Gelukkig kan hij dan redelijk mee gaan in alles en je wend er natuurlijk aan, ook hij zelf later om op te passen. Ik ga lekker naar mijn bedje, in de hoop wat langer te slapen, want ik wordt al dagen steeds rond 6 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Maar ik geloof dat dit ook 1 van de kwaaltjes zijn. Slaap lekker.
Tjonge jullie kletsen ook veel. Ik heb dinsdag een agspraak met MvM. Zij heeft mij ook gevraagd urine op te vangen vvor een testje. Hier behalve wat vermoeidheid geen andere symptomen. Dus ik duik lekker mn nest in. Truste allemaal
Goedemorgen allemaal! @mupkuh: en? heb je nog getest deze morgen? En er was toch nog iemand die vandaag nogmaals ging testen? Ben benieuwd naar de uitslag, al zal die ongetwijfeld positief zijn . Liefs Vaam
Goedemorgen! Wij hebben vanmorgen samen een digitest CB gedaan! En ik geloof dat we nu wel overtuigd zijn
@Mieke: Ohhhhhhhhhhh.....wat fijn zeg om dat op foto te kunnen zien! Super voor je! Moet vast een goed gevoel geven! Gefeliciteerd met je mooie test! Liefs Vaam
@ mama van stef, het is soms idd makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben toch pas echt gerustgesteld als ik een kloppend hartje heb gezien. @ mieke, ik heb vanochtend nog even een matcare gedaan. Een week geleden moest ik die test mollen om een streepje te zien en was ik daardoor in paniek. Nu staat er een mooie roze streep, niet even dik maar toch. Ik denk dat ik ook meteen maar ga aanmelden bij mvm. @ vaam, na de test van vanochtend ga ik proberen het niet meer te doen en gewoon lekker positief te blijven. het zal toch geen 2e keer misgaan.
Mup, het gaat deze keer echt helemaal goed meid, daar ben ik van overtuigd! Ja ik ben ook reuze blij met dit resultaat van de test. Want ik was toch behoorlijk nerveus voor een resultaat als NIET zwanger. De CB zijn nog niet zo gevoelig dus je weet maar nooit. Mannetje is nu ook echt overtuigd,hahaha die wilde er geloof ik nog niet helemaal aan. Heb gister een heel mooi boek gekocht waar veel in staat. Het heet: Jouw zwangerschapsbijbel. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ction=BOOK Dank je mama van stef en Vaam! Het voelt nu als echt!
@mieke: Ben heel blij om dat te horen ! Ikzelf geloof het wel en probeer echt heeeeeeel positief te zijn, maar had gisteravond even een inzinkertje . Dan ga je toch weer nadenken over...wat als...en dat moet ik mezelf niet toelaten (foei Vaam!). Heb er zelfs naar over gedroomd vanacht... Maar vandaag weer goede zin hor! Ga ook absoluut niet meer testen, heb ik vorige week al voldoende gedaan en verander er toch niks aan. Zie nu heel er uit naar de echo en denk op de dag zelf dat ik heeeeeel veeeeeeeel spanning zal hebben. Wel fijn dat iedereen elkaar hier op het forum steunt, dat fleurt me ook op. En het zien van de positieve testen van andere doet me ook goed. @mupkuh: zo denk ik er dus ook over, maar in ons achterhoofdje blijft er een spanning bestaan natuurlijk. Liefs Vaam
Vaam, doordat er toch meiden hier zijn die al een keer of meerdere keren een mk hebben gehad ben je natuurlijk toch een beetje bang en daar mee bezig. Het zal idd spannend zijn bij de echo, zo voel ik het ook hoor! Maar WE (hier) gaan allemaal lekker genieten en een leuke tijd samen hier doorbrengen bij de februari mama's! JOEHOE!
@ Mieke, die cb durf ik nog niet echt te doen. Maar vind ze ook erg duur. Ik heb me net trouwens weer opgegeven voor moeders voor moeders. Dacht alleen te lezen dat het nu pas vanaf 7 weken is. Maar dacht echt de vorige keer vanaf 6 weken geplast heb
Ehhh, dat is niet de reden Miek, ik heb zelf een MA gehad bij 12 wk en heb een kloppend hartje gezien bij 9wk. Vandaar dat ik de angst niet geheel krijg 'weggewerkt'. Maar ik doe echt mijn best om positief te blijven en door dit forum lukt me dat ook aardig hor ! Ik leef ook helemaal mee met de andere en vind het daarom ook geweldig dat je zo'n mooie test hier hebt staan . Liefs Vaam
@allemaal: Moeten jullie ook om de haverklap plassen? Normaal hoef ik helemaal niet vaak, maar nu......... Ik blijf lopen joh! (wel goed voor de conditie, want moet de trap op en af om naar de toilet te kunnen hier op mijn werk )
Ik woon in een appartement en dat gaat een beetje moeilijk want ze bellen aan bij de hoofdingang en als er niemand thuis is doen anderen ook niet open.. Daarnaast wil ik ook niet dat mijn buren het nu al weten. Weet iemand toevallig of ze de flessen brengen en ophalen in een opvallende moeders voor moeders wagen of gaat het subtiel?
Is een anonieme bus, bij ons was het een rode, maar er is niet aan af te zien dat het van MvM is De flessen zijn groen, het krat ook, dus staat ook niet op dat het van MvM is Dus tenzij je buren ook geplast hebben voor MvM, weten ze niet dat het voor MvM is
@ Saloua, ik woon ook op een flat. Ik had afgesproken dat ze het bij mij boven kwamen halen dus hoefde het niet buiten te zetten.
heb mijn echo gehad, een inwendige echo.. vruchtzakjes was te zien, maar nog geen hartactie te zien. Ik ben dus zwanger hoelang ik al dacht. Over 2 weken weer een echo, voor de hartactie (26 juni)
Maar hoe komen ze boven dan? Wij hebben namelijk een hoofdingang die alleen met de sleutel open kan of via de intercom. Buren werken ook allemaal overdag dus niemand kan open doen. Ach anders breng ik het wel..