Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Caro31: fijn dat je eventjes wat van je laat horen. Heel goed plan om even een vakantie te organiseren voor in september, heb je in elk geval toch weer iets om naar toe te leven en plannetjes voor te maken. Snap het helemaal hoor, dat je dan eventjes niet meer weet waar je met al je denken naar toe moet. Ik duim heel hard voor jullie dat de plant in de tuin goed zal groeien en vooral dat het snel weer raak mag zijn voor jullie!

Vanmiddag om 17.00 effe met de witte billetjes op het naaktstrandje van de Maarseveense Plassen gelegen met vriendlief. Ook een klein stukje gezwommen. Net 2 glazen water met een limoen erin gespritst opgedronken, een echte aanrader voor misselijke persoontjes als ik zelf. Het lijkt wel alsof het een beetje helpt!

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mobielfreak; heb nog een afspraak voor op de lijst, 13 augustus doe ik een combinatietest. Wil jij dat er opzetten? Thanx a million!

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Die heb ik m'n man allemaal weg laten gooien :oops: :oops: Vond het niet echt een lekker gezicht :rolleyes:

Maar echt, het werkt wel hoor!

4. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Poging twee .... :-$

HA! Ik heb jullie allemaal gezien op Hyves!

Leuk!

Heb een snelle check gedaan maar volgens mij ben ik de oudste van de club, of niet?

En daarna jij, Mieke (36) toch?

5. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Caro heel veel sterkte, hopelijk kun je een beetje van je vakantie genieten.

Martine

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Caro... Sluit me helemaal aan bij Noppie... Kan het niet mooier verwoorden :oops:
    Hele dikke knuf vanaf hier!

7. Dan ben ik de 1 na oudste denk ik. 35 jaar.
    Ik ben overigens al een paar dagen niet op het forum geweest en de laatste tijd alleen maar korte berichtjes kunnen sturen. Het was ontzettend druk de afgelopen tijd. Nu zit ik op Terschelling. Heerlijk genieten van het weg zijn en de rust. Hoewel het is nu best druk op het eiland. Gelukkig nog genoeg lege plekjes.
    Met mij gaat het goed. Krijg mijn energie weer een beetje terug. Ochtendmisselijkheid is er helaas nog steeds, maar volgens mij begint dat ook af te nemen. Woensdag heb ik weer een echo en ik ben erg benieuwd. Op een dag na ben ik dan 12 weken. Een geruststellend idee.

Ik ga nog even verder met teruglezen. Nog 8 pagina's te gaan.
    Caro31, goed om weer van je te horen. Slim dat je een vakantie aan het plannen bent. Neem de tijd om het te verwerken. Dat heb ik zelf ook gemerkt dat dat belangrijk was. Heel veel sterkte.

Thalitha, wat een wonderlijk en ontzettend fijn bericht van jou!

Sorry, maar het lukt me niet om op iedereen te reageren. Eerst maar eens teruglezen.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haags Zonnetje is 37 en Petra22 is 40 (leeftijden staan op de lijst) ;)
    Dus je bent toch niet de oudste hoor.

9. Zo! Ben weer bijgelezen. Heb helaas lang niet alles kunnen onthouden.
    @Vaam, wat schrikken zeg. Dat juist jij dat er ook nog bij hebt. Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor je dat de combitest goed uitvalt.

@febr21, gefeliciteerd en welkom. Jeetje in India! Ik ben daar in april geweest en ik vond het daar wel bloody hot. Gemiddeld 43 graden toen.
    Maar wel een groot avontuur. Ben wel benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren zo vanuit het buitenland.

Hier nog geen zwangerschapskleding, maar wel vaak opgezetten darmen/buik. Draag wel meer ander soort shirts. Wat dat betreft is de mode nu wel ideaal.
    Wat ik wel heb is dat zwangere vrouwen om mij heen mij wel steeds meer opvallen. Ik zie nu veel meer buiken heb ik het idee. In ik kan het me nog moeilijk voorstellen dat ik straks ook zo'n buik heb. Wel bijzonder.

10. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    vaam, wat een rotnieuws weer, sterkte meid.

Talitha, WAUW, Dat is een goede opkikker voor iedereen hier zeg!

Sucre, ik hoop voor jou ook op een wonder.

mama van stef, gefeliciteerd met je goede echo!
    Eppie, jij natuurlijk ook!

Mirella, ik kan me voorstellen dat je je zenuwachtig maakt, maar 1 troost, bij mijn dochter hoorde ze het hartje pas met 14 weken! Gewoon genieten meid, heel voorzichtig!

Caro, fijn dat je even geweest bent. Een mooie gedachte dat je het vruchtzakje hebt op kunnen vangen. Ik wete zeker dat je je eerste kindje een heel mooi plekje geeft!

Sorry dat ik zo weinig meeschrijf meiden. Ik hoop echt wat meer tijd te hebben. Ik ben 's morgens druk met overgeven, 's middags met de kleine meid en het huishoiuden en om 19.30 lig ik vaak al in bed ivm de b.i. die veel heviger is dan de vorige keer.
    Zoals het er nu uitziet zal ik met 16 weken de ziektewet in moeten, dus dan alle tijd om te reageren! ;)

Ik zag dat er verder het eea is geschreven over de combinatietest, ik heb er zelf bewust voor gekozen om het niet te doen. Het is zoals het is.

En positiekleding! Die draag ik al, maar ik voel me er nog niet heel erg lekker in. Ben nog te weinig zwanger/ teveel blubber om te kunnen stralen. Mn gewone broeken gaan nog nét dicht, dus ik heb nog even. ;)

Dit weekend gaan we aan iedereen vertellen dat we zwanger zijn. Daarna zal ik me aanmelden bij jullie hyvesgroep! Gezellig. Maar als ik dat nu al doe, dan is de verrassing eraf hè...

Nou meiden, dit was mijn nachtelijke uurtje internet wel weer, ik ga lekker naar mn bedje!

donderdag de 2e echo!

Oja, ik weet niet meer wie het schreef, maar mijn eerste echo was ook maar gewoon een stipje hoor. Stelde niks voor!

Ik hoop snel echt meer tijd te hebben!

Liefs,

Nina

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hyves? zitten jullie allemaal op hyves? ikke lekker ook

goedemorgen trouwens meiden....

wat is het lekker buiten al... heb alles even tegen elkaar open gezet en tocht lekker door...

ben zo trots op onze nwe meubeltjes.... zo mooi

heb net even in ons 9 maanden dagboek geschreven is echt leuk voor later hoor

mijn mannetje is al naar zijn werk moest om half 7 al beginnen dus ik ben alweer anderhalf uur op
    heb het bed al verschoont en draai nu een wasje

nou meiden fijne dag en dikke knuffel van ons (ik en de 3 honden)

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    haha.. heb ook gewacht tot ik de echo had gehad maar je ziet op m'n hyves nergens dat ik lid ben van de feb mama's hoor. Je kan je dus nu al aan melden ;)

Ga werken meiden... veel plezier vandaag

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    mogguh....

wat een nacht, bloedheet, en ik ben lek geprik door alle muggen.. Hihi heb ook al wraak genomen met onze electrische muggenverdelger :evil:

Etentje gister was erg leuk, maar wat moet je opletten met bestellen zeg, ongeveer 3 kwart van de voorgerechten bevatte rauw vlees.

@ iggy wat leuk nieuwe meubels!

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ axioma ja dat vind ik zo balen van uit eten gaan! ik ben dol op biefstuk, als ik uit eten ga bestel ik dat altijd... maar ja zal toch wat anders moeten gaan verzinnen
    we gaan het weekend weer

15. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Waarom ? Goed doorbakken dan maar , niet ? :)

16. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik ben nu dus 9 weken , maar euh 1 kilo bijgekomen , ik kan nog al mijn kleren aan en mijn borsten zijn minder gespannen , iemand die dit ook heeft ? Als ik niet beter wist zou ik eerder denken dat ik niet zwanger ben , ik voel namelijk niks .. :(

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha loeka ik ben inmiddels afgevallen en kan mijn eigen kleding niet meer aan omdat ik veel dikker op mijn taille ben geworden

zou je wel doorbakken biefstuk en tournedos mogen eten?

18. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Een vriendin van me at eigenlijk ook nog alles toen ze zwanger was , zolang het goed doorbakken is en er niks rauw meer te zien is kan het geen kwaad , zo hebben ze mij toch altijd verteld . Ik heb eergisteren voor de 2 de keer mosselen gegeten , als je alles goed wast en kookt / bakt zie ik geen probleem .. ;)

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey loeka die ga ik vanaaf eten... mosselen heb gister mijn man boodschappen laten doen en ik zei ik wil zo graag mosselen en ja hoor kwam ie aan zetten met grote bak
    jammie als ik er aan denk heb ik er nu al zin in

20. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Heerlijk he met lekkere frietjes en mosselsaus .. :p Mmmm het water komt me al in de mond , ik zou dat elke week kunnen eten ..

Deel Deze Pagina