Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb veel respect voor je hoor! Toen ik mijn vriend leerde kennen was hij ook nog militair en was er sprake van dat hij 3 juni dit jaar zou vertrekken naar Afghanistan. Hij moest dan in tussen wel bij tekenen. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan omdat hij mij en onze kinderwens belangrijker dan ooit vond. Maar toch hoor ik hem nu zeggen dat hij wel spijt heeft gehad. Niet ommij natuurlijk en het feit dat we een kindje krijgen, maar gewoon omdat het zijn vak was. Als militair leef je natuurlijk voor zulke uitzendingen...

Maar heb echt heel veel respect voor je hoor!

Liefs
    Karina

2. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
  3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @ golfola Ik heb net het filmpje zitten kijken zat te janken is echt mooi.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal het proberen, maar ja werkt niet altijd zo als je je klanten moet bedienen en ook nog eens fulltime buiten de deur een job hebt aangenomen voor een paar weken.
    Maar ga op tijd naar bed en probeer het goed te doen hoor.
    Gister was gewoon een lastige dag. Omschakelen naar hele dag engels praten en schrijven vergt veel energie.

Thanks meiden, doet me goed hier af en toe mijn hart te kunnen luchten.

Noppie, sterkte vandaag met Okkie!

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Mieke,

Ik lucht hier constant mijn hart (misschien tot vervelens toe...), dus jij mag ook wel eens lekker van je laten horen hor ;). Ik ben ook weer sneller moe, heb ik het idee. Maar het zijn ook vast alle spanningen.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey meiden lekker hartjes blijven luchten hoor....

7. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Roep , schreeuw maar eens op me , maar kan het dus nog steeds niet laten om enkele sigaretten per dag te roken ... :rolleyes:
    Vind dit zo vreselijk van mezelf he ! Mijn vriend rookt dus ook en is dus niet echt een stimulans om te stoppen he als hij voor de tv zit met een peuk naast je ..

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    balen loeka! pffff mijn vriend is gestopt toen we in januari met de pil stopte... in 1x zonder hulp of wat dan ook
    en tis een doorzetter en natuurlijk heeft ie af en toe wel zin derin maar hij doet het niet
    ben daar best erg blij om en trots op want der is niemand in zijn omgeving die dacht dat roy ooit zou stoppen met roken
    hij rookte vanaf zijn 13 e al omdat hij ziekte van crohn had en dat roken verlichte de pijn

9. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben dus wel gelijk gestopt na 10 jaar roken nadat ik een positieve test had en me mannetje rookt ook nog steeds maar die mag van mij niet meer binnen roken maar gewoon op het balkon. :)
    persoonlijk heb ik er niet veel moeite mee gehad om te stoppen ( al rookte ik meer als een pakje per dag) maar ik was ook heel snel misselijk en de trek in een sigaret was er gewoon niet, maar kan het begrijpen dat je er moeite mee hebt. Ieder zn eigen keus.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel: voor de lijst, 20 weken echo op 23 september!

11. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ik ga even twee dagen weg, dus ik zal niet meelezen!

Tot snel!

Groetjes Golfola

12. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Iemand wel is gehoord van de angelsounds of ervaring ermee?
    Ik kwam het tegen tijdens een beetje surfen op het internet en het lijkt me wel heeeeel erg leuk om deze ook zelf te hebben.....

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Patriessie, zelf geen ervaring mee maar een paar meiden hier wel.
    Ze worden op MP of hier op ZP ook te koop aangeboden, wellicht wat goedkoper als nieuw ;)

14. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    heey dames

wat kletsen jullie toch weer een hoop af zeg effe niet geweest en weer tig pagina's om bij te lezen
    sorry dat ik niet reageer maar het onthouden lukt me echt niet
    gelukkig de laatste paar dagen alleen maar positieve verhalen voor iedereen en weer een hoop mooie echo's erbij
    vinden jullie ook dat het net is of de tijd na de 12 weken niet meer zo vlug gaat
    ik heb van de week ons babykamertje al besteld
    kwam er net achter dat het tot aan me bruiloft nog maar 3 maanden is pfffffff kriebel kriebel

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirella, ik weet nog dat je ,na het aanzoek van je vriend, even een stop op het zwanger raken had gezet, omdat je niet met een dikke buik in je trouwjruk wilde.
    Waardoor is het nu wel zo gelopen ;) sorry ben gewoon een beetje nieuwsgierig :oops:

Ik vind het trouwens juist andersom, nu gaat de tijd wat sneller dan voor de 12-13 weken.
    Misschien komt dat omdat ik een paar dagen vooruit ben geplaatst en dus iets verder ben ineens.

Golfola, veel plezier!

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @loeka Weet dat het moeilijk is stoppen ben zelf gestopt met 7 weken zwangerschap. Mijn man is zo lief om mee te stoppen. En het is en blijft moeilijk. Een vriendin van mij heeft gewoon gerookt tijdens de zwangerschap volgens de vk moet je er niet meer dan 4 a 5 per dag roken. Tuurlijk is het beter om niet te roken maar STRES VAN NIET ROKEN is ook SLECHT. En ieder moet het voor zich weten toch. De 1 rookt en de ander eet filetamerican.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik doe het beide niet :) :) :) :) :) :) :)
    Braaf he!

Daffie

18. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch

19. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    pffffffffffff
    word er een beetje moe van
    iedereen die de echo's ziet gelijk van oooo dat word een jongetje het geslacht is nog in de maak maar goed, hebben ze ooit weleens een navelstreng gezien
    echt het maakt me niet uit wat het word als het maar gezond is.
    baal er wel een beetje van dat iedereen dat zegt straks is het een jongetje en dan zie je wel dat we gelijk hadden zegt iedereen dat weer

sorry moest effe klagen

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ben vandaag voor de tweede keer naar de verloskundige geweest en we hebben het hartje horen kloppen! Verder was ook alles goed, urine, bloeddruk en bloed enzo. Ik moet me alleen even laten controleren op een blaasontsteking.

Ik hoop dat het verder ook goed gaat met iedereen hier, ik wilde dit graag even vertellen!

Deel Deze Pagina