Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, ja he het schiet op en dan zijn we net over de helft van februari, dus er zullen er nog een hoop gaan volgens denk ik.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Mieke,

Ja, het wordt een gezellige, drukke boel hier! En ik zie de lijst ook errrrrrrrrrrrrrrg vaak voorbij komen, scroll mezelf een ongeluk :) (Ben ik zelf ook een aantal keer schuldig aan geweest hor ;)).

@iedereen: is het misschien handig dat de lijst door een paar personen wordt bijgehouden i.p.v. dat iedereen het zelf moet doen? Soms komen er ineens 3 nieuwe aanmeldingen bij en dan staan er dus ook minstens 3 lijsten...

@mobielfreak: kan me herinneren dat jij het had over het plaatsen van de lijst op een andere webpagina? Zodat hij niet elke keer voorbij komt gevlogen. Lijkt mij ook een erg goed plan.

Laat het maar horen meiden!

Liefs Vaam

3. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie morgen

Vroeg me af of jullie(jij en je partner) zouden willen weten wat het wordt.
    Bij me eerste wou ik het wel weten maar nu wil ik er pas achter komen als de kleine wordt geboren.
    Gr Knorretjuh

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, misschien idd een idee om onderaan de lijst 2 of 3 personen te zetten die de lijst dan aanpassen en ze dan dmv een pb kunnen vragen wat er aangepast moet worden of zo!

Op een ander topic doe ik het ook meestal, dus ik wil me best ter beschikking stellen :) ;)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Knorretjuh, wij willen zeker weten wat is.

6. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Dat lijkt mij wel een goed plan.

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Iedereen:
    Ik ga vandaag even aan de slag, om de lijst op mijn webpagina te zetten.. Dan stuur ik de link hier wel heen, en dan komt 'ie hier in ieder geval niet zo vaak meer voorbij ;)
    Moeten jullie me wel even de tijd voor geven, want ik moet zo met vriendlief naar de huisarts, die heeft een abces bij zijn bilpartij :confused:

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah dat is hier ook zo nu en dan het geval hoor!
    Alleen wil meneer niet hiervoor naar de ha toe!
    Gaat wel weer over is zijn ervaring.

9. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Bij ons eerste kindje wou ik het wel graag maar mijn partner niet dus hebben we het niet gedaan en de verrassing was prachtig. Nu wil ik het ook proberen om weer niet te doen.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij wilden bij de eerste weten wat het werd en nu ook weer. Vind het ook wel makkelijk om al te weten. Voor het kopen van spulletjes maar ook voor de naam. Nog een meisjesnaam zal erg lastig worden terwijl de jongensnaam al klaar ligt. Als het een jongetje is, hoeven we daar ons hoofd niet meer over te breken :D
    En de verrassing....voor ons was de verrassing hoe het kindje eruit zag groot genoeg!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zo zo, ik ben even niet geweest en er is weer 5 pagina's gekletst :)

Vandaag zal ik er ook niet heel veel zijn. Krijg bezoek vanmiddag.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @knorretjuh: Ik en mijn man willen het straks graag weten! En iedereen mag het dan ook van ons weten (ken mezelf, verspreek me anders toch, hihi)

@mobielfreak: take your time! Allang blij dat je dat wilt doen. Is echt een stuk beter.
    En manlief moet dus met de letterlijke 'billen bloot'. Tja is minder leuk, maar moet dan toch maar een keertje gebeuren he!

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mupkuh: Dan maar tussendoor plannen he ;). Nee hor, heb makkelijk praten...werk voor mijn ouders dus kan regelmatig het forum checken en even bijkletsen en reageren. By the way...ik werk ook nog wel wat op een dag hor, haha.

14. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @mieke: nee ik denk dat ik inderdaad mn mond nog maar even hou..

@vaamrille: inderdaad nog geen "bewijs" ;)

@sonya: gefeliciteerd!

@gepie78: leuk zeg zo samen zwanger!

@mirella: gefeliciteerd

@knorretje: ja wij willen het wel weer weten denk ik, bij mijn dochter wisten wij het ook. We hebben het wel voor iedereen geheim gehouden. was wel leuk zon geheimpje samen

@mobielfreak: ohh jee dat is niet fijn..succes ermee
    ik zie dat jij ook nog een vrij jonge zoon hebt, zie jij op tegen de drukte straks?

Heb testen besteld dus als die binnenkomen ga ik dienog maar eens doen om mezelf te overtuigen..daarna maar eens de vlk bellen.
    Heb verder niet echt ergens last van, slaap alleen slecht en ben wat rusteloos. De vorige keer had ik dat ook, later kreeg ik pas last van misselijkheid ect.

15. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    WAUW ! Wat een drukte, knap vd meiden die het zo lekker bij houden!

Maar meiden: Hebben jullie ook al een buikje? Ik kan die van mij bijna niet meer verbergen... hij is steekt bijna net zo ver uit als mijn boezem!!! :eek: Hebben jullie dat ook??

x
    Nicole

16. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Ik heb nog geen buikje maar ben dan ook nog maar net he, begint wel ietsiepietsie tekomen maar denk meer door het eten haha, heb de hele dag trek.
    We waren eergisteren uit eten geweest en we waren allebei stampesvol, komen we thuis zeg ik tegen me schat heb al weer trek :rolleyes:
    :oops:
    Gr Knorretjuh

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @nicole: Ik heb wel een buikje, maar die was al redelijk aanwezig om het zo maar te zeggen.... Ik ben vorig jaar gestopt met roken, zwanger geraakt en dus ook niet meer zo goed opgelet, MA gehad en tja, toen was het leed al geschiet.....8 kilootjes erbij. Nu is het zo dat het buikje (we houden het klein, hihi) naar voren wordt geduwd? Ik kan hem in ieder geval niet meer inhouden. Nu zijn er natuurlijk nog geen extra kilo's bij (en dat wil ik indien mogelijk graag even zo houden), dus als ik verder ben dan ga je het vast en zeker zien. Maar dat vind ik alleen maar mooi en tegen die tijd mag ook iedereen het wel weten.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ vaam, ik werk helemaal niet maar ook dan heb ik het soms hartstikke druk :)

Vinden jullie het ook zo spannend?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er vanmorgen ook nog maar eentje besteld, ook om mezelf nog te overtuigen.
    Maar heb net ook nog een ovulatietest gedaan, nou die knalde er vanaf, zelfs vetter dan bij mijn LH piek.

Ook ik heb vandaag de vk gebeld, 2 juli intake + echo (had het al op de lijst gezet).
    Spannend hoor.

Nicole, mijn buik puilt ook meer uit dan voorheen.
    Voelt ook erg opgezet. Komt door de darmen geloof ik.

En ik heb ook sinds vandaag ineens hele blauw/paarse nagels, begint bij de nagelriemen.
    Hebben jullie enig idee hoe dat komt? Mannetje dacht dat het iets te maken heeft met een te kort aan iets, maar ja wat?

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik wil ook wel graag weten wat het gaat worden. Wij hopen op een jongetje, maar het belangrijkste is dat het gezond is.

Hier nog steeds niet veel symptomen. Wel wat sneller moe. Maar ook nog geen buikje.

Ik heb nog een vraagje: zou je bij een meerling niet al meer symptomen moeten hebben?

Deel Deze Pagina