Ik vind alles nieuw ook wel heel erg duur, maar wij krijgen de kinderkamer van mijn ouders, wat niet wil zeggen dat ik dan gelijk maar het duurste ga uitzoeken, want van het geld wat overblijft kunnen we ook veel aanvulling op alle spullen kopen. Daarbij krijgen we de kinderwagen van mijn oma en opa, goh wat worden we eigenlijk verwend zeg. En mijn zus en schoonzusje hebben beide een dochtertje van 1 en ik kan veel spullen van hen lenen of overnemen. Dus dat is ook heel fijn. Borsten, groeien hier ook aardig, maar pas nog steeds mijn 'oude' bh's. Vind ze wel iets minder hangen dan ze deden, ze zijn wat steviger geworden en de tepels zijn wel groter geworden.
@Sucre: Vind het ook zo naar voor je, bah, het leven kent veel ups, maar helaas ook echt teveel downs... Ik geloof dat voor alles een reden is, maar soms is de ver te zoeken. Hoop dat je curretage mee zal vallen..sterkte meid! @Karina: 70E mijn god, haha.. ben je blijkaar wel heerlijk slank! Ik had 85C en nu een 85D, dus ik zal ook nog wel naar de E gaan, nog helemaal niet aan gedacht hahaha Zolang het allemaal stevig blijft geeft het niet, maar dat zal dus wel niet he Tot nu toe is de vorm van mijn borsten wel veel mooier geworden door zw., veel ronder en net zo stevig als siliconen.. ik geniet er nog maar even van. En mijn vriend ook laats zei hij tegen me: BEDANKT Ik vroeg, voor wat? Voor je nieuwe enorme borsten zei hij hahaha Zit er een verschil tussen talg en melkkliertjes? Ik ging er vanuit dat het melkklierjes waren, maar blijkbaar niet? Of is dit een erg domme vraag ? Ik wil alleen het matrasje nieuw kopen en de kinderwagen krijgen we gelukkig van mijn ma! Op zich wel een goeie tip, de kinderwagen in de slaapkamer. Mogen ze een hele nacht in een reiswieg slapen dan? Je hebt dan geen speciaal matrasje erin natuurlijk... Wat heerlijk dat jullie zoveel spullen krijgen en kunnen lenen van bekenden, wij hebben dat tot nu toe helaas niet, maar heb al heel veel goede, mooie, goedkope dingen op internet gelukkig gezien. Ik heb idd veel ste veel tijd om op internet te surfen en na te denken haha, maar gelukkig komt vanaf nu een vriendin 2 hele dgn p.w langs, gisteren voor het eerst zelf naar supermarkt geweest, jaja, een echt uitje voor mij en vandaag komt mijn ma me voor het eerst ophalen, maken ze lekkere lunch klaar en ga ik bij hun in de zon liggen, als die blijft schijnen tenminste. Niet teveel, want ben als de dood voor pigmentvlekken Vrijdag ff de stad in en van mijn fychio mag ik ook weer gaan proberen te fietsen, dus mijn leventje komt god zij dank langzaamaan terug
Dit is een klein stukje van Wikipedia over mola zwangerschap: Er zijn twee soorten mola-zwangerschappen: Complete mola-zwangerschap. Hierbij wordt een eicel zonder erfelijk materiaal bevrucht door een spermacel. Het hieruit ontstane embryo is niet levensvatbaar. Incomplete mola-zwangerschap Hierbij wordt één eicel bevrucht door twee spermacellen, ook dit embryo is doorgaans niet levensvatbaar. De moederkoek groeit in beide gevallen echter wel gewoon door en blijft zwangerschapshormoon (HCG) produceren. De vrouw voelt zich dan ook gewoon zwanger. Ook de buik kan gewoon groeien doordat de placenta blijft groeien. Het belangrijkste gezondheidsrisico voor de vrouw bestaat uit het verspreiden van de cellen uit de moederkoek naar andere organen alwaar zij verder kunnen groeien. [bewerk]
@Noppie: bedankt voor de info. Dat maakt alles een stukje duidelijker. Weet ik in ieder geval waar het over gaat! @Amor: fijn dat je beetje bij beetje weer wat activiteiten kunt gaan oppakken. Ik kan me voorstellen dat de muren op een gegeven moment op je af komen. Dan ben je blij als je eens iemand ziet en nu is het helemaal fijn omdat je zelf je huisje weer uit kan. Geniet er maar lekker van bij je moeder in de tuin. Ik denk dat ik vanmiddag in de stad met mijn vriendin maar eens lekker op het terras ga hangen om uit te rusten na het shoppen! X Esther
Die van mij zijn al van siliconen....haha. (wel heel mooi en niet alla pamela anderson, had namelijk een 70niks, alleen 2 tepels.) Dus mijn vriend kon er al niet vanaf blijven en nu vraagt ie steeds of ik rondjes wil draaien....haha. Ik ben inderdaad vrij slank ja. Mijn moeder gaat mijn meegroei bh's zelfs vermaken, omdat ze pas beginnen bij 75 en die zijn voor mij te groot... Over talg en melkkliertjes. Ik denk dat het talgkliertjes zijn als ik je vorige beschrijving zo lees. Je melkklieren blijven gewoon lekker in je borsten volgens mij om daar druk aan het werk te gaan. Ik las in mijn zwangerschaps dagboek dat je 12 tot 30 extra talgkliertjes op en rond je tepels krijgt tijdens de zwangerschap. Daarna verdwijnen ze weer. Liefs Karina
Gisteren wezen shoppen met mams en ik moet zeggen.....die zwangerschapsbroeken zitten echt geweldig! Doe ze de komende 6 maanden niet meer uit Vandaag 12 weken zwanger, wat een mijlpaal weer! Voor allemaal een knuffel en geniet van het mooie weer... Daffie
Noppie, bedankt voor de info! maakt het idd wat duidelijker. Sucre, volgens mij is het toch fijn dat de echo nu in het zkhs is gemaakt, want deze duidelijkheid had je bij de vk niet gehad. Maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
@Karina: ok bedankt voor de uitleg, weet ik dat ook weer haha! @Eppie: Dank je, ga ik zeker doen! Jij ook veel plezier vanmiddag! @Daffie: GEFELICITEERD! Ik ben a.s. zaterdag 3 maanden en vind dat ook een erg speciaal moment (helaas nog tot 4 aug. wachten op 2e echo, die dag zie ik als echte mijlpaal) Dit is trouwens mijn eerste dag sinds vrijdag dat ik nog niet over mijn nek ben gegaan ( ff afkloppen), gisteren maar 1 x en heb sinds gisteren ook iets meer energie.. dus er is weer hoop Fijne dag toegewenst allemaal...
Jeetje zeg, alweer 3 sterretjes erbij . Echt naar dit. Caro, Talitha en Sucre heel veel sterkte! Echt vreselijk voor jullie . Dikke knuffel van mij en ik denk aan jullie...
Meiden die de 12 weken naderen of deze net voorbij zijn! mijlpaaltje, helemaal toppie en gefeliciteerd. Meiden die vandaag echo's of afspraken hebben, succes!
wow wat een prachtige echo is er gemaakt! wow zo apart ben er stil van, hartje klopte en er zaten al beentjes en armpjes aan! ben helemaal ondersteboven wat geweldig!
Super Iggylover, dat je zo'n mooie echo had. Met mijn echo zag je alleen maar een hartje en een soort cashewnootje, haha! Mieke, Ik heb trouwens mijn volgende echo op 11 augustus. Ik weet niet of jij de lijst bijhoudt, maar voor degene die hem bijhoudt...
hallo allemaal! ben een paar dagen niet geweest, heb het erg druk met mijn werk, voorbereidingen van de vakantie, stef is vrij.... En heb weinig energie... maar ik lees hier een aantal erg droevige berichten! Ik moet zeggen: ik schrik ervan! meiden heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie dit alles een plaatsje kunnen geven! sorry dat ik weing reageer verder! Ik moet morgen nog werken ook heb ik morgen mijn 3de echo en nu ik deze verdrietige verhalen lees wordt ik toch wel nog wat onzekerder... zatertdag ga ik op vakantie....
Goedemiddag dames! @ Amor, ik draag nog gewoon strings. Ik merk vanzelf wel wanneer dat niet meer lekker zit. Die talgkliertjes op je tepels herken ik wel, lijken idd wel een soort puistjes, haha @ kinderkamer. Weet nog niet precies hoe en wat we het willen, gaan we na de vakantie in september eens voor kijken denk ik. Dat vind ik nu nog veels te vroeg. Ik vind van dat white wash wel heel erg leuk. Waar we het gaan kopen weet ik nog niet, maar iig niet op marktplaats oid. @ Mieke, hahahahaha, ik moest echt heel hard lachen om je berichtje! Maar idd gekak-dag, het klopt! Ben vandaag al een keer geweest en denk dat ik nog wel een keertje moet . Heb ook roosvicee laxo, activia en pruimen gekocht, dus hopelijk maakt dat de boel wat losser. @ Sucre, fijn dat je je nog komt melden hier. Vervelend dat je waardes te hoog zijn en je curretage moet ondergaan . Heel veel sterkte! @ Eppie, ik was ook super zenuwachtig voor mijn eerste echo! Dat is volgens mij echt niet gek hoor! Ik zal aan je denken, het komt vast goed! @Karina, 70E?! Wow, wat een jetsers! Ik pas nog steeds in mijn 70B... @ Noppie, thanx voor de uitleg over molazwangerschap. Ik wist idd ook niet wat het was. @ Daffie, gefeliciteerd met je 12 weken! @ Iggylover, gefeliciteerd met je mooie echo! Leuk om te zien he! Klopte het hoe lang je zwanger dacht te zijn? Over mezelf.. woensdags ben ik altijd vrij en dat vind ik toch zo lekker! Lekker een beetje uitgeslapen en op mn gemakkie boodschapjes gedaan en gestreken. Voel me ook best goed vandaag. Had gisteravond erge last van mijn darmen, die zitten zo vol, maar er komt weinig uit zeg maar.. maar vandaag is er gelukkig al wat uitgekomen en ik heb zoals hierboven vermeld roosvicee laxo, activia en pruimen gekocht, dus hopelijk helpt dat ook wat! Nou meiden, fijne middag, ik ga lekker de tour kijken! XX
Jeetje was is er veel gebeurt sind dit weekend. @Caro, Talitha en Sucre Wat vreselijk nieuws heel veel sterkte alle drie. @Sucre ik heb zelf ook een curatage gehad, het viel mij heel erg mee ik had helemaal geen last van de verdoving het was ook zo klaar, sterkte. @ twigger bedankt voor de tip voor de kleding heb al even gekeken heelaas alle leuke dingen in mijn maat uitverkocht. @ Eppie De kosten voor kinderovang vallen inderdaad heel erg mee, ik betaal nu voor mijn dochtertje voor 2 dagen per week 58 euro, dit is wel afhankelijk van je inkomen, Ik kan wel iedereen aanraden om zo snelmogelijk kinderopvang aan te vragen, ik werk zelf op een KDV en er zijn altijd lange wachtlijsten. @ Amor ik las dat je wil gaan kolven, zodat je snachts kan doorslapen, Bij mijn dochtertje heb ik 3 maand alles gekolft omdat ze vertikkte uit de borst te drinken, een nadeel is dat je niet kan doorslapen, tegen de tijd dat de kleine voeding moet hebben staan je borsten op knappen en moet je dus ook kolven, heel af en toe kan je het wel wat rekken. Heb Gisteren mijn echo gehad alles was goed de kleine zwom vrolijk in het rond.
klopt bij ons gaat chedella 2 volle dagen en we betalen nog geen 150euro. we moeten alleen nog bereken wat het straks met 2 kinderen is..