inderdaad. Mijn opa en oma hadden een leeftijdsverschil van meer als 10 jaar. En ze zijn toch echt samen meer dan 50 jaar gelukkig geweest. Ze hebben zelfs hun 50jarig huwelijksfeest nog samen mee mogen maken. Ik verschil ook 7 jaar met mijn partner, maar met mijn (nog levende oma) als voorbeeld weet ik dat dit geen enkel probleem hoeft te zijn. Liefde kent geen grenzen hoor. Groetjes Anne
Oh meiden ik heb het kamertje gezien vanmorgen bij de prenatal. Joepie, hopelijk vind mannetje het ook mooi. Hij is van onbewerkt hout en de kommode heeft een opstaande rand (tip van mijn zus) en de kast niet te groot (klein kamertje) en de indeling van de kast helemaal zoals ik het wil. Hihi, wat kan een mens daar vrolijk van worden. Heb ook nog even tussen de wandelwagens gesnuffeld en vind de Urban Jungle toch wel erg stoer hoor! Maar de Quinny Buzz, Joolz Bloom en Mutsy mogen er ook nog steeds zijn. Moeilijk moeilijk moeilijk, hahaha luxe probleem :-k Heb ook nog wat positiekleding gescoord met een bonnetje met 20% korting. En een schattig jasje, het is toch februari dan he. Zo nu boodschappen doen.
Noppie's back ladies! Heb een fantastisch zonnige vakantie aan de Cote d'Azur gehad . Prachtig weer, lekker warm zeewater om in te zwemmen, ach je weet-wel. Nu weer terug en ga zo rustig alles even lezen/scannen. Ik hoop dat met iedereen alles goed gaat?! Met mij gaat het, buiten een forse buikloop sinds een week, goed. Als het maandag niet over is ga ik naar de huisarts, want houdt al dagen geen lunch/avondeten binnen...
Noppie, welkom terug op deze zonnige dag (eindelijk). Heerlijk zeg aan de Cote D'Azur, prachtig daar. Maatje, heb er niet naar gevraagd en het kleintje lag er ook niet goed voor. Het was maar even een snelle echo tussendoor
@ Scoobje: gefeliciteerd met de goede uitslag! @ Mieke: fijn dat je een goede VK-controle had. Enne, mooie foto zeg! @ Vaam: allereerst, geweldig dat je een vent op moet hebt! Ik duim voor je dat het een blijvertje is! Poeh en dan ook nog jullie huis te koop. Er komt veel op je af zeg. Zal wel ingewikkeld zijn als jullie elkaar straks moeten betalen/boedelscheiding/etc. .... Heb je al een advocaat ingeschakeld? @ Karina: he lekker wat een opluchting dat je werkgever zo positief reageerde. Kan je weer lekker slapen . Over mezelf: heb tijdens de vakantie de uitslag van de combinatietest gekregen. Er is een kans van 1:630 dat we een kindje met Down hebben. Die kans is dus behoorlijk klein en volgens die mevrouw was dit een geweldige uitslag. Alleen niet zo geweldig als die van Mieke en nog iemand anders wat ik hier las. Maar ja, hoeven gelukkig niet verder met vlokkentest! Wat is het trouwens rustig hier vanmiddag? Iedereen op vakantie en in de tuin?
Noppie Van harte met de mooie uitslag. Karina Fijn dat je werkgever goed reageerde. Dit weekend gaat Justin logeren bij mijn broer, zodat wij zijn kamer kunnen omtoveren naar een vitesse kamer. Ben zo benieuwd naar zijn reactie als hij zondag thuis komt. Kreeg vandaag weer een lading tekeningen voor de baby. De schat.
Ik ben helemaal blij Heb het mijn opdrachtgever verteld en hij was eerst super verbaasd (je weet wel mond valt open en ogen werden groter)en daarna helemaal door het dolle heen, hoe gaaf het wel niet is en dat ik voorzichtig moest zijn, hij raakte er maar niet over uitgepraat en vroeg meteen of hij het ook al verder mocht vertellen... En hij zei niets over mijn opdracht, begon er zelf over en het enige wat hij erover zei was : joh meid ben blij dat je niet tijdens die weken van de uitvoering van de opdracht hoeft te bevallen... dus jippie ik ben mijn opdracht niet kwijt en kan gewoon heel veel van te voren al voorbereiden (kreeg ook al een extra pak werk mee haha hij denkt ook nu kan ze nog) Met een lekker gevoel het weekend dus in
Hoi dames, Eindelijk kan ik weer een berichtje typen hier. Door 1 of andere fout in Internet Explorer kon ik niet meer inloggen Hier gaat het nog steeds goed. Nog wel heel erg moe, maar verder prima. Ben vandaag 15 weken, het gaat toch best wel snel nu Kan ook niet wachten tot ik het geslacht weet! Noppie: gefeliciteerd met de uitslag Maatje: oh wat spannend, zo'n blij koppie zondag Patriessie: fijn dat ie zo blij voor je was!
@Noppie: welkom terug van vakantie meid. En wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad afgezien van de buikloop! Ook de uitslag van de combitest was goed bij je! @Uk80: Leuk weer wat van je te horen. En de moeheid gaat waarschijnlijk nog wel over hoor. @Maatje: ben idd benieuwd hoe je kleine mannetje gaat reageren als hij zijn kamer ziet zondag! @Patriessie en Karina: wat leuk dat je baas zo goed reageerde. Kan me voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen. @Mieke: jeetje meid, wat een super echo heb je gehad! Ben wel een klein beetje jaloers hoor ! @Vaam: fijn dat je een leuke lieve man tegen het lijf bent gelopen en geniet er maar lekker van. Ik heb sinds een paar dagen het idee dat ik ons wondertje voel bewegen. Dan heb ik ineens een onbestemd gevoel in mijn buik en mijn darmen zijn het niet! Kan het moeilijk omschrijven hoor! Vandaag had ons nichtje een boek van de bieb en dat heette 'De grote race' en daarin wordt op een leuke manier uitgelegd hoe het gaat als een eicel wordt bevrucht. En ze zat het toch met plezier voor te lezen en ook de tekeningen erbij waren erg grappig. Nou lekker weekend houden en dan nog een weekje werken en dan hebben we vakantie! X Esther @Mobiel: mijn afspraak bij de VK is nu 25 ipv 24 september!
Daar ben ik weer! Ben een paar dagen niet hier geweest maar hadden allemaal verjaardagen en vandaag een crematie Dayenne: Je kunt idd beter eerst een beugel en dan pas kronen/bruggen of implantaten ja......En je komt in aanmerking voor die speciale regeling ( heb 1 meisje in mijn praktijk en die krijgt haar beugel en daarna de brug en het implantaat helemaal vergoed! Kostte mij enige moeite maar zij is helemaal gelukkig!) Ik heb een praktijk in Nijmegen en je bent altijd welkom ( mag geen reclame maken dus bij interesse een pb) maar ik dacht dat je al een tandarts in Arnhem gevonden had toch? En wat betreft de woonruimte: ken wel iemand die vanaf november een jaar in het buitenland zit en haar woning wil onderverhuren. Het is wel in Nijmegen maar weet niet wat ze voor bedrag per maand vraagt...Ga het voor je navragen als je interesse hebt! Mieke8: Mooie echo hoor! Enne ga dinsdag naar de verloskundige dan vraag ik gelijk om 2 zwangerschapsverklaringen ( voor UWV en AOV) en ga daarna gelijk aan de slag ermee! Er belde vandaag een tandarts voor de vacature! Was helemaal blij want moet toch mijn eigen vervanging zien te regelen he! Bel haar van de week terug om een persoonlijke afspraak te maken......hoop dat het iets wordt want dan valt er weer een last van mijn schouders! En gaan morgen op jacht voor een baby kamertje, heb er zin in! Ook hier auto en huizen "jacht": mijn mini is echt te mini voor een beebje, dus ook bij ons moet er een auto verkocht en aagekocht worden. Wat het huis betreft: wij hadden ons koophuis vorig jaar al na 6 weken verkocht en zitten nu alweer een dik jaar in een huurhuis van familie, ons nieuwe huisje wordt zeer waarschijnlijk half december opgeleverd. Dus we hebben het druk met uitzoeken van vloeren etc en het bijbehorende regelwerk voor stucadoors enzo......1 voordeel is dat ik vanaf de kerst verlof heb! Iedereen die een goede uitslag of echo eeft gehad: gefeliciteerd! Ik moet dinsdag naar de verloskundige ben wel weer nieuwsgierig hoor! Fijne avond en fijn weekend allemaal!
Goh wat een gezellig en goede berichten allemaal weer, wordt een mens blij van Noppie, ook jullie uitslag is hartstikke mooi, gefeliciteerd. En volgens mij is onze uitslag echt een uitzondering of zo hoor. Dus kijk daar maar niet naar Patriessie en Karina, wow wat ongelooflijk fijn en positief zoals jullie bazen gereageerd hebben. Dat moet vast toch een soort kick geven, hihi. Maatje, jullie gaan vast met plezier aan het kamertje van Justin werken, alleen al uit nieuwsgierigheid naar zijn reactie. Hij zal het vast super stoer vinden zo'n voetbalkamer. UK, welkom terug op internet Eppie, wat leuk zeg dat boek en hoe je nichtje er mee bezig was. Kelly, hopelijk wordt het wat met de vrouw voor jouw vervanging. Dan valt er weer een last van je schouders. De tijd gaat al zo snel en het is zo kerst. Wij gaan morgen ook op kamertjes en kinderwagenjacht, tenminste even voorkijken hoor. Eerst naar een grote prenatal en naar de Kidsfactory. Daarna mijn ouders helpen, die zijn vandaag verhuisd, dus ze kunnen wel wat hulp met uitpakken gebruiken. Meiden, een fijn weekend en geniet van het mooie weer. x Mieke
Dames, fijn te horen dat het bij iedereen zo goed gaat allemaal... Hier gaat het ff wat minder... Sinds vanmiddag ligt mijn stiefzoontje in het ziekenhuis in eerste instantie op verdenking van een blinde darm ontsteking, achteraf valt het allemaal wel mee, en is het waarschijnlijk een darm infectie. Hij moet wel een nachtje blijven omdat ze zijn ontlasting en urine willen onderzoeken.. Als alles goed gaat en er niets byzonders ontdekt word mag hij morgen weer naar huis.. Dennis gaat morgenochtend gelijk weer naar het ziekenhuis toe en dan blijf ik thuis met Tim en ga de puinbende hier proberen toonbaar te maken voor a.s zondag, alhoewel ik door al dit gedoe er een hard hoofd in heb dat ik alles op tijd af ga krijgen
Mobiel, sterkte thuis met de kleine man. Hoe gaat het overigens met Dennis en zijn joekel van een wond. Heelt dat een beetje goed! Geniet van het mooie weer vandaag.
Dennis zijn wond gaat goed, is al aan het helen, zie de wond langzaamaan minder diep worden. Dennis is nu naar het ziekenhuis toe, ik heb net gebeld, en Mike heeft nog steeds geen ontlasting gehad, en zolang 'ie dat niet heeft mag hij dus niet naar huis.. Dus Dennis hoopt dat hij snel gaat poepen zeg maar, want die heeft een hekel aan ziekenhuizen... Tim slaapt nog Als hij dalijk wakker word ga ik me aankleden, hem aankleden, zijn fles klaarmaken hem zijn fles geven en dan kan ik gaan beginnen hier in huis, zet een dvd van de Teletubbies op, daar is hij meestal wel zoet mee, zit dan te schateren in zijn stoeltje en dan kan ik ongestoord me gang gaan in huis..
Sterkte met je mannen mobiel! Heb het effe gemist, maar wat moet je op tijd afhebben? Je huis klaarmaken voor een feestje o.i.d.? Misschien kan je het nog aflasten . Ik ga zo als ik moed verzameld heb naar de meubelboulevard om trapbekleding uit te zoeken. Dan vanmiddag naar mijn moeder toe om even bij te kletsen na de vakanties. Enne dames..... 8) 8) 8) , we hebben eindelijk na 15 weken ....., weer een wip gemaakt . Er is dus nog hoop voor ons seksleventje!
@ Noppie: Morgen is Tim zijn eerste verjaardag, alles was al besteld de taart enzo en kunnen we dus niet meer afzeggen.. Een vriendin van me komt Tim dalijk ophalen, zodat ik kan opruimen en poetsen hier Ze bood het zelf aan, ben ik wel blij mee..