Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Amor,

Blijkbaar heb jij een nogal populair knap mannetje dat ie zoveel aandacht van de vrouwen krijgt ;) :rolleyes: ;) . Aan de ene kant vind ik dat altijd wel leuk als mijn vent aandacht krijgt, want dan denk ik, hehehehe die is van mij, aan de andere kant moet het natuurlijk niet te ver gaan.

Die van mij houdt ook nog erg van uitgaan enzo hoor. Hij is vorige week, kan nu hij werkloos is.., 2x naar de Parade geweest met een vriend. Voor hem is het ook altijd nog erg belangrijk om 'niets te missen' enzo. Heb ik zelf dus helemaal niet. Ben herstellende van een burnout/depressie en heb geen behoefte meer aan druktes en veel mensen enzo. Alleen als ik erg veel energie heb. Mijn vent heeft dan ook op donderdagavond zijn 'mannenavondje' en dan gaat hij met een goede vriend altijd op stap. Vind ik verder prima. Alleen heeeeeeeel soms ben ik een beetje bang voor teveel vrouwelijke aandacht, maar ha, zekerheid heb je nooit. Ik vind dan dat ik hem wel een beetje vrij moet laten en verder houdt ie erg veel rekening met mij dus, tsja.

Ups and downs zijn er altijd in een relatie, das normaal denk ik. Denk ook dat onze mannen wel het een en ander met ons te stellen hebben deze periode. Goed dat je zo je grens hebt getrokken hoor Amor. Klinkt ook alsof hij goed heeft gereageerd eigenlijk. Tis een beetje balans vinden tussen wat hij wil/kan en wat jij wil/kan en wat je alleen en wat je samen wil blijven doen I guess.

2. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Hallo Daffie76,
    Mijn vriend en ik hebben in het voortraject gezet van de MMM bij de fertilliteitsarts in het ziekenhuis en daarom hebben wij gelijk bij zes weken en daarna bij bijna 11 weken een termijnecho gehad. Ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat als je via de MMM (medische malle molen) zwanger bent geraakt ook twee echo's krijgt. Vrienden van ons zijn ook zwanger geraakt dmv een ICSI-behandeling en die hebben net zoals wij bij zes weken en later bij twaalf weken een echo gehad voordat ze werden overgedragen naar een verloskundige. Persoonlijk vind ik het dus wel een beetje vreemd dat je maar een echo hebt gehad maar dat zal per ziekenhuis dan wel verschillen ofzo ...

Groet,
    Gepie78

3. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!

DE ECHO WAS SUPER GOED!

We hebben een prachtig kloppend hartje gezien en hij/zij lag al lekker te bewegen, hij/zij stak zelfs nog een arm omhoog...hihi. De verloskundige was er zeer over te spreken. Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger en ons beebje is 10 weken en 3 dagen groot. Dikke prima dus. De volgende afspraak hebben we op 26 augustus. Dus das alweer zo...hihi. Ben trots op ons beebje en ook een beetje op mezelf natuurlijk omdat we het zo goed doen met z'n tweeen!

O, ja en voor de lijst... Mijn uitgerekende datum is nu dus 21 februari 2009.

Liefs
    Karina

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve mama's,

Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom. Vanochtend weer een echo gehad en die was weer niet goed. Ons Javaantje is gestopt met groeien bij 5 weken en 3 dagen. Hij had zelfs nog 2 broertjes en/of zusjes. De gyn zag namelijk 3 duidelijke vruchtzakjes. Zijn we er gewoon meteen 3 kwijt :cry:

Morgen om 15 uur is de curretage. Ik zie er wel tegen op, vind het erg spannend allemaal.

Hopelijk kan ik jullie gauw weer berichten over goed nieuws.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en jullie allemaal lekker blijven genieten en heel goed om jullie zelf denken.

Mieke, heel veel plezier morgen!

5. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Noppie: Je zegt dat je herstellende bent, gaat het dan nu wel weer goed met je? Je kan nu natuurlijk ook geen medicijnen slikken toch?

Over mijn vriend.. tsja, smaken verschillen he haha. Ik vind hem erg aantrekkelijk en helaas met mij idd nog vele anderen, maar ken er ook weer genoeg die niks in hem zien qua uiterlijk (eerlijke vriendinnen bv haha)

Ik ben het wel met je eens hoor, je moet je partner ook zeker niet aan een ketting leggen, maar vind dat soms wel moeilijk. Laat ik zeggen dat die van mij een hele lange ketting heeft hahaha. Hij gaat ook nog vaak zat alleen de deur uit en dingen met vrienden ondernemen, alleen met uitgaan en feesten heb ik wel een probleem, maar dat was voordat ik mijn rug brak en zwanger was nooit een issue, omdat we altijd samen gingen (met vrienden).

Het is idd die balans vinden waar jij het over hebt.

En voor deze mindere periode was het ook een schat hoor, leefde hij erg mee met zwangerschap, deed veel voor me en ook voor dat gebeuren met mijn rug deden we volop leuke dingen samen en was hij altijd heel lief en zorgzaam, daarom valt het ook extra op als iemand opeens compleet veranderd, maar ik ben idd ook heel blij dat hij zo gereageerd heeft en ik besef ook heel goed dat het voor hem geen makkelijke maanden zijn geweest nu ik 2 maanden op bed lag en hij alles moest doen en we alleen nog maar de lasten deelden en niet de lusten zeg maar en toen had ik ook nog die weken dat ik hele avonden doodziek met een emmer naast me lag, ook geen pretje voor hem hahaha

Op naar de betere tijden... :D

6. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Karina: Gefeliciteerd, wat fijn!

Sucre: Nogmaals sterkte meid!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan idd, maar een 2e kindje krijgt dan ook de naam van de moeder.
    Mijn nichtje heeft de naam van mijn zus gekregen, hebben ze zo voor gekozen, ook al zijn ze getrouwd.

8. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hai Sucre,

Wat erg. Weet ff niet zo wat ik moet zeggen alleen dat ik weet wat je door maakt.
    en ik wil je heel veel stekte wensen en probeer rustig aan te doen.

Gr Tam

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien wilde hij nog even pakken wat hij pakken kon en wat tijd inhalen voor de beep komt.... of omdat hij de laatste tijd wat minder heeft kunnen 'feesten'.
    Zo van straks kan het niet meer en voelde hij zich wat benauwd?
    Weet het natuurlijk niet, maar het is wel een rare reactie ja.
    Balen hoor, hoop niet dat we dit soort verhalen en zoals bij Vaam en Knor hier nog meer te lezen krijgen.
    Snap dat af en toe ook niet hoor, die mannen.
    Hier soms ook wat onzeker hoor, maar vooral in de eerste 5 jaar van onze relatie, sinds we samenwonen is dat wel minder geworden.
    Ook mijn mannetje mag er zijn en dat vinden er wel meer.... (beetje een George Clooney hihi)

Sjees wat een een naar mens zeg. Het maakt ook niet uit wat je als reden op geeft, sommige mensen zijn gewoon niet van deze wereld zeg.
    Kan me voorstellen dat je je in zo'n geval erg kwetsbaar voelt.
    Bah, kan ik zo boos om worden.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik wil dayenne en tirtilisko heel veel sterkte wensen. Hopelijk voelen jullie je gauw weer beter!

Liefs Sucre

11. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Sucre

Jij ook heel veel sterkte morgen en de tijd die volgt... Ik denk aan je...

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sucre, wat vind ik dit toch spijtig meid en deel jullie verdriet wel een beetje.
    3 kleine javaantjes verliezen is niet niks, het is al een wonder om er eentje te krijgen, laat staan 3 zeg.
    Ik heb veel aan je gedacht en gehoopt dat er nog iets positiefs uit zou komen.
    Sterkte morgen tijdens de curretage... gaan ze nu nog uit van mola of gewoon een mk? ivm het weer snel zwanger mogen raken?

Lief dat je aan me denkt, knuffel x

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Karina, gefeli met je mooi echo meid!

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Mieke, bedankt voor je berichtje.

De gyn zag vandaag 3 duidelijke vruchtzakjes. Verder leek het volgens haar niet op mola. Maar aangezien ik zo veel zwangerschapshormonen heb, moet het toch worden gecontroleerd. Over 2 weken hoor ik de uitslag, maar ik ga er vanuit dat het geen mola is, want dat wil ik echt niet.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga heel hard aan jullie denken en hopen dat het geen mola is, zodat jullie weer heel snel verder kunnen voor jullie wondertje.

:cry:

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Karina, supernieuws, gefeliciteerd meid!

@ Sucre :(.. weet niet goed wat ik moet zeggen.. heel erg veel sterkte gewenst meid! Ik hoop dat het morgen meevalt.

@ Mieke, George Clooney? Hmmm... :)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi ja veel vinden hem op George Clooney lijken, hij zelf natuurlijk niet, hahaha.

Hoe gaat de stoelgang Marriedgirl?
    Hier was het een paar dagen echt knudde zeg, vanmorgen ging het wel even.
    Zo dat lucht dan op zeg. Af en toe vraag ik me echt af waar al die afval blijft hoor als het er al niet uit komt :(

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik moet zeggen dat het daar best goed mee gaat... De zaterdag en woensdag blijven topdagen ;) (jeee, morgen weer gekak-dag! ;) :oops: ) maar af en toe komt er op een andere dag ook een klein beetje :oops: . Ik eet nu elke dag activia en ben aan de roosvicee laxo, wellicht brengt dat dan toch wat verlichting.
    Maar het kan ook zo weer anders zijn, vaak komen de darmkrampen 's avonds opzetten, maar de afgelopen dagen dus gelukkig geen last gehad.

Mijn buik is 's avonds wel erg op gezet, dat wel... Daar blijft het dan dus denk ik, haha.. of wellicht moeten we morgen een paar kilo :oops: :oops: :oops:

Jij had toch een schimmelinfectie, hoe is het daar mee?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De schimmelinfectie is na 1 ovule daktarin heerlijk weg.
    Goh wat een last is dat zeg, bah, je voelt je dan zo vies.
    Blij dat ik er vanaf ben en ik hoop het voorlopig (liever nooit) niet meer te krijgen.

Nou ik hoop morgen ook weer te mogen hoor, vanmorgen wel wat gelukt, maar naar mijn idee kan er nog veel meer uit komen... waar het allemaal blijft is me één groot :(:

En daardoor idd 's avonds een erg opgeblazen buik, dat heb ik ook.
    En mijn buik is echt wat dat betreft aan het uitzetten hoor.
    Vind mezelf gewoon te veel buik hebben voor bijna 12 weken.
    Maar goed dat verschilt dus ook per persoon.

Ik ga vrijdag weer even een buikfoto maken, dan heb ik er nu 1 van 6-10-12 weken en ga ik ze even in mijn album zetten.
    Ben zelf ook wel benieuwd naar het verschil hihihi.

20. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    hey hallo meiden,

Heb mij ook aangemeld op hyves onder de naam niek mischien dat ik dan iets meer online ben dan hier...
    Ben blij als ik 3 maanden ben hoop dat ik dan iets minder moe ben als nu elke keer...
    Hebben jullie daar ook zoon last van

Gr.Cat.

Deel Deze Pagina