Mieke Met een beter gevoel kan je niet in slaap vallen. he. Ik heb er nog 1 liggen van een ander merk van 5 jaar terug. Heb het geprobeert maar lukte niet. Ga het vanavond ook maar eens proberen met bodylotion. Misschien dat het dan wel lukt.
Sorry dat ik niet zo vaak van me laat horen. Heb het gewoon druk met werken en 's avonds ben ik te moe om achter de computer te kruipen. Hier net naar de vk geweest. Hartje gehoord, baby was heel actief aan het bewegen. Ook heb ik op mn lange werkdagen veeel last van buikpijn dus heb het advies gekregen om die dagen wat in te korten of andere werkzaamheden te gaan doen. Verder is alles goed. Over die angelsound: ik kan het hartje ook niet altijd horen. Maar heb me voorgenomen me dan niet druk te maken. Hij/ ZIj zal dan wel heel actief zijn en dat ik hem daarom niet kan vinden. Hoe is het verder met alle andere zwangeren? Voor op de lijst: 1 okt controle vk. Heeft er iemand ervaring met jan koning uit ochten?
En dan een flinke klodder! Ik ben zo blij met het idee dat ik het hartje heb gehoord, doet me echt goed.
Hoi meiden, Voor de lijst: 30 september heb ik controle bij vk. Ben vandaag de hele dag weg, net rijles gehad en ga zo met mannetje naar de stad! Daarna met een vriendin naar een andere stad haha . Een heerlijke shop-dag! Iedereen fijne dag! Mensen die vandaag echo of controle hebben, veel succes en plezier! Liefs Dayenne
Mieke het is wel verslavend hoor , ik heb elke dag zin om even te luisteren maar doe het toch maar niet ! Is inderdaad heel leuk om te horen ! Wij hebben het opgenomen op pc en doorgestuurd naar enkele vrienden en familie .
Ben ik weer... Heb het hartje gehoord! 150 slagen p.m. Nu zometeen bellen voor een afspraak voor de 20 wkn echo, en kraamzorg regelen! Zijn er maar druk mee en het dan raar vinden dat we zoveel dromen hihi We gaan zaterdag naar prenatal, en wat andere zaakjes af voor het eerst dat we een babywinkel ingaan, voor mannetje een beetje onwennig maar hij stelde het zelf voor! Ook zijn we bezig met een ander huis, maar dat is moeilijker dan we dachten en als we wat hebben gevonden is het alweer verkocht grrr.. zometeen weer een bezichtiging dus ben benieuwd...
Pfff, ben vast mn koffer aan het inpakken voor de vakantie... is best lastig als je niet weet hoe snel je buik gaat groeien!
marriedgirl: ja dat kan ik best geloven hopelijk heb je bikini weer en een paar meegroeiende jurkjes mee.... Dus laat de zon voor jou maar schijnen!
@ Patriessie We gaan zowel naar Oostenrijk als Kroatië. In Oostenrijk is het hetzelfde weer als hier, dus niet echt bijzonder, maar in Kroatië nog ruim 25 graden! \/ Heb dus idd twee bikini's ingepakt en wat tuniekjes/jurkjes... en ach, ik heb een joggingbroek mee, dus desnoods loop ik daar 2,5 week in! Komt wel goed hoor, is ook een luxeprobleem Wil je trouwens nog verhuizen voordat de beeb er is?
marriedgirl: Wij moesten 2100 km rijden (spanje) en tsja mijn favo broekje was een joggingbroek en dat zat lekker haha We wonen hier pas 1,5 jaar en er is ruimte maar erg weinig berging, en in 1e instantie hadden we zoiets van dat kan best maar als je de waslijst bekijkt wat er allemaal bij komt kijken naast een babykamer en box. Dus willen we wel groter gaan wonen en het liefst voor de bevalling maar zoal ik al zei we hebben hier de ruimte dus als we niets vinden dan stellen we het uit tot een poosje na de bevalling... en gaan we hier vouwen en bouwen hihi Maar een mens is snel verwend hoor, hier is alles nieuw (1,5 jaar oud) en naar ons zin maar dat vind je niet zo 123 terug en dan wonen we ook nog is in Noord Holland ook niet zo goedkoop. Maar wel leuk hoor om iig te orienteren.. Als het kon had ik wel met je willen ruilen heerlijk zeg ff ertussen uit op vakantie (nog met zijn tweetjes hihi)
Wij gaan vanaf 12 september ook nog even op vakantie! We blijven gewoon in Nederland! Ik kan heel soms het kindje al voelen bewegen, hebben jullie dat ook? Ik voel wat plopjes en bubbeltje precies ter hoogte van mijn baarmoeder. Ik herken het wel een beetje van de vorige keer alleen toen voelde ik het voor het eerst bij vijftieneneenhalve week.
even bijgelezen....; angelsound....met olie gaat het ook goed. vind zelf dat het met oordopjes van een i pod of mp3 speler duidelijker te horen is als met het koptelefoontje wat er bij zit. je hoort inderdaad ook de bewegingen van je kleintje en soms je eigen hartslag erdoor. ik vind het ook nog steeds speciaal. vakantie mmmmmmmmm heerlijk ben jaloers.. zou ook wel willen. heerlijk!
Golfola Ik voel de kleine soms ook bewegen. Heerlijk hoop dat manlief en Justin er snel van mogen mee genieten.
heerlijk gevoel ja...nou ik meen nog steeds niets te voelen..erg raar. moet morgen op controle bij de gync..vraag het toch eens na. ik weet wel dat mijn placenta aan de buikkant ligt dus dat ik het niet zo snel voel...
@ Patriessie, gewoon op je gemak zoeken dus.. je zit iig niet op de schopstoel! Je raakt inderdaad snel verwend, ik ken het @ Golfola en maatje, leuk zeg dat jullie de kleine al voelen! Bij jullie beiden is het de 2e, toch? Die voel je vaak wat sneller begreep ik... Hoop ook dat ik snel iets ga voelen... wanneer voelden jullie het voor het eerst bij jullie eerste kindje? Golfola bij 15,5 week lees ik nu .. en jij maatje?
Tis voor jullie de 2e zie ik. Mijn VK vroeg vanmorgen of ik het al voelde... nee dus, ze legde me wel uit wat ik dan ongeveer kon verwachten en voelen maar heb toch het gevoel dat het vaker mijn darmen zijn die ik voel.. Ben reuze benieuwd maar verwacht nog even helemaal niets.... Wel raar, heb met de week dat ik wel denk van jeetje wat veranderd alles toch snel zeg! Vooral mijn buik is zo hard gegaan en zelfs mijn navel die echt diep zat is zichtbaar geworden.
ik heb net mijn dagboek eens terug gelezen..ik voelde mijn dochter pas echt bewust bewegen bij 19 weken en 3 dagen
Married, vast een hele fijne vakantie dan, wanneer vertrekken jullie? Wij gaan lekker 6 sept. 2 weken, heerlijk, ben er echt aan toe. Patriessie, wel leuk zoeken naar een ander huis, tenminste ik vind dat altijd wel erg leuk. Wel jammer dat je er vlug bij moet zijn. Wij wonen ook in N-H. Enne, koop niet te veel duur spul bij prenatal want van 18-21 sept. zijn het de mama mazzeldagen en is op veel 20% korting. Zou zonde zijn wanneer je nu iets koopt en straks geld kunt besparen. Bijzonder dat sommigen de kleine al voelen, zou niet weten waar ik op moet letten en volgens mij voel ik het ook nog niet hoor.
hmmm dat is nog even geduld hebben voor ons marriedgirl Iemand hier op het forum zei dat het voelde als een soort van vlinder dat door je buik heen gaat, mijn vk vertelde me net zoiets... Nou als ik ga liggen en mij ga concentreren voel ik een vlinder maar dat gevoel is meer voor het kindje dan dat ik dat echt voel hihihi