Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nieuwe foto's in mijn album!

Hey meiden,

Mobiel: alvast gefeliciteerd met Tim zijn verjaardag morgen!! En succes met je stiefzoontje...
    Noppie: :) :) moet echt om je lachen....viel het mee??!! :D
    Maatje: wordt de vitessekamer al mooi??

eindelijk schijnt de zon weer eens! Ga zo maar eens even boodschappies doen en stoffen en zuigen, want het is een rotzooitje hier in huis.
    En dan vanmiddag weer werken....nog 5 diensten werken en dan heb ik vakantie! Dan gaan we heerlijk klussen hier in huis hahaha. Hopelijk komen er nog wat mooie dagen, zodat we wat dagjes op pad kunnen.

Gisteren ook de koop gsloten voor onze nieuwe auto...ik vindt hem echt geweldig. Het is een Opel Meriva (heerlijk burgerlijk) met allemaal handigheidjes en erg veel ruimte erin! Over 2 weken kunnen we er al in rijden :D :D :D :D

Ga nu echt maar eens wat doen!

xxx Daffie

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Daffie: hihihihi, ja, viel alles mee, het was zelfs :oops: :oops: :oops: .

@ Mobiel: oh, ik begrijp dat je het niet meer kan afzeggen... Waarschijnlijk ben je nu alweer een eind verder! Veel plezier dan hopelijk morgen!

Zo heb net effe vloerbedekking voor op de trappen gescoord. Wordt volgende week gebeld wanneer ze komen leggen. Yes! Weer een stapje verder richting een af huis.
    Ook nog effe een broek, 2 t-shirts en ja, een eerste buikbandje gekocht bij de Prenatal. 1 t-shirt was gelukkig nog in de aanbieding!

En dan nog een ranzig verhaaltje: bij vertrek op vakantie had ik de vaatwasser laten spoelen, maar niet wassen want hij zat niet helemaal vol. Nou, foute boel: de schimmeldraden hingen erin en de stank is zelfs na 1x draaien nog steeds niet te harden. Iemand tips?

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Noppie, even de machine laten draaien op een hoge temperatuur met soda erin of met een machinereiniger. En dan heb je er als het goed is geen last meer van! Succes

4. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    He dames,
    Zie dat er hier ook druk gedacht wordt aan nieuwe auto's! Wij hebben nu een VW Polo.
    Daar kan de tweelingkinderwagen best in, alleen kunnen de kinderen er dan niet meer bij, haha.
    Vanmiddag hebben we een koop gesloten voor een Ford Focus. Supergave station met leren stoelen! Manlief helemaal blij en ik ook zeer tevreden.

Wiegje nummer twee is ook binnen. Dat scheelt.
    Leuk dat jullie nu ook bezig gaan met de babykamers. Als alles klaar is zal ik een mooi fotootje maken.

Haha, die Noppie. Toch best leuk he, seks!
    Hier vorige week weer voor het eerst na 10 weken. Vind het toch wel een beetje eng. Ik krijg ook een vreemd gevoel in mijn buik na seks. Niet zo prettig.

Dames, hele fijne week. Ik ga lekker een paar dagen naar Center Parcs, een beetje in het zwembad rondhangen!

Groetjes!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, alvast gefeliciteerd met Tim voor morgen! Hopelijk is het vandaag allemaal nog gelukt, inclusief het poepen van Mike ;)

Daffie, lekker he zo nog een paar dagen werken en dan vakantie, wij ook hoor.
    En leuke auto, bij deze goedgekeurd :)

HJ, die van jullie ook hoor, hahaha.

Ik had bij het inruilen van mijn vorige auto er wel al rekening mee gehouden.
    Ik had een beetle cabrio, maar ja daar kon echt niks in, jammer genoeg.
    Nu een ruime honda civic 5-deurs, heerlijke wagen.

Noppie, hier ook nog steeds geen sex, mannetje gooit het op eng en dan krijgt de kleine een hersenschudding.
    Mij benieuwe op vakantie of het er dan misschien wel van gaat komen.

Vanmorgen even op pad geweest voor een wandelwagen en we zijn er uit.
    Het gaat de Mutsy 4Rider Single Spoke Next worden met chocolade bruine bak en stoeltje.
    De bak is lekker hoog en de stang ook en is bekleed met leer.
    Mannetje is bijna 2 meter dus wel zo lekker en een heel handig soort winkelmandje die er extra onder kan.
    Kinderkamer nog niks leuks gevonden.

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou dames,

Mike is weer thuis :D

Verder waren me schoonouders hier vanavond en in de tussentijd werd er dus bij ze ingebroken, al hun geld weg, de pc en tv staan er nog wel.. Ze zitten helemaal in zak en as, omdat ze nu de huur niet meer kunnen betalen en geen geld meer hebben voor boodschappen enzo..
    Verdorie, het kan hier ook nooit eens even meezitten geloof ik...

7. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje mobiel wat een drama voor je schoonouders zeg logisch dat ze in zak en as zitten.
    Heel veel sterkte.
    Gelukkig dat Mike vandaag naar huis kon.

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Mobiel van :whistle: harte GEFELICITEERD :whistle: met Tim. Een fijne dag toegewenst.

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mobiel, wat erg voor je schoonouders! Hopelijk is er een oplossing te vinden!
    In ieder geval gefeliciteerd met de verjaardag van Tim en fijn dat Mike weer thuis is!
    Maak er evengoed een fijne dag van!

Zou je voor mij op de lijst er bij willen zetten dat mijn gevoel een meisje zegt. Is lekker tegenstrijdig met de chinese kalender, maar we zullen het over een paar maanden weten!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, wat een tegenslagen zeg, bah! Sterkte daarmee.
    Wel een fijne 1e verjaardag voor Tim, hij heeft een mooie dag op zijn verjaardag!

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mobiel: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tim! Ik hoop dat het een leuke dag voor jullie wordt en dat je schoonouders hun gedachten aan de inbraak even kunnen verzetten. Erg sneu voor ze zeg. Waren ze misschien verzekerd voor dit soort 'grappen'?

@ Mieke: mijn vriend ging gister tijdens de wip ook niet 'helemaal los' hoor. Ook al staat er in alle boekjes dat het geen enkele kwaad kan voor de baby, ook hij vond het een beetje spannend I guess. Heb trouwens gister in het boek 'Veilig zwanger' van Beatrijs Smulders en Marielle Croon o.a. hierover zitten lezen. Ik vind het een prettig boek, staat van alles in, ook over seksualiteit. Misschien een aanrader?

@ Sjors: dank voor de tip, ga ik direct uitproberen!

@ HJ: ja, gave bak hoor zo'n ford focus station. Wij hebben een gewone ford focus die van voor naar achter volgestampt zat op vakantie. Daar had met geen mogelijkheid nog een baby bij gepast. Wij hebben alleen voorlopig effe geen pegels voor een nieuwe auto....

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ Mobiel, he wat ontzettend naar voor je schoonouders zeg! Sterkte ermee.

Maar fijn dat Mike weer thuis is, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tim!

Gisteren weer eens gewerkt in de tuin, al weken geen zin gehad, en t was een half oerwoud geworden.

Verder "mijn muur" in de woonkamer geschilderd, hihi die muur veranderd ik steeds van kleur... dit is sinds 2,5 jaar nu de 5e kleur :)
    Een beetje donkere lever kleur.

Enne vandaag doe ik lekker helemaal niets :D

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen deze zonnige dag!

@ Noppie, welcome back! En succes met je buikloop...
    Ow, en fijn dat je seksleven weer alive and kicking is, hihihi

@ maatje, de Vitesse kamer gaat dus toch door, hihi... Succes met verbouwen!

@ Patriessie, wat een leuke reactie van je opdrachtgever!

@ Eppie, wat gaaf dat je het kindje voelt joh!

@ Kelly, heb je een mini? leuk joh! Ik had er tot voor kort ook eentje (Cooper), maar één of andere domme doos heeft me aangereden en toen was ie daarna wel heel erg mini, haha (kan er nu om lachen, toen niet).. Hebben hem met schade verkocht en ik heb nu een inmiddels een nieuwe auto: Toyota RAV4, wel iets heeeel anders dus, haha..Voel me soms een beetje een voetbalvrouw ;) Een kinderwagen gaat idd niet in een mini. Wat voor auto heb je nu op het oog?

@ Mobiel, beterschap voor Mike! En natuurlijk gefeliciteerd met Tim zijn eerste verjaardag!
    En wat een rotsituatie voor je schoonouders zeg, pfff.. sterkte!

@ Seks, hebben wij gelukkig nog wel steeds, al heb ik minder zin dan voorheen... we halen nu net 1 à 2 keer per week denk ik.

@ HJ1977, veel plezier in CP!

Nog ffies en dan vakantie! :D.. Ik ga zo maar even lekker in de tuin zitten, hopelijk krijg ik dan weer wat meer kleur.. hoe vaak ik de laatste tijd al niet heb gehoord 'wat zie je witjes' grrrr... :rolleyes:

Fijne zondag!

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

IK weet niet wat ik heb, maar nadat ik gisteren al veel gedaan had in het huishouden, staat nu de strijkplank klaar en heb ik er al weer een was inzitten. Ik heb blijkbaar eindelijk weer energie :) :)

Proberen snel klaar te zijn, want dan kan ik voordat ik naar mijn werk moet nog even heerlijk in de zon....

Mobiel; hele fijne dag voor Tim, maar dat gaat vast lukken.

Daffie

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

@marriedgirl, ik hoor precies hetzelfde hoor. Terwijl ik me prima voel, zeggen veel mensen "wat zie je pips of witjes". Gisteren al heel even in de zon gezeten en er zat zowaar wat kleur op mijn wangen, dus wie weet helpt het wel.

xxx Daffie

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Daffie, irritant is dat he! Ik had gistermiddag een housewarming en voelde me echt hartstikke top. Gaan mensen aan me vragen,., hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je wel goed, je ziet zo bleek.. Ik: Ow, nou ik voel me top hoor! :rolleyes: Maar ja, nu dus ff de tuin in, hopen dat ik iets bijkleur.. Fijne dag!

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi allemaal :D

Mobiel: gefeliciteerd met Tim! Hoop dat hij een leuke dag heeft. En wat erg voor je schoonouders zeg. Maar ws zal de verzekering het wel vergoeden toch?

Married: Kijk je wel uit met in de zon zitten mbt een zwangerschapsmasker?

Daffie: ik zou wel willen dat ik wat meer energie heb zeg! Heb al geen eens fut om een glaasje water te pakken :rolleyes:

Maatje: Veel plezier met de reactie van Justin! Ben benieuwd :)

Axioma: Jeetje zo vaak schilderen? Bij ons staat er al jaaaren van alles op de planning, maar komt er niet van :oops:

Auto's: ben wel een beetje jaloers op jullie auto's allemaal hoor! Wij kunnen zo'n nieuwe auto niet betalen, maar zullen volgend jaar toch wel wat groters moeten kopen. Hoop dat we dan genoeg geld hebben voor wat knaps hihi

Babykamer: Ben druk op zoek, maar vind de meeste toch vrij duur hoor. Ook 2e hands... en dan heb ik een leuke gevonden op Marktplaats (is al 2 keer gebeurd) en dan maak ik een afspraak om hem op te komen halen over 2 dagen en dan krijg ik een email dat ze hem toch maar aan iemand anders hebben verkocht.
    Nou ga dan toch maar een nieuwe kopen. Wij willen graag een witte kamer.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Uk
    Yep, doe ik! Ik heb me al ingesmeerd, maar nu is de zon achter de wolken, hmm...

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ Married: hmm beetje jammer weer hahah, maar in de schaduw kun je ook een kleurtje krijgen ;) Succes ermee :D

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Marriedgirl: ik heb 2 weken in de zon gezeten aan de Cotye d'Azur en geen zwangerschapsmasker te bekennen! Het schijnt sneller voor te komen met vrouwen met een wat donkerdere huid. Ik ben zo blond als wat, dus geen enkel probleem. Fijne vakantie alvast!

@ Uk: ik begin al wel meer energie te krijgen. Vanaf week 16 gaat het hormoon progesteron meer de overhand krijgen en zal je je vast beter gaan voelen meid!

Deel Deze Pagina