Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Hei meiden , een goedenacht gewenst . Hier nog alles ok maar kan niet slapen , was doodop na mijn late dienst en na mijn douche weer springlevend .. :rolleyes: Vanavond weer de hartslag gehoord met de angelsound , is zoo leuk ! :D Ga toch maar een poging wagen om te slapen en hopelijk laten de :evil: muggen me met rust , mijn armen en benen staan nu al helemaal vol beten .. :rolleyes:

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffffffffff goedemorgen meiden

heb weer een dagtaak erop zitten en zit nu met bakkie thee ff jullie te posten...
    4 uur lag ik klaar wakker en heb ik beneden thee gedronken kon niet meer slapen dus ben ff gaan stofzuigen...
    daarna de honden gepakt en naar park geweest lekker met ze gestoeid en ze laten uitrazen... ook hebben ze nog een borstelbehandeling gekregen en toen was der weer 1 1/2 uur om... pffffffffff
    wat een ellende zeg dat slechte slapen

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ben gelukkig weer een beetje bij gekomen. Viel wel tegen gisteren de heledag op de benen staan. Gelukkig mocht ik eerder weg. Ze zijn zo lief daar.

Ga ik gisteren avond naar bed. Ruik ik iets raars. Kijk onder bed wat lig daar? EEN DODE VOGEL. ieieieieieieieie. :confused: Denk dat 1 van de poezen hem heeft gevangen. Snap alleen niet hoe die binnen komt want ze komen niet buiten de tuin.

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Maatje: ik denk dat die bubbeltjes onder je navel idd je kindje is. Ik heb afgelopen zondag waarschijnlijk ook mijn kindje al gevoeld. 's Middags kwam mijn schoonzus(3 kids) en mijn vriendin (1 kid) en die zeiden dat het volgens hen zeker zo was, het gevoel dat ik beschreef! Schijnt wel uniek te zijn om het zo vroeg te voelen bij een 1e zwangerschap, maar het kan wel! Nou ben ik ook wel een tml gevoelig type in alles. Ik voelde echt een soort van langgerekte bubbel nadat ik een overwachte beweging had gemaakt, onderin mijn buik, echt op de plek waar je baarmoeder zit dus best nog een eindje onder de navel. Een gevoel dat ik nog niet kende, anders dan je darmen.

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    waxientje Zou het dan ook niet kunnen dat ik het zo vroeg voel omdat het me 2e kindje is? Is het jou 1e of 2e zwangerschap.

Maandag naar de vk ga het daar ook eens vragen. Hoop dat ik nog een echo kan krijgen anders moet ik tot week 20 wachten en heb ons kindje voor het laatst gezien met 10 weken.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Noppie, nee niks meer gehoord. Geen idee verder, heb nog een sms gestuurd.
    En oeps.... hihi die medewerken van de ABN zal wel geschrokken zijn van je reactie.

Loeka, hier ook slecht geslapen, maar niet zo zeer van de zwangerschap.
    Was nog aan het malen van de werkdag van gister, die was zo druk en alles kwam weer naar voren, blegh.

Zo Iggy, je hebt er al bijna een dag op zitten zo.
    Hier ook al druk geweest, al 2 uur aan het werk.
    Wasje hangt buiten te wapperen, beddengoed uit de droger klaar.
    Straks nog even naar de kapper, helaas nu ook nog het huishouden doen.

Ieeeuw Maatje... onder je bed nog wel.
    Hier ook geregeld wat binnen hoor, van levende muizen, kikkers tot aan dode vogels en dan overal van die donsveertjes.

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Smorgens allemaal!

Jemig wat een bezige bijtjes allemaal jullie! Nou, ik heb mezelf net uit bed weten te takelen en zit achter mijn eerste kopje thee. Nog geen klusje gedaan. Stond opnieuw weer te kokhalzen in de keuken vanmorgen.....
    Ik hoop dat het nog eens een keertje overgaat. Moet dit weekend veel wassen. A.s. donderdag gaan we op vakantie voor ruim 2 weken. Errug veel zin in :) :) :) ....
    Kreeg net n sms-je van een vriendin: ze is gisteravond in sneltreinvaart van haar tweede dochter bevallen. Leuk hoor.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, waar gaat de reis naar toe.
    En gefeli met je vriend dan, leuk! zoon of dochter en naam, hihihi.

Even voor jullie info.
    Ik heb begrepen dat er in de 3e week (meestal do-vrij-za-zo) weer de mama dagen bij Prenatal zijn.
    Dan wordt er op veel 20% korting gegeven, met uitzondering op Bugaboo en Stokke.
    Maar wel veel andere dingen waaronder kinderwagens etc.
    Kan toch weer lekker schelen in de portemonee! :D
    Dus ik zou zeggen.... hou het in de gaten ;)

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Iggy: ja, ik als verpleegkundige draag zo'n lekker doorschijnend wit uniform en wij kunnen als we dat willen zo positieuniformen pakken. Gisteren kon mijn bovenste knoop al niet meer dicht!
    Jij was al wel weer ijverig vanochtend.

@Noppie: ik hoop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen. Lekker rustig aan doen dus! Dus nog een par daagjes en dan ga je lekker op vakantie! Ik moet nog 4 weken werken en dan heb ik 3 weken vakantie!

@Mieke: en al iets gehoord van de werkster?

Ik heb net ook alles al afgestofd en goed gepoetst en dan doen we straks als mijn mannetje thuis is stofzuigen en dweilen. Moest net na dat poetsen al wel ff bijkomen hoor. Maar wil graag dat het wel een beetje schoon is aangezien er morgen verjaardagsvisite gaat komen. Dus straks ook nog allemaal lekkere dingen halen voor morgen. Dat wordt een druk dagje vandaag!

X Esther

10. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik een echo liet maken en dat ik zag (of te horen kreeg) dat het een meisje was .....

Het blijft nog even spannend, want pas bij de 20 weken echo zullen we het kunnen horen. Ik wil het graag weten....ben zo'n nieuwsgierig typje. Bij mijn zoontje wisten we het ook al en ik heb het gevoel dat we al tijdens de zwangerschap meer een band konden opbouwen doordat ik wist 'wie' er in mijn buik zat. de laatste weken noemden we heb ook al gewoon bij zijn naam, ook in het bijzin van mijn ouders. Verder wist nog niemand de naam. Mooie ervaring! Maar ik begrijp ook dat het een hele mooie verrassing kan zijn als je het pas tijdens de geboorte kan zien.

Groetjes Golfola

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal.

Jullie zijn allemaal al lekker druk geweest vandaag zeg. Ik ben nog steeds erg moe. Slaap ook voor geen meter dus zal daar wel door komen. Denk dat ik van de week mijn urine even laat controleren, heb het idee dat ik een blaasontsteking heb. Ook al voelt het heeeeel anders dan als ik niet zwanger ben.

Oja, misschien leuk nog voor de lijst. Ik denk nu sinds de laatste echo dat we een meisje krijgen. Daarvoor was ik ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen, maar het voelt nu écht als een meid!

Golfola: ik ben benieuwd of je droom uitkomt. Wij willen het ook graag weten hoor. Vind dat er ook erg weinig te krijgen is voor als je het geslacht nog niet weet.

Mieke: bedankt voor de Prenataltip, Ik hou het in de gaten. Misschien kan ik dan daar de box en het wippertje kopen.

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: eerste een lang weekend meer van Geneve waar vrienden trouwen. Dan op naar Zuid-Frankrijk, yes! Mijn vrienden hebben een dochtertje gekregen, om privacy-gedoe houdt ik de details maar liever voor me....

Heb er een wasje ingegooid, de vaatwasser aangezet en een uurtje gewerkt. Ik doe ook leuk mee!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou we zijn zeker lekker actief met z'n allen.
    Helaas hier even lui op de bank, hihihi.

Eppie, nee nog niets gehoord van mijn werkster...

Noppie, snap ik wel hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar de naam omdat we ons daar zelf ook mee bezig houden ;)

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Pffff, net lopend boodschappen gedaan. Alles blijft toch behoorlijk inspannend dames.... Nu mezelf motiveren om een appeltaart te gaan bakken. Voor het eerst in nieuwe oven, dus dat wordt even uitproberen...

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm, lekker ik lust straks wel een lekker vers warm stukje.

Heb net kopietjes gemaakt van het babykamertje-to-be.
    Ga even wat puzzelen met de maten van de meubeltjes om te kijken of er ook wel een kast bij past.
    Kamertje is niet zo heel groot namelijk, maar wil toch wel een kast eigenlijk.

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: ik denk dat wij de kleinste babykamer van iedereen zullen hebben, er past denk ik alleen een bedje, een commode en wat planken in... Ik wil mijn studeer/logeerkamer namelijk niet opgeven en de zolder is nog niet verbouwd :oops: , babykamer moet ook nog verbouwd trouwens....

17. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    hoi meiden, sorry dat ik zo weinig reageer!

Merk dat ik het toch wel wat zwaar vind om én zwanger én part-time baan en een kindje van anderhalf te hebben.
    Ik hoop ook echt dat de vermoeidheid snel over is en ik weer gewoon overal aan deel kan nemen!

Ook ik ben enorm benieuwd naar wat het geslacht van het kindje zal zijn.
    Aan de ene kant denk ik een meisje omdat de zwangerschap hetzelfde verloopt als die van mn dochter en ik ook over meisjes droom...

Maar mijn man en iedereen om ons heen willen zo graag dat we nog een jongen krijgen, dat ik het echt niet meer weet! hahaha Heerlijk hè...

Mochten jullie trouwens interesse hebben, dit topic heb ik net geopend:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 72#3002272

Alleen denk ik dat ik m net in het verkeerde topic heb geplaatst, dus ze zullen hem wel verschuiven...

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Zo ben net weer terug uit utrecht, samen met mn ouders naar de lapjesmarkt gegaan! Mijn moeder had nog wat buikbanden voor me gekocht voor 1 euro! Bij miss etam dump :D

En echt ontzettend leuke stof gekocht voor de kinderkamer gordijnen, groen met allerlei beestjes erop. :D
    Verder nog wat zwangerschapsshirtjes gekocht bij de h&m.

Gisteren op mn werk, stond ik even met een onbekende buschauffeur te praten tot de client die zij op kwam halen er was. En opeens vroeg ze, en wanneer moet je bevallen?
    Volgens mij keek ik heel raar, want met een rode kleur vroeg ze: of ben je niet zwanger?
    Ja dat wel maar bevallen komt pas over een kleine 6 maanden...
    Zo nou dan is het al aardig zichtbaar...

Ik geef toe ik heb wel een buikje maar meer vet dan baby ;)

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hallo allemaal!

@ Tirtilisko, ze moeten jou wel hebben he met je misselijkheid. Sterkte ermee!

@ Uniformen, hier gelukkig ook niet, draag lekker mn eigen kleding. Maar dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je werkt en wat je functie is.

@ noten en pinda's. Heb ik idd ook gehoord en aangezien er in onze beide families astma en allergieen voorkomen, laat ik de pindakaas voorlopig maar even staan (helaas, want ben er gek op! Vooral die met stukjes noot, mjammie!)

@ Daffie, fijn dat je een vaatwasser hebt nu! Ik zou echt niet meer zonder kunnen, ben echt een verwend nest ik weet t :oops:

@ Tamara, ik ben ook vaak zonder reden sjaggie.. vandaag ook weer tegen mn mams, beetje lullig... :oops:

@ Noppie, gefeli met vriendin! Hoe heet de kleine spruit?

@ geslacht. Wij willen het ook heel graag weten! Hebben beiden het idee dat het een meid gaat worden.

@ Mieke, lekker dan van je werkster!

Ik ben vandaag naar de Prenatal geweest! :D samen met mijn moeder. Heb 2 positierokjes van Noppies in de uitverkoop gekocht. Ben namelijk echt een rokjesmens, draag weinig broeken. Dus die heb ik vast binnen dacht ik :D. Ook heb ik een rompertje gekocht met I love papa erop, echt te schattig! Je hebt daar zoooveel leuks! Maar eerst maar even wachten tot na de 20 weken echo, dan kunnen we wat gerichter gaan kopen.

Fijne zaterdagavond allemaal, ik ga even op de Wii Fit, lekker steppen!

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb dit vannacht ook gedroomd!
    Eerst was ik ervan overtuigd dat het een jongetje werd, toen begon ik te twijfelen en toen ik vandaag kleertjes ging kijken wist ik zeker dat het een meisje word!
    Ik ben heel benieuwd of het klopt.... Mensen uit mijn omgeving denken ook dat het een meisje wordt..

Volgende week moeten we naar de vlos, ik hoop dat we dan te horen krijgen wanneer we de echo hebben! Spannend!

Deel Deze Pagina