@ Noppie, hmm.. volgens mij zoeken we die hier niet (software architect), helaas! Maar ik hou mijn oren en ogen open! @ Uk, klinkt leuk hoor al die spulletjes! @ Tirtilisko, fijn dat je er weer bent! 3 liter per dag is idd niet weinig, maar hou je er maar goed aan, ze zeggen het niet voor niets! ben net als Noppie ook wel benieuwd naar de maagband/zws combi. @ Angela, moeite met eten, hoe bedoel je dat? Ik ben telkens weeïg in mn maag/keel, niks smaakt me, heel irri!
Marriedgirl, precies dat bedoel ik dus. Zo'n gevoel alsof als ik iets eet het er meteen weer uitkomt. Gisteren hadden we chinees gehaald (wat ik normaal erg lekker vindt, maar mannetjes vinden er niets aan). Na 5 happen heb ik het maar laten staan. Ik kreeg het niet weg! En zo gaat het met heel veel dingen. Echt balen, want nu heb ik dus voor mijn gevoel de hele dag honger, maar ja ik kan niet aan het eten blijven. Ik ben al niet de smalste....
Dat heb ik idd ook ja. Ik eet wel om de paar uur een pakje droge crackers om het weeïge gevoel tegen te gaan. Mijn moeder had gister indisch gekookt voor ons, super lekker, maar idd, ik kreeg het amper weg, echt zonde! (maar gelukkig hebben de anderen flink gegeten ) Nou, we zijn gelukkig bijna 12 weken, laten we hopen dat het dan wat beter gaat!
Hey meiden, ik ben er ook nog hoor. Heb alles bijgelezen, tussen het werk door, maar gewoon geen tijd om te antwoorden op iedereen. Hoop dit vanavond nog wel even te kunnen doen als ik puf heb. Vaam, fijn zo'n lichtpuntje dat hij zijn excuses heeft aangeboden en inziet dat hij niet helemaal redelijk is geweest. Amor, voor jou hetzelfde. Fijn dat hij weer thuis is en dat jullie zo goed als gepraat hebben en dat hij veel van je houdt Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik het echt helemaal zat was onze relatie. Ik ga zoveel en kreeg (voor mijn gevoel) zo weinig terug, dat ik na 5 jaar gewoon op was en er een eind aan heb gemaakt. Nou mannetje wilde me niet kwijt en heeft toen erg zijn best gedaan te veranderen en meer rekening met mij te houden. Daarna is het prima gegaan. Iedereen die echo's heeft vandaag veel plezier en die mooie echo's heeft gehad, gefeliciteerd.
Leuk trouwens al die nieuwe gezichten op hyves, maar weet alleen niet helemaal wie wie is .. Dusse, dames, ff voorstellen bij Wie is wie, dat vindt dit nieuwsgierig aagje erg leuk
Ik heb me gisteren ook aangemeld bij die hyves, maar hoe kan ik zien of ik er ook al bij zit? Krijg ik daar een berichtje van op mijn hyves-pagina? groetjes Golfola
@tirtilisko: Wat fijn dat het weer een stuk beter met je gaat. Ik hoop dat je er weer snel helemaal goed bovenop bent. En inderdaad...rusten he! Ik ben inmiddels 1 kilo aangekomen, ben benieuwd hoe dat bij jullie zit? Vorige keer kwam ik veel sneller aan, maar nu zit ik natuurlijk met veel stress en dat is niet echt bevorderlijk voor mijn eetlust.
@ Golfola, volgens mij krijg je geen berichtje. En omdat het een onzichtbare hyves is staat ie ook niet tussen je publieke hyves. Gewoon even kijken bij http://feb2009mamma.hyves.nl/ of je er tussen staat bij de leden, dat is volgens mij het handigst .. We hebben al 51 leden zag ik, veel!
Vaam, ik 3 kg en gister woog ik weer 1 kg minder? De vk vond 3 kg op schema zei ze. Oja, Tirtilisko, wat goed dat je weer huis bent meid, fijn hoor. Golfola ik had je geaccepteerd hoor op de hyves.
@ Vaam, ik ben nog helemaal niks aangekomen qua gewicht! Ik weeg altijd rond de 56 kilo en vanochtend woog ik dat nog steeds. Al zie je 's avonds wel een opgezette buik. Ach, het kan ineens hard gaan denk ik maar, ben natuurlijk ook een week minder ver dan jullie (Jij en Mieke), dus wellicht gaat het deze week ineens hard .
@ Vaam: geen idee hoeveel ik ben aangekomen, heb geen weegschaal in huis 8) . @ Marriedgirl: ik heb ook nog steeds dat weeige/misselijke gevoel, maar eet wel de hele dag door, want dat is toch beter. alleen het lijkt wel alsof alles anders smaakt dan anders. Niks smaakt echt heel lekker ofzo...
@ Noppie, idd! Ik had vrijdag een pizza, had er best zin in in eerste instantie, maar toen ik de geur eenmaal rook, was ik er eigenlijk al klaar mee. Heb hem wel opgegeten omdat ik nou eenmaal moest eten, maar het smaakte me echt niet, zat mezelf echt zo tegen te eten. En dat terwijl ik normaal gek ben op die pizza, it's my favourite! Niks smaakt lekker (behalve waterijsjes ), alles heeft een andere, gekke smaak.
Daag dames, Ben mij aan het vervelen op mijn werk kan niet wachten tot het 14.45 is dan kan ik opweg naar mijn 2e echo Ben sinds gister voor het eerst misselijk maar ik denk dat dat komt door spanningen van de echo en dat mijn vriend mischien onverwachts een weekje naar huis komt ivm oogklachten spannende dag dus vandaag. Hoe ist met de rest Liefs Cat
Bedankt vind het toch wel spannend hoor mijn ouders gaan mee ( ivm de uitzending van mijn vriend) Hoe ist met jouw zwangerschap we lopen gelijk op ! Gr. Cat.
Ja ik heb het gezien! Ik ben inderdaad gewoon naar die hyves gegaan en toen zag ik mijn foto ertussen staan. (Ben nog niet zo ervaren met Hyves, vandaar! Leuk om nu de gezichten te zien bij de dames waar we elkaars wel en wee mee delen!
@ Cat, veel plezier bij de echo! Zenuwen herken ik, heb ik nu al een klein beetje voor donderdag @ Golfola, leuk he om de gezichten er nu bij te zien
Wat fijn als je vriend even naar huis komt (de reden waarom is natuurlijk wel minder ). en veel succes vanmiddag! Nog maar even wachten.
@ Golfola, bedankt voor je antwoord over die steken in mn bil! Bekkeninstabiliteit dus, ik had die dagen ervoor ook meer gelopen dan normaal dus misschien lag het daaraan! @ Anne wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt... sterkte ermee! @ Tirtilisko, fijn dat je weer thuis bent en dat het weer wat beter gaat! @ Cat hoe was je echo? Ga aanstaande zaterdag met mn moeder naar de lapjesmarkt in utrecht om stof voor gordijnen voor de babykamer te zoeken! Heb er helemaal zin in.