Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    jawel hoor, ik sta erbij op 22 februari.
    de afspraak met de gyn is volgende week donderdag 7 augustus.

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ enna: :oops: :oops:

3. Klaar met werken! Geen overwerk vanavond. Lekker uit eten met vriendin. Haar het goede nieuws vertellen en lekker bijkletsen. En ook maar weer eens vroeg naar bed. Is de laatste tijd er nog zo van gekomen.

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    JAHOE! één zorg minder. Aangezien ik spoed had aangevragen met de bloedtest, was deze vandaag al klaar! En de echografist heeft toen meteen de meting ingevoerd in de computer en daar kwam uit dat ik geen verhoogd riscio heb. De nekplooi was een beetje afgenomen. Eerst was deze 2.2mm en nu 2mm. Scheelt niet heel veel natuurlijk, maar toch weer iets beter. Uit de kansberekening kwam 1 tot 839. Ik vind het stiekem nog best hoog (mijn schoonzus had echt een belachelijk hoog getal namelijk;)), maar ik ga me er nu niet meer druk over maken. Pas bij 1 op 200 zou er een verhoogd risico zijn, dus daar zit ik in ieder geval ver boven. Ben zo opgelucht!
    Het kindje bewoog ook heel erg goed en was inmiddels weer 1,8cm gegroeid. kwam nu uit op 12 wk en 7 dagen, maar ik hou maar gewoon de 12 wk aan.

@Mieke, Noppie, Caro en Nina: wat fijn dat jullie ook weer van die mooie echo's hebben!

@Mobiel: gefeliciteerd met Tim, nog even en dan is hij dus al een jaar. Leuk hor!

@Sucre: fijn dat je toch nog een beetje positief bent ingesteld meid en fijn dat de curretage is meegevallen. Ik hoop weer snel van je te horen.

@Maatje: welkom terug! Dus fijne vakantie gehad zo te horen.

@knorretjuh: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Gepie: ook jij nog gefeliciteerd (beter laat dan nooit)

@Britt1: wat erg meissie, hopelijk zullen we je weer snel terug zien. Tot die tijd veel sterkte gewenst.

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vaam je bent dan 12 weken en 7 dagen, is dat niet gewoon 13 weken? :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :)

Vaam, wat fijn zeg, super goed nieuws, dat kon je wel even gebruiken.
    He wat fijn zeg, hihi zeg ik het weer. Een pak van mijn hart.
    Had het zo erg gevonden wanneer het echt een grote afwijking zou zijn.

Voor ons ook spannend, maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed is hoor.
    Ben ook erg benieuwd naar de echo zelf, ik begreep dat deze veel gedetailleerder is dan die bij de vk.
    Heb er gewoon zin in, hahaha.

Ik leef op het moment nu letterlijk op die roze wolk hoor.
    Daarvoor nog helemaal niet, kon me er niets bij voorstellen, ik en een beepje.
    En dat dat in mij groeit, maar na de echo van gister ben ik helemaal om.
    Heb er zelfs onrustig van geslapen, zag steeds die echo voor me en verplaatste dat naar mijn buik.
    Dat er echt iets levends in mij groeit zeg.
    Of had ik dit al geschreven en doe ik het nu nog een keer in mijn enthousiastme, hihihi. Sorry dan.

Marriedgirl, ging om 17 uur weg, dus iets later. Ben nu thuis en doe niks meer.
    Alleen nog een pizza beleggen en in de oven.

Vaatwasser moet nog geleegd en de was hing nog buiten.
    Had een beetje gehoopt dat mannetje dat wel zou doen omdat hij thuis werkte.
    Helaas niks daarvan gedaan, meneer had het ook druk :(
    We hebben het allemaal druk! zucht.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden, ik denk dat we een beetje gek hebben gedaan vandaag....

We zijn namelijk met mijn ouders naar de meubelboulevard gegaan en hebben in de babywinkels zitten snuffelen.....
    En toen zagen we het kamertje van onze dromen en hebbenwe hem meteen besteld....De kinderwagen hebben we ook meteen besteld, zo 1-tje met reiswieg, wandelwagen en autostoeltje in 1! Zeggen mijn ouders...."die krijgen jullie van ons" en mijn paps begint midden in de winkel beetje te huilen. Is zijn eerste kleinkind en omdat het allemaal zo moeilijk ging doordat we behandelingen nodig hadden, is ie nu nog emotioneler dan anders....

In September wordt alles geleverd als het goed is.

Liefs Daffie

8. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@ Daffie: je hebt niet gek gedaan hoor!

Wij hebben afgelopen maandag ook een babykamer en box besteld, komt ergens in september.. En meteen maar een maxi-cosi en bad met badspulletjes gekocht. Wiegje hebben we al 2 weken in huis, stond op marktplaats te koop en moest meteen opgehaald worden.

Buurvrouw zei; 'beter te vroeg, dan te laat en in de stress zitten'.

September/oktober gaan we ook de kinderwagen bestellen, we willen de Easywalker Sky. Kun je kopen bij postbank met rentepunten. Scheelt een hoop centjes en is compleet.

Dus je bent niet de enige! :D:D

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mobiel: scherpe opmerking hor ;)! Zo stond het op de uitslag, vandaar heb ik het klakkeloos overgenomen.

@Mieke: Ik hoop ook voor jou een hele mooie uitslag.

xxx

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vaam: ja ondanks het warme weer ben ik nog wel helder :p :)

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffff weer 6 of 7 bladzijdens bijlezen hahahaha type-miepjes

@ Marriedgirl ik heb bij hyundai en toyota gewerkt en toyota zijn heerlijke auto's

oh britt wat vreselijk naar zeg

12. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    hoihoi,

Ben al een poosje hier niet meer geweest..
    ben mij vanmiddag kapot geschrokken..ging naar het toilet en :( ja bloedverlies met slijm..
    De verloskundige gebeld,ze zei mij gelijk dat het er niet zo goed uitzag.

Gelukkig kon ik gelijk terecht(helaas maandag de echo pas) maar ze luisterde alvast of er nog een hartslagjewas.
    helemaal vol tranen lag ik op de "tafel" en wat blijkt :D het hartje was nog duidelijk te horen,wel zit ik nu toch maandag nog heel erg in angst of het niet alsnog mis gaat.

Nu heb ik geen bloedverlies meer maar wel een beetje weeke benen en soms een pijscheut in mijn lies..

Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt?is het toen goedgegaan...ik hoop het zo

liefs

13. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    het is een beetje veel om alles bij te lezen maar hoop dat bij iedereen de zwangerschap goed verloopt..

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    das schrikken lot maar ga nu van beste uit meis...
    super dat je hartje heb gehoord toch

15. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Mijn god dames,

Jullie zijn echt niet bij te houden joh
    Maar goed
    geen probleem dat mijn naam is ingekort je had er ook Cat van mogen maken nog korter haha
    Hoop dat het met iedereen goed gaat
    Hier gelukkig wel zit lekker in het zonnetje te genieten !
    En met de meiden waar het niet goed mee gaat een dikke knuff en een dik ijs
    (voor de lijst ik heb 4 aug. 2e echo gyn.)

Geniet van het lekkere weer gr. Cat

16. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    de verloskundige zei gelukkig ook dat zij er veel vertrouwen in haddat het goed ging,maar toch spookt het in je hoofd rond...

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik Sucre, Caro en Britt heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en dat alles dan goed verloopt.

ik ben weer terug van vakantie, het was erg lekker en we hebben genoten.
    Vandaag nog een echo gehad en alles zag er goed uit :D Dus ben helemaal happy ;)

Edit : voor de lijst, ik heb 19 aug. een controle bij de vk ;)

18. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    hallo allen, ik ben de laatste dagen niet zo veel meer geweest. Ik heb vakantie en heb me eigenlijk voorgenomen dan niet achter de pc te zitten.

Dus ik hoop jullie allen na 18 aug weer te zien/spreken.

Tot snel

Liefs Anne

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh, gelukkig kim...

We hebben eergisteren ook een wiegje opgehaald van marktplaats. Gaan hem alleen zelf bekleden.
    Ben eigenlijk wel blij dat we het besteld hebben, was nu namelijk grote opruiming en het kamertje was toch bijna 500 euro goedkoeper dan anders. We kregen er nog een teddybeer, een kortingsboekje, babyfoon en matrasje bij...
    Bij babydump een starters flessenset gehaald en een kadodoos van babydump met slabbetje, lepeltjes, knuffeldolfijn, tuitbekers en rompertje! En nog een gratis disneyspeen bij babystore.....
    Echt leuk zwanger zijn, krijg je allemaal gratis kado'tjes. Heb ook alle dozen al aangevraagd via internet....prenatal, etos en kruidvat :) :) :) :) :) :) :)

liefs Daffie

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lot22 dat zal schrikken geweest zijn, maar gelukkig een kloppend hartje gehoord! Wat een opluchting, hoop dat de echo ook goed is maandag!

Knuf Daffie

Deel Deze Pagina