Dank je wel! Ja alles gaat tot op heden prima. Heb geen last gehad van extreme vermoeiheid of misselijkheid. Alleen gevoelige (.)(.) Dus ik mag absoluut niet klagen. 2 echo's gehad en de nekplooimeting en bloedtest waren prima. 30 september heb ik mijn 20 weken echo, dara kijk ik heel erg naar uit.....en natuurlijk ben ik keinieuwsgierig naar het geslacht ( wij hebben 3 jongens)
@Axioma, dank je voor de tip. Ik ga vanavond direct even kijken. @Mobiel, nog gefeliciteerd met Tim. Leuk feestje hoor. Inderdaad goed verwend. @Mieke, Heerlijk vooruitzicht dat je ook nog op vakantie gaat. @Daffie, geniet ook lekker van jouw vakantie. @Neggers, het zit je nu niet mee zeg! Echt balen. Veel beterschap voor iedereen. @Married, ook al lekker op vakantie. @LadyAngelina, Welkom! Wat leuk dat er nog steeds nieuwe februari mama's bijkomen. Gefeliciteerd. En wow! Al 3 zoons! ik ben blij dat ik een dagje kantoor heb en lekker even op een stoel zit de hele dag. Het afgelopen weekend was zo druk dat ik gisteravond het gevoel had dat ik de halve marathon gelopen had. Veel last van mijn bovenbeenspieren. Waarschijnlijk hoort het ook wel een beetje bij de zwangerschap.
LadyAngelina, welkom en gefeliciteerd, gezellig dat je hier ook komt mee kletsen. Dayenne, ik neem als het goed is mijn iPhone mee, dus ook internet... maar of ik ga spieken Caro, lekker even dan he zo'n dagje zitwerk, hihi. Er is hier sinds vorige week een Noppies winkel geopend, dus Miekje moest natuurlijk even een kijkje nemen. Heb 2 heerlijke bh's gekocht en 1 voedingsbh gekregen omdat ze net open zijn. Oh wat is dat stofje lekker en wat zitten ze lekker. Beter dan die ik bij de hunkemoller gekocht heb, die vind ik het 3x niks. En ik wilde perse fijne en goede mee op vakantie. Nog een leuke capri gekocht voor de vakantie (en winter met laarzen natuurlijk).
Hoi hoi allemaal, Marriedgirl: Fijne vakantie, geniet er nog maar lekker van! LadyAngelina: welkom hier, en natuurlijk nog gefeliciteerd! Vaam: Auw, blaasontsteking. Klinkt best wel heftig met bloed plassen enzo. Ik hoop dat je er snel vanaf bent! Axioma: vind het kamertje ook erg leuk eruit zien hoor. Wij gaan morgen nog een echo laten maken, die man gaat dan al kijken naar het geslacht. Hij zei dat als het een jongetje is ze het toch best vrij vroeg kunnen zien, en als hij het niet kan zien, dan mag ik 1 a 2 weken later gratis terugkomen Dus wij helemaal blij, want we zien ons ukkie dan waarschijnlijk 2 keer voor de prijs van 1 Gisteren geluisterd met de Angelsound, en wat klonk het weer mooi zeg! We hoorden hem zelfs schoppen, was echt zo ontzettend leuk!
Dank je wel Mieke, jij hebt lekker geshopt lees ik! Leuk joh! Ik heb van de week ook een bh gekocht... Een maat gegroeid, zowel in de breedte als in cup. Waar ga jij naartoe op vakantie?
bedankt allemaal! Ik moet nog even aan het tempo en snelheid van jullie posten wennen hoor maar dat komt vanzelf goed
hihi dank je Angelina.. Had je gegevens trouwens toegvoegd aan de lijst, geen idee of je het al gezien had?
Mobiel super foto. ladyangelinam Van harte welkom hier. Spannend hoor morgen die echo hoop dat jullie kunnen zien wat het is. Veel plezier. Mieke heerlijk he shoppen. Vanmiddag bij de kapper geweest heeeeeeeeerlijk. Heel nieuw model genomen. Niet meer zo standaard kapsel. Zelf justin zag het en dat wil wat zeggen. Hij zei ik heb een nieuwe mama. hihi. De 20 weken echo zit er bij ons allemaal aan te komen. Gaan we het elkaar vertellen of zijn er nog meiden die het voor hun zelf willen houden? Wij maken er zelf geen geheim van.
Wij maken er ook geen geheim van hoor! Zullen we trouwens van de mensen die het weten en ook willen zeggen de uitkomst ook op de lijst zetten? Lijkt mij wel erg leuk! Kun je ook gelijk zien of de kalender en moedergevoel vaak klopt