Scoobje, fijn dat alles goed is en dat jullie het geslacht weten! Ik kan me voorstellen dat jullie het nog voor jezejf houden, doen wij denk ik ook. Sonya, geweldig dat bij jou ook alles goed was. Mieke, we zijn niet bij zo'n valkenier geweest, maar nin het kleine pretparkje in Valkenburg. Dit is heel kleinschalig en ook echt voor kleinere kinderen. Alleen voor tweejarigen is er nog niet zo heel veel. Fijn dat je een extra echo hebt gehad. Is toch weer een geruststelling denk ik! Kun je er weer een paar weken tegenaan!
Naar aanleiding van de chromosomen-uitslag van de vlokkentest wel ja... op echo was het nog niet duidelijk
Mieke: toevallig zeg Amstelveen bevalt ons ook heel erg goed hoor, en dat je een huisje naar je zin hebt is helemaal lekker, wij zoeken een beetje uit de buurt omdat we wat groter en wat meer grond willen of iig veel privacy en dat is in A'veen niet te vinden of niet te betalen Kim: we blijven uit elkaars vaarwater, we kijken niet naar de kant van Purmerend hihi zwangerschapsdementie: ja heel herkenbaar, vraag me niet wat ik gisteren heb gedaan want krijg koppijn van het terugdenken... Boodschappen op de band laten liggen ook heel herkenbaar (al 2x gebeurd, wel iets kleins maar toch) Ik ga zometeen pas (ivm zijn vakntie) mijn opdrachtgever vertellen van de zwangerschap bibber bibber... Heb een opdracht aangenomen (ben ook zelfstandige) en ben al erg druk met de voorbereidingen ervan maar die opdracht wordt uitgevoerd 5 weken na mijn uitgerekende datum, dus verwacht niet dat hij er blij mee is....
Hallo allemaal, Hier even een vraagje. Weet iemand toevallig rond welke tijd je naar de gemeente moet om je partner de ongeboren vrucht te laten erkennen? En waar kun je de zwangerschapsolie van weleda halen? Gisteren naar de VK geweest. Heb het hartje gehoord. 142 slagen pm. Zo leuk en mooi om te horen. Groetjes Anne
@Scoobje: ik vroeg of je uit Brabant kwam , had ik het even mis, hihi. Maar of je nu uit Belgie of Nederland komt....zolang je het maar gezellig vind he ! @Mieke: Huis staat inderdaad al vanaf vorige week te koop en we hebben nu al 1 bezichtiging gehad, helaas vonden ze de straat iets te druk (valt echt wel mee, maar ja) Aankomende zaterdag weer een bezichtiging. Nu vind ik het allemaal nog niet zo erg, maar als er eenmaal een bordje met verkocht op komt te staan dan zal dat echt wel even slikken zijn. We hadden het zo goed voor elkaar. 2-onder-1 kap, grote garage, voldoende slaapkamers en een hele grote woonkeuken en grote tuin waarin de kiddo's zouden kunnen spelen...zucht... Maar ja, uiteindelijk zijn het maar stenen en een kind heeft voornamelijk liefde en aandacht nodig. Ik begin al echt te wennen in mijn 'huisje'. Ik slaap er gelukkig goed, maar ben er niet veel. Die nieuwe jongen waar ik het vorige week over had...nou ja...het klikt nog steeds zal ik maar zeggen. Ik kijk nog niet te ver voorruit in de toekomst, maar het nu gewoon erg leuk met hem. En dat doe met echt goed. Wel lastig natuurlijk, omdat je het al wel over de moeilijke dingen moet gaan hebben. Er is immers een kleine onderweg...van een ander. En die ander zal in het begin wel eens langs komen om het flesje te geven...maar hij accepteerd en begrijpt alles zegt hij. Hij vind het niet meer dan normaal dat ik de vader van mijn kind toelaat om een band op te bouwen met de kleine. En maar goed ook, anders zou het nu al niet meer gaan werken. En wat leuk van jou dat je weer een spontane echo hebt gehad! Super zeg! Heb je niet even tussen de beentjes kunnen gluren, of willen jullie het niet weten? Liefs Ingrid
Patriessie, dat is idd onbetaalbaar hier, maar ook in de nabije omgeving. Vaam, nee zo duidelijk was de echo niet. We willen het dolgraag weten. Fijn dat je je thuis voelt en goed slaapt, is niet geheel onbelangrijk. En wat leuk dat die jongeman nog in het spel is Het wat lief dat hij zo begripvol is. Als dat al niet zou zijn dan zou het niets kunnen worden. Maar ja het is nog maar het prille begin, je weet nooit hoe dat verder uit zal pakken. Maar als het echt goed zit en jullie gaan er voor, zal hij de kleine als die van zichzelf zien denk ik. Wij gaan het kindje na onze vakantie en de 20 weken echo erkennen, lijkt me ruim op tijd.
Goedemorgen! @ Scoobje, wat fijn! gefeli met de goede uitslag! En wat cool dat je weet wat het wordt! Ik wil ook, ik wil ook Maar dat ze dat nu al kunnen zien joh ?! @ Sonya, fijn dat alles goed was! @ Mieke, wat gaaf een extra echo! Wat een service! Jammer dat je mannetje niet mee was, maar ja mannen he ... Mijn man maakt op de een of andere manier telkens precies een andere afspraak als we naar de vk moeten, terwijl het toch echt in zn agenda staat.. om die andere afspraak dus vervolgens weer te moeten verzetten, pff.. ach ja, het houdt hem van de straat he @ Patriessie, succes met vertellen! Best spannend he, vond ik ook toen ik het mijn leidinggevende vertelde. @ Anne, die zwangerschapsolie heb ik hier bij de DA drogist zien staan. Over erkennen kan ik je niet helpen, wij zijn getrouwd dus hoeven dat niet te regelen. @ Vaam, wat fijn om te horen dat je je draai weer aan het vinden bent en dat je iemand hebt gevonden waar je je fijn bij voelt en die begrip heeft voor deze moeilijke situatie. Echt heel erg fijn! Met mij gaat het gelukkig weer wat beter, gister eerder naar huis gegaan van mn werk, was echt gebroken. Mijn hoofdpijn is nu voorbij en ik voel me wat uitgeruster. Hebben jullie ook dat de ene ochtend je buik dikker lijkt dan de andere ochtend? Of juist ineens weer dunner? Fijne dag allemaal!
@Vaam, lijkt me echt heel moeilijk voor je! Maar fijn dat je het zo leuk hebt met die jongen . Ik hoop dat het wat wordt, ik gun je alle geluk van de wereld. @Mieke gaaf dat je nog een echo hebt gehad! Maar jammer dat je het geslacht niet kon zien. Hopelijk met de 20 weken echo wel! @Anne, onze vlos zei bij de intake dat het erkennen heel snel moest gebeuren omdat hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Wij hebben het toen met 11 weken geloof ik al gedaan. Maar achteraf was het zo gepiept en hadden we het later kunnen doen. Maar ik ben toch blij dat het gedaan is! De vlos had ons wel een beetje bang gemaakt (waarschijnlijk voor niks achteraf). Over de zwangerschapsolie van weleda..ik heb die gezien bij de Etos. Maar volgens mij kan je die bijna overal halen. In ieder geval bij de Etos! En fijn dat je het hartje hebt gehoord! Mooi geluid he . @Patriessie veel succes met bellen! Ik zou het echt doodeng vinden...Ik zal aan je denken! @Sonya fijn dat alles goed was! Iedereen fijne dag vandaag!
Dat kun je nu al doen hoor. Wij hebben het 2 weken geleden gedaan. Er is geen vaste tijd voor, alleenals je het na de geboorte doet kost het je 500 euro,hier dan tenminste. Het kan zijn dat je een afspraak moet maken bij de burgelijke stand (daar doen ze dat namelijk), maar dan moet je gewoon eerst even bellen.
@Mieke: Wat een mooie echo! Apart hè, dat alles al zou compleet is. @Scoobje: Wat een goede uitslag zeg! Daar zou ik ook helemaal gelukkig van worden Werkgever vertellen: Heb ik inmiddels gedaan.Ik heb niet gewacht tot na mijn proeftijd maar gelijk de eerste week vertelt (deze week dus). En eerlijkheid word inderdaad beloont! Ik mag gewoon blijven! Was geen probleem! Dus een heel pak van mijn hart was dat zeg...pfffff.... En ze waardeerde mijn eerlijkheid enorm! Positiekleding: Ik heb mijn eerste mama-licious broek aan, en wat een GENOT! Heerlijk! Ben er helemaal blij mee! En hij is ooknog leuk...hihi. Nou ik ga even de notulen van gisteren uittypen en dan boodschappen doen. Tot vanavond! Liefs Karina
Jammer dat je het op de echo niet hebt kunnen zien...ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig! Wel een ontzettend mooie echo Miek! Je gaat het steeds beter zien allemaal he!. En ja, ik ben blij dat de 'jongeman' (nou ja, hij is 36, maar voorruit, ik wil jou niet beledigen Miek ), nog steeds een rol speelt. Ik heb het echt leuk met hem en hij is erg bezorg om me. Ik moet voldoende eten....ik mag dat bankstel helemaal niet verschuiven....ik ruim wel even op.... , daar word een zwangere vrouw toch vrolijk van! En inderdaad...we zien het wel joh, als het niks wordt dan is dat maar zo. @Marriedgirl: fijn dat je hoofdpijn weer over is. Ik heb daar ook meer last van dan normaal. @Dayenne: jij ook bedankt meid! ik hoop ook dat ik weer gelukkig word (ben ik momenteel wel in ieder geval). Ik hoop ook dat jij snel een geschikte woonruimte zult vinden
Ik had allaaaang stiekum gespiekt . Echt ontzettend gave echo, wat is alles duidelijk! Prachtig kindje hoor!
Graag gedaan! Fijn om te lezen dat je momenteel weer gelukkig bent! Houden zo Dank je wel, ik hoop het ook.
Thanks meiden, we zijn ook enorm trots op dit plaatje Ingrid, weet je soms heeft alles een reden. Dat jij en je man nu uitelkaar gaan/zijn zal niet voor niets zijn, ook al had het in jouw ogen niet gehoeven. Maar eerlijk is eerlijk, beter nu dan later denk ik. Ook al is nu ook een rot moment. En ik geloof heel erg in de juiste persoon plotseling tegenkomen en dat dat de ware jacob is hoor. Mijn zus heeft jaren lang de verkeerde mannen gehad en nu zo'n schat. En binnen een jaar getrouwd en nu een fijne meid er bij. En alles gaat zo fijn, ben zo blij voor haar. En ik geloof heel erg dat jou dat ook zal overkomen. Zoals door ons allen in het begin al gezegd, hij is je niet waard, maar een ander heel erg. Enne, wat is leeftijd.... er zijn hier zulke jonge meiden zwanger, en ik als een van de oudste hier.... het gaat maar om 1 ding en dat is liefde voor elkaar.
@ Mieke, wow, wat een mooie echo! Enne, mooi gesproken hoor @ Karina, fijn dat het hebt verteld en dat je werkgever ook positief reageerde! Er is waarschijnlijk een last van je afgevallen. @ Vaam, echt fijn dat je gelukkig bent momenteel!
Je bent een schat! Wat fijn dat je zus nu ook gelukkig is met een fijne man. En die leeftijd dat was maar een grapje hoor. Daar maak ik me helemaal niet druk over. Het scheelt 8 jaar, dus vind het nogal meevallen. En inderdaad, liefde kent geen leeftijd.
Mieke, ben het helemaal met je eens: je komt de goeie vanzelf tegen, misschien heet het wel zo voor je moeten zijn Vaam! Karina, Fijn dat ze zo positief gereageerd heeft! Een hele opluchting!