mooi gemaakt mobiel freak volgens mij heb ik wel eens gept met je op je forum ik hoop dat ik snel duidelijkheid en zekerheid krijg en dat ik dan ook op die mooie lijst mag
help, ik pas in geen enkele broek meer, heb er gisteren 2- gepast maar helaas vind het nog wel een beetje vroeg voor een positiebroek maar ook weer zonde om grotere maten te kopen hoe lossen jullie dit op?
heey mieke hier gaat alles prima, ben alleen flink opgeblazen en begin een beetje moe te worden. zal straks effe een reactie zetten bij het andere forum als ik hem nog weet te vinden voorbereidingen gaan goed voor de bruiloft alleen het word nu allemaal wat drukker met de baby op komst ( als het allemaal goed gaat) word wel me jurk uitleggen nu maar dat kon volgens haar dus groetjes mirella
@Mirella25: door toch een grotere broek te kopen.... De meeste meiden passen na de bevalling echt niet meteen weer in hun zelfde broekmaat als voor de zwangerschap en hebben meestal ook dan geen zin meer in hun positiekleding! Dus je kunt ze ook nog gebruiken voor het tijdje erna! Liefs Vaam
ik heb normaal maat m en heb al l geprobeerd van me schoonmoeder maar ook die krijg ik bijna niet dicht of zit niet lekker heb je ook kleine maatjes positiebroek
Zie ik het goed aan je banner dat je nu 9 dagen overtijd bent? Als dat zo is en je krijgt geen duidelijke test, maak dan een afspraak met de HA. Zo in spanning zitten of je wel of niet zwanger bent is ook geen pretje lijkt me. Succes ermee meid. Liefs Vaam
Ja tuurlijk. Je hebt tegenwoordig ook soort meegroeibroeken. Die kun je al redelijk snel aan en glijden niet van je buik. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook al snel een positiebroek aan, omdat het erg onprettig aanvoelde als de broekrand in mijn baarmoederstreek drukte. Maar pas je L niet? Je bent toch nog niet zoveel aangekomen neem ik aan? Kan ook zijn dat die broek van je schoonmoeder gewoon klein uitvalt. Ga gewoon eens naar een C & A ofzo of een andere goedkopere winkel. Daar kun je voor weinig geld (je wilt ze het liefst straks niet meer aan neem ik aan ) toch leuke broeken kopen. Ik heb er toen een linnen broek gekocht voor 13 euri! Liefs Vaam
vaamrile, nee mn banner klopt misschien niet.. als ik van mn vorige cyclus uitga en de bloeding buiten beschouwing laat ben ik nu 5 dagen overtijd. maar omdat ik maandag een veeg bruin had en dinsdag ook en woensdag iets meer en daarna was t helemaal weg.. dacht ik dat t een rare ongi was..dus had ik mn banner al veranderd.. en toen kwamen al die testen met streepjes.. maar ga nu toch twijfelen.. heb 7 testen met hele lichte streepjes.. en heb net CB digitaal gedaan en die zegt niet zwanger.. dus ik weet t ook niet meer
Natuurlijk duim ik ook heel hard voor jou (en de rest). Zie trouwens dat je ook in Brabant woont. @ all, ik heb iets heel raar sinds ik zwanger ben. Doen aan wc-loeren Maar nu viel mij net op dat mijn urine de wc heeel snel vies maakt. Hebben jullie dat ook?
Och meid toch... Bellen naar je HA joh! Zo maak je jezelf zo onzeker en misschien dat die wel een bloedtest doen. Ik ben geen dokter, maar het kan van alles zijn en je gaat denk ik ook van alles denken. Morgen eerste werk...bellen! Echt doen hor! Liefs Vaam
@ Marieke, ik zou ook echt even de ha bellen. Je maakt jezelf helemaal gek meid. Over mijn testen maak ik me soms ook wel zorgen hoor. Ze zijn nog niet zo duidelijk geweest als ik gehoopt had Maar ik zal maar niet nog een test gaan doen. Denk dat ik mezelf helemaal gek maak dan.
Mirella, het kan zijn dat je buik nu opgeblazen is door je darmen. Dat neemt, als het goed is, straks weer wat af. Dus wie weet pas je dan weer in je kleding. Ik heb ook een opgezette buik, maar ben nog niet aangekomen hoor! Marieke, getsie meid wat een onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en idd anders maar even je ha bellen hoor. Babs, welkom! doe gezellig mee. En wat hebben jullie een geduld moeten hebben zeg. Ik hoop dat het dit keer helemaal goed gaat. Ik ben zelf ook best een beetje angstig, heb dan nog nooit een mk gehad, maar ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat. Heb trouwens vanmorgen nog eens een ovulatietest gedaan en de streep knalde er vanaf. Morgen gaan we saampjes een digitest van CB doen. Ben erg benieuwd, maar heb er nu wel vertrouwen in dat het goed zit hoor. Het is eigenlijk mijn nod vandaag (langere LF) Mobiel, ziet er mooi uit, nog even wennen en zo, maar dat gaat vast lukken de komende maanden, hahaha.
Yep ik kom ook uit brabant! Ga je alleen (nog) niet vertellen waar vandaan, woon namelijk in een dorp en als iemand hier op het forum kijkt komen ze er misschien achter wie ik ben. Dat is voorlopig nog even niet de bedoeling . Dus ik blijf miss X. Mijn testen worden ook niet superdonker hor. Maar ik ben echt uitgetest. Ik maak mezelf inderdaad alleen maar gek, omdat ik dan weer denk dat het streepje misschien iets lichter is dan de vorige of hij is niet donker genoeg etc.etc. Ik kan er toch niks meer aan veranderen en ga er gewoon (hoor mij 'gewoon' ) vanuit dat het dit keer helemaal goed gaat. Zo...dat staat maar weer mooi op het internet he . Liefs Vaam
Hallo Meiden! Mirella25 en Babs75 welkom meid en gefeliciteerd! Knorretjuh wij zouden het graag willen weten en dan houden we het dit keer voor ons zelf, zodat het voor een ander een verrassing blijft heb bij me andere kinderen het ook gevraagt en nu is het wat makkelijker als we het weten.. Noralien hehe hier ook en heb ook de namen al klaar liggen hehe.. Nicole78 ik heb er ook al last van maar ik weet niet of dat is omdat ik al meerdere zwangerschappen heb gehad... Mooie lijst dames, en de geslachtkalender zegt een jongen ik zelf denk op dit moment ook nog een jongen ' Nou meiden,' Weer een heerlijk dagje zon gehad, lekker de hele dag op stap geweest met het gezin. Ben wel aardig gaar nu beetje moe, want ze houden me wel graag bezig hehehe... Nou meiden iedereen een fijne avond! Knuffels
Mobielfreak wil je mij misschien ook aanpassen? Ik heb mijn eerste echo op 18 juni en krijg volgens de geslachtskalender een meisje(ik heb zo'n idee dat dit gewoon voor de hele maand februari geld want ik heb alleen nog maar meisjes voorbij zien komen. Tenzij ik weer eens niet heb opgelet liefs pat