Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ik zit ook bij menzis en heb ook zelf mogen kiezen, anders delen ze je al snel bij de voor hen goedkoopste praktijk in...

2. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Heb vanavond een pretecho gehad en ook duidelijk het geslacht gezien!

Het wordt een meisje! M`n gevoel heeft me niet in de steek gelaten, de chinese conceptiekalender heeft gelijk en de bakerpraatjes zijn ook uitgekomen!

Mijn wolk is nu even helemaal dieproze! Hahahahh....

Verder heeft ze ook het kindje nagekeken en het zag er helemaal goed uit... Hartje was ook helemaal in orde, beentjes, voetjes, handjes en armpjes zijn ook compleet....

Ben echt even helemaap happy!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, fantastisch nieuws!

Gefeliciteerd en wat super dat het een meid is!

Oh nu krijg ik helemaal de kriebels, wij willen het ook zo graag weten, maar ja wacht toch maar netjes tot de 20 weken echo
    Dan is het misschien toch wat duidelijker.
    Soms kan het toch nog afwijken of kunnen ze het net niet goed zien.

4. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Het is wel een raar idee dat er echt een meisje in me groeit...

Maar ben ook weer opgelucht om te zien dat ze er nog steeds was en dat ze helemaal in orde is...

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan ik me heel goed voorstellen.
    Ik zal ook blij zijn wanneer we donderdag een mooi hartje hebben gehoord.
    Het wachten duurt natuurlijk toch weer lang! en daar word je altijd even onzeker van.

6. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Nu moet ik weer 3 weken wachten totdat we bij de verloskundige langsgaan en week erna heb ik de 20weken-echo.

Dit was dus een mooi tussendoortje om de onzekerheid weer even weg te nemen...

Kan een pretecho echt iedereen aanraden, zeer zeker voor je eigen gerustheid..

7. eefjepeefje

29 jun 2008
    17
    0
    0
    Kim, van harte, leuk joh! Mooie foto's meegekregen? En nu aftellen, nog ca. 3 weekjes voor je haar weer mag zien, toch?

8. eefjepeefje

29 jun 2008
    17
    0
    0
    haha, spuit 11, onze berichtjes hebben elkaar net gekruist (ik moet op een paranormaal beurs gaan staan;)

9. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ja heb hele mooie foto`s meegekregen, geslacht is duidelijk te zien. Zal het zo in m`n album zetten.

We hebben zelfs een dvd met filmpje meegekregen waarop de hele sessie te zien is!

Over 4 weekjes zien we haar weer...

10. eefjepeefje

29 jun 2008
    17
    0
    0
    dat lijkt me echt heel erg gaaf zo'n dvd, zou ik helemaal grijs draaien (al is ie dat natuurlijk al qua beeld;)

11. Kim84

Kim84 Niet meer actief

hahaha, jaa het is erg zwart/grijs..

Er staan foto`s in m`n album met een duidelijke foto van het geslacht..

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Kim Wat leuk een meisje. En wat mooi dat alles goed is.

13. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

kim..proficiat met je dochter! wat mooi...

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wauw Kim gefeliciteerd met je dochter! Wat gaaf dat je het nu al weet! En heel fijn dat alles goed was :D.

15. eefjepeefje

29 jun 2008
    17
    0
    0
    ik ontdek nu pas de optie album...erg scherp hoor;-( blame it on the zwangerschapsdementie. Maar wat een mooie echo's (ook met 11 weken al) en t lijkt idd heel duidelijk een meisje! knap hoor dat ze dat zo in beeld kunnen brengen!

16. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ja ik heb vanmiddag gelijk gebeld en het is snel geregeld. Ik vergat het elke keer en dacht dat het niet zo'n haast had!

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik lees dat jullie allemaal een kraambureau mochten kiezen. Nou ik mocht dat niet hoor. Ik kreeg ik er gewoon 1 toegewezen. Raar zeg.... Of kan ik dat nog wijzigen?

18. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ik mocht ook zeggen welk bureau ik wil. Het schijnt dat de verzekeringsmaatschappij dat niet mag weigeren.

19. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, Wat leuk een meisje, GEFELICITEERD !

20. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ kim... gefeliciteerd wat leuk een meid!

Gisteren toch een blunder gemaakt... :oops: de simkaart van mijn mobiel was kapot, hij was al 8 jaar oud en deed het niet meer. Dus ik gemaild, ja mevrouw dat kost u dan 20 euro voor een nieuwe.
    Dus ik een beetje boos terug gemaild, dat ik niet van plan was om te betalen voor een nieuwe. en dat ik na 8 jaar klant zijn wel iets meer service verwachte. Krijg ik gisteren een mail, waarin ik las dat er 20 euro op mijn rekening was afgeschreven en dat de nieuwe simkaart werd opgestuurd.
    Dus ik helemaal furieus :evil: ..... gelijk aan het bellen gegaan. Kreeg ik een jong kereltje aan de lijn, en ik niet al te vriendelijk verteld dat ik het er niet mee eens was. Maar die jongen begreep me echt niet... maar mevrouw we doen toch precies wat u wilde?!?! :(
    Wat bleek nou in de mail stond dat ze 20 euro op mijn rekening zouden crediteren.... zucht en ik had gelezen dat ze het afschreven... :oops:
    10 keer mn excuus aangeboden, en mn moeder lag helemaal in een deuk! Arme jongen... :rolleyes:

Deel Deze Pagina