Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ingrid ben het heleeeeemaaaal eens met mieke

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Over de echo, die maken ze dinsdag, op eigen verzoek. Niet dat ik iets weg laat halen wat toch goed was. Maar als ik al jullie echo's bekijk, dan lijkt mijn beebje daar helemaal niet op. Er was niks menselijks aan te zien. Helaas. De arts noemde het ook geen foetus, maar zwangerschapsproduct, lekker plastisch :( . Nee, ik reken nergens op en er is geen hoop, maar toch.....

Talitha, ga je niet schuldig voelen, ga juist extra genieten!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sucre je was toch de 10 weken voorbij?

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: ik ben het ook HELEMAAL met Mieke eens!

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Vaam, ik ben het ook eens met Mieke!
    We zijn er inderdaad voor elkaar. Je mag van mij hier uuuuuren je hart luchten, ik zal luisteren naar je ;).

Liefs Dayenne

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje mina wel erg bot om het zo te zeggen van die arts

en ik ben met mieke eens we zijn ervoor elkaar!
    das het fijne van dit forum

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden wat zijn we weer eensgezind ;)

Mijn moeder was heel boos op me dat ik me zorgen maak en gekke dingen in mijn hoofd haal, hihih.
    Voelde vanmiddag overigens wat kleine bm krampjes, misschien een goed teken dat het groeit.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik maakte me vandaag ook even zorgen. Ik had gigantische last van mijn rug en rare bm krampen (lijkt op ongikrampen). Het leek erop alsof er flink wat verbouwd werd in mijn onderbuik :). Maar daarna bedacht ik me dat het alleen maar een goed teken is! Ik hoop dat mijn buik snel gaat groeien. Dat idee heb ik wel, want het groeit nu al heel snel. Vanaf de 11 weken is het heel snel gegaan bij mij. Ik kan mijn buik nu niet meer inhouden. En ik denk dat ik binnenkort positieshirtjes moet gaan kopen. Want mijn shirtjes kruipen bij mijn buik omhoog :). Haha echt geen gezicht. Voel me dan net een zwangere tokkie :).

9. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Dayenne en Mieke

Waarschijnlijk heb je last van bandenpijn dit is het zelfde gevoel als je ongi wordt. Alleen is het nu inderdaad de verandering in je lichaam tijdens mijn eerste zwangerschap begon ik na 12 weken hier ook last van te krijgen kan wel tot een week of 20 duren. even rustig op de bank gaan liggen wil wel helpen.

10. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Vam... Jeetje wat een verhaal, ben nog niet zo lang lid van dit forum, heb even je verhaal gelezen, Heel veel sterkte hopelijk is de uitslag goed.

11. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    nou ik heb vandaag ook eindelijk me intake gehad
    het hartje was helaas nog niet te horen
    wel voelde ze dat mij baarmoeder op de juiste hoogte lag voor de tijd van mij zwangerschap
    dus ik hoop maar dat allesa in orde is
    vrijdag 1 augustus mag ik eindelijk voor de eerste echo, hoop zo da alles in orde is, zit nu wel een beetje erg in de zenuwen hoor, mag gelukkig al om 10.00 's ochtends. had zo graag het hartje willen horen dan weet je tenminste iets
    :( :( :(

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hier gaat het opzich wel goed. Ben eigenlijk overtijd ;) Dus wie weet.

Ga morgen op vakantie dus heb het druk.

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spannend Mupkuh!
    Ik duim! :thumup:

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hup Mup!

@Mirella: joh, je moet maar denken: jij hebt tenminste straks echt iets te zien op die echo met 12 weken! Veel meer dan de mensen die in week 8 al een echo hadden ;). Kan me wel heeeel goed voorstellen hoor, dat je graag het hartje wilde horen vanmiddag. Op naar 01 augustus!

Bleeeeghhhh, straks weer staan kokhalzen in de plee. Alles stinkt hier echt zo verschrikkelijk. Bleeeeeghhhhhh.

15. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    De dagen lijken idd zo traag voorbij te kruipen , 4 augustus lijkt nog zooo lang ! :( Daarstraks nog eens de angelsound gepobeerd , i know het is nog veel te vroeg maar toch had ik ergens de stille hoop om al 'iets ' te horen ..

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirella, fijn dat je afspraak achter de rug is.
    Wat ik zo vreemd vind is dat jij 3 dagen verder bent maar we wel allebie op 14 februari op de lijst staan?

1 aug. heb ik ook een echo, ach joh nog een weekje (zegt zij die ook ongeduldig is) :)

17. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    heey mieke

zoals de verloskundige gisteren uitrekende kom ik uit op elf februari, 3 dagen na mijn eigen verjaardag, maar ik weet nog niks zeker tot na de echo

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede morgen dames,

Kom me hier nog even melden voor ik zo direct moet gaan werken (waar ik helemaal geen zin in heb!). Iedereen die vandaag de intake/echo heeft heel veel succes. En ik hoop dat we het warme weer een beetje de baas blijven hoor.

X Esther

19. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Vaam: jeetje meid, wat een rotnieuws weer! Dat is dus 1 vd redenen dat ik het niet wil testen, omdat ik een paar mensen ken die negatief nieuws kregen, maanden stress hadden en er niks aan de hand bleek te zijn. Maar goed, als er wel wat aan de hand blijkt te zijn, is het idd fijn dat je het weet en de keuze hebt. Qua leeftijd (je bent 28 toch?) heb je wel weinig kans erop. Ik duim voor je meid! En zoals je hoort zijn we allemaal blij dat je hier je hart kan luchten en als we niks meer van je horen zijn we ook allemaal alleen maar nog bezorgder!

@Mama Stef: gefeliciteerd met mooie echo!

@Noppie: Jij ook meid, van harte gefeliciteerd! Maar waar kan ik je echo zien? Keek al bij je profiel,maar zag niks :(

@Loeka: Ik krijg toevallig ook 4 aug mijn 2 echo... en ook ik word er gekkk van hoe lang dat nog lijkt te duren.. pffff

Met mij gaat het eindelijk beter! Ik had al verteld dat ik woe eindelijk eens een leuke dag heb gehad en de deur uit ben geweest. Gisteren weer een heerlijke dag. Een vriendin was er de hele dag en we zijn 3 uurtjes naar park geweest. Liggen zonnen, picknick en gewandeld. Merk dat ik door zwangersch. niet meer tegen de hitte, de zon kan, dus heb veel in schaduw gelegen, maar toch een gezond kleurtje gelukkig. Daarna wel mega rugpijn en gelijk maar naar bed en ik heb veel last van migraines en ik d8 door zwangersch., maar heb nu het idee dat het komt zodra ik rugpijn krijg. Vandaag ff met mijn vriend de stad in, lunchen en beetje shoppen en daarna weer naar park als ik dat nog red en het weekend ook al leuke opties. Merk dat ik me geestelijk gelijk 100 x beter voel en ook al heb ik nog veel klachten met rug, ik geloof dat het toch waar is dat je je met 3 maanden (dat ben ik morgen) beter gaat voelen, want mijn energielevel is flink gestegen en ben al 3 dagen niet meer misselijk :) :) :)

20. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Zo, ben eindelijk weer bijgelezen sinds de vakantie, kan niet op iedereen reageren maar wil toch op een aantal.

@Vaam, wat een rotnieuws, sterkte met het nemen met de juiste beslissing, alleen jij kunt dit beslissen.

@Sucre, jij ook heel veel sterkte.

@Talitha, voor jou een beetje de omgekeerde wereld, eerst afscheid nemen van je zwangerschap, en opeens ben je toch nog zwanger. Heel gaaf, geniet er van meid!

@Loeka, het blijft moeilijk om te wachten, ik heb redelijk vaak echo's (7/7, 24/7 en 8/8) maar vind de tijd er tussen nog steeds moeilijk.

@Noppie, vervelend dat je je zo beroerd voelt, heb gelukkig bijna geen klachten, maakt mij ook wel weer onzeker hoor. Soms wil ik juist de bevestiging.

Voor de lijst, mijn vlg afspraak is 8/8, en ik ben 25/2 uitgerekend maar dat had ik misschien al doorgegeven.

Gisteren met de gyn ook gesproken over wel/niet de nekplooimeting te doen, we zijn er nog niet over uit en gaan er dit weekend goed over nadenken. Wat ik vreemd vind bij ons ziekenhuis is dat wanneer je besluit deze meting te doen en wanneer deze afwijkt je verplicht bent om dan de punctie te doen. Vind het een beetje raar dat zij dit voor jou gaan bepalen.

@alle meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes!

Liefs, Haags Zonnetje

Deel Deze Pagina