (nou ja, wat is gelukkig in zo'n situatie :( ) dat je waarschijnlijk geen curretage hoeft te ondergaan.
    Nogmaals heel erg veel sterkte gewenst voor jou en je man/vriend en ik hoop je snel te zien in één van de zwanger topics!
    Dikke knuf!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Talitha, heel veel sterkte met jullie verlies!

Caro31, voor jullie nogmaals sterkte, wel fijn dat als het zo is je al bijna schoon bent.

Maka, welkom en gefeliciteerd.
    Wat heb jij al een zware weken achter de rug, ik herken dit heel erg van mijn schoonzusje.
    Die is tot 2x toe opgenomen in het zkhs voor uitdroging.

Vaam, meisje ik kan me zo goed voorstellen dat je je doodongelukkig voelt.
    Dikke dikke dikke knuffel!

Axiomo en anderen die vandaag of morgen een echo hebben, veel plezier en geniet er van.

Wij hadden het weekend geen zin om boodschappen te doen, dus heb ik deze net voor de hele week weer gehaald.
    Maar oh wat een prut weer zeg bah.
    Vanmiddag ook een receptje halen voor de schimmelinfectie.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Vaam, ik denk nog steeds aan je. Hoop dat je je de komende tijd iets beter gaat voelen en dat je goed opgevangen wordt. Sterkte!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marriedgirl, ik las dat de hightea geslaagd was maar dat de broodjes erg lekker belegd waren ;)
    Hebben ze nog iets anders voor je kunnen maken (gewone brie mag wel hoor).

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

ARRGGGHHHH, ik wordt echt zo supersjacherijnig van dit weer! :x :evil:
    De tuin staat helemaal in bloei en ik kan er iet eens in gaan zitten op mijn heerlijke tuinstoelen....nou ja, het kan wel, maar het is zo nat!

Daffie

Deel Deze Pagina