Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Ik heb zojuist gesproken met de Fontys in Eindhoven en ik mag op 23 september en 21 oktober komen zodat ze op me kunnen oefenen met echoen. Weer 2 gratis echo's erbij!
    Sjors, ontzettend bedankt voor de tip!

Mobiel, wel balen voor hem dat hij maar op een zij kan liggen. Hopelijk gaat dat snel weer beter!

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meiden, merk dat ik het allemaal niet bij kan houden. Met een kleine druemes van een jaar hier rond kruipend heb ik niet zo veel tijd om hier te kletsen en te lezen.

Kom af en toe nog wel even neuzen hier...
    Maare tot die tijd, meiden, heel veel sterkte en super veel plezier met alles!

Dikke knuffel

3. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Talitha heel veel sterkte meid in deze tijd!

@ Vaam, Idd wat klink jij sterk en je weet nu waar je aan toe bent. Nu kan je ook gewoon verder met je leven. Iedergeval heel veel sterkte!

4. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo... even een andere banner aangemaakt. Vond die ander zooo ontzettend saai. Terwijl zwanger zijn me toch best vrolijk maakt....hihi

5. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    goh dat heb ik nou ook dat zwanger me vrolijk maakt. ;)

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goed plan Karina, ik ga die van mij ook veranderen! Deze is zo standaard ;) Heb ook een leuke van de beebiesite, maar dan ziet iedereen de site ook en dat vind ik nou weer niet nodig (jullie mogen het wel zien natuurlijk, maar forum is natuurlijk gewoon openbaar)..

7. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Ik zie ook ieder keer andere banners en dan denk ik oh, die is ook leuk. Maar als ik daar aan begin heb ik volgens mij iedere week een andere.......

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Nog een kleine 1,5 uur en dan weer echo!
    Ben benieuwd of de radiologe hem/haar er beter op krijgt!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jee, gelukt! :D Oei, hij lijkt wel een beetje op die van jou, Kimmie.. is niet erg toch?

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Veel succes en plezier met de echo, Angela!

11. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Married, tuuuurlijk niet altijd leuk toch een nieuwe banner.

@ Angela, veel succes met je echo

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Thanx meiden, ik laat vanavond weten hoe het was!

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Jeetje wat is er weer veel gekletst vandaag.

Heb het nog niet allemaal kunnen lezen.

Vanmorgen de vk gesproken was maandag geweest maar heb zelf het hartje niet gehoord de vk wel. Was er zelf erg ontzeker van. Mocht vanmiddag langs komen. (vk werken aleen maandag en donderdag) Ik mijn baas lief aangekeken. Tuurlijk meid ga maar(heb zo'n lieve baas) Nou en gelijk toen het apparaat op mijn buik kwam hoorde ik het hartje. HEERLIJK.

Mag volgende week met de echo een dvd meenemen. Joepie

14. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Maatje, ooh heerlijk dat je het hartje nu zelf wel heb gehoord ben je weer gerustgesteld.

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: nou, de kogel is dan toch door de kerk. Tsja, eerlijk gezegd denk ik wel dat het beter is hoor. Er is nu zo'n enorme vertrouwensbreuk tussen jullie. Het is altijd maar de vraag, ook al ben je van goede wil, of het niet toch voor altijd tussen jullie in zou komen te staan. Vanaf dus vol goede moed en af en toe een huilbui de toekomst in. Je bent een sterk mens, dus dit kan je echt aan. Wie weet wat voor leuke man er op jou staat te wachten in de toekomst! You go girl!

@ iedereen met positieve echo's en controles: joehoe, ga zo door.

Ladies, ik meld me even af voor de komende twee weken. 30 augustus kom ik weer terug van vakantie. Iedereen heel veel succes en gezondheid de komende 2 weken!

16. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Noppie, fijne vakantie en geniet er lekker van ik hoop dat je naar een iets betere plek gaat waar ook iets meer het zonnetje schijnt. :D

17. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    @noppie
    Fijne vakantie! Geniet er van!

18. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Vaam: Jeetje zeg wat ben jij een onzettend liefe en postitiefe vrouw! Ik vind het zooooooooo knap hoe jij er mee om gaat! Maar kijk wel uit ik weet hoe het is om na zoeen tijd samen uit elkaar te gaan en jij bent zelfs nog zwanger let op jezelf dat de klap niet later komt.Praat veel over je verdriet of boosheid dat helpt zo goed of schrijf het van je af in een dagboek echt dat helpt! Maar jij bent een bijzonder mens hoor! En ik zou dat wijf ook haten!

Lief hoor om vrienden in huis te nemen nu , ook dat vind ik SUPER zou niet weten of ik dat zou kunnen sorrij! Wat een sterke bijzondere vrouwen hier!

Gelukkig gaat het beter met Dennis,en is die weer lekker bij je samen met tim!

Zo grappig 2 vriendinnen van mij zijn hoog zwanger nu zijn samen niet bevriend! mijn nichtje is maand korter dan ik zwanger . nu mijn aller beste vriendin kwam met nieuws is ook zwanger haha nog maar kort 8 weken zooooooo leuk dat is net mijn zusje zeg maar echt babyboom hier haha
    groetjes

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, fijne vakantie.

Meiden, heb vanmiddag tussendoor steeds bijgelezen, maar zo druk.
    Gewerkt tot 19.00 en zeer intensief.
    Weet niet meer wat ik heb gelezen allemaal, dus vandaag maar geen berichtje met reacties op iedereen.

Even lekker niks ;)

Wie het nodig heeft een knuffel.
    Voor mooie echo's en kloppende hartjes een :thumup:
    Voor nieuwe banners, leuk! :D

Enne Daantje78, jammer meid, wellicht zien we je af en toe of later in je zwangerschap weer terug.

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo Meiden,

Ik kom me hier weer melden.
    Ik heb vorige week de tweede goede echo gehad :D . De angst voor wéér een miskraam is nu écht over. Lekker genieten van mijn zwangerschap nu!

Ik hoef niet langer onder controle bij de gyn. Pas met 36 wkn kom ik weer bij hem terug ivm eerdere keizersnede.
    Deze week bij de verloskundige geweest. Zij kende me echt nog van mijn vorige zwangerschap, leuk!
    Mijn baarmoeder blijkt echt al heel hoog te liggen, boven mijn navel. Dit is mijn 6e zwangerschap officieel gezien. En ook vroege miskramen schijnen ervoor te zorgen dat je baarmoeder bij een volgende zwangerschap sneller groeit.

En.....ik voel al beweging :D !
    Ik voelde al steeds iets wat me sterk deed denken aan de eerste "plopjes" bij de zwangerschap van Jikke. Maar ik ging ervan uit dat het daar nog te vroeg voor was (12+ wkn) en dat mijn baarmoeder nog lager lag. Maar het blijkt dus wél al het kindje te zijn.
    Ben helemaal happy!

De vermoeidheid begint ook al aardig af te nemen.

Sorry dames, ik heb dus echt niet meer meegelezen sinds ik hier meldde ff weg te blijven. Kan dus niet op jullie reageren. Ben wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Deel Deze Pagina