Hey is dat nog eens goed nieuws ! Van harte met je roze wolk en nu maar lekker genieten en deze blijft hoor! Dikke knuf, Gepie78
van een ander topic afgehaald : voor de meiden die zich afvragen hoe het nu is met tirtilisko, het gaat redelijk. met de kleine is alles goed!die springt lekker rond! met tirtilisko gaat het iets minder, haar urine was niet goed en ze ligt nu aan een infuus (wegens uitdroging), en ze houdt nog steeds niks binnen. ze heeft vandaag ook te horen gekregen dat ze nog niet naar huis mag. groetjes mounia (vriendin van tirtilisko) @ Mupkuh, wat geweldig meid! Ben erg blij voor je! @ Iggy, dat heb ik nou ook...ik had vandaag een jurkje aan op mn werk, en nu begin je een buik te zien.... oke ben niet heel slank maar ben niet echt aangekomen en het staat meer naar voren... zeg maar.. @ Mirellla, gefeliciteerd met je goede echo! zo vandaag weer gewerkt, druk dagje, net vertelde mn man, dat zijn tweelingbroer ons heeft uitgenodigd om morgen een dagje naar Brugge te gaan
Goh meid wat geweldig voor je! Gefeliciteerd! Heb je nu wel een duidelijke test? @Axioma fijn dat je dat berichtje even hier plakt, ik maakte me al flink zorgen. Gut zeg, wat rot voor dr dat het zo gaat. Gelukkig is alles goed met de beeb.
Ik lees zo bij eerst even dit melden Echo was super leuk. We vinden ons kleintje nu al super leuk. Zo beweeglijk, ik noem het maar even hij... Hij sprong steeds in de lucht en armpjes waren steeds aan het bewegen en aan het duimen. Hartje gehoord, zo mooi. En de nekplooimeting is ook goed 1,4 mm dus dat is uitstekend. Maar het moet nog in combi met het bloed berekend worden en dat horen we volgende week wel ergens. Schedeltje is ook dicht, hersenkwapjes zijn compleet. Maagje ook, 2 handjes en 2 voetjes. Super dus.
Ben weer bij. Mupkuh, gefeliciteerd heerlijk hoor en deze blijft, ik wist het stiekem al Dayenne, al een mooi buikje en mooi wagen hoor. Mirella gefeliciteerd met je mooie echo, leuk he ook het hartje horen, ik vond het prachtig. Ik heb echt liggen genieten. Anderen vandaag met mooie echo's natuurlijk ook gefeliciteerd. Goh, wat vind ik het toch sneu voor Tirtilisko dat ze zo ziekjes is, bah. Hoop dat ze snel weer de oude is hoor. Mobiel, je mag me nu aanpassen naar 11 februari hoor! De echoscopiste heeft dit ook bevestigd.
Hallo allemaal! Worden jullie ook allemaal zo vrolijk van dit iets koelere weer? IK WEL! Ben helemaal in mijn sas...hihi @mupkuh: WAUW wat goed! Helemaal super. Daar wordt ik nog blijer van...hihi. Heel veel succes donderdag! @iedereen met echo's: Wat goed dat jullie ook allemaal goede echo's hebben gehad. Helemaal super! Gut wat ben ik toch vrolijk...hihi. Ben helemaal opgewekt! Ga nu weer even zo vrolijk doen met vriendlief... Liefs Karina
Het hele huis is kraaknet , heb alle ramen gewassen , stof geveegd , gedweild en nu .. ben ik doodop maar kon precies niet stoppen !
Avond allemaal! @ Mieke: fijn dat je echo helemaal goed is, gefeliciteerd meid! @ Mirella: jij ook gefeliciteerd! @ Mupkuh: en jij al helemaaaaal gefeliciteerd! Nu gaat het vast goed meid! Over mezelf: vanmorgen al een keer onwijze buikkramp en vanavond echt tijdens avondeten sprinten naar de plee en enorme diarree . En mijn kat Okkie zat bloed te plassen, net urine naar dierenarts gebracht en weer een dijk van een ontsteking. Weer allemaal pillen voor dat arme beest. 7 weken geleden had ie het ook al... liefs noppie
Mupkuh, wat een geweldig nieuws! Deze keer gaat het zeker goed! Het is je zo gegund! Mirella, Mieke, gefeliciteerd met de goede echo en nekplooimeting Tirtilisko, heel veel beterschap!
@Axioma: fijn dat je even hebt gevonden hoe het met Tirtilisko gaat. Hoop echt dat ze weer snel naar huis mag en dat ze zich beter gaat voelen. @Lot22: vind het erg dat je met die onzekerheid te kampen hebt meid, maar een kloppend hartje is toch een goed teken! Wachten is nooit leuk. Ik wens je veel succes! @iedereen: Wederom bedankt voor jullie lieve reactie's! Ik ga ook echt proberen om te gaan genieten en heb het idee dat dat wel goed gaat komen. @Mieke en Mirella: Fijn meiden, een goede echo en nekplooimeting!
Noppie, ik had 2 weken geleden ook zulke krampen oef wat deed dat pijn zeg. Kon niet lopen en als ik zat niet op staan en dat begon nadat we betaald hadden in het restaurant, ik snel naar buiten, dacht frisse lucht zal wel goed doen. Naar de auto gestrompeld, ik moest rijden, mannetje had gedronken. Maar ik kon gewoon niet rijden, lag zo te kreunen van de pijn. Was echt schrikken. Mannetje dus toch maar achter het stuur gekropen. Thuis gekomen, naar de wc en ik geloof dat er wel van een maand uitkwam. Maar wat kun je je dan beroerd voelen zeg. Maar het luchtte ook ontzettend op. Bij jou ook? Wat naar van Okkie zeg, arm beestje. Weer die pilletjes slikken en het zal misschien toch ook wel pijnlijk zijn. Knuffel hem maar even hoor.
@ Mieke: ooh jij dus ook al zo'n krampen, naar is dat he, dan ben ik ook meteen bang dat de weeen ook zo naar zullen zijn. Het gekke is dat ik dus aan de ene kant obstipatie-achtige klachten heb: heb wel bijnae dagelijks ontlasting, maar weinig, hard en komt er moeilijk uit (heb ik noooooit als ik niet zwanger ben) en dan nu ineens weer 2x kramp en 1x heel hevige diarree?!?! Heb jij dan ook diarree? Zou dat komen doordat ik iets verkeerds gegeten heb? Of kan een combinatie van obstipatie + diarree ook komen door de zwangerschap. Beueueuh, net ook nog maagzuur wat omhoog kwam, heb het echt effe helemaal gehad!
@Noppie, ik herken het ook wel hoor. Vorige week ging ik een hapje eten met een vriendin nou naar een uur kreeg ik ook heftige buik krampen en ik moest ook rennen naar het toilet, ontzettende diarree. En nu deze week heb ik weer last van verstoppingen en zit ik aan de pruimen.
@ Kimmie: thanx babe. Begin me dan toch soms zorgen te maken of alles wel in orde is met mijn darmen....
Ik maakte me in het begin ook ff druk, maar toen dacht ik bij mezelf toen ik niet zwanger was had ik ook weleens last van buikkrampen en diarree dus waarom zou het nu niet kunnen.
Mirella gefeliciteerd met je mooie echo, leuk he ook het hartje horen, ik vond het prachtig. Ik heb echt liggen genieten. quote] heey mieke, ik heb ook echt liggen genieten, moest wel even een traantje weg pinken ze had tevens ook een nekplooimeting gedaan, die was keurig volgens haar alle andere meid bedankt voor de felicitaties waren de foto's duidelijk?