Hi Vaam, Nou, dat is dus WEER schrikken voor jou. Maar meid, het zegt nog lang niet alles. Wanneer ga je de combinatietest laten doen? Moet tussen de 11 en 13 weken dacht ik? Zet um op hoor!
Ik las net het supernieuws van Talitha, wat geweldig zeg! Op zo'n wonder hoop ik ook, dat ik stiekem nog niet zo ver ben als ik dacht en dat we daarom geen kloppend hartje zagen. Die kans is natuurlijk minimaal en vooral wishfull thinking. Hoe gaat het verder met jullie? Hier wel ok, ben wat verdoofd. Kreeg vanochtend post van babydump met babysokjes. Was weer helemaal overstuur. Ik ga nu gezellig naar broer en schoonzus, even gedachten verzetten.
Hey Sucre, we hopen voor jou ook nog steeds op een wonder! In één van de vruchtzakjes was wel zwangerschapsweefsel gezien toch? Is het mogelijk dat dat nog verder groeit? Hoe voel je je lichamelijk? Goed dat je je gedachten probeert te verzetten. Sterkte! Dikke knuf!
Vaam, meid wat een onverwacht nieuws zeg. Maar zoals zovelen al zeggen aan de ene kant wel goed dat het nu ontdekt wordt, en het zijn maar cijfertjes hoor! Het kan nog alle kanten op. Hou je sterk ook hier kom je wel doorheen. Alleen is het misschien net even te veel allemaal. Gelukkig heb je de steun van familie en vrienden om je heen. Ik heb al bloed laten prikken vorige week vrijdag en volgende week vrijdag krijg ik de nekplooimeting. Bij mij was die vrouw er erg op gebrand om het echt in de 12e week te doen en niet later? Sucre, ik duim heel erg voor jullie wondertje hoor, het zou echt fantastisch zijn wanneer je volgende week iets heel moois op de echo te zien krijgt. Ze gaan toch eerst nog een echo maken? Sterkte de komende dagen, zal niet meevallen.
jeetje vaam: het blijft ook tegenzitten bij jou! sterkte meissie! heb vandaag mijn echo gehad.. alles zag er goed uit en ben nu 11 weken en 4 dagen
@sucre: ik leef ook erg met je mee hoor! Ik gun jou ook zo'n wonder! Ik merk dat ik me ook wel een beetje schuldig voel dat het nu bij mij alsnog goed blijkt te zijn... @vaam: veel sterkte meid! Ik hoop echt op een goede uitslag voor je Ik heb vannacht tot 07.00 wakker gelegen. Volgens mij gierde de adrenaline gewoon door m'n lijf. Ik kan het nieuws nog steeds niet helemaal bevatten. Het rare is dat ik nog steeds bloed verlies (nu wel steeds oud bloed) en dat ik af en toe buikpijn heb. De gynaecoloog heeft me echter verzekerd dat het er echt goed uitzag. De baarmoedermond zat ook netjes dicht. Dus ik moet er nu op blijven vertrouwen dat het goed zit. Wel raar hoor, loop ik dus met maandverband rond terwijl ik zwanger ben Maandag heb ik nog een keer een echo (die was al afgesproken) en dat vind ik niet vervelend
@mobiel: hier wat gegevens voor op de lijst: Talitha, 29 jr, 1e kindje volgende echo: maandag 28 juli Ben ik nu nog iets vergeten?
@Vaam: hoeveel kan een mens hebben? Nou jij krijgt alles in 1 keer op je dak! Sterkte met alles. @ Sucre: kan me indenken dat je toch nog hoopt op een wonder. Alles lijkt me zo onwerkelijk. Helemaal als je je nog zwanger voelt! @mama van stef: feli met je mooie echo. Hier ben ik weer terug van de echo en het was echt geweldig. Het is wel een inwendige echo geworden, want via de buik zagen ze nog te weinig. Nou dat maakte me helemaal niks uit hoor. Heb een kloppend hartje gezien en na een tijdje begon ons beebje ook te bewegen! Jeetje wat een roze wolk waar ik nu op zit. Ze zei dat ik een paar dagen verder ben dan 10 weken, maar ga toch gewoon uit van de 10 weken. Dus zal ff de foto in mijn album zetten. Kunnen jullie ons wondertje ook even bewonderen! X Esther
Wow Eppie wat een mooie duidelijke echo! Gefeliciteerd. En andere meiden natuurlijk ook met hun mooie echo's. Ik hoop volgende week ook zo een mooie te krijgen hoor, kan me er nog helemaal niets bij voorstellen eigenlijk dat dat daadwerkelijk in mij groeit. Had ik ook al bij de vorige, maar ja daar was nog zo weinig op te zien. Laat het maar snel woensdag zijn, hihi. Goh het is ook het ene uiterste in het andere, het is gewoon bloedje heet in de zon. Maar ik klaag niet hoor 8)
@Suske: ja ik heb mijn man als eerste gebeld. Ik heb toch een band met hem van 12 jaar. Hij schrok ontzettend en viel helemaal stil. Ook al ben ik kwaad op de situatie waarin hij me gebracht heeft en de vele beloftes die hij verbroken heeft (en dus in eerste instantie gemaakt heeft om mij niet te kwetsen) ik kan hem gewoon niet haten. Ik heb met hem 12 heel fijne jaren gehad en dat ban je niet even uit je gedachte. Ik hoop echt dat ik binnenkort ook weer iets leuks te melden heb of in ieder geval goed nieuws. @Talitha: ik vind het helemaal geweldig meissie dat alles toch goed blijkt te zijn. Dat moet inderdaad een wondertje zijn geweest. Gefeliciteerd, dat is denk ik het juiste woord. Geniet ervan meissie! Nogmaals meiden, het doet me goed dat jullie reageren op mijn verhalen. Aan de ene kant moet dit natuurlijk wel een leuk forum blijven, maar jullie reactie's doen me wel goed. Ik ga ook proberen van het positieve uit te gaan en weet dat de kans heeeeeeeel klein is dat het kindje down heeft, maar moeilijk is het wel. Liefs Ingrid
Hoi meiden We hebben vandaag de Angelsounds gekocht en na 10-15 min proberen hoorde we het hartje! Wauw wat mooi zeg. Heel sterk en krachtig. Echt prachtig. Ik ben nu weer helemaal gerust gesteld . Nou, ik ga nog even van de zon genieten! Doegg!
Ingrid je krijg een lekkere knuffel van mij. Het forum is wat mij betreft om lief en leed met elkaar te delen hoor. Is het een mk of een verbroken relatie, alles kan. We zijn er voor elkaar, tenminste zo voel ik het. Je deelt hier toch van alles met elkaar. En ik denk dat we elkaar allemaal best goed begrijpen en elkaar dus fijn kunnen steunen waar nodig.