Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen Dames
    Ik wens jullie allemaal een super zonnige dag toe!
    Hier wordt het eindelijk iets minder warm rond de 30 graden, was ruim 35.

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Pff, ik merk dat ik thuis vele malen productiever ben dan op t werk... kun je niet gewoon 9 mnd verlof krijgen? hihi

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben druk met de oude meubels aan slopen roy rijd nu net weg om de nwe meubeltjes op te halen voor in huis.... en ik ben alvast alles aan in elkaar timmeren en op stapelen en achter huis zetten ahahha

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal ben op me werk maar kom jullie snel gedag zeggen hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik heb vanacht rot gedroomd niet normaal bah. Dat ik al 2 dagen hevige bloeding heb net als ongi dat ik huilend naar het zh ga omdat ze moeten kijken of ons kleintje nog leeft :( :( zo erg ben een paar keer wakkeer geworden om te controleren of het echt zo was :(

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hmm, Tirtilisko, dat zijn geen leuke dromen! Maar gelukkig was het maar een droom!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff dromen kunnen soms echt net echt zijn he?

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weet iemand of je als je zwanger ben gekookte mosselen mag eten?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Volgens mij mag dat wel, ze zijn tenslotte goed verhit. Anders moet je even op de site van het voedingscentrum kijken, daar staat veel info voor zwangere vrouwen op.
    Krijg ook helemaal zin in mosselen...

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja zag ze in c1000 krantje staan en in 1 x dacht jaaaaaaaaaa daar heb ik zin in!
    maarre spoor niet zit nu al aan de tomaten soep met harde broodjes hahaha
    maar ja was 5 uur al mn bedje uit

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Iggy: gefeliciteerd met je mooie echo. Hoop dat ik vandaag ook zo'n mooie echo krijg!
    En ja je mag gewoon mosselen eten hoor (heb ik bij mijn intake vorige week aan de VK gevraagd!).
    Leuk dat je morgen voor positiekleding gaat shoppen. Dat heb ik gisteren ook gedaan met mijn beste vriendin. Ik had echt dringeng shirtjes nodig en heb er echt een aantal gekocht voor de helft van de prijs! Ben dus helemaal in mijn nopjes!

@Marriedgirl: hm 9 maanden verlof klinkt ook wel heel erg goed hoor. Als ik thuis ben kan ik gewoon de dingen in mijn eigen tempo doen en dan ben ook ik dus veel productiever!
    Wel uitkijken in de zon he? Ivm zwangerschapsmasker!

OVer de angelsound: ik ga die niet aanschaffen hoor. Wij hebben op de Eerste hart hulp een mobiel echo apparaat, dus wie weet leen ik die wel een keer om ff een echo te maken samen met een collega! En zo'n doptone kan ik op het werk ook nog wel ergens vandaan toveren!

Over werknaam beebje: mijn schoonmoeder noemde mijn nichtje voordat ze geboren was Bartje en die van ons is nu ook tot Bartje omgedoopt!

Gisteren heb ik voor mij man het boek van Kluun gekocht: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Heb het al door zitten bladeren en dat boek is echt hilarisch! Mijn man vond de eerste regel van het boek al grappig en normaal is hij niet zo van de boeken!

Over 3 uurtjes heb ik mijn echo al gehad! Ik zag dat er vandaag samen met mij nog een hoop een echo hebben. Allemaal succes meiden. En ik laat nog wel weten hoe het geweest is vandaag!

X Esther

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    gaaf eppie, spannend he? maar als je het ziet valt alle spannning van je af
    waar ben je voor positie kleding geweest?

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Talitha: geweldig nieuws zeg! Super voor je!
    Een vriendin van me heeft in het begin van haar eerste zwangerschap ook twee keer best heftige bloedingen gehad: 1 van 8 dagen en 1 van 4 dagen. Ongeveer op de tijden dat ze normaal haar menstruatie had (ze was onregelmatig geloof ik). Daardoor had ze niet in de gaten dat ze zwanger was totdat ze kotsend in de parkeergarage bij haar werk stond.... toen ze voor een echo ging (dacht bij ongeveer 9 weken) bleek ze al 16 weken zwanger te zijn! Dus je hoort het vaker! Ze had dus ook gewoon doorgerookt en alcohol gedronken enzo. En ze heeft nu een superleuke gezonde slimme dochter van twee. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    O ja , ik heb gisteren voor het eerst ook een zwangerschapsbroek gedragen op mijn werk. Ik ben daar veel lichamelijk in beweging, bukken, rekken, hurken dat soort dingen en de knopen van mijn gewone broeken drukten zo naar in mijn buik. Ik had wel een elastiekje door het knoopsgat gedaan, maar dan ging de rits open en zakte mijn broek bijna van mijn kont. Dat werkte dus niet echt. Ik heb een positiespijkerbroek gekocht in maat 36 en het leek eerst ideaal, maar hij zakt me ook nog steeds af! Dus ik hoop dat ik er nog een beetje ingroei...ik heb toch echt normaal gesproken maat 36. Dus ik vind het maar stom. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Zou ik er nog beter in gaan zitten, anders is het zo zonde want hij was best duur!

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Eppie, succes met je echo meis! Enne, ik kijk uit voor een zwangerschapsmasker hoor. Heb genoeg smeersels en ik zal niet te lang in de zon gaan (als ik er uberhaupt nog in kan gaan, werk werk werk)

@ Positiekleding. Daar heb ik nog helemaal niet voor gekeken, heb het ook nog echt niet nodig. Heb van een vriendin al wel aardig wat tips gekregen.
    De zwangerschapskleding van H&M en Prenatal schijnt erg leuk te zijn. Die van Promiss en Miss Etam daarentegen is vreselijk (zegt ze, heb er zelf zoals gezegd nog geen ervaring mee).
    Op esprit.nl heb je een maternity afdeling. En bij supermom.nl schijnen ze ook veel leuke dingen te hebben. Genoeg tips? Meer tips zijn altijd welkom!

15. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    iggylover ben ook even wezen kijken voor positie kleding vind het wel moeilijk te vinden. heb bij Miss etam een spijkerbroek gekocht.
    leuke truitjes kon ik nergens vinden.
    Ben nog niet bij H en M geweest die hebben ook altijd wel leuke dingen en niet te duur.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow en een aanvulling, de spullen van Lief! (www.liefwinkel.nl) zijn natuurlijk ook superleuk!

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Smorgens allemaal,

Zit ook op mijn werk en ben al 45 minuten productief met de post/mail bezig geweest en NU al geen zin meer :) .
    Mijn vriend's werknaam voor onze kleine is 'Baby Bjurn" (kan geen puntjes op de o maken vandaar effe die rare spelling). Zelf heb ik nog niet echt een werknaam. Vindt t nog steeds errug onwerkelijk allemaal...

Succes iedereen vandaag met de echo's en de intakes bij de vk's! Over die angelsound heb ik ook weleens gelezen dat er niet bekend is of de foetus schade kan ondervinden van de regelmatige straling. Ook raken er veel meiden erg in de stress als ze het hartje (nog) niet kunnen vinden. het is dus niet per definitie voor iedereen wat....

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Talitha: dat is wel geweldig nieuws meid! Welkom weer terug hier.

@Iggy: ik ben bij een winkeltje geweest dat Twenty Five Maternity heet en daar hebben ze allerlei merken. Ik ben zelf fan van Esprit (dat hebben ze daar dus ook) en daar hebben ze ook het merk Noppies en dat is ook super. Bij Miss Etam vind ik de positie kleding niet echt mijn smaak. Terwijl ik vroeger altijd veel kleren bij Etam kocht. Maar het lijken daar echt van die hobbezakken en de prints die daar op staan?! Als zwangere wil ik er ook wel in de mode bijlopen hoor. Hoop dat je er iets aan hebt.

@marriedgirl: Goed dat je je goed insmeert hoor. De VK heeft mij al gewaarschuwd voor de zon, omdat we in september 2 weken naar Egypte gaan! Zou ik dan ook echt niet even in de zon kunnen? Een beetje een kleurtje als je terugkomt van vakantie is toch ook wel prettig?

X Esther

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    En nog een tip, ik blijf aan de gang ;): bellyfashion.nl

@ Eppie, ik wil er idd ook nog leuk bijlopen nu ik zwanger ben, maar heb al zoveel leuke dingen gezien joh, dus dat komt wel goed! :) Bij supermom.nl hebben ze bijv. een shirt met I'm still sexy erop, hoe gaaf!
    Ik denk dat je best even in de zon kan, mits je je goed insmeert en echt niet te lang gaat. Genoeg drinken zodat je niet uitdroogt is natuurlijk ook belangrijk.

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee dames,

alles goed met dit mooie weer? Ik heb vanmiddag maar lekker vrijgenomen om lekker met mijn man en zoon naar het zwembad te gaan.

Voor wat betreft de zon. Ik heb begrepen dat je goed moet smeren. Niet iedereen krijgt last van die vlekken, maar als je ze hebt schijnen zo ook nog niet zomaar weg te zijn... Ik denk dat ik maar regelmatig in de schaduw ga zitten....

Deel Deze Pagina