Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Weet dat brie wel mag, maar durf het niet goed te eten als ik zelf de verpakking niet kan checken. :oops: Weet dat dat stom is, maar ja...
    Na de sandwiches kregen we lekker allemaal zoetigheid, chocomousse, soesjes etc.. daar heb ik me gewoon helemaal mee volgevreten :)

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ daffie, vanaf donderdag wordt het mooi(er) weer! Dan kunnen we met zn allen gaan zeuren over de hitte, haha

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja en vanaf donderdag moet ik 5 dagen werken marriedgirl....voel me zoooo zielig :) :)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi het is ook nooit goed he, maar vandaag is het wel heeel erg nat hoor!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Haha, je bent inderdaad erg zielig Daffie! ;) Zie trouwens dat je uit Nieuwegein komt?
    Daar werk ik :D.

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Daffie kom je gezellig hier even koffie drinken,
    het is hier 35 plus en hebben zelfs al een aantal dagen van 40 plus gehad.! En dat is echt te warm. Heb er veel last van. Zit nu lekker bij de airco!

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik kom inderdaad uit Nieuwegein marriedgirl en werk er ook haha. Vindt het heerlijk om na mijn werk binnen 5 minuten thuis te zijn...

Sjors, waar zit jij dan, want kan me in nederland geen 35 graden voorstellen op dit moment hahaha.

Heb zojuist mijn moeder gebeld en we gaan woensdag op pad voor positiebroeken :) :) Dat gaat wat worden hoor....

Ik ga heel hard denken aan de zon, misschien is het dan net of ik in een warm land zit...

Daffie

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Daffie ik woon in het zonnige Portugal!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat leuk Daffie! Misschien zijn we elkaar weleens tegengekomen dan, haha.. Ik woon overigens niet in Nieuwegein, ik werk er alleen.
    Heb even op je site gespiekt en je komt me niet bekend voor, maar ik hou mn ogen open :)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sjors, ben jaloers :p

Marriedgirl, wie weet hahaha.

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Talitha en Caro: heel veel sterkte toegewenst!Dikke knuffel voor allebei..

Heb vandaag bloed geprikt, maar liefst 5 buisjes! Volgende week 30 juli bij de verloskundige de uitslagen en mijn 10 weken echo!

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Nou we hebben onze echo gehad, we waren er allebei nogal zenuwachtig voor, zeker omdat je hier ook de nare berichten gehoord hebt. Ik zat echt m'n hart in de keel in de wachtkamer. Mn man had vannacht geen oog dicht gedaan van de spanning.

Maar wat deed die vrouw het prettig! Ik zei gelijk al over mn buik, ik heb namelijk nogal vel over op mn buik door t afvallen. Maar dat was geen probleem zei ze.
    Maar oh wat is dat prachtig zeg om je kindje te kunnen zien! Het bewoog lekker heen en weer, het hartje klopte, en ze liet het ook horen :)
    Ik ben helemaal blij! Zo bijzonder!

ik was 9w6d maar ik blijk 10 weken en 5 dagen te zijn, dus bijna een week verder!

ttp://www.mijnalbum.nl/Foto-FEPI6HYD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KBAT3FMG.jpg

13. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    heey

je bovenste link werkt niet

xxx

14. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Axioma, Gefeliciteerd met je mooie echo

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, wat mooi zeg en wat een geruststelling!
    Kan me voorstellen dat jullie behoorlijk zenuwachtig waren zeg.
    Ik denk dat ik dat volgende week ook wel zal zijn.
    Maar gefeliciteer hoor.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo dames,

Ja, ik ben er nog. Heb een tijdje niet gereageerd, maar met mijn zwangerschap gaat het (zo ver ik weet) goed.
    Ik ben echt ONTZETTEND moe en heb gewoon geen energie om hier actief mee te lezen en te reageren.

Ik kom een kijkje nemen en zie meteen een hoop nare berichten :cry:

Caro, heel veel sterkte. Helaas klopte de twijfel van de arts bij de eerste meting dus toch. Dikke knuff.

Talitha, ook voor jou heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Vaam, jeetje wat zit jij in een rotsituatie. Van intens geluk naar dit is wel een héle grote stap. Veel sterkte!

Axioma, gefeliciteerd! Wat fijn dat ze je zo'n goed gevoel gaf. En je kindje zo klein al zien bewegen is iets wonderlijks hé!

Ik moet heel eerlijk zeggen dat de berichten over miskramen me een beetje naar de keel grepen toen ik het topic las.
    Ik was op het punt aangekomen gewoon lekker van mijn zwangerschap te genieten, maar dit brengt toch weer wat twijfel in me naar boven.
    Mijn 4 miskramen waren allemaal heel vroeg. Na de goede echo ben ik nu dan ook van het goede zwangerschap uitgegaan. Maar het blijft eng....

Om te voorkomen dat ik me zenuwachtig ga maken, heb ik besloten hier weer terug te komen na mijn 12-weken echo. Misschien egoïstisch, maar daar voel ik me prettiger bij.

Tot later...

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noralien, niks egoïstisch aan lijkt me, puur zelfbescherming en na 4 mk kan ik me dat wel goed voorstellen.

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Mijn echo was goed. Het kindje was in het begin heel bewegelijk. Ik hoop dat ik er snel van kan gaan genieten, want het dringt nog steeds niet echt tot me door.
    Ik heb met mijn aanstaande ex-man besproken dat ik hem even een paar dagen niet wil zien, spreken, sms'en etc. Ik moet dingen op een rijtje gaan zetten.

Nogmaals bedankt voor al jullie meelevende en lieve reactie's.

Ik blijf ook wel globaal met jullie meelezen en zal af en toe reageren, totdat ik er weer helemaal aan toe zal zijn.

Liefs Ingrid

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, fijn dat de echo goed is.
    Straks kun je echt wel gaan genieten, eerst jezelf maar even op orde ;)
    Sterkte.

20. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ vaam, fijn dat je ook een mooie echo had! Neem de tijd om tot jezelf te komen.... enne zoals mieke al zei dat genieten komt wel weer...

veel sterkte!

Deel Deze Pagina