Marriedgirl, hihi het fort bewaken. Ach joh, het is vrijdagmiddag. Straks die deur dicht en de sleutel omdraaien en klaar! Weekend. Hier ook onverwachts een vrije middag, maar het is best warm buien hoor. Maar wel lekker. Ik klaag niet. Merk wel dat ik er iets minder goed tegen kan nu. Daantje, heerlijk zeg 3 weken vakantie, gaan jullie weg of blijven jullie in NL? Hopen dat het weer beter blijft.
@ Daantje: thanx for the tip, met glas en bier. Maar euh, wat deed jij uiteindelijk met die... ieieieieieieieuw.... dode verdronken naaktslakken....
Zou het graag willen, maar daar ga ik niet over, werkt hier 160 man en de directeur ziet alles! Dus ik blijf maar braafjes zitten, ach ja, nog anderhalf uur... dan lekker weekend . Enne, die delicatesse sla ik ook even over! Ieuww
Hoi allemaal! Een nieuweling erbij.... Bedankt voor je tip, Mieke. Het voelt fijn om wat zwangeren om me heen te hebben die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Komt me hier in het buitenland goed uit om af en toe wat twijfels, kwaaltjes of vragen op mijn lotgenoten af te kunnen vuren. Want lotgenoten ontbreken hier voor mij.... Had net een vriendinnetje aan de telefoon in nederland, bevallen van een dochter en stuurt wat zomer zwangerschapskleding op. Is hier (India) niet echt veel. 't was heerlijk om zo even te kunnen kletsen over zwanger en zo dus ..... Ik volg jullie!
Hoi febr21, Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Helemaal in India joh, jeetje... Hoe kom je daar verzeild als ik vragen mag? Ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor Je bent 1 dag verder dan ik zie ik, dus je bent uitgerekend op mijn moeders verjaardag, leuk!
ehhh...tja inderdaad. Verzeild geraakt! We wonen sinds 4 jaar op de boot en na drie jaar Turkije besloten de koers te verleggen. Een lange periode twijfels gehad of "kinderen en bootleven" voor ons wel samenging. Onderweg naar India was dat vnl voor mij een combinatie die absoluut niet samen ging dus een duidelijke "Nee". De Rode Zee is geen "lieverd" om misselijk op de boot te zitten, ver weg van alles. Maar eenmaal daar voorbij, besloten we toch 'moeder de natuur' een kans te geven overtuigd dat "...het komt zoals het komt" Maar, gezien mijn leeftijd, er vanuit gegaan dat het nog wel eens lang kon duren....of niet. Dat bleek anders, binnen twee maanden zwanger! En daarom (nog) in India. Ja, ja, ik weet het..... Ondanks dat denk ik niemand dit land zou kiezen om de zwangerschap eens fijn door te brengen bevalt het ons tot nu toe prima! 2x echo (9 euro ) en prima kwaliteitszorg....
Zegguh Febr21....: je bent toch niet degene die bij mij in het TCDomstad-team zat he Cool Laughing Cool ? Ehhhh....... Nee, dat is een andere febr21 denk ik O
Ah, febr21 je hebt het gevonden, gezellig en welkom. Ik zal je nog even wegwijs maken. We hebben een virtuele lijst (de meeste topics hebben een lijst binnen de topicberichten), wij doen het lekker anders. En we hebben ook een hyves gemaakt speciaal voor de febr. mama's 2009. Deze is onzichtbaar voor andere hyvers en alleen zichtbaar voor leden. Je kunt aan Mobielfreak dingen kwijt voor op de lijst. http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Meiden die ook geinteresseerd zijn in de hyves, je kunt jezelf een uitnodiging sturen hoor. http://feb2009mamma.hyves.nl/
Hey meiden, Ben net thuis na mijn werk en heb het dus echt niet rustig gehad hoor hahaha. Ik lees al die berichten over niets te doen hebben, maar ik heb mijn benen weer onder mijn lijf vandaan gelopen. Ben nu dus ook helemaal moe, voetjes omhoog en koel glaasje drinken erbij...heb ik wel verdient al zeg ik het zelf.... Ik moet nu nog 3 avonddiensten vanaf morgen, dus ben nog even onder de pannen helaas.... Voor iedereen die vrij is het weekend.....veel plezier. Liefs Daffie
Zo ben ook weer thuis van werken, blegh wat was het warm zeg.... en druk ik stond vandaag alleen op de groep, constant telefoon... de clienten waren hyper... ach ja nu lekker weekend. Mn man is jarig! Dus net cadeau's gegeven.... en hij gaat me vanavond mee uit eten nemen hier in de stad, naar een redelijk chique restaurant.... leuk als geen van je nette kleding meer past Dus ga me maar in een rok hijsen en die extra omhoog trekken... past vastwel enne welkom febr21 en gefeliciteerd... wat gaaf india..mijn beste vriend woont nu in Delhi.
Super wat leuk! Heb allebei de sites bekeken en wat een leuke initiatieven, zit al uit te kijken naar mijn acceptatie voor hyves. Echt leuk! Voel me al een heel stuk meer 'tussen de zwangeren'...
Hee meiden, hoe gaat het hier? Kom even snel spieken hoor... merk dat ik het wel moeilijk vind. Sucre, heel veel sterkte meid, ik leef met je mee. Vaam... ook veel sterkte toegewenst. Ik duim voor je! Met mij gaat het redelijk goed. De eerste paar dagen veel verdriet gehad, maar ik krabbel langzaam weer omhoog. Lichamelijk gaat het sinds vandaag ook weer een stuk beter. Het bloeden is een stuk minder geworden en de pijn is zo goed als weg. Maandag naar de gyn voor een echo om te kijken of m'n baarmoeder schoon is. Ik hoop het echt, want heb liever geen curretage uiteraard. We zijn nu bezig met plannen maken voor een vakantie in september. Dan kunnen we ergens naar uitkijken. Heel raar, maar na zo'n miskraam weet je echt niet waar je met je gedachten heen moet. Denk je eerst elke dag aan je zwangerschap en fantaseer je over hoe het zal zijn als de baby er is en zo is dat ineens allemaal weg. Ik mis het zwanger zijn en het ermee bezig zijn, maar het is niet anders... we moeten vooruit kijken en deze verdrietige gebeurtenis een plekje geven. Over een tijdje gaan we er weer voor. Ben wel bang gezien mijn achtergrond v.w.b. endometriose, maar we moeten maar zo denken... het is een keer gelukt dus we weten dat het mogelijk is. Het vruchtzakje en vruchtje heb ik gelukkig op kunnen vangen en dat gaan we in een potje doen en begraven in de tuin met een mooi bloemetje erop. Het is toch ons eerste kindje... althans, zo zien we het wel. Nou, meiden... ik ga weer. Geniet van jullie zwangerschap! Liefs Caro
Caro, wat een mooie manier om afscheid te nemen en een herinnering te bewaren van jullie eerste kindje. Dat zal altijd speciaal blijven. Sterkte met het verwerken, zal toch even tijd nodig hebben.