Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

even niet aktief geweest.. maar poehee er is veel gebeurt zeg
    car en thalita...heel veel sterkte met alles. hooplijk kun je je het een plekje geven.
    vaam...goed dat je de dingen op een rij kunt zetten

zwangerschapsbroek..ik heb er ook al een aan. zit heerlijk moet ik zeggen.
    verder voel ik me gelukkig nog steeds goed.
    Vrijdag goede uitslag in het zhuis ghad over mijn dochter.
    Gelukkig was er niets aan de hand.
    we zijn zo blij..
    nu gaan we extra vollop genieten van deze zwangerschap!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sonya, wat ontzettend fijn dat de uitslag goed is zeg.
    Wat een opluchting moet dat geweest zijn, pfoeh!
    Idd nu lekker met z'n drietjes genieten van jullie 2e telg in wording :D

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

dankje...er viel ook echt een last van onze schouders ;)

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Axioma en Vaam: gefeliciteerd met jullie goede echo's!

@ Sonya: pfjoeh, gelukkig meid, dat alles in orde is met je dochter. Een hele opluchting denk ik zo!

@ Mieke: en heb je de medicatie voor die rottige schimmel al gehaald? Ik hoop dat het HEEL snel helpt. Heb het ook een paar keer gehad en dacht echt dat ik GEK werd van de jeuk.....

Vanmorgen heeft mijn vriend van mijn zwangerschap verteld aan zijn zusje. Zij heeft vorig jaar een heeeeeel laat ontdekte buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en is bijna doodgebloed. Huisartsenpost wilde maar niet komen, terwijl ze zelf al niet meer kon lopen :x :x :x . Tot overmaat van ramp ligt nu haar huwelijk ook plat en woont ze sindskort weer op haarzelf. Vanmorgen was een goed moment, want hun tweede zusje was er ook en verder niemand. Had haar net heel goeiig aan de lijn. Hebben kunnen bespreken dat het moeilijk voor haar is en dat wij ons best deden het zo goed mogelijk te brengen. Prima meid die schoonzus van mij!

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Axioma en Vaam: gefeliciteerd met de goede echo!

Sonya: gelukkig dat alles goed was!

Noppie: fijn dat ze het zo goed heeft opgevat. Ik kn me voorstellen dat het voor haar op dit moment dan heel meoilijk is.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, ja ik heb 1 zo'n ovule gekregen die ik voor het slapen gaan moet inbrengen.
    Heb die wel eens vaker gehad alleen toen wel meer, dus ik was even verbaasd dat het er nu maar 1 was.... gaat het daarmee weg dan?
    ik bedoel met maar 1.

Wat fijn dat je schoonzusje het goed oppakte, maar wat een nare ervaring heeft zij gehad zeg.

Meiden ik ga naar bedje, tot morgen weer.

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg, kom je een paar dagen niet zijn er al weer twee meiden weg :cry: Lieve meiden, als jullie dit nog lezen, heel veel sterkte!
    bah, zou er onzeker van worden :rolleyes:

Ook weer nieuwe meiden erbij, gezellie!

Eh,
    Sonya, Fijn dat alles goed was met je dochter!

En toen :oops: Geheugen.. wat was dat ookal weer :)

Hier al een week of twee positie broeken aan hoor. Moet zeggen dat het zeker een stuk sneller gaat bij de tweede. Heb ff de zwangersch boeken van de vorige keer erbij gehaald en ik heb nu met 12 weken al net zo'n dikke buik als de vorige keer met 16 weken :confused: :confused: Haha, als dat zo door blijft gaan......

Ga nu lekker m'n bedje opzoekn.. truste allemaal

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb een beetje bij gelezen,maar kan nu ff niet iedereen reageren hoor.

@Caro en Talitha: heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze voor jullie moeilijke tijd.

@dames die een mooie echo hadden: feli!

@nieuwe februari mama's: welkom hier!

Dan denk je je eigen goed te voelen en dan kak je aan het begin van de avond ineens helemaal in. Wilde hier wel even bijlezen, maar vandaar dat ik niet op iedereen kan reageren. Morgen nog een dagje werken en dan ben ik er weer 2 vrij. Heb eigenlijk nooit vrij door de week, dus dat is wel een luxe.

@Iedereen die morgen voor echo of intake moeten: veel succes.

X Esther

9. Nog even een late-avond-berichtje van mij.

@Talitha, wat verdrietig dat het ook deze keer niet gelukt is. Ik wens jou en je man/vriend heel veel sterkte.

@Vaam, meid, jij ook heel erg veel sterkte. Fijn dat de echo goed was. Hopelijk kan je er snel weer van genieten.

@Axioma, jij ook gefeliciteerd met je echo.

@nieuwe februari mama's: welkom. Kama (hopenlijk schrijf ik het goed), wat fijn dat je je nu weer beter voelt. Mijn eigen misselijkheid steekt wel schraal af bij wat jij hebt moeten meemaken.

Sorry, maar ik ben al weer veel vergeten van wat ik gelezen heb.
    Hier gaat alles z'n gangetje. Even leek het erop dat mijn keel weer begon op te spelen, maar het lijkt nu niet verder door te zetten.

Trusten

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    daffie ik woon ook in nieuwegein! wat leuk!

@ marriedgirl kom een keer een bakkie doen als je zin hebt!

ben zo giga chagerijnig vandaag en gister wist ik ook al niet wat ik met mezelf aan moest... denk dat het d ezenuwen van die echo zijn, want ik maak me zo druk....
    om 13 uur ff naar de huisarts omdat ik niets binnen hou en alleen boven de wc hang maar voor de grote boodschap lukt me al dagen niet
    en plassen pffffffffffff lieft om de 5 minuten

11. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    , ja ik heb 1 zo'n ovule gekregen die ik voor het slapen gaan moet inbrengen.
    Heb die wel eens vaker gehad alleen toen wel meer, dus ik was even verbaasd dat het er nu maar 1 was.... gaat het daarmee weg dan?
    ik bedoel met maar 1.

heey mieke,

ik heb het de vorige keer ook gehad, waarschijnlijk heb je daktarin gekregen, deze werkt effectiever tijdens een zwangerschap, de andere mogen ook niet altijd, bij mij was het met een capsule over

groetjes mirella

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    brrr moet vandaag weer werken na 3 weken vakantie, ik merk het gelijk. Snel opstaan, douchen, aankleden, even eten... ben nu al kotsmisselijk!
    Kregen gisteravond leuk telefoontje, de oudste broer van mn man en zijn vriendin zijn ook zwanger, ze is 8 januari uitgerekend. Ze vinden het wel erg spannend want zij is de 40 al gepasseerd!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirella, goed te weten dat het daarna over was.
    En het is idd daktarin!

Meiden ik ga naar mijn werk, fijne dag en voor iedereen die vandaag echo's of afspraken heeft, veel succes!

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Axioma, super fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Kan me voorstellen dat je best nerveus was hoor!
    Leuk dat je schoonzus ook zwanger is!

@ Noralien, helemaal niet egoïstisch en ik snap je gevoel! Tot over een paar weken dan maar! :D

@ Vaam, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik hoop heel erg dat je er binnenkort echt van kunt gaan genieten!

@ Sonya, fijn dat het goed was met je dochter! Dat is een hele opluchting!

@ Noppie, fijn dat je schoonzus zo goed reageerde! kan me voorstellen dat het best moeilijk voor haar kan zijn.

@ Iedereen die vandaag afspraak of echo heeft, succes!

Met mij gaat alles goed, heb vandaag een spijkerbroek aan met elastiek door het knoopsgat.. maar ja, mn rits gaat wel elke keer naar beneden, dus een groot succes is het tot nu toe nog niet, haha..
    Mijn schoonzus die ook zwanger is (4 wk verder dan ik) gaat zo naar de vk, ze heeft al een aantal dagen bloedverlies en krampen.. ik hoop zo dat alles goed is! Maar ik heb er een slecht gevoel bij :(.

Werkse/slaapse/studeerse/ of weet ik watse allemaal!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marriedgirl, wat een naar voorgevoel heb je bij je schoonzusje, ik hoop dat alles goed zal zijn voor haar!
    Het is natuurlijk zo leuk om saampjes lekker verder te kunnen zwangeren.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik hoop ook echt zo dat alles goed is! Maar ze heeft al een paar dagen rood bloedverlies (ze had het zelfs over brokkelig bloed) en krampen :(.
    Maar aan de andere kant.. ik voel niet wat zij voelt en kan niet in haar onderbroek/op haar toiletpapiertje kijken. Ik blijf gewoon duimen voor haar, vind het veels te leuk om samen zwanger te zijn!

17. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    Een positiebroek kopen is ook een optie hoor :)

Sterkte voor je schoonzus, het klinkt idd niet best.

Iedereen die een mooie echo heeft, gefeliciteerd!

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Nina, tja, misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen. Ach ja, zo hou ik mezelf lekker bezig met mn rits ophijsen :) Morgen toch maar weer een legging met jurkje aan denk ik.

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zo dames,

Daar was ik weer eens :D
    Even een dagje weg geweest en moet geljk 6 pagina's bijlezen :confused:

@ Talitha: Sterkte meis :cry:

Gisteren een dagje naar de Efteling geweest, we hadden gehoopt dat het weer in die omgeving beter zou zijn dan hier, maar dat was dus vergeefse hoop... Het heeft de hele dag geregend, maar dat kon de pret op zich niet drukken voor ons.. Hebben een hele leuke dag gehad, alhoewel dat wachten voor mij in de regen op de anderen niet bepaald bevorderlijk was voor mijn BI.. Na afloop wilden we in Tilburg ergens wat gaan eten, maar het was dus Roze maandag op de Kermis van Tilburg, dus erg druk en nergens plek om wat te eten..
    Dus toen op het station maar een patatje gehaald en eenmaal thuis een shoarma besteld :p

@ Nieuwe meiden: Welkom hier
    Heb de lijst weer aangepast tijdens het lezen...

@ misselijkheid: gelukkig geen last meer gehad de afgelopen dagen.. Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan..

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hee mobiel, daar ben je, ik miste je al! :)
    Fijn dat het met je misselijkheid beter gaat. Hoe voelt BI als ik vragen mag? Wat voel je dan precies?

Deel Deze Pagina