Goedemorgen allemaal! heb lekker geslapen Ik ga zo bloed laten prikken, dat hadden wij nog niet gedaan, we mochten zelf weten wanneer we dat deden dus ik ben eerst op vakantie geweest. Dan kijken ze naar Rhesus en je bloedgroep. Of je HIV of een andere Soa. En ik dacht dat er nog wat was. De 1 zegt 5 buisjes, de ander 7... Nou ik zal wel zien. Ik kijk toch niet dus dan heb ik ook geen idee hoeveel buisjes. Verder gaan we straks even lekker naar een babywinkel, na de echo van gisteren ga ik nu eindelijk iets kopen We hadden wel al wat dingetjes gekregen, maar zelf kopen is ook erg leuk natuurlijk! @ Marriedgirl: ja vakantie was heerlijk, lekker uitgerust. We zijn een weekje eerder teruggekomen aangezien we ons huis nog een beetje willen opknappen voor de beeb er is. @ iedereen die vandaag een echo of nekplooimeting krijgt: veel succes! Hoop dat alles er mooi uit ziet. @ HJ1977: gefeliciteerd met je kroket hahaha Ik geef gewoon overal aan toe dat is niet echt handig, want ik ben dus 4 kilo aangekomen door de vakantie.
Daffie en Kim, ik ben net even zo vrij geweest om op de site van Gardo naar jullie kamertjes te kijken. Erg leuk allebei. Zo zie je ook maar weer dat iedereen weer een heel andere smaak heeft. Onze kinderkamer staat al niet meer op internet. Wij hebben die toentertijd bij Babyplanet gekocht.
Fantastisch nieuw meisss, heb je nu ook weer iets positiefs om naar uit te kijken en nu maar lekker genieten van je zwangerschap hoe moeilijk dat soms op bepaalde momenten ook nog zal zijn! Dikke knuf, Gepie78
Hey meiden, ik vond het zelf ook wel snel hoor, maar met deze aanbiedingen zouden we een dief van onze portomonnee zijn als we het niet deden Ik heb ons Toppertje wel even toegesproken dat hij/zij nog even 6 maanden moet blijven zitten waar hij zit hoor met kloppend hartje hahaha. xxx Daffie
Britt, wat een rotnieuws meid. Heel veel sterkte gewenst. Vaam, Wat een supernieuws! Meid wat zal jij opgelucht zijn zeg! Mobielfreak, balen zeg, van je nacht. Ik hoop dat je vandaag nog eventjes een uurtje mee kan pikken om het in te halen! HJ1977, morgen een kroket, WAUW! Geniet er maar goed van!
@daffie: wij hebben het kamertje ook al in huis. We zagen het op marktplaats voor zo weinig geld staan en precies onze smaak. Tja, ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en nu hebben we lekker de tijd om het op te knappen We hebben ook tweedehands een wandelwagen gekocht, maar ik weet nog niet of ik die wel wil gebruiken. Eigenlijk wil ik liever een nieuwe... Ach, we hebben nog tijd zat om daarover te beslissen!
hoi iedereen, allemaal bedankt voor jullie berichtjes..pfff een slechte nachtrustgehad,ik heb de laatste tijd er last van nachtmerries(ik vond dit eerst nog wel grappig als mijn vriend vertelde dat ik opeens aan het praten en rondwandelen was,maar nu word het toch steeds minder leuk,mijn vriend vertelde dat ik voorhet open raam stond en riep help je heb "ties" ons 1 jarige zoontje)zoekgemaakt :S:S ik baal hier best van aangezien het raam los stond en voor mijn vriend ook erg vermoeiend is dat hij twee keer per nacht door mij geschreeuw wakker word ... Iemand tips slaappillen helpen bij mij niet vroeger al eens geprobeerd.. wat leuk dat jullie de babykamer al hebben,wat voor kleur?wij hebben een ladekast wit met fel groen. Ook heb ik laatst op marktplaats zo'n dubbele kinderwagen gehaald.. maar 30 euro Marriedgirl... nu ik het stukjevan jouw lees krijg ik ook een beetje het ide dat ik dat heb alles is namelijk erg droog(maar toch slijmmerig bloedverlies)vandaag gelukkig alleen af en toe nog met afvegen.. ben blij als het maandag is en ja die muggen daar slaap je ook niet beter door haha zit helemaal onder,heb maar even een muggenstift gehaald
haha trouwens sorry voor mijn typen..het toetsenbord is een beetje stuk dus opeens blijkt dat ie een letter nietgepakt heeft of woorden staan aan elkaar
Mupkuh, gefeliciteerd! Ik hoop dat het nu wel allemaal goed zit en je in maart of april een lief, gezond en gelukkig beebje hebt.
Mupkuh, ik had het idd in het NOD forum gelezen. helemaal super voor je meid! Hoe ver ben je ongeveer denk je? Dit keer blijft de beeb gewoon lekker zitten!
goedenmiddag allemaal ook ik heb vandaag eindelijk me eerste echo gehad was vanmorgen op van de zenuwen, bijna de halve dag niet geslapen maar gelukkig is met ons úkkie'alles goed hij was lekker ook aan het bewegen ook hebben we het hartje gehoord kortom het was gewoon prachtig nu kan ik echt gaan genieten van me zwangerschap zal zo de foto's in me album plaatsen mupkuh van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
de foto's staan er op vergat erbij te zeggen dat ik nu 12 weken en 5 dagen zwanger ben dus iets verder ook had ze de nekplooi, ruggenwervel,schedel enzv na gekeken dit was allemaal keurig ons beebje lag goed op schema
hihihi roy net toen ik in bad stopte: sow hee ramoon groeit in 1x wel heel hard he die buik! viel me zelf ook al op dat ik in paar dagen tijd een vol buikje krijg hahaha
Hoi Meiden, Vaam: wat geweldig nieuws hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten. Iedereen die een echo heeft gehad gefeliciteerd. Daffie leuk een wat voor kleur heeft het kamertje en de kinderwagen? Lotte wat vervelend nieuws, sterkte maandag, Sonya dat is tog altijd mooi mee genomen dus je bent de 3 maand al voorbij gefeliciteerd. Ben vanmorgen weer aan het werk geweest sinds 5 weken,, was toen ik thuis kwam dood op heb eerst 2 uur geslapen, maar wel fijn om even weer tussen de mensen te zijn. Fijn weekend iedereen, hopelijk slaapt iedereen wat beter vanacht, het is wel iets afgekloeld.