@ karina, 20 weken echo doen wij ook wel. Weet alleen nog niet of we de zogenaamde softmarkers ook willen weten.
Dat weten wij ook nog niet. Zoals het er nu uitziet zullen we de 20 weken echo gewoon over ons heen laten komen en voor de rest zien we het wel... Eerst mijn eerst echo maareens....hihi....
Bedankt voor de lieve woorden. Een update. Ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis gegaan. Meteen een echo gemaakt. Duidelijk 2 vruchtzakken te zien, 1 was helemaal leeg, 1 was gevuld, maar de vrucht was al vroeg gestorven. Waarschijnlijk iets niet goed in de aanleg. Er werd nog een 3e holte gezien, mogelijk een vruchtzak, maar mogelijk ook een blaasje met bloed. Dat weten ze niet. Mijn baarmoedermond zit potdicht, dus mijn lichaam is het vruchtje niet aan het afstoten. Daarom voel ik me nog zo zwanger. Ik heb ook bloed laten prikken, om een eventuele molazwangerschap uit te sluiten. Morgen krijg ik uitslag van de hcg-waarde, die mag niet te hoog zijn. Is de waarde goed, dan breng ik vaginaal 4 pillen in, om een miskraam op te wekken. Dan moet binnen 24 uur een miskraam optreden. Eventueel moet ik nog een keer de pillen inbrengen. Dinsdag weer naar het ziekenhuis, om te kijken of alles is verdwenen. Zo niet, dan zal er een curretage gepland worden, ik hoop nog voor dezelfde week. Zo dat was het wel. Ik ga weer verder. Spulletjes opruimen die aan baby's doen denken, de vk afbellen, MvM afbellen etc. Erg confronterend en zo pijnlijk. We keken er zo naar uit, ik had zo veel zin in die dikke buik. Maar helaas, ons kleine Javaantje mocht niet bij ons blijven. Liefs Sucre
Sucre, wat vervelend allemaal om dit te moeten horen. Ik geloof dat het heel confronterend is om alles weer op te moeten ruimen en af te bellen. Ik wil jou en je man nogmaals heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat het allemaal snel voorbij is voor jullie zodat jullie weer verder kunnen!
Lieve Sucre, bedankt voor de update, goed om te weten hoe het met je gaat. Laten we hopen dat het gaat lukken met de pillen en dat je geen curretage hoeft te ondergaan. Sterkte met het verwerken van alles en met het opbergen van de spulletjes. Knuf!
Lieve Sucre, nogmaals heel veel sterkte voor jou en je man. Wat gaat dat ineens snel zeg, ik hoop dat jullie weer snel voor een kleintje kunnen gaan. Veel liefs Mieke
@Marriedgirl: dat is niet zo mooi van je schoonzus! Hebben ze al meer uitsluitsel? ( Ik heb ondertussen al gelezen dat alles goed was) @Iggy: wat vervelend dat je niks kan binnenhouden en dat je ook niet naar de wc kan. Daar had ik ook al langer last van en heb daarvoor vandaag de huisarts gebeld. Nu heb ik lactulose gekregen en hopelijk gaat het daarmee wat beter! @Sucre: heel veel sterkte meid voor de komende tijd. Er zijn verder geen woorden voor. Ik herken het wel een beetje hoor, dat je van al die niet leuke berichten onzeker wordt. Maar ik probeer daar voor mezelf niet te veel bij stil te staan. Ik voel me goed en zwanger, dus waarom zou het niet goed gaan? Heb net 2 daagjes gewerkt en ben er nu lekker 2 vrij (en het wordt lekker weer). Morgenmiddag met een vriendin lekker shoppen en donderdag mijn eerste echo. Ik heb dus mijn termijnecho ook al met 10 weken (ik weet niet meer precies wie dit vroeg)! Dat vind ik wel spannend hoor. Ga in ieder geval uit van een positieve bevestiging op mijn zwangerschapstest! Over zwangerschapskleding (weet ook niet meer wie dit precies vroeg): ik denk dat de ene eerder gaat groeien dan de ander. Ik ben een paar jaar geleden veel afgevallen, dus mijn huid rekt al makkelijk mee nu. Mijn gewoon spijkerbroek kan nog net, maar vind een zwangerschapsbroek gewoon lekkerder zitten op mijn buik. Ook is mijn buik natuurlijk meer opgezet doordat ik niet naar het toilet kan. Dus gewoon lekker dragen waar iedereen zich prettig bij voelt. X Esther
@ Sucre: nogmaals heel veel sterkte en hopelijk lukt het met die pillen. Je hebt je nu toch wel even ziek gemeld he meid? Je kan er even ziek van worden volgens mij met die pillen. Zet um op hoor.
Sucre heel veel sterkte komende tijd, knuf Knor Hoi hoi meiden kom zo af en toe koekeloeren hier. Beetje druk met van alles in huis. We zijn nu met kinderkamer bezig voor ons zoontje. Met buikje gaat hier alles goed heb weinig symtomen, 1 aug eindelijk echo dan hoor ik ook voor het eerst hartje, kijk er wel naar uit hoor. Tja verder weinig tevertellen hoe gaat verder met jullie? Heb soms wel last van me buik als ik in bed lig dan prop ik een stuk deken in me zij en dat lig dan beter. Nou ik ga maar weer laters meiden! Gr Knorretjuh
sucre wat verschrikkelijk naar zeg,ik wil jullie heel veel sterkte wensen.. Ik kom niet zo heel vaak hier weinig tijd vandaar dat ik nu pas reageer.
sucre ook van deze kant heel veel sterkte, neem voldoende tijd voor jezelf en samen met je man om het te verwerken
Talitha en Sucre: wat enorm verdrietig! Wat een apart verhaal Sucre, dat moet toch wel een emotionele achtbaan zijn waar je nu in zit. Ik wens je veel sterkte de komende dagen.
ooo, lieve sucre.. hele dikke knuf vanaf hier. Hoop dat jullie het een mooi plekje kunnen geven. Heel veel sterkte! Verder ehm, hier wel positie broeken maak dat komt doordat ik voor de tweede keer zwanger ben. gata het allemaal wat sneller zeggen ze. Normaal hier ook maatje 34/36 maare tja... voorlopig die kleding maar opgeborgen knuffie voor iedereen
Sucre veel sterkte toegewenst ! Hier nog alles hetzelfde , ik lijk wel meer te verrichten in het huishouden dan anders ook al voel ik me zoo moe . Heel gek eigenlijk ...
haha.. moe.. hier een overtreffende trap daarvan Ben kapot na een dagje werken. Ach, mischien ben ik wel gewoon lui
Ik dacht ook echt dat ik vandaag zou in kakken als ik thuis kwam, omdat ik de hele dag al zo moe was. Nou niks is minder waar en vanavond gaat het eigenlijk heel goed. Echt heel anders dan gisteren. Je kunt er af en toe ook geen pijl op trekken! We bekijken het maar bij de dag? Wij zijn vanavond even bezig geweest met kijken wat kinderopvang gaat kosten en hebben berekent wat we aan toeslag terug krijgen en dat is volgens ons best wel veel! Valt me mee! Zijn anderen van jullie daar misschien al mee bezig geweest? Viel het bij jullie ook mee? Morgenochtend dus maar eens even naar het kinderdagverblijf bellen voor een informatiepakket! X Esther en weltrusten iedereen voor zo direct!
Hey meiden, ik heb een leuke website gevonden waar ze hele leuke zwangerschapskleding verkopen voor bijna niks ik heb er net 6 zwangerschapstruitjes beseld voor nog geen 45 euro makkelijk te bestellen geen verzendkosten en snelle antwoorden op je e-mails http://www.paskamer.com/index.php