Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    we zijn precies even ver want ik moet me banner nog aanpassen ben nu 9weken en 1 dag!
    hihihi grappig ben 26 februari uitgerekend die dag kon wel blijven staan omdat ik er 1 dag maar naast zat

ja wiskeysaus bij mosseltjes, stokboodje en kreukelpatatjes jammmmmmmmm

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik vind mosselen ook lekker, alleen vriendlief lust ze dus niet :(

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou daarmee heb ik het wel getroffen alles wat ik kook vind ie heerlijk! echt ideaal... hij is zelf kok geweest in de marine maar heeft hier thuis nog NOOIT gekookt zegt altijd: jij kan het veel beter dan ik... je maakt er zoveel werk van
    ik vind koken ook erg leuk

4. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Iggylover haha die van mij zegt dat ook , maar dat is omdat hij dan niet moet koken haha :)
    Pff nog tot donderdag van 14 u tot 22 u werken , heb er echt geen zin in met dit prachtige weer ! :cry:

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik ben druk met de trap schuren, heb gelukkig een schuurmachine, dus gaat op zich vrij snel :D

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    YUK bah!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat gevoel heb ik ook nog steeds, maar woensdag weer een echo en ik ga er vanuit dat alles goed is.

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ waxientje, irritant is dat he! Op die manier rust je totaal niet uit!Ik ben vanmorgen wel nog even naar de markt geweest en moet zo boodschappen doen. Maar vanmiddag ga ik maar even slapen want we wilden vanavond naar de bios, en anders trek ik dat echt niet!

ieuw gaar gebakken biefstuk vind ik dus helemaal niets :( Heb gisteren als voorgerecht een vegetarisch iets genomen, met een perziktaartje met kruidenkaas, verassende combi maar erg lekker. En als hoofdgerecht varkenshaas.. die was gewoon gaar...

@mobielfreak... trap schuren met deze tempraturen, respect! enne waar haal jij de energie vandaan? :D

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

dat warme weer kan ik normaal goed hebben, maar nu?! Ik voel me er echt niet lekker bij...

Gisterenavond naar Mama Mia de film geweest, echt geweldig!
    Ik heb echt zo zitten lachen, ech een aanrader en het was heerlijk koel in de bios hahaha.

Straks weer werken, dus nu lekker rusig aan.

Liefs Daffie

11. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ja, dit weer is inderdaad benauwend. Ik heb echt het gevoel dat ik moet happen naar lucht. Normaal kan ik er goed tegen, maar nu..... Heeft dat te maken met de zwangerschap?

Ik ga gewoon lekker veel naar buiten voor de frisse lucht en in de auto met airco is het ook goed vol te houden!

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen! Uhh.. middag inmiddels zie ik :)

@ Caro, fijn dat je het een mooi plekje geeft. En goed dat je een vakantie aan het plannen bent! Veel plezier alvast!

@ Nina, de hyves is juist onzichtbaar, dus niks verrassing eraf, want niemand kan het zien, snappie? ;)

@ Iggy en Axioma, goed doorbakken biefstuk mag je wel hoor, het gaat tenslotte om rauw vlees en als het goed doorbakken is is het niet meer rauw ;). Ik hoef het sowieso niet, ben meer een vis dan een vleestypje :D.

@ Loeka en Mieke, ben ook nog op mijn oude gewicht, dat is echt niet heel raar volgens mij. In totaal kom je gemiddeld 12 kilo aan in een zwangerschap, dus als er nu al vele kilo's aan zouden zitten, worden we wel heel erg dik ;) Mijn buik is vooral 's avonds trouwens wel opgezet, maar neem aan dat dat mijn darmen zijn.

Heb zojuist trouwens maar een keer een buikfoto gemaakt. :) Is zoals gezegd niet veel op te zien, maar voor het overzicht vond ik dat ik hem toch maar moest maken. En nee, ik plaats hem niet in mijn album :p :) .

Vanavond gaan we bij vrienden op bezoek... maar zij roken allebei IN HUIS! Ieuw! Ze wonen op een flat, dus we kunnen helaas niet in de tuin zitten. Mn vriendin denkt dat ze rekening met me houdt, door de rook de andere kant op te blazen, maar ik vind dat het toch blijft hangen in de kamer en ik wil niet in de rook zitten. Ze weten gelukkig dat ik zwanger ben, dus ik ga gewoon vragen of de balkondeur open mag. Is dat heel erg zeikerig vinden jullie?

Pff, zo maar even naar de Appie (maar moet me eerst nog opmaken, haar fohnen enzo, geen zin in! :rolleyes: ) en vanmiddag lekker de tijdrit in de tour kijken.
    Fijn weekend ladies!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marriedgirl, misschien zitten jullie wel lekker buiten op het balkon.
    Of ga jij even naar buiten als ze roken.

Daffie, ik kan er ook minder goed tegen hoor, normaal beter.
    Maar heb het nu ook sneller benauwd.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @Axioma: Waar ik de energie vandaan haal? goede vraag :( Moet dus ook nog de trap naar boven doen, maar die moet dus nog eerst met de verfafbrander en dat is me nu dus echt te warm gewoon :eek:

In zoverre wil ik nu gewoon het huis eens afhebben, irriteer me al een jaar aan de trappen..
    Hebben ook al een nieuwe kamer klaar nu voor Mike (stiefzoontje) Dennis is bezig met de toog opzetten tussen de woon en eetkamer maar die moet dus een heel gedeelte stuc-werk weghalen, dus een en al bende hier :confused:

15. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Pfff...ik wil even klagen hoor! ;)
    Ondanks dat ik afgelopen woensdag een goede echo heb gehad, merk ik dat ik er helemaal niet gerust op ben dat het nu nog steeds goed is. Met m'n verstand kan ik het wel beredeneren, maar m'n gevoel komt gewoon niet mee.
    Vooral omdat ik nog steeds redelijk wat bloed verlies en daar ook buikpijn bij heb, ben ik van tijd tot tijd echt op van de zenuwen. Kan gewoon nergens anders aan denken.
    Gisterenavond had ik bezoek en ik voelde het bloed gewoon naar beneden zakken zeg maar :confused: Het liefst wilde ik 100 x naar de wc rennen, maandverband verwisselen enz. Helaas ging m'n bezoek ook nog eens laat naar huis :(

Gelukkig maandag weer een echo om 09.00 's ochtends. Maar ik zou toch wel graag willen weten hoe dit nou allemaal kan.
    Kan iemand mij oppeppen?

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mobiel, dat klinkt zeker als een bende ;).. Succes ermee! Wanneer 'moet' alles af zijn?

@ Talitha, kan me best voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent. Maar... je hebt kortgeleden een goede echo mét kloppend hartje gezien waarop niets geks te zien was toch? Probeer daar kracht uit te putten! Heb je verder last van kwaaltjes? Moe, misselijk, pijnlijke borsten enzo? Sterkte met aftellen tot maandag!

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mobiel: wij zijn hier ook druk in het trappenhuis, lees: mijn vriend :) :) :) . We hebben dit huis vorig jaar gekocht en komen nu pas aan het lakken van het houtwerk toe. Als dit komende week af is kan ik eindelijk de trappen gaan laten bekleden, ik denk met sisal. De babykamer moet ook nog verbouwd worden: oud schrootjesplafond + oud stuc-op-riet eruit, nieuwe systeemplafond erin en dan moet het gestucd worden. Heeeeel officieel moeten de muren ook opnieuw gestucd worden, maar we gaan het simpel houden en behangen denk ik......

@ iedereen over mosselen: ik ben ook een mosselfan, maar eet ze niet meer sinds mijn 15de. Ben erg allergisch voor: twee uur na het eten van mosselen wordt ik heel erg ziek: diarree en overgeven :confused: .

@ Talitha: het zou mij ook niet lekker zitten hoor, die bloedingen. Gelukkig krijg je maandag weer een echo. Ik vind het erg vervelend voor je. Sterkte meid!

Net van mijn zusje en zwager het boek 'Veilig zwanger' gekregen. Lief he? Zo meteen naar mijn schoonmoeder en hopelijk daar in de tuin eten vanaaf. Hier is het ook errug benauwd. Heeft volgens mij weinig met zw en alles met luchtvochtigheid te maken. :confused: :confused:

18. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Loeka
    Ik ben zelf afgevallen en sinds deze week begin ik een heel klein buikje te krijgen. mijn maatje 40 gewone broeken is me nu zelfs te groot.
    bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik met 18 week pas een buikje.

Talitha een kennis je van me die heeft in het begin ook vaak bloedingen gehad, ze heeft een gezonde dochter gekregen.

Inderdaad erg warm vandaag. wil zo even het zwembadje voor mijn dochtertje opzetten, als het me te warm word kan ik er gezellig bij in gaan zitten.

Mieke en de anderen leuk de hyves.

Martine

19. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hoeraaa, ik ben vandaag precies 3 maanden :) :D :D :D

Kijk al lang uit naar deze dag en nu nog maar 9 dagen w8 tot mijn volgende echo, als die goed is, is dat helemaal een mijlpaal, dan weer veel ste lang w8 tot 20ste week echo en dus geslacht en eventuele afwijkingen... daarna geloof ik het allemaal wel. Maar goed, ik loop weer op de zaken vooruit, nu eerst maar eens van dit moment genieten ;)

@Febr21: Welkom, wat leuk vanuit India!

@Caro: Wat mooi dat jullie het letterlijk een plekje kunnen geven! Heerlijk dat jullie op vakantie gaan.

@Waxientje: ik ben paar nachten geleden ook bij buren gaan klagen. Die hebben al 3 kids en nu hadden ze nog eens 7 kids extra te logeren.. pffff... gekkk werd ik toen ik met migraine op bed lag... ik heb ze helemaal afgesnauwd, iets wat ik normaal NOOIT doe, het had dan ook gelijk effect ;) (het was al nachten aan de gang)

@Mobielfreak: pfff, suc6 met jullie grote verbouwing haha!

@Talitha: Ik zou willen dat ik je op kon peppen meid! Het enige wat ik kan zeggen is dat je maar moet proberen vast te houden aan de woorden vd verloskundige en de goede echo! Gelukkig dat je maandag al weer terecht kan. Enne, veel afleiding zoeken dit weekend... Sterkte!

Ik hoor jullie allemaal over mosselen praten, maar dat is toch ook voorverpakte vis? Zels bij de visboer zit het voorverpakt. Nu moet ik zeggen dat ik dus nog steeds geen vis lust sinds ik zwanger ben, terwijl ik er daarvoor altijd GEK op was, echt heel jammer.

Wat leuk dat jullie allemaal op Hyves zitten, ga me dit weekend ook even aanmelden op jullie site.

Hier is het gelukkig niet benauwd meer, gisteren nog wel enorm.

Toen liep ik in de stad met 32 graden te puffen... bleek dat ik mijn portemonnee vergeten was, dus kon ik terug naar huis LOPEN... omdat ik toch echt dingen nodig had, ben ik een paar uur later weer terug gegaan, eenmaal thuis was mijn tas met nieuw gekochte leggings en nog wat dingen NERGENS te bekennen.... die heb ik dus ergens in de stad laten slingeren :cry: Deze akties had ik voor mijn zwangerschap echt nooit, heb echt het gevoel een paar hersens te missen de laatste maanden :(

20. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    @marriedgirl: ik heb niet echt veel kwaaltjes (heb ik de hele zwangerschap niet gehad). Af en toe voel ik mijn borsten wel en soms komt er een vlaag van misselijkheid voorbij. Ben ik gelijk helemaal happy :D

Over klussen: wij zijn in februari verhuisd en hebben daarvoor drie maanden heel erg veel geklust in dit huis. Binnen is het meeste eigenlijk wel af. We zijn nu de buitenboel aan het schilderen. Mijn mannetje heeft net een pot verf op ons platte dak laten vallen :(

Deel Deze Pagina