Bij Justin voelde ik het pas heeeeeel zacht met 19 weken. Dat is het zelfde wat ik nu voel. Had zlef niet verwacht dat ik nu al wat kon voelen omdat de placenta aan de voorkant ligt.
@ Mieke, 3 sept gaan we! Jij natuurlijk ook een fijne vakantie! Waar gaan jullie naartoe? @ Patriessie, we moeten idd nog even geduld hebben.. ik voel nog niks wat op een vlinder lijkt, haha.. hopelijk in de vakantie, dat lijkt me wel mooi!
Oh ik dacht omdat je al aan het pakken was dat jullie morgen of deze week nog gingen Maar ook volgende week! Wij gaan naar Griekenland, 1 week leren zeilen en dan een week zelf zeilen, van eiland naar eiland. Flottieljezeilen heet het, dat doe je onder leiding van een zeilboot met ervaren mensen en dan in een groep met ieder z'n eigen zeilboot. Nog nooit gedaan, dus ben erg benieuwd. Patriessie, idd nog even geduld, maar dat loont dan meestal wel En de prijzen van kinderwagens schelen hier en daar niet zo veel volgens mij.
@ Daffie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 32 rozen geweldig @ Marriedgirl, ik ben vanaf kind zijnde al bang voor naalden... bloedprikken injecties verdoving alles was een ramp. Ik was ook bloednerveus toen ik voor de zwangerschap bloed moest laten prikken. Moest hier in het ziekenhuis, gelijk tegen de vrouw gezegd daarzo. Dus die zei van kijk dan maar de andere kant op... dat deed ik. En het verbaasde me hoe weinig pijn het deed, dus toen keek ik of het wel goed ging en of die naald er werkelijk wel in zat. En ja dat was wel het geval, en gek genoeg ben ik er sindsdien vanaf. Omdat ik in mn hoofd er zo'n drama van maakte, en het in de werkelijkheid 100% meeviel! @ miekje af en toe kun je met de angelsounds ook een soort boeink geluid horen, dat is je kindje wat aan t schoppen is Vertelde de vk mij de laatste keer. @golfola, ik heb het idee dat ik soms "iets" voel... maar ik weet dus niet of het werkelijk de baby is... ik heb geen eerdere ervaring zeg maar... vandaag weer gewerkt, zal blij zijn als het hoofd er weer is, dat scheelt een hoop gedoe! Vandaag de formulieren voor de tandarts ingevuld, dan kan ik volgende week bellen voor een afspraak! Morgen lekker vrij, en dan ga ik een zo'n ronde waslijn voor op t dak kopen
Hihi, voel vanmiddag opeens vanalles gebeuren in mijn buikie! Had wel al eerder af en toe een plopje dat uit de baarmoeder leek te komen, maar t bleef maar bij dat ene plopje dan. Was steeds van huh? Was dat wat ik denk dat t is, of gewoon mijn darmen? Sinds vanmiddag blijft t steeds terugkomen! Net alsof er iets aan de binnenkant langs de wand wrijft ofzo. Zou dat t zijn? xx **Helemaal blij**
Hoi Meiden, @ Nieuwe meiden: welkom hier en klets gezellig mee. Gisteren bij de VK geweest en heb het hartje gehoord en opgenomen met mijn gsm natuurlijk! Ging daar na naar mijn moeder en zei: luister hier naar je kleinzoon/dochter! Helemaal trotste oma natuurlijk. @Mobiel: 24 sept VK (maar moet die even verzetten, want dan landen we 's nachts om 2:15 op Schiphol) en 9 oktober de 20 weken echo! X Esther
hoi hoi meiden wat leuk dat sommigen al hun kleintje voelen. Kon ik dat ook maar lijkt me zo een super gevoel maar ik denk dat ik mega lang moet wachten of zelfs nooit zal voelen omdat ik zo mega dik ben meiden die op vakantie gaan heerlijk geniet ervan heb vandaag weer de hele dag overgegeven. Ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren ik kan niet meer ik heb nergens geen kracht meer voor ben nu al 23 kilo afgevallen ja wel mega goed voor mij maar niet goed voor mijn energie ik kan niet meer
tirtilisko : jeetje meid 23 kilo? en dat is gedurende je zwangerschap er af? Kan me voorstellen dat je naast de zwangerschapsvermoeidheid nou helemaal naar zijn grootje bent zeg... Sterkte
@ Patriessie; ook hier zijn we druk op zoek naar een groter huisje. Ons huis is al verkocht en uiterlijk 5 februari moeten we eruit. Maar dan lig ik waarschijnlijk te bevallen dus dat is niet zo`n succes. Ik wil graag met kerst helemaal klaar in een nieuw huis zitten. Hebben al een aantal huizen gekeken, maar die werden zo onder onze neus verkocht! Wij komen ook uit Noord-Holland en alle leuke huizen zijn zo weg.. Nu gaan we woensdag bij een huisje kijken waar we allebei een goed gevoel bij hebben en wij zijn de allereerste kijkers en hebben dus de eerste optie! Dus heel spannend!
Kim84: ojee dan zitten jullie wel op de wipstoel zeg... spannend. Hopelijk wordt dat huisje woensdag iets! Bij ons hetzelfde liedje hoor wat betreft de huizen, alles is of net voor onze neus weg of ze zijn net in onderhandeling en vind het al zo moeilijk. Zijn net bij een huis wezen kijken ontzettend groot maar moet toch weer het 1 en ander aan gedaan worden en de prijs lag al boven het budget dat we zelf hadden bepaald maar nu alles even tegenover elkaar afwegen of dat het waard is... maar locatie was super en keuze aan slaapkamers genoeg voor de kleine hihi Volgende week woensdag en donderdag hebben wij ook nog een paar bezichtigingen staan en 1 daarvan zijn we zelf wel heel enthousiast over dus dat wachten we ook maar even af (hopelijk een ander huis dan jullie hihi)
Hey meiden! Daar ben ik weer! Hoe is het met jullie? Ik lees dat er al meiden zijn die hun kindje voelen. WAUW! Gisteren bij de echo zagen we ons kindje ook heerlijk bewegen. Dan snap je niet dat je dat niet voelt in je buik....hihi. Vrijdag of zaterdag ga ik mijn eerste positiebroek/kleding kopen. Ik ben in een week enorm gegroeid, niet qua kilo's maar qua buik. In een week tijd kan ik al niet eens meer mijn gewone broeken aan. Het kan nog wel maar erg fijn is het niet... @tirtilisko: Jeetje meid, ben je nu nog steeds aan het overgeven? Kunnen ze je echt niet helpen? Wat moet dat vermoeiend zijn zeg... En al 23 kilo kwijt.. Kan me voorstellen dat je energie enorm gedaald moet zijn... Heb het wel met je te doen hoor. Ik denk aan je! @Marriedgirl: We gaan dan eindelijk aan de positiekleding! YIEHAA...hihi. Jij hebt het al gekocht en ik vrijdag of zaterdag! En wat goed dat je nog op vakantie gaat. Groot gelijk! Nou ik ga douchen meiden.Tot zo! Liefs Karina
@ Axioma, echt super dat je van je angst af bent joh! Ik wil dat ook heel graag, maar het gaat bij mij nog steeds mis.. als ik alleen de naald al zie, val ik al flauw.. heb het ook al van jongs af aan en mijn pa heeft het ook (man van ruim 1.90 ).. t zit tussen mn oren, dat weet ik en blijf ik mezelf vertellen, maar t helpt niks! @ Maka, wat gaaf dat je je kindje voelt! @ tirtilisko, poeh hee, nog steeds aan het overgeven? T zit je niet mee.. enne 23 kilo afgevallen .. Dan zou ik bijna gehalveerd zijn! Sterkte meis! @ Kim en Patriessie, veel plezier en succes bij het huizen kijken! @ Karina, fijn dat je buik aan het groeien is! Ik vind het iig erg leuk dat mensen het nu een klein beetje gaan zien... En idd, ook/zelfs wij aan de positiekleding, hihi Ik ga nu naar de pedicure, spreek jullie morgen weer! Fijne avond!
Hey meiden, Bedankt voor de felicitaties. We zijn net nog lekker uit wezen eten, heerlijk! De pretecho was echt in een woord SUPER! Wat was het leuk om ons kleintje te zien bewegen, alleen was ie verstoppertje aan het spelen. De placenta ligt aan de buikzijde en dus kroop ons Toppertje elke keer erachter waardoor 3d niet mogelijk was. De echomevrouw heeft het echt geprobeert, maar kindje is nog net te klein hahaha. Hierdoor kan het ook zijn dat ik het kindje pas later ga voelen. 2D was echt alles prachtig te zien. Mijn ouders waren erbij en vonden het ook echt geweldig. Armpjes, handjes, beentjes en voetjes zaten er allemaal aan. Hartje had prachtig 2 kamers en 2 boezems en de hersentjes waren ook mooi in beeld. Dat zo'n klein wezentje al zo intact is...geweldig Over het geslacht.... het was nog niet helemaal duidelijk te zien (beentjes bleven eigenwijs gesloten hahaha, maar ze denkt dat het................ een meisje wordt . Ik denk al vanaf begin dat het een meisje wordt, maar voor de zekerheid moeten we dus de 20 weken echo nog afwachten. Met 26 weken gaan we nog een keer, we hebben een dvd meegekregen en iets van 8 foto's, dus kunnen veel naar ons kindje kijken. Beetje lang verhaal, maar het was zoooooo leuk! xxx Daffie
Daffie Dat is dus een mooi verjaardags cadeau. Gelukkig dat alles goed is. Een meisje leuk hoor. Van harte.
Geweldig Daffie dat het waarschijnlijk een meisje wordt! Ben benieuwd met de 20 weken echo! Voor meiden die ook de beeb hebben gevoeld; geweldig gevoel he! Ik voelde de beeb met precies 15 weken al, veel eerder dan ik had verwacht. Maar het was echt de beeb want ik checkte het elke keer met de angelsounds. Mijn buik begint nu echt giga snel te groeien . Lijkt net of ie groeit waar je bij staat. Tirtilisko, jeetje nog steeds zo overgeven! En 23 kilo afgevallen . Goh he das echt niet goed he. Veel sterkte! Slaap lekker allemaal! Liefs Dayenne