Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Nee, het was toch geen tweeling. Ik had al twee keer eerder echo's gehad en daarop was steeds één kindje te zien.

@Noppie: ik heb een poosje geleden een jurk van €169,- gekocht voor een bruiloft. Vond ik ook al superduur. Maar ja, als hij erg mooi is... Lekker van genieten hoor! Mijn jurk is mt 34 en daar pas ik nu al niet meer in ben ik bang...

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hihihihihihi, ik geloof niet dat ik OOIT maat 34 heb gehad. Wel een mooie 38 jarenlang gehad, maar ja. Heb o.a. anderhalf jaar anti-depressiva gehad en was toen 15 kilo aangekomen. Ik was er net weer 6 kwijt, maar nu dus zwanger :) :) :) . Voorlopig geen maatje 38 dus...

3. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Vraagje, gaat er 1 van jullie zo`n Angelsound gebruiken? Om naar het hartje van je kindje te luisteren?

Ik zit erover te denken om er eentje aan te schaffen, vind het een prettig idee om af en toe meer zekerheid te hebben. Zelfs nu we een goede echo hebben gehad, blijf ik onzeker.. :( En denk dat als ik zelf naar het hartje kan luisteren, ik me daarmee gerust kan stellen.

Of is dit weer zo`n onzekere mutsgedachte? :oops:

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wow, Talitha, welcome back! Wat een topnieuws! :thumup:

@ Kim, mijn schoonzus en ik (zij is 4 weken langer zwanger) willen samen zo'n angelsound aanschaffen. Scheelt weer in de kosten ;). Lijkt me leuk om het kindje af en toe te kunnen horen.

Wat ik me nog afvroeg, hebben jullie ook een 'werknaam' voor het kindje? Ons kindje is waarschijnlijk verwekt tijdens een weekendje weg in Friesland, dus zaten we te geinen dat we hem/haar een Friese naam moeten geven. Mijn man kwam toen met - hou je vast - Tjalk! haha, voor de gein hoor, gelukkig niet serieus bedoeld :confused: :oops: :) .. Maar wij hebben het nu dus over Tjalk als we het over de beeb hebben :) :) :)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Talitha wat fijn meid! Goh, echt geweldig nieuws :D. Nou, geniet ervan!

@Kim, ik wil morgen een angelsound gaan halen. Ik ben ook een onzekere muts hoor haha.. Ondanks 2 mooie echo's, blijf ik bang dat het weer fout gaat. Ideaal dus om je gerust te stellen.

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mupkuh, wat leuk dat je je komt melden hier! Hoe is het met je?

7. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ben gelukkig dus niet de enige :D

Ik probeer er echt van te genieten en alle onzekerheid los te laten, maar het wil nog niet echt.... En dacht dat zo`n Angelsound mss zou kunnen helpen.. Ik ga er ook zo snel mogelijk 1tje halen!

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gefeliciteerd Kim met je 12 weken! :D

Ik hoop dat ik morgen ons beebje kan horen. Lijkt me zo gaaf om het hartje te kunnen horen *zucht*. Kijk er echt naar uit.

Iedereen fijne avond!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, zoek anders ook nog even op marktplaats of hier bij de spulletjes die te koop aangeboden worden, misschien scheelt het om 'm 2ehands te kopen.

Marriedgirl, ik noem het ukje Ouzo omdat ie in Griekenland is verwekt, maar we gebruiken het nog niet echt vaak.
    Misschien komt er ooit nog een andere naam in de toekomst als het wat meer 'leeft' zeg maar.
    Doordat ik nu nog zo weinig voel zijn we er op die manier nog niet zoveel mee bezig.

Noppie, je maakt me nieuwsgierig naar die mooie jurk, altijd leuk zo'n aankoop.

Mupkuh, af en toe volg ik je wel hoor bij de tempkaartjes.
    Maar hoe is het nu?

Ik heb nu maatje 38/40, meer 40 denk ik.
    Laatst 4 kg afgevallen, maar ja nu weer 2 bijgekomen.
    En dat gaat nog wel meer worden natuurlijk.

Oja meiden, als jullie het leuk vinden op een baby van de maand te stemmen, stem dan even op Faylinn,
    die is van een forumvriendinnetje en ze staat nu 2e maar moet natuurlijk naar de 1e plaats toe.
    Dus het zou leuk zijn als jullie willen stemmen ;) ;)

10. Ik heb morgen een echo. Ik ben er best zenuwachtig om.

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spannend Marijke. Ik duim voor je!

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Talitha, wat een geweldig nieuws! Zo zie je maar, de wodneren zijn de wereld nog niet uit!

Marijke, veel plezier en succes met je echo morgen!

Angelsound: ik ga er geen halen, vind die dingen veel te prijzig voor de korte tijd dat je ze kunt gebruiken. Met ongeveer 20 weken (bij de eerste tenminste) ga je je kindje voelen, ebn dan heb jo zo'n ding niet meer nodig om je gerust te stellen. (vind ik dan)

13. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Talitha: Wauw meid, wat een super nieuws, krijg er gewoon kippevel van! GEFELICITEERD

@Marijke: Wat leuk...duim voor je voor een goede echo!

@Iggy: Gefeliciteerd met je goede echo, top!

@Mobielfreak: Zou je op de lijst willen zetten dat mijn 2e echo op 4 aug. is?

@Martinenur: Wat jammer zeg van dat kolven, daar gaat mijn ideale plannetje haha. Zal ik dus toch net als alle andere mama's het maar maandenlang met slaaptekort moeten doen :(

@Daffie: Zeker balen dat je maar 1 echo krijgt. Ik heb er 1 met 8 wkn gekregen omdat ik toen ontdekte dat ik zwanger was en mijn rug gebroken heb, anders had ik het denk ik ook niet gekregen.

@Noppie: Wauw, dat moet wel een heel mooie jurk zijn haha! Leuk hoor, ook van de bruiloft.

@Kim84: Lijkt me ook heel fijn zo'n Angelsound. Weet iemand wat dat kost? Heb wel gehoord dat je het moet leren gebruiken en je misschien in het begin niks hoort, dus dan niet meteen zorgen maken. De naam die ik hoorde was geloof ik een domptone of domptoom ofzo? Is toch hetzelfde neem ik aan?

@Marriedgirl: Wij noemen onze kleine Colombiaantje, omdat mijn vriend colombiaans is.

En heel herkenbaar van die cake bakken haha! Is ie gelukt? Ik had het daar laatst ook over dat ik vind dat ik als moeder wel moet kunnen bakken en naaien (laatste heb ik echt geen zin in) en maar eens wat andere maaltijden ook moet gaan bereiden, die meer geschikt voor kids zijn, haha..komt nog niks van met misselijkheid en rug, maar komende half jaar zeker!

Ik ben net pas thuis, hele dag bij mijn ma geweest, heerlijk in tuin en mee naar de manege, veel gelopen en in de avond bbq en tussendoor nog met een vriendin in de buurt bijgekletst.. zo'n simpele dag, maar de heerlijkste dag die ik sinds 24 mei gehad heb :D Voel me ook zooo goed,voor het eerst sinds vrijdag niet overgegeven en meer energie dan ooit! :D

Ook naar een babykamer wezen kijken, precies wat ik zoek ( white wash) voor 200 euro.... maar beschadigd! Twijfel nu echt.... als het niet beschadigd zou zijn, zou het echt een koopje zijn, maar doordat het niet helemaal wit is kan ik het ook niet gemakkelijk een likje verf geven, dus denk dat ik toch nog maar ff verder kijk.. twijfel twijfel.... :(

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Amor, een Angelsound is een doptone. Het kost tussen de 40 en 50 euro en is te koop bij o.a. kijkshop. Ik ga hem morgen halen! Ik hoop zo dat we het hartje kunnen horen... Het schijnt inderdaad in het begin moeilijk te zijn. Om de juist plek te luisteren. Oh en 1 tip, koop er oordopjes bij. Er zit een koptelefoon bij maar die schijnt heel slecht te zijn. Met oordopjes hoor je het vele malen beter!

15. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    vanmiddag moet ik om 15.20 voor de eerste keer na de verloskundige, ben wel heel erg zenuwachtig hoor
    ga sowieso vragen of ik niet me spoed een echo kan krijgen
    wil nu onderhand weleens weten of alles goed is daar binnen
    doen jullie duimen voor me dat alles lukt
    zal ik vragen of ze al naar het hartje kan luisteren dan weet ik misschien al iets meer

groetjes mirella

16. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    iedereen gefeliciteerd die in de maand februari moeder worden :D
    en ook een goedemorgen

17. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Hoi meiden, ben er ook weer. Ben 6 dagen weggeweest dus ben nog niet bijgelezen. Iedereen die een mooie echo heeft gehad, gefeliciteerd, en de mensen die vandaag een echo krijg, succus/veel plezier.

Ben zelf supernerveus voor mijn tweede echo vandaag. Ik heb tussen na de eerste echo twee korte bloedingen gehad dus ben bang dat het mis is, gelukkig waren de laatste bloedingen al 1.5 en 2 weken geleden en heb ik vóór de eerste echo ook een bloeding gehad en toen was het gewoon goed. Maar tóch. Als iemand positieve verhalen heeft, doe maar deze kant op!

Meiden, ga straks bijlezen en reageer later weer.

Liefs, Haags Zonnetje

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Amor, cake is gelukt! Hij smaakt erg lekker, hihi... Colombiaantje is ook een grappige 'werknaam'!

@ Mirella, Marijke en Haags Zonnetje, succes vandaag bij de intake/echo!

@ Mieke, Ouzo is ook een lollige naam :)

Wordt erg lekker weer vandaag, ik kan wel wat kleur op mn gezicht gebruiken! ben echt zo bleek... ga normaal elke week/2 weken onder de zonnebank, maar dat heb ik nu al ruim 2 mnd niet gedaan, tel daarbij op dat ik erg moe ben en jullie snappen wel hoe witjes ik ben.. Maar ja, moet helaas werken vandaag, dus vrees dat er van in de zon zitten weinig komt.

Fijne dag!
    Liefs

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    morgen ga ik positiekleding halen vind zo vreemd maar zo spannend en zo leuk :)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede-zonnige-morgen 8)
    Wat worden we hier toch lekker vrolijk van zeg.

Meiden die vandaag afspraken hebben voor echo's en intakes vk, heel veel succes en plezier.

Mirella, zou het zeker vragen hoor.

Deel Deze Pagina