Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Daffie; ben je bij Gardo geweest? Ben daar namelijk ook geweest!

Wij hebben een showroommodel gekocht, er zat alleen een lichte beschadiging aan de zijkant van de commode. M`n vader gaat dat wegwerken...
    Wij hebben kamertje Suze, als je het voor de gewone aanbiedingsprijs kocht, kreeg je er ook van alles bij.. Nu zijn we weer € 200,- goedkoper uit. En het wandrek was bij de prijs inbegrepen.

Ik heb nog geen cadeaudozen aangevraagd, ga ik het weekend maar eens doen! :D

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ******doet de deur open en zegt zachtjes*******

Dankjewel UK jah ik mag volgende week komen op 7 aug...wij zitten er al op te w8ten...
    Ik laat je wel weten hoe en in welke het zit..

de rest van de dames veel zwanger plezier...

******* doet de deur weer zachtjes dicht en peert hem weer naar de april dames******

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hier alles goed...
    de echo was mooi.
    de kleine zat zelfs te zwaaien....
    alleen de uitgetelde datum klopt niet.
    zij kwam op 2 februarie.
    ben dus een week verder dan we dachten ;)
    ze heeft alles 2 keer nagemeten maar zij bleef erbij dat ik nu 13 weken en 4 dagen ben.
    verder was de nekplooi bijna 2,0 mm en ze zei dat het tot 3,5 mocht zijn.
    dus geen rede tot paniek.

kleintje was erg beweeglijk en druk..

4. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    hallo allemaal!

Ik ben een tijd niet geweest en ben de laatste tijd ook niet heel actief geweest.
    Kan het allemaal niet bijhouden, het kletsen gaat hier zooooo snel.... werken, leren, zwanger zijn en mijn mannetje aandacht geven en dan ook nog zoveeeeeeeel lezen en vertellen.
    Vind het wel erg leuk, maar heb er helaas niet zoveel tijd voor. Kom wel vaak kijken en ff lezen en ik heb net mijn gegevens door te geven!
    Zal kijken of ik eens wat meer tijd kan maken.
    Hopelijk gaat alles goed met jullie, jullie kwaaltjes, jullie buikjes etc......

Liefs Shy

5. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hallo allemaal,

Vandaag me ech gehad en alles is goed.
    Hartje klopt en heeft alles er aan zitten.
    De baby was wel erg druk moet ik zeggen. Erg bewegelijk.
    Morgen ga ik de echo in scannen op in de afbelingen neer zetten.

Ik ben erg op gelucht dat alles goed is en ook dol blij nartuurlijk.

Voor iedereen die van daag ook een echo hebben gehad ik hoop dat
    alles goed is gegaan.

En voor het lijstje ik moet 2 oktober voor de 20w echo.
    O ja en ben nu vandaag exact 12 weken en ben uitgerekend op 12 feb 09

Gr Tam

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Kim, we zijn inderdaad bij Gardo geweest. We hebben de kamer Kimberley ecru besteld. :D :D
    Vond hem zelf eigenlijk te duur, maar aangezien we de kinderwagen van mijn ouders krijgen, bleef er wat geld over en mannetje was echt verliefd op de kamer hahaha. Ik ook hoor, maar had anders denk ik de iets goedkopere variant gekozen ;)

Heb echt de hele middag lopen kwijlen in die winkel, vindt alles zo leuk!

Daffie

7. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Daffie, wij hebben daar ook uren doorgebracht.. Alles lijkt zo leuk en handig.. hahahaha..

We worden aan alle kanten gesponsord, dus dat is erg lekker en ook maar eenmalig.. Bij een volgende zal het minder zijn.. :) Dus geniet ik nu maar dubbel van het uitgeven van iemand anders geld. ;)

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Vaam, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd, en nu weer een beetje meer genieten van de zwangerschap.

Daffie, wat leuk. Dan kan het echte inrichten langzaamaan gaan beginnen!

Lot, wat vervelend.... heel veel sterkte de komende dagen met wachten, en positief blijven denken!

Sonya, Tataar, gefeliciteerd met de goede echo!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Hier verder alles rustig, veel last van de warmte, maar ja dat hebben ook de mensen die niet zwnager zijn.....
    Morgen kan ik het eindelijk aan mijn baas gaan vertellen, die was nog op vakantie. Dan is het eindelijk overal bekend.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, heerlijk toch zo impulsief, leuk om naar september uit te kijken hoor!
    Lief van je ouders en wat ongelooflijk schattig van je vader, kan me dat wel een beetje voorstellen hoor.
    Het was allemaal ook niet niks natuurlijk en dan gaat het nu echt gebeuren.

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Patriessie: ik heb ook al kroketten en ranzige Mac-burgers op, 3x in 1 week :confused: . Normaal 2x per jaar ofzo.... Echt waar!

@ Sucre: nou meid, lichamelijk gezien heb je in elk geval het ergste achter de rug nu denk ik. Ik hoop dat je je gauw wat minder verdrietig voelt, maar je zal even wat tijd nodig hebben. Veel sterkte hoor!

@ Febr21: ons kindje krijgt de achternaam van mijn vriend.

@ Nina, Sonya, Tataar en Uk: gefeliciteerd met de mooie echo!

@ Britt1: I am so sorry, sterkte meid!

@ Vaam: yes! Dit is goed nieuws zeg! Geniet ervan!

@ Daffie: aaaaahhhh wat leuk dat je vader de tranen in zijn ogen kreeg. Maar eueueueh, die dozen, die 'krijg' je niet gratis hoor. Pas op voor de bulken spam die je nu gaat ontvangen

@ Lot: ik duim voor je meid. Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen?! ;) .

Ik heb het waaaaaaaaaaarrrrrrmmmmmmmmmm!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen, lekker een wat koeler dagje vandaag :D

Voor de meiden die een nekplooi-echo hebben gehad... krijg je dan ook zo'n mooie foto mee?
    En checken ze ook nog gelijk wat andere dingen en meten ze het kleintje ook nog op?
    Of doen ze puur en alleen de plooimeting?
    Deze mag niet groter zijn dan 3 mm toch?

12. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @ marriedgirl Voel me de laatste 2 weken wel weer goed, maar ben zo extreem moe geweest, af en toe een misselijkheidsvlaag en pijnlijke borsten en daar is het tot nu toe een beetje bij gebleven.

Toen ik precies 9 weken was kwamen we terug van vakantie en hebben we het mijn ouders, schoonouders, broertjes en zussen verteld, had altijd een hele platte buik en met 9 weken had ik dus al enorm buikje die steeds moeilijker te verbergen wordt :D
    Mijn beste vriendin met 10 weken verteld en de rest vertellen we het na de echo van maandag..

Heb jij het al verteld? en last van kwaaltjes?

@ noppie hahaha erg hoor, ik kan ze gelukkig wel weerstaan maar als er toevallig patat wordt gehaald dan sla ik dat kroketje echt niet over ;)

13. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Britt, sterkte meid en goed dat je al even de tijd hebt genomen om het een plek te geven. Veel succes en hopelijk weer snel tot 'lees' met goed nieuws!

Vaamrille, wat fantastisch nieuws...goh dat heb je wel effe verdiend, toch! Nu inderdaad weer lekker gaan genieten van de zwangere buik...

Lotte22, goh joh da's schrikken. Fijn dat je meteen terecht kon voor een echo. Geruststelling om met eigen ogen te zien dat het hartje nog klopt, nu er maar vanuit gaan dat de rest ook goed is. Succes maandag.

Daffie, ha ha ha ha ha ....wat heerlijk zo'n vader!

Inmiddels hier weer opgeknapt, gisteren een brakke dag maar vandaag weer fit en aanwezig! Betreft die nekplooimeting..... ik kan me niet voorstellen dat dit uberhaubt mogelijk is in India. Om een zwangerschap af te breken zo laat in de zwangerschap gaat hier volgens mij totaal tegen alle ideeen in. In Portugal hebben ze dit ook niet, begreep ik, toch Sjors? Ik denk dat dit inderdaad iets tyisch is wat in NL veel aandacht krijgt.
    Ondanks dit, kiezen wij ervoor om (mocht het uberhaubt mogelijk zijn) het niet te doen. Die kans berekeningen zeggen mij eerlijk gezegd niet erg veel.... Het komt zoals het komt. Desondanks hoop ik natuurlijk heel erg dat alles goed gaat, maar heb er alle vertrouwen in....

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Enna, gefeliciteerd met je mooie echo! We gaan gelijk op, ik ben ook 22 feb uitgerekend en heb volgende week donderdag weer een afspraak. Bij de vk, niet bij de gyn. Ik krijg dan mijn tweede echo.

@ Vaam, :whistle: Yes, dat is top nieuws! Super dat er geen verhoogd risico is! Gefeliciteerd!

@ Mieke, succes vandaag met de nekplooimeting!

@ Daffie, dat is snel! Maar als het naar je zin is, waarom niet he! Leuk joh, gefeliciteerd met de mooie (daar ga ik vanuit ;)) aankopen!

@ Lot, owjee, kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent! gelukkig hebben ze gelijk het hartje gevonden. Hier even een positief verhaal om je op te beuren: Mijn schoonzus had last van slierterig en brokkelig helderrood bloedverlies (bij 12/13 weken zws), ook had ze krampen. Eigenlijk gingen we er dus allemaal vanuit dat het niet goed zat, maar wat denk je? Ze is nog steeds hartstikke zwanger van een harstikke beweeglijk kindje! Bloedverlies kwam waarschijnlijk van een schimmelinfectie, alles was daardoor van binnen erg schraal geworden. Ik hoop dat je bloedverlies weg blijft en ik wil je voor maandag alvast heel veel succes wensen!

@ Uk80, goede vakantie gehad? Fijn dat je echo goed was!

@ Anne1982, fijne vakantie!

@ Sonya en Tataar, gefeli met de goede echo!

@ Patriessie, wij hebben het na de positieve test gelijk aan ouders, schoonouders, broertje en schoonzussen verteld. En aan 1 (zwangere) vriendin van mij. Na de eerste echo nog aan wat andere goede vrienden. De 'rest' (oa mijn werk) krijgt het na de echo van donderdag (als die goed is natuurlijk) te horen. Vind het wel spannend!

Ik zal blij zijn als het weekend is, kon mijn bed amper uitkomen vanochtend! Slecht geslapen door de warmte, het onweer en Diesel (hond van mn schoonouders die een weekje bij ons logeert) die middenin de nacht ineens keihard begon te blaffen :confused: ..

Iedereen met afspraken en echo's vandaag, veel succes en plezier!
    Tis nu alweer augustus, nog maar 6 maanden en dan is het februari!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:x :x :x :x :x ben helemaal lek geprikt door die :evil: :evil: :evil: mug vannacht :x :x :x :x :x

Daffie

16. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie morgen meiden,

Super voor de meiden die al echo hebben gehad, ik mag eindelijk straks om 11.45 spannend, kijk er naar uit maar ben ook wel beetje zenuwachtig.
    nou meiden ben weer vandoor moet nog veel doen , laters :D

Gr Knorretjuh

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Succes straks Knorr!

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Iedereen die vandaag een echo krijgt veel plezier.

Eindelijk niet meer zo warm.

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bah, bah en nog eens bah!
    Wat heb ik een rot nacht achter de rug!
    Tim had het onwijs warm vannacht en ook nog eens verhoging van zijn prikjes, dus die heeft me wakker gehouden tot 4 uur vannacht :(
    Hij weigerde in alle talen om te slapen, ben in de weer geweest met koude washandjes, slokjes water,een zetpilletje en een flesje uiteindelijk en toen viel meneer eindelijk in slaap..
    Hij heeft in alleen een luier geslapen, kind had het onwijs warm op zijn kamertje..
    En nu ben ik net een half uurtje wakker, bakkie pleur erbij en wakker worden maar...

20. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    @ Marriedgirl: nee, ik hoef niet persee in het ziekenhuis te bevallen. Wel wordt hier aangeraden om een bed gelijkvloers te zetten als je tijdens de bevalling meer dan 100 kilo weegt. Zodat wanneer je wel naar het ziekenhuis moet, de ambulancebroeders zich geen hernia aan je tillen. Maar zelfs dat is eigen keuze. De verloskundige zei dat ze hier per regio eigen "regels" voor hebben.

Om even goed nieuws te brengen, in ieder geval voor mezelf, is dat ik morgen eindelijk een kroket krijg. Yess! 8) :)

Verder wel alles goed hier. Vanmorgen weer een sliertje bloed verloren, maar ik maak me er niet te veel zorgen om. Ik heb dit keer een soort paaseieren gekregen om mijn schimmelinfectie te bestrijden. Ga er vanuit dat die weer wat restbloed los heeft gemaakt.

Sooo Daffie en Kim, jullie zijn lekker op tijd met alles bestellen!
    Stom, maar ik durf er nog niet aan te beginnen. De eerste twee weken van september hebben we vakantie. 1e week gaan we weg, tweede week maar eens langzaam een start maken met de babyuitzet. Dan ben ik als alles goed gaat 16 weken zwanger, dan durf ik het wel aan.
    Veel hoef ik toch niet te kopen. Groot voordeel als je vriendinnen allemaal al kinderen hebben, krijg je van alles aangeboden!

Dames, een hele fijne koele dag gewenst! Wat een verademing zeg!
    Groetjes!

Deel Deze Pagina