@ Amor en Suske: Gefeliciteerd met jullie goede echo's! @ Mieke: een kilootje lichter vandaag? Wel vreemd want het is nog geen 'woensdag-gekak-dag', .... Over mezelf: het avondeten zit er nog in! Nog geen diarree gehad vandaag . Vriendlief heeft koorts en ligt ziek naast me.
Oja Marriedgirl, volgens mij was jij dat.... Bij mijn KDV is het minimaal 2 ochtenden of 2 dagen, geen combi. Dit kan natuurlijk ook bij jullie zo zijn. Patriessie, verse tonijn rauw of gegrild mag ook hoor, zolang als je het rauw neemt maar echt verser dan vers is (visboer). Dat geldt ook voor zalm en andere soorten. Maar geen voorverpakte rauwe gerookte zalm. Martine, ik denk dat het verschil zit in dat vrouwen meteen van aanpakken weten en dat mannen denken, het kan straks ook. Mijn vriend denkt altijd wanneer ik iets ervan zeg dat het meteen moet, liefst wel natuurlijk, maar het mag ook later op de dag. Als het maar gebeurd hahaha. Amor, wat een opluchting he dat de echo weer goed was. Maarre nu al 10 cm groot, hier was ie vrijdag 6 cm
Oh hahaha wij hadden hier net even lol... Ik zit op de bank met laptop op schoot, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek wat bewegen. Zie ik een muis onder de kast vandaan kruipen. Heeft weer 1 van de katjes die muis mee naar binnen genomen. Dus vriendlief met doos en groot stuk karton die muis proberen te vangen, maar helaas, hij zit weer onder de kast. Noppie, beterschap voor je vriend, sneu hoor, bah. Eh, ja vanmorgen wel wat gekakt, maar gisterochtend dus een kilootje lichter. Vanmorgen niet gewogen hoor.
Mieke Hihi Dat is dan wel even schrikken. Heb je hem al gevangen in de tussen tijd. Oja wij hebben nu defenitief besloten om voor onze youri een ander huisje te zoeken. Sinds we terug zijn van vakantie kijkt ze justin steeds vaker met platte oren aan. En toen hij baby was viel ze hem echt aan. Ik durf het straks echt niet als de baby er is, en haar boven houden kan ook niet vind ik zielig dan heeft ze ook geen fijn leven. Weet iemand misschien een adres voor haar ze is super lief maar houd gewoon niet van kinderen. Een boerderij zou mooi voor haar zijn. Hoop dat jullie mij kunnen helpen want ze gaat met pijn in mijn hart weg.
@Suske: Wauw wat een mooie echo! Ik benjaloers hoor. Ik hoop dat die van mij er over 3 weken ook zo uit gaat zien. Gewicht: Ik ben ongeveer een halve kilo aagekomen denk ik. Erg veel is het in ieder geval niet. Merk wel heel erg dat mijn lichaam veranderd.Had anders een best aardige taille,maar die verdwijnt nu toch langzaam.... Energie: Ik merk echt dat ik richting de twaalf weken ga. Ik kan iets langer zonder eten zonder gelijk van mijn graatje te vallen. Daarnaast heb ik ook weer wat meer energie. Ik ben er helemaal blij mee. Over 3 weken begin ik nl. weer met werken dus dan moet ik langere tijd zonder eten kunnen (docent hè.... ) Huid e.d: Ik heb een vraagje aan jullie... Ik merk dat mijn huid héél erg veranderd. Heb ontzettend veel last van pukkels en geen kleintjes... Hebben jullie dat ook? Zo ja, hoe vangen jullie dit op? Wordt er een beetje wanhopig van, want zo is mijn huid nooit geweest... Sexleven: Nog een vraagje dames...hihi. Een paar weken geleden hadden we het over de stand van zaken rond ons sexleven... Is dat bij de mensen bij wie het toen slechter was al beter? En hoe is het in het algemeen? En hoe pep je dat weer op? Hier zou het namelijk wel eens wat beter kunnen (van mijn kant uit hoor... )
Nog even een berichtje voor ik ga slapen , ons beebje zwemt heerlijk rond , het was zoo mooi ! Echt de moeite ! Ben weer helemaal gerust gesteld en ga deze nacht heerlijk slapen , ben doodop van het piekeren de vorige dagen .. Slaap zacht iedereen !
Kan niet slapen... Heb vanavond mijn aller 1e echo gehad, jeetje zo gaaf! Ik zei eerder eerst zien dan geloven, wat was ik er nerveus voor! Ik vind het nog erg ongelofelijk dat er zo mooi wondertje in je groeit... Zag dat vriendje lief traantjes in zijn ogen kreeg en pakte me goed vast want ik kreeg een brok in mijn keel pfff echt geen woorden voor en de vk zei jeetje wat een dansertje, zwaaien met zijn armpjes en beentjes Ben helemaal blij
Hey dames, Onze echo is ook goed verlopen ! Hartje klopt weer alleen die van ons is geen danser ! Hebben meer mensen dat dat hun kleine niet rond danst vind het toch een beetje vreemd omdat je van iedereen hoort dat ie aan het springen en dansen is Mischien hebben wel wel gewoon een luie baby maar toch hoop op reactie foto staat straks in album Liefs cat.
@ Cat fijn zo'n mooie echo! T kan ook gewoon zijn dat je beebje aan t slapen was hoor! Was die van ons ook, net aan t einde werd tie wakker en begon te bewegen. @ Patriessie, hihi ik kon ook niet echt slapen na mn 1e echo, was zo blij en opgelucht!
zo heb wel erg veel bij te lezen... las iets over ziekenhuisbevalling? wat zijn daar de kosten voor jezelf van dan? pfffffffff ik lees wel hele rare berichten over die kerels allemaal mag echt in mijn handjes knijpen met mijn mannetje... zo sneu hij verrasde me met mijn favoriete maaltje (stampot rauw andyvie met spekkies!) had mijn bordje leeg wat denk je moest ik me toch rennen naar de wc ach gossie zo sneu heb ik nog wat gemist meiden!?
Cat, het kan toch zijn dat je kleintje lag te slapen? En bij de echo van de vk zagen we het ook niet bewegen, maar bij de nekplooimeting wel! Loeke, fijn he en opgelucht. Kun je nu wel gaan genieten. Hier ook nog steeds geen kwaaltjes en ik voel niets hoor, maar we hebben ook een mooie beep gezien. Patriessie, ik kon ook moeilijk slapen die nacht, zag steeds die echo voor me. Meiden gefeli hoor met jullie beauties! Karina, hier staat het sexen op een laag pitje, maar dat is weer meer van de kant van mijn mannetje hoor. Voor de bevruchting was dat ook al niet zo top. En ik denk dat hij het een beetje eng vindt. Maatje, sneu voor Youri, maar ja je weet maar nooit. Bij ons is het ook afwachten, wij hebben er 4 rond huppelen.
Morning allemaal! Gefeliciteerd met alle mooie echo's! @ Karina, hier ook last van een vettere huid. Maar ik ben daar ook nogal gevoelig voor. Normaal let ik best op mijn eten, maar dat is nu geen doen. Denk dus dat het een combinatie van factoren is. Echt grote pukkels heb ik gelukkig niet, meer vervelende mee-eters. Een laag poeder doet wonderen . @ Sexleven, ik moet me er soms echt even toe zetten zeg maar .. Maar we doen het nog wel een aantal keer per week, dus hij heeft niks te klagen (vind ik dan, haha). @ Mieke, heb gister even op de site van het kdv hier gekeken en je moet hier gelijk de betreffende dagen doorgeven. Alleen op wo en vrij kun je halve dagen doen, en wij wilden juist maandag een halve dag. Maar gelukkig was daar schoonmams, die nu de maandagochtenden gaat oppassen. Alleen dinsdag kdv wordt het dan vooralsnog. Dat is mogelijk. Pff, is het al donderdag? Werkse allemaal!
goede morgen dames, Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd hoor.. lijkt me echt super om dat te zien. Nog bedankt voor de tips voor mijn rug. Ik loop inmiddels al bij de fysio al heb ik niet het idee dat het iets helpt. Ik heb gisteren afgesproken met mijn mannetje dat we vanaf nu wekelijks gaan zwemmen voor mijn rug. Ik vind zwemmen ook erg leuk, dus dat komt helemaal goed. Vraagje: Ik las eerder dat je ook haring mag eten. Mag je ook rauwe haring eten? Ik dacht eigenlijk van niet... maar vind het wel erg lekker.... Ik heb mijn 12 weken echo pas als ik 14 weken ben, moet dus nog best lang wachten en ben zo zenuwachtig.. zo bang dat het niet goed is. Kan me daar soms echt te druk over maken hoor. Maar goed, nog ruim 2 weken wachten en dan weten we het. Dan zal ik de echo hier plaatsen. Fijne dag allen en tot snel weer.
Ik heb nog steeds buikkrampen en diarree, dus ik ben net maar even naar de huisarts geweest. Misschien een virus of bacterie, dat gaan ze nu onderzoeken. Ik vond het belangrijk om te weten of de eventuele bacterie of virus geen gevaar kon voor de baby, maar de huisarts zei van niet. Dus daar vertrouw ik dan maar op. Volgende week gelukkig weer een echo, ben zo benieuwd hoe het gaat. Ik maak me soms ook wel zorgen of de baby goed groeit. Ik ga nu weer even de voorgaande pagina's lezen; daar neem ik maar even de tijd voor! Groetjes Golfola
@ Catwomen, Patriessie en Loeka: gefeliciteerd met de goede echo's! Enne, over wel/niet bewegen van het kindje: volgens mijn VK kan de baby te pas en te onpas gewoon slapen, heeft niets met je eigen dag/nacht ritme te maken. Kloppend hartje gezien, dan is het okay! @ over sex: sinds ik zwanger ben geen wip meer gemaakt en ik ben ook erg weinig van het knuffelen. Ik voel me gewoon helemaal niet goed in mijn lijf, heb regelmatig ook nog wat pijn bij mijn baarmoeder e.d. Moet er allemaal zo aan wennen wat er in mij gebeurd, dat ik echt geen piemel meer kan zien . Wel lullig voor mijn vriend, maar ja, het is echt eventjes niet anders. Ik hoop dat het weer goed komt als ik me beter ga voelen. @ Golfola: ooohh balen zeg, van die buikgriep. ik heb gister voor het eerst geen kramp en diarree meer gehad. Hopelijk gaat het bij jou ook gauw over. Ik vermoed toch dat er door het warme benauwde weer wat buikgriepjes zijn gaan heersen hoor. Zit op mijn werk en ben dooooooooodmoe.
@ Noppie, sorry hoor, maar lag helemaal in een deuk om je zin dat ik echt geen piemel meer kan zien. Heb vandaag trouwens best een buikje! moest net plassen en toen was mn buik helemaal dik, haha.. echt hoor, tis maar goed dat ik een vestje over mn jurkje heb aangetrokken.. zwangerschapsblaas en -darmen zijn erg showable in dit jurkje blijkbaar.
@ Marriedgirl: ik begin toch ook een buikje te krijgen. In de ene outfit zie je het inderdaad wel veel beter dan de andere.... T-shirt dat ik vandaag aan heb moet ik de hele tijd naar beneden trekken... Kan dus eigenlijk niet meer.
Weten ze het bij jou op je werk al? Bij mij dus nog niet... dus ben heel blij dat ik dat vestje heb aangetrokken.. hoe warm het ook wordt vandaag, dat vestje blijft aan!