Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier nog zo eentje hoor.... :oops: Denk er precies hetzelfde over. Bij mij lijken de dagen écht voorbij te kruipen en bij anderen te vliegen...

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, ik ben idd ook 2 dagen verder uitgaande van de laatste echo, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk, haha.. Heb jij ook hyves trouwens? Weet je echte naam niet, dus kan je sowieso niet vinden op de feb-mama hyves.

@ Karina, mooi dat ik niet de enige ben met dat gevoel! Ach, ik kijk af en toe maar even bij de maart mama's, dan vind ik mezelf wel weer ver :)

@ Angela, zeker verslavend! Ik ben vooral helemaal gek van het steppen, vind dat echt zo leuk!

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Marriedgirl, ik heb bij steppen alleen nog het eerste niveau, die is nog redelijk saai, maar ja ik heb hem ook nog niet zo lang.......

4. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Marriedgirl: nee, ik heb geen hyves. Ik stam nog uit het stenen tijdperk en ben al zo verslaafd aan dit forum dat ik het dan wel weer eventjes genoeg vind :) .

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Angela, eerste niveau vind ik ook al best leuk.. er zit namelijk ook verschil in in hoe je op de step stapt.. je kan [ok] krijgen, maar ook [perfect].. ben er nog niet helemaal uit hoe je nou precies moet staan, maar heb al veel perfects :).. Voor perfect krijg je ook meer punten! Als je een x aantal minuten hebt gesport, krijg je het 2e niveau al, gaat best snel (en dan moet je ook klappen en schoppen, hihi)

@ Noppie, jammer! was wel benieuwd naar je :)

7. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook weer ff gegluurd wie nou wie is op hyves.... :)

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Marriedgirl, ik kom zwaar in de verleiding om het meteen te gaan proberen!

Kimmie, dat blijft leuk he, om dan een echte naam bij een nickname te zien!

9. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Net bloed laten prikken.... helemaal misselijk van :(

10. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Angela, jazeker al moet ik wel de hele tijd terug kijken omdat ik sommige gezichten niet kan onthouden. hahahaha.

@ Patriessie, gelukkig ben je er nu weer vanaf maar het is altijd vervelend als je er naar van wordt, persoonlijk heb ik er gelukkig geen last van.

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal!
    Net weer terug van mijn 1e dag werken na mijn vakantie en is gelukkig mee gevallen :)

Wii-fit: ben alweer aangekomen, terwijl ik mijn gewicht gelijk wilde houden :rolleyes: Ben nu 5,5 kilo aangekomen.. Veel he? Heb ook een flinke buik en iedereen zegt dat je het al goed kunt zien.
    Heb net nog ff gestept, vind het ook super hoor! We hebben de wii-fit pas net na maanden in bestelling te hebben gestaan.

Marriedgirl: ik voel me ook niet zo gevorderd als ik al die weken bij die andere meiden zie. Lijkt ook wel weer een eeuwigheid geleden dat we de laatste echo hadden.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hoi meiden,

ben even paar dagen niet op het forum geweest, dus had weer genoeg bij te lezen.
    Kan helaas niet op iedereen reageren, maar ga er wel een paar doen ;).

@Mieke: hey meis, welke uitslag bedoelde je in je bericht? Want de combitest had ik al binnen he? Die was 1 op 839. Dus geen verhoogd risico. En mijn 'man' heeft nog tot eind van de week de tijd en dan zie ik wel verder of dat nog wat word.
    Was wel een beetje jaloers op jouw mooie uitslag van de combitest ;).

@Tirtilisko: ze moeten jou ook echt hebben he. Wat hoop ik toch dat je jezelf weer een beetje beter gaat voelen. Zorg wel dat je goed voor jezelf zorgt en dat je er nu optijd bij bent. Heel veel sterkte

@Amor: leuke vrienden in de kenniskring...hmmmm, nee helaas zijn allemaal stellen :) En zijn bedenktijd zit er dus nog niet op nee, maar lig er ook effe niet wakker meer van. Heb wel wat beters te doen.
    Moet trouwens wel altijd lachen hoe makkelijk jij over alles praat. vooral het 'wijdbeens' lopen, lag in een deuk :) .
    Wel balen dat je je niet lekker voelt, hoop dat dat snel wegtrekt en dat je echt kunt gaan genieten.

@Mobiel: Ook om jouw bericht lag ik weer helemaal dubbel...Wat een uitspraken he, zal wel vreemd zijn om dat dan weer terug te zien ja.

@daffie: wat een verhaal zeg...Wat moet dit een wondertje voor jullie zijn. super meid..

@Dayenne: Lijkt me geweldig om de baby te voelen, maar jij bent ook al een stukkie verder he. Al wel vroeg, maar ontzettend leuk hor.

@mamma van Stef: hey...weer terug. Hoe is het geweest?

@Marriedgirl: wat een leuke reactie van je opa en oma. En ook de 12 weken voorbij zie ik, gefeliciteerd.

Met mij gaat het dus best goed. Heb nog steeds weinig trek, weet niet waar het aan ligt, maar vind het prima, als ik maar voldoende eet voor de kleine toch?

Liefs Ingrid

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Vanmiddag naar de vk geweest.

Met veel moeite hartje gehoord. Mijn baarmoeder is erg groot dus daarom had zo moeite om de baby te vinden. Ze kon hem wel horen schoppen. Volgende week woensdag mogen we nog een extra echo laten maken. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk om. Ben zo blij.

Voor de lijst.
    20 aug echo
    8 sept vk

14. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi mieden,

net even alles door gelezen heb niet alles onthouden,

Iedereen die een goeie uitslag van de combinatietest heeft gefeliciteerd.

Buikje: krijg ook al een buikje veel eerder als bij mijn vorige
    zwangerschap, ben ik wel blij om, dan voel je, je tog ook veel
    meer zwanger.

weet niet meer wie het schreef maar ik hou de laatste tijd ook helemaal niet meer van thee.

leuk dat bijna iedereen de 12 weken voor bij is, na 12 weken gaat het voor mijn gevoel ook ineens veel sneller.
    zie net dat ik zelf al bijna 14 weken ben had ik net eens door.

Welterusten al vast voor straks (beetje vroeg)

martine

15. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    maatje: leuk dat je nog een echo mag,

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben weer klaar met werken en sta ondertussen te koken.

Noppie, gefeli met je 12 weken!

Hier wel al een buikje, maar ook meer het idee dat de vetjes en de darmen naar boven geschoven zijn.
    En voor mijn gevoel gaat mijn taille al minder worden.

Daffie, die transporter staat ook op mijn lijstje om straks te bekijken, samen met nog wat andere wagens.
    Welke kleur hebben jullie gekozen.

Vaam, ik denk dat ik je uitslag gemist heb of zo want ik wist het echt nog niet.
    Maar bij deze gefeliciteerd zeg, super mooie uitslag.
    Enne, ik zou ook wel een beetje jaloers zijn hoor op mijn uitslag.
    Vind hem eigenlijk belachelijk goed zeg maar, bijna ongelooflijk.

Martine, dat was ik van de thee. Gek he, overdag gaat het nog wel, maar vooral in de avond echt niet meer.
    En echt stukken minder, hooguit 2 kopjes op een dag.

Enne ondanks dat ik al redelijk opweg ben naar de 14 weken, ook ik kijk steeds naar de meiden die al verder zijn hoor ;)

Nou toen ik thuis kwam.... staat een mooie bos bloemen te ruiken hier.
    Van mijn liefje gekregen, zoooo lief. Doet hij echt nooit.
    Zie je hij heeft toch ook wel zijn goede kanten ;)

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Daffie, wij hebben ook voor de transporter gekozen, wij hebben de grijze gekozen. Makkelijk dat de maxi cosy er al bij zat, dus die hoeven we ook niet meer aan te schaffen dan.

Maatje, fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat je nog een echo krijgt. Waarom krijg je nog een echo eigenlijk?

Mieke, wat lieffff een bos bloemen!

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    uk80 Ik heb er 2 gehad in het zh met 7 en 9 weken. Omdat ze bij de vk het sneu vonden dat ik dan nu tot 20 weken moet wachten krijg ik bij hun nog een echo. Lief he

19. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey meiden,

Nou bijlezen heeft bijna een dag gekost haha :)

Heb even een vrije dag vriend lief zit de hele dag in het ziekenhuis voor zijn oog
    Maar wat is het heerlijk om hem even bij mij te hebben echt genieten :D
    Nu is het nog afwachten wat de uitslagen zijn dus of hij terug moet waarschijnlijk wel voor twee maanden naar afghanistan maar goed
    nog even spannend dus

Ben nu al weer de helft vergeten omdat het lezen zoveel tijd in beslag nam haha

hoor dat een heleboel mensen het makkelijk vinden om een meisjes naam uit te kiezen hier is het juist anders om !
    De jongens naam weten we al lang de meisjes naam daar hebben we nu een optie op

Binnen kort ook nekplooi meting vind het allemaal erg spannend !

Ik ben idd ook wel eens jaloers hoor als ik dat zo lees hoe ver de andere zijn maar ook wij komen in die week en elke week is op zich zelf natuurlijk uniek

Voor iedereen die het moeilijk heeft een dikke knuffel
    En voor de rest geniet van de zwangerschap !

Ik ga weer genieten voor van mijn mannetje voor ik hem weer moet missen

Tot snel Liefs Cat.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ohh Maatje, dat is echt wel heel lief! Maar tis ook wel lang geleden he? Zul je het ukkie ook zien ronddansen dan , echt leuk om te zien!

Catwomen, geniet van je mannetje! ik hoop dat er niets ernstigs met zijn oog is.

Deel Deze Pagina