Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vaam: Verder is het prima met me hoor ;) En we hebben zeker een leuke dag gehad ja ;)

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mobiel: gelukkig maar...(had ook niet anders verwacht ;)).

@iedereen met mooie echo's: ik vergeet er telkens naar te kijken, maar heb vandaag eens even wat schade ingehaald. Wat een mooie echo's zeg!

Ik merk dat ik ook weer meer moe begin te worden. Lijkt wel of ik me het de afgelopen weken gewoon niet gegund heb en dat er nu wel last van krijg. Voornamelijk na het eten en zit nu wel achter mijn pc-tje, maar ben eigenlijk doodmoe.

Ga mijn bedje maar eens opzoeken.

Welterusten allemaal!

3. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Hormonen.... grrrrrrr

-trek in dingen die niet in huis zijn
    -puistjes
    -vermoeidheid

En vandaag emotioneel (ik ken mezelf niet terug) kan huilen om het minst geringste, val uit bij het minst geringste :cry:
    Gewoon een K dag...

En kon weer niet slapen en doodop :(

Morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen :D :D ( :( )

4. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    nee we hadden inderdaad niet verwacht dat het zo vlug zou gaan, hadden zoiets van als we mazzel hebben zijn we misschien met de bruiloft zwanger

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij willen niet weten of het een jongen of een meisje word...
    we zijn druk naampjes aan verzinnen

ben kapot heb weer slecht geslapen!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Hier nog eentje die niet echt lekker geslapen heeft, tenminste in het eerste gedeelte van de nacht dan.
    Lag maar te draaien en te draaien en had het warm, toen in eens bedacht ik me dat ik de airco wel even kon aanzetten, daarna heerlijk geslapen totdat ik het koud kreeg hihihi.

Vaam, get zeg dat is idd niet leuk van zo'n formulier.
    Die paar weken kunnen er idd ook nog wel even bij, dat maakt vast niet uit.
    Misschien niet zo'n leuk advies, maar vul gewoon alleenstaand in.
    Er gaat nog zoveel tijd overheen voor het februari is en je weet nooit hoe het er dan voorstaat, dan krijg je iig voldoende uren hulp.

Zo naar de tandarts, over half jaar natuurlijk weer, maar dat is in februari.
    Afspraak maar vervroegen naar januari, want na de bevalling wil je natuurlijk niet al meteen naar de tandarts moeten.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    aha succes bij de tandarts ik moet ook ff afspraak binnenkort maken

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hallo allen,

HIer nog even een klein berichtje voor ik op vakantie vertrek. Ik ben de 12 weken voorbij. Maar kan eigenlijk niet zeggen dat het echt een opluchting is. Hoorde namelijk deze week dat een vriendin van mijn zus pas in haar 14e week een MK kreeg. En dan komen die negatieve gedachten weer naar boven he. pffff....
    Ik probeer er het beste van te denken hoor, maar gerust ben ik pas na de echo.

Maar nu ga ik eerst genieten van mijn welverdiende vakantie.
    Tot over ruim een week allen.

En jullie ook allemaal hele fijne dagen de komende week. Hoop dat jullie kunnen genieten van de zwangerschap.

Liefs Anne

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    geniet van je vakantie en probeer je niet te veel zorgen te maken... tis makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik zelf ook wel want het spookt mij ook vaak door mijn hoofd

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Goede morgen

Jeetje kan vandaag gewoon niet opstarten.
    Hele slechte nacht gehad en erg vaak moeten plassen.

Over wel of niet weten wat het wordt. Wij willen het wel weten. We schrijven nu namen op die we tegenkomen en straks als we weten wat het word gaan we kiezen.

Hebben jullie dat ook mijn borsten staan op springen heel hard en doen erg pijn.

11. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Anne geniet van je vakantie

12. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo ik heb dagen dan moet je er niet eens naar kijken :(

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik ben blij blij blij blij blij!

Vanochtend de 12 weken echo gehad en alles was goed, helemaal perfect! Ben zwanger van een luie circusartiest! :) :) :) .. hij/zij lag eerst heerlijk te tukken met zn duim in zn mond, maar werd op een gegeven moment wakker en begon toen te zwaaien en rondjes te draaien, haha
    Volgens het echoapparaat ben ik zelfs 2 dagen verder en dus morgen al 12 weken! uitgerekend op de birthday van mijn hondje, 20 feb! maar omdat het maar een verschil van 2 dagen is, houden we gewoon 22 feb aan.
    Foto's van de echo zet ik vanavond in mn album, ben nu op mijn werk namelijk.
    Volgens de vk zag alles er perfect uit en is er geen enkele reden om het nu nog niet te vertellen :)
    En dat heb ik dus zojuist gedaan! Mijn leidinggevende reageerde heel leuk en was niet echt verbaasd, haha.. verder nog niet gehad over verlof en uren enzo, maar dat komt tzt wel.

Tot zover even mijn ego-bericht. Nu zal ik even op de rest reageren ;)

@ Lot, gefeli met je mooie echo!

@ Vaam, ik ga voor je duimen dat je 50/50 gunstig uitvalt voor je!

@ febr21, ik wordt ook wel eens onzeker door het forum en de rest van het internet. Er is gewoon zoveel informatie en vaak blijven de slechte verhalen hangen.

@ martineur, wat vervelend! We duimen!

@ Golfola, dr Phil is ook om te janken hoor :)

@ Noppie, fijn dat je buikgriep over is!

@ Mieke, klagen mag hoor! Daar zijn we voor!

@ Loeka, stoppen! Het is niet goed voor je kindje, dus een hele goede reden om te stoppen lijkt me.

@ Angelsound. Was ook van plan er eentje aan te schaffen. Maar heb het er vanochtend over gehad met mn vk en zij raadde het me eigenlijk af. Vaak worden meiden er alleen maar onzekerder van namelijk. IK kan daar eigenlijk wel goed in komen en aangezien ik een ontzettende dramaqueen en paniekerd ben, lijkt het me beter om er geen aan te schaffen. Ik mag wel gewoon bij de vk op het spreekuur komen als ik het hartje wil horen, gewoon tussendoor :D .

@ Namen, meisjenaam hebben we al erg lang, nu hebben zelfs nog een 2e meisjesnaam. Jongensnaam daarentegen vind ik heel moeilijk, vind niks leuk genoeg. Dus ideeen zijn welkom! We willen overigens wel weten wat het wordt, zijn veels te nieuwsgierig!

@ Anne, fijne vakantie! En probeer je maar niet te druk te maken! Slechte verhalen zijn er altijd te vinden, maar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed!

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow, en mobiel, voor de lijst: dinsdag 2 september afspraak vk

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    FF een update:
    Maandagavond een vreemde buikpijn gehad. 's nachts er zelfs van wakker gelegen zo'n pijn. Dinsdag ook nog steeds last van. Toch maar ff naar de ha gegaan. Mn darmen waren iets gevoelig. Maar omdat hij het niet helemaal vertrouwde heeft hij de vk gebeld voor een echo. Zij zouden mij daarover terugbellen. Omdat er geen bevoegde vk aanwezig was die echo's mag maken en ik donderdag toch al een afspraak heb, hebben we besloten af te wachten. Ze zei wel dat het best groeipijnen konden zjn en dat ik voor het slapen gaan 2 para mocht nemen. hele nacht nergens last van gehad. Gister gezellig met een vriendin naar utrecht geweest de hele middag geshopt (leuke kleertjes gekocht) en 's avonds naar dirty dancing geweest.
    Vanmorgen om 8:30 moest ik bij de vk zijn. De bloeduitslagen van de vorige keer bloedprikken waren allemaal goed. Maar toen de echo:
    Ik was zo opgelucht toen ze zei dat hij goed bewoog en het hartje mooi klopte. Volgens de meting ben ik 6 febr uitgeteld, maar we houden de datum van de gyn aan dus 10 febr. Ik verander mn banner dus ook niet.
    Nu de foto update:

Hopelijk is ie een beetje duidelijk.
    in mn album staat een grotere foto

einde ego bericht

Vandaag de hele dag vrij en dus lekker een beetje luieren.

nu eerst ff bijlezen

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dit was toch niet je eerste echo?

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @marriedgirl Van harte met je mooie echo en wat fijn dat je baas goed regeerde op het nieuws. Nu lekker gaan genieten he.

@nyncke Gelukkig dat alles goed is. Kan jammer genoeg de foto niet duidelijk zien.

Zal blij zijn als het maandag is mag ik voor het eerst naar de vk. Hoop dat ik nog een echo kan los peuteren. Wij hebben er al 2 gehad bij de gyn dus volgende de regels krijg ik pas met 20 weken een echo.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    bedoel je mij?
    nee, was mn 2e echo, maar vorige was met 8 weken en 3 dagen en toen vond ik het nog een beetje pril om het al aan de grote klok te hangen.

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @iggylover: nee dit is mn 4e al. Eerste twee vij de gyn gehad, toe 1 bij de vk maar omadt het beeld wazig was mocht ik vandaag weer terug komen.

@maatje: die in mn album is iets duidelijker en groter

Heb net mn angelsound binnen gekregen. Op advies van een vriendin gekocht omdat het zo leuk is om te horen. dus ik ben benieuwd.

Over namen gesproken: wij hadden de namen al uitgezocht voordat we wisten dat we zwanger waren. Vonden het gewoon allebei mooie namen. Dus die staan al vast.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Marriedgirl: gefeliciteerd met je goede echo! Ik kreeg maar 1 echo met 8 weken en dan pas weer met 20 weken. Daarom vorige week maar een pretecho laten maken. En ik ben ook zo onzeker hoor... Angelsound zou ook niets voor mij zijn :oops:

Nu iedereen hier het hartje heeft gehoord, zou ik het zelf ook graag willen horen. Word ik daar weer onzeker over.
    Pff 19 augustus pas naar de verloskundige, duurt nog lang!

Namen: ik twijfel ontzettend, dan weer dit, dan weer dat... Nee een echte naam hebben we nog niet. Maar we willen met 16 weken nog een pretecho laten maken, en als het goed is kunnen ze dan het geslacht al zien. En anders met de 20 weken echo ;)

Deel Deze Pagina