Hey meiden, Hoe is het hier? Nog speciale dingen gebeurt die ik moet weten? Klein update-je misschien? Ik ben zoooo druk en moe 's avonds dat ik gewoon even geen zin heb/had om hier te komen kleppen. Van het weekend zal ik wat terug lezen, alhoewel dat vast niet alles gaat worden. xx
T wordt rustig hier! Even nog een vraagje (misschien wel een rare?) maar hebben jullie dat ook als je moet plassen, als je blaas leeg is je last krijgt van je onderbuik... t lijkt wel alsof je baarmoeder op je volle blaas heeft gelegen en dan ineens weer naar beneden zakt?!
@Axioma, dat herken ik niet. Wel is het zo dat ik sinds deze week gemiddeld 4x per nacht ipv 2x per nacht naar het toilet moet. Volgens mij wordt mijn blaas al een klein beetje geduwd door mijn baarmoeder. @Mieke, ik herken het helemaal! Ook hier beredruk en weinig energie over.
Ik krijg ook steeds meer last. Wordt zo'n band aangeraden om nu al te dragen? Mijn vriend had het er gisteren ook al over.
Ja ik moet ook continue plassen, maar herken het gevoel van een zakkende baarmoeder niet . Verder heb ik 2 positiebroeken waar een buikband in zit verwerkt en ik moet zeggen: Het zit echt heerlijk hoor!
He dames! Ook ik heb te weinig puf om op alles te reageren, probeer wel zo veel mogelijk met lezen bij te blijven! Ben deze week weer aan het werk gegaan na 3 weken vakantie en dat valt toch vies tegen.... Nu dus weer full-time aan de slag in mijn eigen praktijk en maar vast een advertentie geplaatst voor een waarnemende tandarts tijdens mijn verlof ( ja dames ik ben dus tandarts dus als jullie vragen hebben ) Ben gestopt met mijn hardloopschema toen ik wist dat ik zwanger was, want kon mij er niet meer toe zetten! Dus net als zovelen geen puf! Scoobje: denk je met je eigen toko aan de zelfstandigen uitkering want daar heb je recht op! Heb vandaag de uitslag van de combinatietest gehad en die was super! Kans is kleiner dan 1 op 5000 en dat was de beste uitslag die het Radboud ziekenhuis gaf... Ik spreek jullie snel weer! Groetjes Kelly
Mivida, Hypnose en eefjepeeje welkom en gefeliciteerd! Ben even een paar dagen hier niet geweest, ben zooooo druk met werk dat ik gewoon geen puf heb om hier te komen en dat wil wel wat zeggen want normaal gesproken ben ik hier best veel. Moet nog even volhouden t/m woensdag en dan ben ik klaar met die klus in Vianen. Daarna lekker weer thuis werken en dan bijna vakantie Voor iedereen een knuffel omdat ik niet op jullie reageer
Hei meiden , nog even snel een berichtje voor ik ga slapen . Hebben vandaag 3 keer geprobeerd met de angelsound en vonden dus niks .. Anders vinden we vrij onmiddelijk de hartslag en nu niks alleen erg onrustige darmen .. Maak me toch wel wat ongerust .
Ik heb die banmd in mijn eerste zwangerschap aangeschaft op aanraden van de vk. Ik had toen al vanaf de 6e week last van de banden (en niet zo zuinig). Het is een soort verstevigde band die je met klittenband rond je heupen en onderaan je buik vastmaakt, en daar zit dan een soort van doek aan vast die over heel je buik gaat. Deze groeit zeg maar met je mee. Ik heb deze toen bij Prenatal gekocht en merk wel dat ik er echt wat aan heb. Anders zou ik gewoon eens bij Prenatal gaan kijken en er een passen. Dan merk je vanzelf of het iets voor jou is. Succes in ieder geval, ik hoop voor je dat het snel minder wordt.
Loeke, maak je niet te snel ongerust meid, gewoon morgen nog een keer proberen, waarschijnlijk ligt je kindje je gewoon te pesten door precies aan de andere kant te gaan liggen als waar jij probeert te luisteren!
Precies .. Een verloskundige is er echt helemaal op getraind en heeft er 4 jaar voor moeten leren (bij wijze van spreken dan). Ik zou het gewoon nog een keertje proberen over een dag of 2.
goede morgen allen, Ik ben al vroeg wakker. Ik denk dat het de zenuwen voor de echo zijn... Ik heb die om 13.0u en om 15.30u moet ik weer vertrekken naar mijn werk. Op mijn werk werken ze echt heel erg mee. Ik mag officieel slaapdiensten weigeren. Maar als ik dat doe, dan moet ik vaker werken voor de korte diensten. Nu heeft de roosteraar mij voor september en oktober gewoon wat minder ingepland voor de slaapdiensten. Toen ik gisteren naar P&O belde om te vragen waar ik mijn zwangerschapsverklaring in moest leveren kreeg ik meteen een hoop uitleg over ouderschapsverlof en waar ik dan allemaal op moest letten. Ze belt me over 2 weken terug, zodat ik over alles eens goed na kan denken. Iedereen accepteerd het ook als ik een keer extra ga zitten en als ik tijdens mijn slaapdienst een half uur eerder naar mijn bed ga. Dat is echt super fijn... volgens mij kan je het niet beter treffen. NOu, ik ga verder zenuwachtig zijn... voel me net zo'n puber.. haha Groetjes
Ik dacht altijd dat je dit zelf pas vanaf week 17 tot 20 kon horen. Ik zou je dus niet ongerust maken.
goedenmorgen allemaal, ook k ben gisteren weer voor controle bij de verloskudige geweest alles was goed met onze kleine uk, hebben weer het hartje gehoord. voor de lijst 18-9 moet ik weer voor controle en 22-9 heb ik de 20 weken echo. effe een vraagje aan jullie kopen jullie ook pakjes in maat 50 of alleen maat 56 ben zo bang dat 50 te klein is of... ik hoor het wel groetjes mirella
Hoi Mirella, Ik koop pakjes in maat 50 en maat 56. Van ieders wat.. Ik verwacht zelf dat 50 voor ons de eerste maand goed is. Ik was zelf maar een kleine 6 pond en mijn partner ook. Beide dus redelijk klein bij de geboorte. Ik denk dat ik zelf ongeveer 3 pakjes koop in 50 en 3 in 56. En als het niet past.. dan stuur ik gewoon mijn moeder, schoonmoeder of zus even naar de winkel. Jasjes ofzo koop ik natuurlijk wel in 56 of 62... Groetjes Anne
Goedemorgen allemaal! @ Axioma, ik herken dat gevoel een beetje.. ik heb alleen meer dat ik mn plas echt niet op kan houden, als ik moet, dan moet ik gelijk. En daarna voel t idd een soort van apart. Maar dat zakkende gevoel herken ik niet echt. @ Mieke, fijn wat van je te horen! @ Loeka, en dat is dus precies de reden dat ik geen angelsound aanschaf! Als ik je berichtjes zo lees, ben jij soms nog een ergere paniekerd dan ik (bedoel ik niet lullig!) dus ik zou echt niet zelf gaan lopen klooien, als je zo snel ongerust bent. Met je kindje is vast alles goed! @ Anne, succes met de echo! @ Mirella, ik heb zelf pas 1 pakje gekocht, voor de rest erg veel gekregen, zowel in maat 50 als in 56. Ik heb zo'n lijst uit één of ander blad waarin staat dat je zowel in maat 50 als in maat 56 2 pakjes moet hebben. Werkse allemaal!
Goeiemorgen, We zijn net voor de 3e keer naar de verloskundige geweest en alles is weer prima in orde. Hartje klopte luid en duidelijk en werd wederom erg snel gevonden Er werken 6 verschillende verloskundigen en ze proberen om je iedere keer bij een ander te laten komen, zodat je ze allemaal een keer gezien hebt voor de bevalling. Tot nog toe zijn ze allemaal lief en aardig, dus das wel prettig. Kwamen we net thuis en las ik hier iets over een zwangerschapsverklaring. Die was ik dus vergeten te vragen. Meteen even gebeld en vanmiddag kan ik hem ophalen... Volgens mij staat alles nu wel op de rit en als ik me zo goed blijf voelen heb ik een geweldige zwangerschap Op 6 Oktober hebben we de volgende afspraak bij de verloskundige. Liefs en een fijne dag allemaal... Daffie
Daffie, fijn dat alles weer helemaal goed is. Lijkt soms alsof jij steeds harder gaat, je bent al zo ver Bij ons in de praktijk zijn ze met 4 vk's en dus het zelfde systeem, krijg ook iedere afspraak een ander. Soms maak ik me ook wel eens zorgen hoor, ik merk gewoon helemaal niets, het lijkt alsof ik gewoon even stil sta. Buik is overigens niet meer zo enorm opgezet door de darmen, nog wel last van obstipatie overigens.
heey daffie, super dat alles goed was bij de verloskundige, jij moet wel weer heel laat terug of niet, ik ben gisteren geweest en moet 18/9 alweer. zijn er hier nog meer dames met bloedgroep rhesus negatief ? groetjes mirella