Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ TamaraP: Ja hij heeft inderdaad veel pijn.. Het viel me gisteren dus op en vanmorgen weer, dat er allemaal zwarte plekjes in de wond zaten en meestal betekend dat afsterving van de huid en is dat geen goed teken.. Heb het ziekenhuis gebeld zonder dat Dennis ervan wist en we moesten dus gelijk komen, omdat hun het zo aan de telefoon niet konden beoordelen..
    Wat bleek nou? die zwarte plekjes in de wond is van het dichtbranden van bloedvaatjes tijdens de operatie, de gele vlekken was vetweefsel en aan de wondranden was het inderdaad wat zwartig, maar nog niet zo erg dat ze er wat aan doen.. Disndag moet hij weer op de poli verschijnen voor controle..
    Hij slikt nu 4 maal per dan 2 x 500 mg paracetamol en 2 tot 3 keer per dag Diclofenac tegen de pijn...

2. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Jeetje dat was dus wel weer schikken zeg pfffff kan je dat allemaal wel hebben nu? Of ben je vrij relaxt? Ik zou echt in de stress schieten! Watje ben ik eigenlijk he :oops: Ik heb liever zelf wat pijn ofzo dan iemand die ik lief heb snappie
    Wens hem beterschap van me en hoop dat de pijn snel zakt!

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede avond meiden,

Ben een paar daagjes niet geweest en jullie zijn heel ijverig geweest met schijven zie ik wel. Ga het nu ook niet helemaal bij lezen. Vandaag met mijn vriendin naar de knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch geweest. Dat was weer erg gezellig en heb ook weer het nodige gekocht, dus kan weer lekker vooruit met mijn hobby. Ben nu wel een beetje moe, dus dat wordt direct lekker mijn bedje in denk ik!
    Qua zwanger zijn gaat alles goed hoor. Voel me prima. Kan eigenlijk niet wachten totdat ik over anderhalve week weer naar de VK mag, want wil nu het hartje van die kleine wel eens horen kloppen.

X Esther

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Tamarap: Ik ben wat dat betreft vrij relaxed erin.. Kijk ook vaak van die ziekenhuisprogramma's op tv, had echter alleen nog nooit zo'n grote open wond van dichtbij gezien.
    Ik kan wat dat betreft vrij makkelijk relativeren en dat soort dingen aan de kant zetten zeg maar, gooi hierbij toch vrij gemakkelijk mijn gevoelens opzij, tuurlijk ben ik bang dat ik hem pijn doe, en dat doe ik hem ook, dat weet ik, dat zegt hij ook, probeer wel zo zachtjes mogelijk te doen, voor zover dat dan mogelijk is zeg maar..

Het is me wat dat betreft heel erg meegevallen, was echt heel erg benauwd dat ik er dus niet tegen zou kunnen, maar kan het gelukkig dus wel :D
    Maar zou je me nou iemand op tv laten zien waarbij een pols weer gezet moet worden, kijk ik een andere kant op, want dan word ik dus wel naar, omdat ik dat zelf heb meegemaakt als klein kind, stom he? :oops:

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nee hoor Mobiel dat is niet raar hoor. Heb zelf 2x mijn knieschijf uit zijn kapsel en banden gehad (wordt je niet echt vrolijk van) en die schoot bij mij gelukkig vanzelf terug, maar ook ik kan daar sindsdien niet meer naar kijken. Ook al ben ik verpleegkundige hihi!

X Esther

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Daffie ik sluit me er helamaal bij aan.
    Zonder mvm was clomid er niet en zonder clomid geen eisprong dus ook niet zwanger. Meiden die mvm doen super goed en bedankt. Door jullie ben ik nu zwanger.
    Dikke kus

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married: heb terug gereageerd ;)

Buik: hier een enorme buik voor mijn gevoel.
    Mijn moeder zei net door de telefoon dat ze het ook al wel groot vond voor 14 weken.
    Mijn idee.... de obstipatie die mij nu echt mijn neus uitkomt... of liever.... uit dat andere gat.

MvM: ben het ook zat hoor meiden... nog 1,5 en dan ben ik klaar.
    Kijk er erg naar uit. Hebben jullie ook wel eens dat je de kan klaar zet en gaat zitten op de wc en dan pardoes plast en de kan vergeten bent... hihi.
    Overkomt me wel eens.
    Daffie, je hebt gelijk hoor, daarom heb ik het ook gedaan en doe ik het nog even.

Ik smeer mezelf ook dagelijks in met olie hoor meiden, heerlijk.
    Had nog een verwensetje van mannetje gekren van de Bergman kliniek, heerlijk duur smeren dus.
    Verder heb ik de creme van VSM Puur mama gekocht voor als de olie op is.

Hier zijn de nectarines en de verse sappen niet aan te slepen.
    Gelukkig gezond ;)

Mobiel, oeps wat een naar klusje zeg, sterkte voor jullie hoor.

Zo ben geloof ik weer een beetje bij. Jullie hadden lekker geklept hier zeg.
    Nu lekker naar bedje.

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    ps ik zal ook blij zijn als ik ermee klaar ben. Die lucht als de bus open gaat. bah

hihi

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja Maatje, gelukkig bestaat het al jaren....zelfs mijn moeder heeft eraan meegdaan vroeger.

Ik begin nu toh wel lichtelijk vrij veel last te krijgen van een plekje links onderin mijn rug en dus maar meteen de fysio gebeld. Kan gelukkig dinsdag al terecht. Ik heb in het verleden onstabiele onderrugklachten gehad en ben als de dood voor bekkeninstabiliteit.
    Heeft iemand van jullie daar al ervaring mee?

Vaam....las dat de kogel door de kerk is. Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je samen met je kindje een prachtig leven mag krijgen.
    Gaat je ex wel het kindje erkennen?

Liefs Daffie

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maatje, ik heb gelukkig niet zo'n last van de geur van de flessen.
    Probeer mijn adem in te houden wanneer ik ze open draai en ik de kan leeg giet.

11. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Zo lekker bijgebept vanaaf lees ik ;)
    Ga zo lekker mijn bedje in en morgen naar het zh voor de combi test (mijn 2e echo) en mijn 1e na de zenuwslopende 12 weken dus enorm spannend.....

En natuurlijk heerlijk genieten van het weekend en mijn nieuwe garderobbe (ben vanmiddag bezig geweest met shoppen heerlijk en heerlijk de kast in te kunnen duiken en met 10 minuten klaar te kunnen zijn i.p.v. 3 kwartier omdat niets meer lekker zit en leuk staat hahaha)

Mijn mannetje heeft met zijn vriend waar zijn vrouw ook zwanger van is (4 weken korter dan ik) lekker over ons zitten te lullen en conclusie: de vrouwen zijn moe erg moe, kort door de bocht en kunnen bijna over niets anders praten haha kunnen ze zelf ook niet en wij zwangere vrouwen kort door de bocht... tsss de mannen lijken wel eerder aangebrand dan anders vind ik :p en moe daar klagen de beide mannen dagelijks over... hihihi

Nou welterusten meiden en allemaal een heel fijn weekend!

doegie

12. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Patriessie, s6 vandaag voor de combitest.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Patriessie, succes vandaag!

Ik heb heerlijk geslapen en voel me weer als nieuw.
    Straks even lekker winkelen, nu eerst nog even wat werken.

Fijne dag/weekend.

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Patriessie Succes vandaag.
    Hoelaat mag je?

Gisteren avond de bus van mijn man's werk helemaal vol gegooit met rommel van de babykamer en zolder. Vandaag de kasten op zolder zetten.
    Eigenlijk erg voor woorden wat een rommel.hihi

Net 2 broeken gekocht heerlijk nu hebben we wat om te kiezen.

Vanmiddag de babykamer ophalen bij ons in duiven. Hij staat op marktplaats bedje en commode super mooi.

Dit wordt een leuk weekend.

Oja woensdag echo kan het voor 10,- op dvd krijgen bij de vk. Super he.

Iedereen een fijn weekend en giniet nog even van het mooie weer.

Dikke knuffel maatje

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke dingen dus Maatje, veel plezier dit weekend ;)

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dankje

Jij straks met shoppen.hihi

Weet iemand of je met 14 weken echo het geslacht kan zien?

17. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    MAATJE: om 12.30
    Weer met een volle blaas nou ben net maar gegaan voor de 2e x kan het echt niet ophouden pfff hihi dus nu straxies ff heeeel veel drinken..

En verloskundige vertelde mij dat je dat echt pas vanaf 18 weken kan zien!

Leuk zeg al een babykamer!

18. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Patriessie veel succes straks ! :D

19. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    TamaraP, ik ben vandaag op de kop af 16 weken en ik heb ook nog niets gevoeld. Ook ik heb aan het eind van de dag een opgezette buik en 't voelde de laatste dagen net of ik last had van constipatie, maar de ontlasting kwam er gewoon geregeld uit als altijd. Gek gevoel is dat dat je lichaam aan de ene kant aangeeft dat het volt zit en je toch wat moet eten omdat je bloedsuikerspiegel wsl. aan de lage kant is en je anders misselijk wordt ... Gekke verschijnselen die zwangerschapskwaaltjes ...

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden!

Ik kom jullie ook nog een keer bezoeken. :D
    Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met onze verhuizing en een tijdje zonder internet gezeten, maar nu is dan alles in orde en zal ik weer wat vaker langs kunnen komen.
    Zijn jullie al een beetje over de misselijkheid heen? Ik helaas nog niet. Ik heb al voor de 2e keer medicijnen van mijn huisarts gekregen omdat ik echt niets binnen kon houden. :(
    Maandag gaan we een weekje naar Bulgarije op vakantie, erg veel zin in maar ook wel spannend omdat mijn misselijkheid nog niet over is en ik wil natuurlijk rekening houden met mijn zwangerschap, zoals met eten enzo...

Nog even kort over mijn 1e echo (die had ik 1 augustus). Alles was helemaal goed voor zover te zien. De echoscopist vond het prachtig dat ik zo slank ben zodat hij heel veel kon zien. Hij denkt dat we een meisje krijgen, maar 12 weken is wel erg vroeg om dat te kunnen zeggen. Met 6 weken gaan we zien of hij gelijk had. ;)

Meiden, veel plezier van jullie zwangerschap. Ik ga er weer ff vandoor. Doeiii!

Deel Deze Pagina