Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Vaam: wat goed dat je voor jezelf een manier hebt gevonden om het van je af te kunnen zetten en dan lijkt schrijven mij ook een hele goede manier. Kan me indenken dat je er niet op zit te wachten om de hele tijd nog contact met hem te hebben en dat je daar ff een break van neemt. Je moet op dit moment echt voor jezelf opkomen en zorgen. Wanneer het je de onderzoeken wat betreft je beebje? Sterkte en succes met alles en toch leuk dat we je hier af en toe even zien!

Vanochend had ik al uitgeslapen en vanmiddag was ik weer zo moe, dus heb op de bank maar even mijn ogen dicht gedaan. Probeer er nu in ieder geval maar aan toe te geven, want dan zal ik het wel nodig hebben! Net lekker geBBQ en straks nog lekker een ijsje na en dan is het echt weer genoeg geweest met dat slechte eten al de hele week. Vanaf komende week gaan we echt weer opletten dan ik gezond eet hoor. Probleem is alleen dat ik nu echt zin in alles heb!

X Esther

2. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Dit is wel een topic waarbij je bijna elke dag moet lezen anders is het lastig bij te houden.

hadden jullie het zaterdag ook zo zwaar met het warme weer? Ik werd er gewoon echt niet lekker van.

Ik heb vrijdag mijn echo gehad. alles was goed, ik mag nu 13 augustus weer!Ik kan niet wachten tot het zover is, dan ben ik ook over de magische 12 weken heen!

toch nog een vraagje over het hyves. Staat deze hyves dan ook niet tussen alle andere hyves topics waar je lid van bent? zodat alsnog iedereen het kan zien...

3. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Hoi vaam! Ik kan nu wel zeggen ach maak je niet druk en wacht de testen af maar dat kan je natuurlijk niet, ik weet ook niet hoe je je voelt nu ik wil je alleen veel succes wensen in de klote tijd wat eigenlijk een heerlijke tijd hoor te zijn en ik duim voor je dat alles goed komt! Vond dit allemaal zo goed hoe jij erover schijft en er mee om gaat petje af meid jij bent een sterke vrouw!

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Suzanne: ja soms lukt het mij ook niet om alles bij te lezen hoor. Hier wordt altijd goed en veel gekletst! Voel je zeker niet bezwaart!

X Esther

5. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    He dames,
    Hier alles oke en natuurlijk warm!
    Gisteravond moest ik de slaapdienst in en kon niet in slaap komen. Te weinig gegeten. Dus maar weer eruit gegaan en een boterham gegeten, wat water gedronken. Daarna voelde ik me weer prima! Ben lekker in slaap gevallen. Oh ja en vorige week woensdag voor het eerst over gegeven 's ochtends. Rare gewaarwording, want ik was niet eens misselijk!

Voor alle dames die sterkte nodig hebben: bij deze.

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

@Suzanne, de hyvessite staat echt nergens tussen, hij is alleen zichtbaar voor de leden!

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Wat is dat toch met mannen die zwangere vrouwen in de steek laten, ongelofelijk. Jij ook veel sterkte Knor...

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goh Knorretje, jij ook al :(. Ik hoop dat het nu wat beter gaat. Hoe staat er het nu voor? Is hij uit boosheid weggegaan of heeft hij ook echt zijn spullen enzo gepakt?
    Veel sterkte hoor! Lijkt me vreselijk, die onzekerheid!

Ik denk aan je, en ook aan jou Vaam. Sterkte beiden, en een dikke knuf van mij.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, we vinden je allemaal wel sterk en dat je er goed mee omgaat.
    Maar pas je wel op dat je je niet te sterk voordoet.... anders stort je straks juist misschien in.
    Probeer het wel er uit te gooien, van je af schrijven is heel goed, maar stop het niet te diep weg hoor.
    Wilde ik nog even aan je kwijt ;)

Heb alles bijgelezen, wat een gezelligheid weer vandaag en veel geschreven.
    Maar heb de puf niet om vandaag op iedereen te reageren, vergeef me.
    Ik duik mijn bed in, merk wel dat die warmte me wat opbreekt en ik er wat minder goed tegen kan dan anders.

Slaap lekker allemaal en morgen weer fris op.

10. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Dat had ik inderdaad gezien maar de mensen die op mijn hyves komen zien dat wel staan dus w8t er nog ff mee tot dat de buiten wereld het hier ook mag weten.

Een beetje mens kan er dan uithalen dat ik zwanger ben als er staat mama`s in februari 2009.

Gr Tam

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: goed zo wijffie, schrijf alles maar lekker van je af. Op die manier orden je ook meteen je gedachten een beetje. Prima dat je een beetje afstand neemt van je man. Weet hij meteen dat ie je niet helemaal voor vanzelfsprekend kan nemen, want je hebt dan wel enigszins begrip en acceptatie voor de situatie, in de zin van dat je hem niet helemaal afbrand, maar er zijn ECHT GRENZEN!

liefs
    noppie

12. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Meiden, hebben jullie ook meer moeite met het warme weer nu jullie zwanger zijn. Vind het normaal altijd heerlijk om in de zon te zitten maar nu hou ik het echt niet lang vol!

Verder moet ik er 's nachts de laatste tijd steeds 4 keer of zo uit om te plassen, terwijl ik niet echt het idee heb dat ik veel drink, komt ook steeds weinig uit. Zou het te maken hebben met het groter worden van de baarmoeder en dat het op de blaas drukt of zo? Kan daarna ook vaak moeilijk in slaap komen met het gevolg dat ik supermoe wakker wordt. Kennen jullie dit ook?

Fijne dag allemaal en meiden die vandaag een echo hebben, succes!

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nee, dat is ook niet waar. Hij staat niet tussen je publieke hyves namelijk. Niemand die ziet dat je daar lid van bent. Alleen degenen die er ook lid van zijn (wij dus) zien jou er tussen staan. Het is echt waterdicht hoor. Ik wil ook dat niemand het weet totdat ik 12 weken ben en ben al best een tijdje lid van de hyves. Heb genoeg hyvesvrienden en niemand ziet dat, echt waar.

14. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Haags zonnetje: Ja dat is het inderdaad er word op je blaas gedrukt zei mijn verloskundige zodra de baby omhoog gaat hebben we er minder last van en aan het einde daalt de baby weer in en dan klrijg je het weer terug.Ik ken het probleem heel goed op mijn werk met ik 100 keer en ze weten het nog niet dat ik zwanger ben dus moet steeds stiekem!Morgen echt vertellen brrrrrr zo spannend

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hahaha, ik moet altijd al veel plassen doordat ik veel water en thee drink, maar nu is het nog erger...soms om de 15 minuten :) :)

Om 12:00 uur naar de VK om naar de harttonen van ons Toppertje te luisteren....ben zo benieuwd en ook wel weer erg gespannen. Hoop dat het te horen is! ;)

Net alle ramen maar open gezet om wat frisse lucht binnen te laten, heeft het bij jullie ook zo geonweerd vannacht?

Daffie

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb geen onweer gehoord en wel de halve nacht wakker gelegen :(.. had het zooo warm! Wel de ventilator aan gezet, maar dat hielp ook niet echt. Heb wel weer last van het lichte gevoel in mijn hoofd, hoe warmer het is, hoe erger het wordt. Komt door mn lage bloeddruk neem ik aan.
    Veel plezier bij de vk!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Daffie, hier heeft het geknalt echt zo hard en van die enorme felle licht flitsen.

Haags zonnetje, hier ook minder bestendig tegen de hitte en veel plassen 's nachts hoor!

En vooral 's avonds past er minder in mijn maag en blijft het eten langer zitten waadoor ik er met slapen last van heb, dan zit die buik gewoon in de weg.

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hi All....

Wat een beroerde nacht zeg.. Zo verschrikkelijk warm, vervolgens begon het een beetje te regenen en 3 keer een donderslag en dat was het..
    Vervolgens werden zowel Dennis en ik wakker met last van onze nek vanmorgen :(
    Gisteren heb ik niet gereageerd hier, wel gelezen, was een beetje rot dag voor mij.. Was namelijk de sterfdag van mijn moeder, ze was gisteren alweer 3 jaar dood, tijd gaat ongemerkt zo hard.. Heb er zo de balen van dat ze haar kleinkinderen nooit heeft mogen leren kennen..
    Ze was namelijk zo trots dat ze een stiefkleinkind had, ze nam de pasfoto van mijn stiefzoontje overal mee naar toe en iedereen mocht weten dat ze stiefoma was... Helaas is ze nooit echt oma geworden... En dat soort dingen doen pijn, heel veel pijn..

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, kan me voorstellen dat gister niet echt een leuk dag voor je was.
    Knuffel!

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mobiel. Dat is heftig meis! Kan me heel goed voorstellen dat het een hele moeilijke dag voor je was gister. En natuurlijk niet alleen gister, maar elke dag. We weten natuurlijk niet hoe het hiernamaals eruit ziet, maar ik wil voor mezelf altijd geloven dat de overledenen ons vanaf 'boven' bekijken en dat ze zien hoe het met ons gaat.
    Sterkte en een knuf!

Deel Deze Pagina