Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    ben er al uit....lang leve postbus 51

toch, de vader alleen

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hihihi gelukkig maar!

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Edith, voor verdere informatie zou ik gewoon even contact met de ambassade in New Delhi opnemen. Die kunnen je precies vertellen wat je aan documenten en dergelijke moet meenemen. Dit zou je telefonisch of via email kunnen doen. En ze spreken er gewoon Nederlands hoor. En anders in ieder geval engels! Succes

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    word het weer 30 graden vandaag?

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hier wel Iggylover, maar bij jullie weet ik het niet!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Sjors: ben je weer beter meid? Lukte het nog met inwerken van jullie nieuwe medewerker?

Pfff, errug slecht geslapen meiden: 4x in 2 uur naar de wc, mijn neus was aan het fluiten :rolleyes: , en de buurman ging weer eens midden in de nacht gitaar spelen....
    Vanmorgen om 08.00 afspraak bij de fysio, was erg misselijk, want voor mijn doen vroeg op. Heb last van mijn stuitje/bekken en heb oefeningen meegekregen. Komt daar algehele slechte rug :( :( :( .

Iedereen die vandaag een echo heeft: veel succes en plezier!

8. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    Ik had heel even tijd, maar te kort om te lezen.

Zag het vervelende nieuws van sucre.
    Heel erg veel sterkte meid. Ik hoop dat vandaag zo voorbij is.

tot snel meiden, maar het gaat hier zo hard er is niet tussen te komen met het mooie weer.

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even snel voor de statistieken: ben getrouwd, begin september alweer 10 jaar!

10. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi hoi meiden ,

Wil jullie allemaal bedanken voor die lieve brichtjes.
    Hier gaat het nu weer goed.
    Had al 2 dagen niks van hem gehoort en toen heb ik auto geregelt, ik wist dat hij waarschijnlijk op de camping zat in duitsland om waarschijnlijk af te koelen.
    Heb kleine in auto gepakt en ben naar hem toe gereden.
    Kwam ik eindelijk bij de camping aan bleek hij al op mij zitten tewachten.
    Hij had via via gehoort dat ik eraan kwam.
    Ben voor hem gestopt en we hebben elkaar eerst omhelst(ik natuurlijk meteen huilen ) toen zei hij dat hij mij ook gemist had, we zijn toen nog lekker paar dagen daar gebleven.
    Alles is nu gelukkig weer goed, ik denk dat hij gewoon teveel op ze schouders heeft gelegt, mijn mannetje is dat betreft echt workalholic.
    Nou wordt toch nog morgen super verjaardag en de echo vrijdag ook!
    Hopelijk heeft de beeb niet teveel van de stres gemerkt maar betwijfel het, gelukkig dat ik over paar dagen echo krijg weet ik dat ook weer.
    Heb de kleine gisteren 4 keer gevoelt en hard ook..
    Zat waarschijnlijk verkeert ofzo, voelde het helemaal onder in.
    Maar dan denk ik weer is toch veel tevroeg!
    Maar nu ff genoeg over mij haha, hoe gaat met jullie allemaal? Moet aardig wat terug lezen, maar dan heb ik mooi wat tedoen haha, groetjes en bedankt nog jullie allemaal!
    Knorretjuh

Sucre, ik wil jou heel veel sterkte wensen is niet niks meid knuffel

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Knorrutje: wat een fantastisch nieuws dat jullie elkaar weer gevonden hebben . Ik hoop dat het goed is uitgepraat allemaal. Vind het wel wat onverantwoordelijk van hem om je zo lang in de rats te laten zitten en zomaar naar het buitenland te gaan, maar ja, sommige mannen kunnen nu eenmaal niet met hun emoties overweg. Fijne verjaardag alvast morgen!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Fijn dat het allemaal weer goed is Knorretjuh...toch blijf ik het een vreemd verhaal vinden dat hij niets van zich liet horen...dat kan toch eigenlijk niet, maar goed het belangrijkste is dat jullie weer gaan genieten van elkaar en de zwangerschap!

Dikke knuf Daffie

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    fijn knor dat jullie gepraat hebben... blijf het wel vreemd vinden en erg onvolwassen om weg te lopen en niets meer van zich te laten horen

maar goed tis weer goed gelukkig

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Knorretjuh,

Wat ben ik blij van je te horen en gelukkig nog met goed nieuws ook. Vind het alleen echt niet netjes van hem om je zo in de stress gezet te hebben door niks van zich te laten weten. Ik hoop dat hij dat nooit meer zal doen.

Dus nu toch een fijne verjaardag en een goed gevoel over de aankomende echo! Top meid.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Knor, fijn dat het weer goed is. Als je hem hier even de berichtjes laat lezen, weet hij gelijk dat hij het niet meer moet doen.
    Alle dames hebben gesproken, hihihi.

Noppie, wat vervelend dat je zo'n last hebt zeg, bah.
    Hoop dat het met fysio snel weer over is.

Angela, idd lief hoor en ach, we zien wel hoe het gaat lopen toch?

Sjors, voel je je weer wat beter.
    Heeft het geholpen om gister even wat meer rust te nemen?

Caro, druk druk druk dus. Tja vakantie periode, dan heb ik het ook altijd drukker.

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Knorretjuh: Fijn dat alles weer goed is..
    En over dat voelen van de kleine, ik heb wel vaker gehoord, dat je bij een 2e kindje het eerder kan voelen, omdat je het voelen van de kleine herkend, vaak gebeurt het voelen van de kleine bij een eerste zwangerschap wat later, omdat je die typische plopjes voor iets anders ziet..
    Dus het zou heel goed kunnen hoor, je bent niet de eerste die ik hoor die de 2e al bij 12 weken voelde ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, gefeliciteerd met je 12 weken vandaag!

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dank je Mieke :D

Morgen is Tim alweer 11 maanden :eek: Pffff wat gaat dat hard zeg...

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Gepie!

Wat leuk dat we gelijk oplopen!
    Ga je nu ook bij de jan mama's kletsen? Ik kom daar maar heel af en toe, vind het hier veel te gezellig haha :D.
    Goh zeg, is wel een opluchting toch. Ineens een weekje verder. Ben je plots de 12 weken voorbij!
    Hoe voel je je voor de rest? Krijg je ook al iets meer energie?

Liefs Dayenne

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mobiel gefeliciteerd met je 12 weken! :whistle:
    Hoe voel je je?

@Knor, fijn dat alles weer goed is. En je hebt gelijk een paar dagen 'vakantie' gehad! Haha ja je moet alles maar van de posi kant bekijken he ;). Ik hoop dat hij je niet meer in de steek laat, al kan ik het wel goed begrijpen als hij zo overspannen is. Wens hem maar sterkte voor mij!

@Vaam, jeetje ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om gezinnetjes nu te zien. Lijkt me echt vreselijk, hoe je je nu voelt. Ik hoop dat voor jou het zonnetje snel gaat schijnen. En bedenk maar zo, hij is echt hartstikke gek dat hij jou laat gaan! Ik hoop dat hij spijt krijgt en ziet wat hij nu mist.
    Als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het wel!

Met mij gaat het ietsje beter. Morgen krijg ik de uitslag van het bloedprikken. Bij de dokter was gelukkig alles goed dus ik maak me geen zorgen meer. Ik voel me nog niet helemaal top, vandaar dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen om even goed uit te rusten!
    Ga zo ook maar even in het zonnetje lopen, meestal knap ik daar flink van op.
    Oh ja, vanavond gaan vriendlief en ik een Mutsy combi wandelwagen kijken. Heel mooi ding voor maar 75 euro! Geen geld natuurlijk. En nog helemaal goed, met dekentje en alles erbij.

Iedereen een fijne, zonnige dag!

Deel Deze Pagina