hoi meiden hoe gaat het met jullie hier was het de dag voor ik uit het zh kwam en 2 dagen daarna allemaal goed niet gebraakt maar sinds woensdag weer aan de gang ik ben zo moe heb gewoon geen kracht meer zelfs niet om op mijn benen te staan ben zo misselijk en normaal zou ik rond deze dagen ongi zijn of worden is het normaal dat ik nu die ongi krampen heb?
@Tirtilisko: wat jammer meid, dat je je nog steeds erg beroerd voelt. Wel oppassen he? En op tijd aan de bel trekken als het niet gaat? Die ongikrampen kan ook bandenpijn zijn aangezien je baarmoeder ook aan het groeien gaat! @Iggy: leuk zo'n positieuniform, denk dat ik het niet lang meer ga redden met mijn eigen uniform en dat ik dus ook snel aan de positiebroeken moet! @Suske: hele fijne vakantie! @Mirke: gefeliciteerd en welkom hier! @Daffie: paracetamol kan echt geen kwaad hoor. Gewoon innemen, want met die pijn voel je je ook maar beroerd! Ik hoop dat het snel beter mag gaan! @Noppie: gefeliciteerd met het erkennen van jullie kindje door je vriend. Dat is toch ook erg feestelijk op 8-8-2008! @Caro73: heb je de uitslag van de combitest nog gehad? @ over kinderdagverblijf: wij hebben onze spruit vorige week aangemeld en heb gisteren de bevestiging gekregen van de plaatsing op de dagen dat wij willen, dus dat is snel geregeld. Wij hebben dan ook de dagen opvang dat het normaal gesproken niet zo druk is, woensdag en vrijdag! Nou had de appeltaart die ik gisteren zelf had gebakken toch maar meegenomen naar het werk en iedereen vond hem erg lekker en dat was eigenlijk ook welzo! Dus kan gerust nog een keer een appeltaartje bakken en moet me daar niet zo onzeker over voelen! Het gaat vandaag al weer beter met mijn hormonen hoor ! Merk wel dat ik minder geduld heb dan eerst! Herkenbaar? Weten jullie wat dit misschien is: soms heb ik last van wat lijkt spierpijn in mijn billen, maar het is geen spierpijn? Beetje vaag misschien! Dacht dat het misschien mijn bekken is? X Esther
Mieke wat goed nieuws gefeliciteerd, Talitha: wat verveldne nieuws, al die onzekerheid, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. epie: nog van harte gefeliciteerd Heb ook al een paar keer een schopje gevoeld, kan inderdaad bij een tweede zei de vlk Mirka welkom Daffie dat is ook vervelend hopelijk ben je snel van de pijn af. igglylover: als ik jou was zou ik gewoon een pret echo laten maken: mijn dochtertje heeft ook astma, ze hebben wel gezecht dat dit erfelijk kan zijn maar hoeft dus niet. axioma ik ben gek op appels eet er elke dag wel 1 tog heeft mijn dochter astma, heb wel gehoort als je elke dag pindakaas eet dat dit de kans op astma vergroot tirtilisko, bah wat vervelend hopelijk hoef je niet weer naar het ziekenhuis. Met mij gaat het prima, de medicijnen voor de blaasonsteking gaan werken moest er vanacht maar 1 keer uit om te plassen, heb dus heerlijk geslapen. Ga nu even bij Jasmin kijken ze slaap voor het eerst op haar nieuwe grote bed hopelijk donderd ze er niet uit vanacht heb er voor de zekerheid maar een matras voor gelecht.
@Iggy: ja dat heb ik dus ook, want ja op het werk moet ik me toch weer omkleden. Dus dat scheelt ook wel met het slijten van kleren. Vriendin van mij werkt op een kinderdagverblijf en die dragen daar eigen kleding en dat slijt dus snel, omdat ze iedere dag wat anders aan heeft! X Esther
@Mieke Gewoon lekker blij zijn met je mooie uitslag. Misschien doen ze alleen hiero in Limburg zo precies/moeilijk. @uniform, ik zit lekker in mn eigen kleertjes. ga echt niet een positie uniform dragen.
Ik moet ook in uniform hoor, verpleegkundige he... Vint het altijd irritant dat ik mezelf net heb aangekleed en dan weer moet omkleden in mijn uniform haha. Maar kleding slijt niet snel gelukkig... Daffie
Tirtilisko, wat vervelend dan je je nu weer niet goed voelt. En idd snel aan de bel trekken als het niet gaat hoor. Eppie, gelukkig is de appeltaart in de smaak gevallen Iggy, gewoon voor een pretecho gaan. Die andere pretecho is een 3D echo die je meestal rond de 20 weken doet. En die moet je ook zelf betalen. De andere echo voor de 20 weken wordt wel vergoed, hierop worden alle vitale delen, organen, ruggetje etc van je kleintje gecheckt. Suske, oke. Ach het zal ook wel zo zijn als ze het zeggen toch? Mirke, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Daffie, wat vervelend van je nek/schouder. Gaat het nu weer beter? Ik heb ergens hier gelezen dat je max. 6x paracetamol mag van 500 mg (of zo) Noppie, gefeliciteerd met de erkenning Ik denk dat wij dat pas na onze vakantie gaan doen. Nu te druk. Dus paspoorten mee en de rest komt daar wel? Caro, wat jammer dat het weer uitgesteld is of heb je inmiddels toch de uitslag gekregen? Vaam, wanneer krijg jij de uitslag? En hoe gaat het verder? Ik heb ook gelezen in mijn zwangerschapsboek dat als je te veel pinda's (noten weet ik niet) eet, je meer kans hebt op astma. Gek eigenlijk. Martine, fijn dat de medicijnen aanslaan. Meiden met goede echo's en hun 12 weken mijlpaal, gefeli. Zo ik ben geloof ik weer bij, degene die ik vergeten ben snorry! Ik heb het zooooo druk gehad vandaag en ik moet het weekend ook nog mijn eigen werk inhalen. Dus ik had gewoon geen tijd om hier te komen. Ook wel eens goed natuurlijk, hihihi. Oja, marriedgirl jij schreef hier nog over dat andere babyboomstel. Wat ontzettend sneu dat ze een mk hebben gehad zeg. De eerste keer was dat ook al zo. Hopelijk lukt het ze de 2e keer weer.
Ik weet niet zeker of bij mij een schopje was. Het is alleen als ik savond rustig op de bank lig. Lijken kleine bubbeltjes net onder mijn navel. Zou dat de baby kunnen zijn?
Hey Mieke, Het klopt dat ik 3 gram paracetamol per dag mag hebben, maar ik probeer het met minder te doen. Het lijkt iets minder als gisteren, maar de pijn zit er nog wel. Mijn mannetje heeft nachtdienst, dus ik moet alleen de nacht door... Een lichtpuntje, vanmiddag kwam onze vaatwasmachine binnen. We hebben 5 jaar met de hand afgewassen en waren het zo zat dat we een vaatwasser hebben besteld en nu staat ie in mijn keuken Daffie
Hier vandaag wel even gemopperd. De werkster is zonder belletje niet komen opdagen... balen want nu is het huisje niet schoon en ik heb al zo'n druk weekend.
Maatje:Ik denk niet dat dat de baby nu al is hoor maar je maag of darmen jammer he zal wel heerlijk zijn om ze te voelen kan ook niet wachten. Vervelend zeg zoveel pijn en inderdaad parecetamol mag had ik ook effe nodig maar deed het toch ook zo min mogelijk En heerlijk zoeen wasmachine ben jaloers wij zijn om het weekend met zn 5e dus afwas zat! Vraagje? Hoe vrolijk zijn jullie? Ik ben soms echt zoeen vreselijk hatelijk ongeduldig mens dat ik me voor me zelf schaam! En werk in een winkel pffff arme klanten soms en dan voel ik me zo rot maarja heb het soms echt niet in de hand
Inderdaad heerlijk dat de afwas nu zonder gemopper gedaan wordt meiden hahaah. Ik kan ook echt sjacherijnig zijn en belachelijk reageren hoor Tamara. Daarna denk ik vaak...was dat nou nodig, maar kan er gewoon niets aan doen Daffie
@ Mieke: ja, wij moesten met z'n tweeen komen en paspoorten mee, verders niks. Balen van de schoonmaakster zeg, heb je haar al gesproken? Misschien is er iets met haar gebeurd? @ Tamara: ben gisteravond nog errug boos geworden op een ABNAMRO medewerker die weigerde om mij te begrijpen en in het zelfde gesprek moest ik van de frustratie enorm janken. Normaal ben ik ook een emotioneel mens, maar dit sloeg werkelijk weer alles. Dus euheuh, heel herkenbaar!