Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mobiel: veel sterkte voor Dennis! (ik zei eerder Tim, maar ik bedoelde dus Dennis)....

@ Golfola: gefeliciteerd met je mooie echo!

@ Karina: mijn huid was al niet zo mooi, maar is nu helemaal bagger. Gedeelde smart is halve smart ;) ?

Heb een goede echo gehad: gewoon een springlevend wezentje. Er is al het volgende te zien: een placenta, kaken, maag met inhoud, veel beweging! Volgens deze meting ben ik zelfs al 13 weken en 2 dagen :confused: . Het was van kop tot staart nu 7,4 cm lang. De nekplooi kwam uit op 2.1 wat nog binnen het gemiddelde ligt, maar wel aan richting top van het gemiddelde. Officiele uitslag volgt nog. Pfjoeh, so far so good dus. Nu moet ik verder met 1000 dingen regelen, want we gaan morgenavond op vakantie. Word ik altijd erg gestressed van....

2. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Zenuwslopend is dat he als je mannetje in het ziekenhuis ligt? En je heb het gevoel dat je helemaal niks kan doen voor hem, maar als hij thuis komt kan je hem weer een beetje verzorgen hoor :D En hoop dat Tim ook weer snel lekker bij je is maar snap dat je wil dat het dan eerst goed gaat met paps.Beterschap en jij succus!

Ja stom he van die verkoopster schok me echt wel rot voel je je zo lekker onzeker weer :rolleyes:

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @noppie van harte meid en een fijne vakantie

4. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @Angela21 heel raar dat ze niet een foto heeft gemaakt of alleen al een beetje moeite ervoor doen, snappen ze dat niet dat een foto voor ons heel belangrijk is....

@Golfola Heel herkenbaar al die dromen die zo echt lijken....

@caro73 uiteindelijk 4 uurtjes kunnen slapen.... en nog niet echt brak :) (Wel enorme kramp in mij buik dus hopelijk gaan we zo ff het kleine kamertje opzoeken :p )

@maatje begrijpen je denk ik allemaal wel.. je zit al een tijd in onzekerheid en dan wil je bevestiging van het hartje en daar heb je je ook op verheugd en dan hoor je hem zelf niet (nou ze zou er niet om liegen) maar toch dat stukje bevestiging...

@Mobiel... wanneer weten ze of de operatie geslaagd is? succes met je mannentje iig. o

@Marriedgirl leuk he al die kaartjes en cadeautjes.... ter voorbereiding voor het allergrootste cadeau in februari

Ooooooooooooow ik ga nu rennen naar het kleine kamertje...... Eindelijk :D

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    dankje patriessie Fijn dat je het begrijpt ben ik gelukkig niet de enige

6. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Vandaag voor de 2e keer nekplooimeting gehad en eindelijk na 20 min kon ze het meten.
    En de nekplooi was 1.5 en de uitslag kwam op 1:13000 dus een hele mooi uitslag.

Zo nu ga ik weer ff bijlezen wat jullie vandaag hebben gekletst. :)

7. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou helemaal prima toch van je echo! Is het dus toch nog helemaal goed gekomen... ;)

En gedeelde smart is toch wel een beetje halve smart... ;)

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Degenen met een goede echo...van harte!

Ik heb vandaag een positieonderbroek gekocht bij livera....en hij zit echt zo gigantisch lekker hahahaha. ECHT GEWELDIG!

Daffie

9. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    "positieonderbroek" wist niet dat die bestonden..... ?!?

Ik zit ook al onderscheid met mijn kleding en ondergoed te maken... Alles wat lager dan mijn heupen hangt/zit is nog te doen... maarre ideaal daffie ;)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zeker ideaal hihi.... mijn onderboeken begonnen allemaal op te krullen naar onderen en strings vindt ik al helemaal niet meer lekker zitten :p
    Maar dit is echt DE oplossing voor mij haha. Ook nog maar wat positiekleding gekocht, zodat ik lekker kan afwisselen. Voel me nu toch echt wel zwanger hoor, buikje groeit goed....

Daffie

11. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    hoi allemaal,

Ik kwam ook maar weer eens een kijkje nemen..
    Ben vandaag weer voor controle geweest en alles was gelukkig goed,nu over 4 weken weer.

hoop dat bij jullie ook alles goed verloopt !ga het nu even doorlezen...

12. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Vandaag heb ik weer een echo gehad met helaas een teleurstellende uitslag: ons kindje is niet gezond. Hoe ernstig het precies is, weten we nu niet. Met name de bovenbeentjes zijn niet goed ontwikkeld, maar het kan zijn dat er meer aan de hand is. Maandag heb ik een vlokkentest om te kijken of het mogelijk een chromosoomafwijking heeft.
    We zijn er erg verdrietig onder en ons leven staat echt op z'n kop. Gelukkig hebben we wel veel steun aan elkaar.

Ik denk dat ik de komende tijd wat afstand ga nemen van het forum. Ik merk dat het zwanger zijn voor jullie iets heel positiefs is (gelukkig maar!), maar voor mij ligt dat nu heel anders.

Liefs,

13. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    jullie kletsen wat af ...

Wat leuk zeg dat er al meerdere de kleertjes van de vorige kleine aan het uitzoeken zijn...ik dacht al dat ik de enige was dat ik er zo vroeg mee bezig was,kan er geen genoeg van krijgen ben erg benieuwd of ons aanstaande kindje deze kleertjes
    (jongens) gaat dragen , nog 28 weken wachten :D

Ik las dat veel van jullie erg onzeker zijn,daar heb ik ook al last van ,dan heb ik net het hartje gehoord maar een tijdje later wordt ik toch weer angstig of het nog mis gaat..ook al is dat maar 2/3 procent kans.

Ook ik ben helaas een slechte slaper ,heb zulke nare dromen hoop dat het een keer over gaat...wens jullie ook veel succes met slapen (warme melk helpt trouwens bij mij wel een beetje,daarvan val ik eerder in slaap)

HJ1977 Gefeliciteerd wat superleuk zeg,dus het was wel een hele verassing of had je al een beetje een vermoeden?

nu ga ik de rest even lezen

14. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Thalita wat erg voor jullie heel veel sterkte,

Maatje, ik heb net blaasonsteking gehad en had de zelfde klachten als jij nu hebt, wel even laten contoleren dus,

groetjes Martine

15. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@ Talitha;

heel veel sterkte de komende tijd!

Knuffel voor jou en je man

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

thalita..wat een verschrikkelijk nieuws...heel veel sterkte deze tijd....

17. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    ik word er helemaal naar van,ik kan mij heel goed voorstellen dat het zwaar is om her alles te lezen.
    Ik ben blij dat jullie veel steun aan elkaar hebben en wens jullie heel veel sterkte methet onderzoek,hopenlijk komt er toch iets positiefs uit ik hoop het zo voor jullie

veel liefs

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Talitha, heel veel sterkte meis en ik hoop dat de onderzoeken toch nog wat positiefs laten zien. Het leven is echt niet eerlijk soms...

Dikke knuf Daffie

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

beetje dubbel hierzo..de een krijgt slecht nieuws te horen en een ander goed.
    wij hebben vandaag gehoor dat de uitslag vd combinatietest goed is.
    zat zelfs boven normaal.
    als ik meer uitleg wilde moets ik dat aan de gync vragen daar moeten we 28 aug wer naar toe..
    verder vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo...
    deze wordt 16 september op mijn mans verjaardag!
    een mooier kado kan hij zich niet wensen ;)

20. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    najah ik kan me voorstellen dat raar was je gaat er natuurlijk ookeen beetje heen met het ide dat je een echo krijgt en die aan mensen kan tonen en dan krijg je niks :( mmm ik kreeg er zelfs 4 dat scheen erg veel te zijn

Deel Deze Pagina