Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie middag zwangere mutsen :D (lief bedoelt hoor)

Gisteren beetje drukke dag gehad en laat geworden had gisteren en vanmorgen best last van me buik, misschien omdat ik beetje tedruk ben geweest?
    Hebben jullie ook soms last van jullie buik?
    Ik weet dat ik zwanger ben maar toch wil het niet echt in me hoofd stom he..
    Pfff en duurt ook nog zolang voor dat ik intake gesprek heb.
    Trouwens de uitkomst van geslacht is verkeert, in februarie ben ik al 25 inplaats van 24 dan komt er j inplaats van m, hoop toch wel stiekum op m maarja we hebben het niet voor het zeggen he.
    Met een jongen ben ik ook wel blij mee hoor :D
    Tja verder heb ik weinig ergens last van af en toe vaag misselijk.
    Nou geniet zuh meiden.
    Ps nieuwkomers gefeliciteerd
    Gr Knorretjuh(ook een zwangeremuts) :)

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @knorretjuh: hey mutske! :) Ik geloof dat iedereen ook eerst een echo moet hebben om het volledig te kunnen geloven hihi. En dat wachten he.....verschrikkelijk! Elke dag is er een te lang. En even over die kalender...het gaat toch echt over je leeftijd in de maand van de bevruchting...dus toch een J-tje.. Als het in ieder geval maar gezond is, niet dan?

Liefs Vaam

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Dat is dan weer minder he. Moet je elke week met die flessen gaan lopen leuren....maar ja..als je het er voor over hebt dan doen :D !

4. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Oohw dus als ik goed begrijp moet ik gewoon 24 jr aanhouden, lol ok laat maar gewoon staan als m dan hihi.
    Idd als maar 10 teentjes en 10 vingertjes heeft ben ik al super blij :D
    Gr Knorretjuh

5. Kan iemand de link naar de lijst nog een keer posten?
    kHeb de vk gebeld en heb op 3 juli mijn eerste echo! Meteen ook een intake. Meteen de ha op de hoogte gesteld. Het voelt steeds echter.

Hier ook af en toe last mijn buik. Hoort er wel bij denk ik. Gisteren ook steekjes in mijn ahum doos gehad. Ook een nieuwe gewaarwording.

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  7. Mobielfreak. Dank je wel! ik heb de link in mijn favorieten geplaatst. Is er een select gezelschap die de aanpassingen doet?
    Ik zie dat vandaag al de eerste echo is ingepland. Ben benieuwd naar de uitslag, mama van Stef!

8. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    van mijn ehhhh...doos....geen last (of in ieder geval op dit moment nog niet hor). In de buik ook niet echt. Zo af en toe een klein beetje. Heb wel het idee dat ik wat meer moe ben.....ik gaap mezelf een ongeluk. Zou wel fijn zijn, want dan heb ik toch meer het idee dat ik zwanger ben (en moe zijn is toch beter dan misselijk ;)).

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Pat: hoop snel van je te horen meid....en het liefst met positief nieuws. Ben nog steeds duimen aan het draaien.

Knuf Vaam

10. 's Avonds gaat bij mij het licht veel vroeger uit dan anders. En dan ben ik ook echt gecrasht! Momenteel ben ik nu eigenlijk al wel moe. Ik kijk inderdaad ook niet uit naar misselijkheid. We zullen zien.

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ caro: momenteel ben ik de enige die de lijst aanpast, dit omdat het aanpassen soms de hele lijst door de war schopt en ik alles weer terug op zijn/haar oorspronkelijke plekje moet zetten..

Ff wat anders trouwens: Op de pagina bij de lijst staat bij Meta: New blog. Jullie mogen eventueel als jullie dat leuk vinden een eigen blog aanmaken daar om jullie zwangerschap of wat dan ook bij te houden ;) Hij draait dan gewoon mee op mijn server, en je krijgt dan je eigen naam als blog zeg maar, kijk maar op die van mijzelf bv : http://blogs.baby-wens.nl/mobielfreak Ik heb daar alleen nog niets staan over mijn zwangerschap, omdat mensen van mijn forum daar ook lezen en die mogen pas weten dat ik zwanger ben als ik mijn eerste echo heb gehad ;) dit ook vanwege meelezende familie leden, die we nog ff in het ongewisse willen laten ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik ben druk aan het freubelen geweest vandaag!

Heb bij de V&D 2 mooie kleine fotoboekjes gescoort zonder babyfrutsels
    op de voorkant, want dat vond ik toch geen goed idee, dan krijgen ze
    misschien gelijk al een hint..
    Ze zijn nu mooi glanzend grijs.

Wanneer je het boekje openslaat:

Pagina 1. Foto van ons saampjes in Athene
    Pagina 2. zie foto hieronder
    Pagina 3. foto van de digi test.

Inpakken en klaar! En zeggen dat het de vakantiefoto's zijn.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm... op het moment voel ik echt helemaal niets.
    Net wel, toen ik op het winkelcentrum liep, even een moment van duizeligheid.
    Maar geen krampjes niets :(

Mobiel, is het een idee om de link naar de site in je onderschrift te zetten of als website in je profiel?

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik denk dat het dan het beste in het onderschrift kan, alleen dan zullen meerdere mensen 'm even in hun onderschrift moeten zetten, anders moet je weer terug gaan scrollen tot waar ik eens gepost heb, hihihi

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, wat een ontzettend leuk idee zeg!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mup, ook weg van Woezel & Pip?
    Was even naar jullie babysite aan het kijken.
    Ik ben ook gek op W&P :)
    Stond er vandaag nog mee in mijn handen.
    Maar het is ook leuk om cadeau te krijgen ipv alles zelf al te kopen hahahah.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mieke, ik ben er idd helemaal weg van. Je kan ook een woezel en pip site maken maar die vind ik minder als je zwanger bent. Ik heb er hier al een paar dingetjes van liggen.

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Mieke,

Leuk idee met die foto's zeg! Je moet er maar opkomen!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Vaam het schoot me zo te binnen eigenlijk.
    Vond het wel leuk!
    Er is ook een babysite waar mensen hun ideeën op zetten.

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Is inderdaad leuk, maar heb het al verteld.....als ik dat nou eens geweten had he :).

Deel Deze Pagina