@Daffie76, gefeliciteerd en geniet er lekker van. @Tartaar, Wilde zelf wel wachten met vertellen maar hij was zelf zo blij dat hij het niet kon laten om zn mond te houden. @Aslanck, Welkom en gefeliciteerd. @ Talitha, Jeetje wat schrikken zeg en dan nog steeds die onzekerheid heel veel sterkte meid.
Talitha, wat een eigenwijze beep zeg. Wel even schrikken, het zal je maar gebeuren dat er geen voetjes gemaakt zijn. Volgens mij gaat dat best goed komen hoor. Niet te veel stressen meid. Knuf! Buddies, ach ja dat komt later wel toch, ergens na de 20 weken of zo....
Hallo allemaal! Terug van weggeweest! Heb een heerlijk relax weekendje gehad! Heb 2 pagina's terug kunnen lezen en ga dadelijk weer verder. Nog even voor het lijstje. Ik ga ook een buitenechtelijk kind baren...hihi. Jullie hebben het over HB, maar wat is dat eigenlijk? Of stel ik nu een hele domme vraag....? Liefs Karina
Zijn er hier al mensen die zwangerschapsbh's hebben gekocht? Ik ben wezen kijken, maar dat kan toch niet lekker zitten?!
@ Axioma, nope, pas mijn eigen bh's nog. Maar... zonet zag ik dat ik een afdruk van mn bh-cup in mn boobs had staan, oftewel, ze zijn aan het groeien, jeee! Pas als ik mijn bh's echt niet meer pas ga ik voor van die meegroei-dingen kijken. Zijn ze echt zo verschrikkelijk dan?
nou zo verschrikkelijk nee, maar ik heb ff bij de hunkemuller gekeken en dat leken net bikini's... zonder enige stevigheid. Nu heb ik al een redelijk grote cupmaat... dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar in blijven zitten
He Talitha, Ik denk dat het allemaal wel goed zal komen en hoop voor de dat als je volgende week terug moet komen dat je alles van je baby tezien krijgt. En dat er lekker van kan genieten dat je zwanger bent. Sterkte en doe rustig aan (makkelijker gezegt dan gedaan nartuurlijk). Gr Tam
Waar heb je ze gekocht wil donderdag ook gaan kijken want de bh`s die ik nu aan heb beginnen me borsten te knellen. En nu ze als zo lekker gevoelig zijn is dat niet lekker. Gr Tam
Hello ladies, Ik lees af en toe een beetje mee. Wij zijn trouwens ook niet getrouwd, mijn vriend gaat morgen ons kindje erkennen. Even voor de lijst: ik krijg volgens de kalander een meid en mijn gevoel zegt een jongen. Wij gaan in de 15e week weer naar de VK, begin nu soms weer wat onzeker te voelen want ik voel me goed en merk nergens aan dat ik zwanger ben. Liefs Mickey
fijn om te lezen dat jullie ook zoveel moeten plassen, dacht al dat het aan mij lag , maar zoveel plassen is echt niet leuk meer,zeker niet met dit weer! Maar ja, ik heb er alles voor over! ik ben trouwens 26 februari uitgerekend!
Maar aan de andere kant is zo veel plassen eigelijk wel weer goed want je gooit alle afval stoffen uit je lichaam. Het is ind hoogstens iritant ook als op een terras je zit met dit weer. Maar we moeten er wat voor over hebben als we zwanger willen zijn. Ps zijn er nog meer dames die al minder moe worden? Ik wel Eerst om 20:30 slapen omdat ik moet was maar nu niet voor 23:00 in slaap komen omdat ik lekker vanatiek ben. Gr Tam