@ HJ1977, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat ook uitgelegd is hoe het kan dat je bloed verloor. ps, je moet je banner nog wel even aanpassen, wanneer ben je nu uitgerekend?
Noppie, zal het in gedachte houden. Nu brand het wat en jeukt het op het moment niet. Maar dat deed het wel heel erg, als zwol daardoor op. Ik heb nu het gevoel een blaasontsteking te krijgen want moet nu vaak piesen. HJ, fijn dat je echo goed was zeg, en ook fijn van de uitleg over het bloed.
HJ: gefeliciteerd met je goede echo. Fijn dat de VK heeft uitgelegd/je heeft voorbereid dat je misschien wat bloed kan gaan verliezen. dan ben je tenminste niet meteen zo ongerust!
Nog even een vraagje, wanneer hebben jullie je 12weken echo? Ik heb deze al bij 11weken en 4dagen, dat kwam zo uit. Is dit dan te vroeg denken jullie? Of kan ik daarna, als alles goed is natuurlijk, ervan uit gaan dat het goed zit en het wereldkundig maken?
@ Marriedgirl: die heb ik niet. Ik heb volgende week een 10-weken echo. Ik zit nog steeds te twijfelen over de combinatietest... Ik heb al wel een onofficiele echo bij mijn vriendin gehad. Dus ik heb het al wereldkundig gemaakt .
@ Noppie, heb je het aan iedereen verteld al? Ik heb vorige week wel een goede echo gehad, maar ik wacht met vertellen totdat ik 12 weken ben. Dwz vertellen op mn werk en aan familie enzo. Ouders, schoonouders, broertje, schoonzussen en enkele vrienden/vriendinnen weten het al wel. Wij doen geen combinatietest.
Yep, heb het al op een aantal mensen op mijn werk verteld en aan familie en een deel van mijn vriendenkring. Ik moet heftige ervaringen altijd snel delen met mensen, kan geen geheimpjes bewaren.... Sterkte met het verwerken van je bagel!
Ik vind het ook zooo moeilijk om het voor me te houden, het liefste zou ik het van de daken schreeuwen! Maar mijn geduld op de proef stellen is ook weleens goed voor me .. wat zijn 3 weken nou eenmaal? De bagel is nog steeds geen succes, helaas...
kom bij huisarts vandaan heb iets laxerends meegekregen en moet morgen ochtend urine in leveren want hij weet bijna zeker dat ik blaas ontsteking heb maar hoefde me niet druk te maken was niet schdelijk voor d ezwangerschap
Iggylover. ik hoop dat dat je helpt! En blaasontsteking komt schijnbaar regelmatig voor bij zwangere vrouwen!
@ Iggylover, vervelend, maar gelukkig niets ernstigs! Ik heb zelf ook heel vaak blaasontsteking gehad, dus verwacht het ook nog wel te krijgen...
Nopie, waarom vraag je voor je echo bij de vk niet wat uitstel aan... of bel je even of dit dan de termijn echo wordt en of deze dan niet te vroeg is. Je hebt nu toch net die andere echo gehad.... tis maar een idee hoor.
Wij ook niet hoor. Vinden we veel 'eerlijker' of hoe zeg je dat... Lekker laten komen zoals het gaat komen. Doen jullie wel de 20 weken echo? Wij wel, want een open ruggetje is wel heel iets anders als het down syndroom... En qua het vertellen... Als we volgende week dinsdag een goede echo hebben mag de hele wereld het weten. Ben meer het type, eerst zien en dan geloven....hihi....
@Iggylover Ik heb vorige week ook mijn urine laten testen hoor. Ik wist niet meer of het nu mijn blaas was of mijn baarmoeder. Beer het zeker voor het onzekere nemen. Heb al teveel ervaring met blaasontstekingen en ik weet ook hoe ziek je er van kan zijn alsje er te lang mee doorloopt. @Marriedgirl Lekker dan hè, roomkaas.... ale: Kaas heb ik al vanaf dag 1 van mijn zwangerschap afgezworen. Omdat ik het gewoon niet kon verdragen. Heb vanmiddag een broodje geprobeert (dacht na 5 weken KAN het veranderd zijn...) met komkommer erop. Heb het broodje kokhalzend weggegooid.
nou meiden ik eet me helemaal lens aan de broodjes (geroosterde uit zo'n pak van bolletje) met boter en lekkere runder rookvlees... der gaan er zo 6 a 7 naar binnen zonder moeite hahahaha en dat blijft ook binnen
@Sucre: wat erg voor je! Heel veel sterkte toegewenst. Ik kan je pijn niet voor je wegnemen, maar hoop dat je er snel bovenop komt. @Sonya: wat fijn dat alles goed blijkt te zijn met je dochterje. Dat moet een ontzettende opluchting zijn.
@ Iggy: ik ben ook errug van de rookvlees op het moment! @ Mieke: ik ga al bijna op vakantie, vandaar dat we die echo wat naar voren hadden geschoven. Ik dacht, als het dan niet goed is, dan heb ik effe voordat ik op vakantie ga, als er eventueel een medische ingreep nodig zou zijn ofzo. Vandaar. Ik laat het maar staan I guess.