Hoi meiden! We hebben vanmorgen de 12-weken echo gehad en die was super! Het kleintje deed het super en was heel druk. We zijn erg gelukkig! ik ga gauw de tuin in hoor! Lekker van het zonnetje genieten, nu het nog kan sorry dat ik niet op jullie reageer.
He Mobiel even voor de lijst, ik krijg 5 september de 2de echo en moet dan ook direct bij de gyn langs! Verder is hier alles goed! Knor! gefeliciteerd met je verjaardag! Over bv. ik denk er niet over om dat te gaan doen kan misschien wel beter zijn. Maar is voor mij niet in te plannen! als ik papierwerk moet regelen hier ben ik zeker 4 tot 5 uur weg en ben echt niet van plan om de baby mee tenemen! En bv wordt hier ook niet zo opgehemeld als in Nl. ( gelukkig)
Nou Tim heeft de prikjes weer overleefd hoor, hihi Hij stal de show op het consultatiebureau, zat echt tegen iedereen te kletsen En dan zie je daar weer een babytje van 5 weken oud en dan heb je echt zoiets van : Jeeeee, wat klein Kan me bijna niet meer voorstellen dat Tim ook zo klein is geweest.. Net ook weer de trap geschuurd en Dennis is 'm nu in de lak aan het zetten, bah bah veel te warm eigenlijk om te schuren enzo.. Maar ja het kan maar gedaan zijn dan is het dalijk in ieder geval een mooie trap De andere trap gaan we pas doen als het geld weer binnen is, want we gingen iets te hard vandeweek met het geld..
@ Catwomen1985 ik heb jouw naam op de lijst ingekort tot Catwomen, want jouw naam was te lang en trok de lijst uit zijn verband, hoop dat je het niet erg vind?
We hebben een aantal dames hier al een tijd niet gezien, en dat zijn vooral degenen die waarvan er nog geen uitgerekende datum bekend is. Heb ze de volgende mail gestuurd net: Hoi, Kom je nog mee kletsen met de februari mama's? Zo ja kun je dan je gegevens even doorgeven voor onze lijst? zie: http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ groetjes Ik hoop dat ze er op reageren en weer mee komen kletsen, is wel zo gezellig
Hoi meiden, Sorry dat ik niets meer van me heb laten horen, maar ik behoor helaas niet meer tot de februari mama's. Ik heb 7 juli met 9 weken een miskraam gehad. Ik voel me nu weer goed, heb gelukkig niet zoveel last gehad. Emotioneel gezien wel, maar na een korte vakantie samen met man en kind, voel ik me weer gelukkig. Ik wens jullie allen een hele fijne zwangerschap toe. Jullie hebben een hele mooie lijst zeg! Ik zal af en toe wel even een kijkje nemen, maar of ik nog reageer weet ik niet. Succes Kus Britt
Jeetje Britt, wat naar zeg... Gelukkig voel je je alweer wat beter.. Je sterretje heeft nu samen met de andere sterretjes een mooi plekje op ons lijstje.. Hoop dat je ons snel kunt vertellen dat je weer een wondertje mag verwachten
@Knorretjuh, kijk eens aan is dat nog eens goed nieuws. En goed van jullie dat jullie er samen nog een aantal daagjes aan vast hebben geplakt even de schade saampjes weer kunnen inhalen. En nu maar lekker gaan genieten van je ZW en van jullie saampjes! En succes met de echo en (nog of is het nu alvast ?) gefeliciteerd met je verjaardag! Groet, Gepie78
Nee, ik heb besloten niet bij de jan.mamma's te kletsen daar ik jullie hier amper bij kan houden. Momenteel hebben we het ivm bouwvak vakantie hier in het noorden ontzettend rustig op het werk, zodat ik hier de tijd aan het doden ben met bijlezen op ZWpagina en reageren op alle berichtjes. Normaal gesproken moet ik dit 'savonds na mijn werk doen en heb daar dan lang niet altijd de puf voor zodat ik soms zomaar een week achter ben met lezen en dan ben je gelijk alweer soms zo'n 50 pagina's verder. Ik geloof dat ik dat beter nu ook niet meer kan doen zover teruglezen ... En ja toen ik met de tweede echo dacht exact 10 weken zwanger te zijn bleek dit ineens 10 weken en 6 dagen te zijn dus bijna een week erbij. Mijn energie is op het moment nog ver te zoeken maar dat komt niet zo zeer door mijn ZW als wel door het weer. Ik kan normaal al niet zo goed over dit warme weer (23 graden is mijn max.) doordat ik van mezelf al behoorlijk warmbloedig ben. 'sWinters heb ik het ook nooit zo snel koud namelijk, maar nu door mijn ZW kan ik er nog slechter tegen, veel hoofdpijn en duizelig enzo. Ik drink genoeg hoor daar ligt het niet aan hoor, maar je kunt bijna nergens meer verkoeling vinden met deze temperaturen. Sorrie dames, maar het mag van mij snel (uitgaande van 30 graden) minimaal 5 graden afkoelen. Bij ons op het werk is het ook zo warm (geen airco in ons kantoor) en zo rustig dat je er bijna bij in slaap valt, vooral nu we nog met ons tweeën zijn en onder ons tweeën het werk moeten verdelen. Volgende week zit ik alleen en hoop dat het dan wat koeler is en dat ik het hier dan wat drukker heb .... Nog een paar uurtjes en dan kan ik naar huis en dan morgen nog even en dan is het gelukkig alweer weekend! Gr. Gepie78[/list]
Hoi, Eindelijk weer een adempauze overdag! Ik ben nog helemaal in mijn nopjes van de echo van gisteren. Mijn vriend overigens ook. Helemaal blij! @Mobiel, gefeliciteerd met Tim. De afspraak op 6 aug van mij kan van de lijst. Daarvoor in de plaats ga ik op 20aug naar de vk. @Mieke, ik duim voor je dat jouw nekplooimeting ook zo'n goede uitslag heeft. @Patriessie, welkom en gefeliciteerd. @Britt, wat verdrietig dat je ons hebt moeten verlaten. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat je je binnenkort weer kan melden onder de zwangeren. @Sucre, goed om te horen dat de ingreep meeviel. Veel sterkte met de rest van het herstel. Knuf.
@ Nina, gefeliciteerd met je goede echo! @ Mobiel, goed dat je die mail hebt gestuurd, ben benieuwd of er nog meer actieve dames komen @ Britt, wat naar zeg. Sterkte! Ik voel me sinds een uurtje of 11 echt blegh.. misselijkachtig, moe en lusteloos.. maar ja, zit helaas op mn werk. Vanavond weer babyboom, als ik zo lang wakker kan blijven kijk ik het, anders neem ik het op. Kijken jullie dat ook allemaal?
Britt, wat jammer van de mk en dat je ons moet verlaten. Toch nog veel sterkte en ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen zijn. Caro, hier nog zo eentje die helemaal op de roze wolk zit hoor. Eindelijk kan ik het echt geloven en genieten, voorheen had ik dat nog niet. Nina, gefeli met je mooie echo, bijzonder toch weer. Married, hier ook babyboom kijken, en anders opnemen of op uitzending gemist. Vandaag overigens weer prut hoor op de wc Ben ook moe en heb geen zin meer, moet nog ruim een half uurtje, dan ben ik klaar, dus dat valt mee. Jij nog een uurtje.
Goh HJ1977 is dat zo? Heb ik bij mijn intake bij de VK niets over gehoord. Ik ben zelf ook niet zo lichtvoetig BMI van 34 bij lengte van 1.73m. Bij de volgende controle maar eens even extra naar vragen. Die extra echo's zijn nooit verkeerd toch? Groet, Gepie78
Ja sorrie maar jullie schrijven ook zoveel Op het moment dat ik ergens op reageer staan er inmiddels alweer zoveel nieuwe berichten bij dat ik vervolgens weer achter de feiten aanloop ...
Ik had het nog nooit gezien en net ff zitten kijken op uitzending gemist... zie ik oppeens wel een heel bekend gezicht voorbij komen, dat stel wat naar belgie ging voor embryo selectie, dat is het zusje van een jeugdvriendin van mij... wel apart hoor.
@ Gepie, ik bedoelde het niet verkeerd hoor! Wat ik zelf altijd doe als ik even niet ben geweest, is 2 vensters openen. In eentje schrijf ik dan mijn antwoord en in het andere venster lees ik alles. @ Axioma, dat is zeker toevallig zeg! Vond het wel een leuk stel, vond het mooi om te zien hoe zij, als christelijk stel, tegenover embryoselectie staan. @ Mieke, jij al lekker klaar met werken! Ik idd nog maar ff, zo naar huis.. eten maken en slapen! Ownee, Babyboom kijken in bed
Hoi dames, ik laat ook maar weereens van me horen. Met "ons" gaat het goed, met 8 weken een echo gehad en het hartje klopte. Dat was echt super om te zien! Volgende week moet ik weer naar de gyn en ik hoop dat we weer een echo krijgen Ik heb me de afgelopen weken superellendig gevoeld, zo moe en beroerd. Totaal geen fut. Heb alleen maar gewerkt en geslapen, was niet leuk. Ik heb ook bekkenklachten en ben vandaag voor het eerst bij de fysio geweest daarvoor. Vanavond met manlief naar de winkel om een bekkenband te halen, ze denkt dat daarmee het iig makkelijker zal gaan op mijn werk. Hopelijk voel ik me gauw weer minder futloos, want zo zwanger zijn is helemaal niet zo'n roze wolk! Dus ik eis gewoon een echo volgende week, want dat is wél leuk
@ Enna: Volgens mij heb ik jou nog niet op de lijst staan, kun je je gegevens even doorgeven voor ons lijstje? ( zie mijn onderschrift )