Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Uk, spannend ik hoop dat hij het geslacht kan zien!
    En goed idee van de lijst. Zat ik zelf ook aan te denken. Lijkt me wel leuk om te zien wat iedereen gaat krijgen enzo.

@Mieke, fijn die nieuwe winkel in de buurt!

@Mobiel aaaaaaaaaah gut toch wat schattig!

@Maatje, lekker he een nieuw kapsel. Heb ik vorige week dinsdag ook gekregen!
    Enne, wij maken er ook geen geheim van. Iedereen mag weten wat wij gaan krijgen!

@LadyangelinaM haha ik kan nog steeds niet wennen aan het tempo. Als ik een paar dagen niet ben geweest dan zijn er zoooveel pagina's bijgekletst! :). Maar tis wel gezellig :D.

@Axioma, wat een leuk kamertje zeg! :D Ziet er echt super uit!

@Vaam, he getsie wat naar zeg. Ik hoop voor je dat het snel over is! En maybe inderdaad maar granberriepillen slikken. Ik dronk vroeger veel van dat sap omdat ik chronische blaasontsteking had. Helpt goed!

Over mezelf...heb sinds vandaag eindelijk een beetje energie gekregen! Duurde echt heel lang. Heb gelijk boodschappen gedaan en huishouden. Was wel snel uitgeput. Hebben meerdere dit? Zo weinig energie nog? Ik hoorde dat het na de 3 maanden weer terug kwam. Nou, ik ben ruim 4 maanden en nog niks hoor. Tot vandaag dan.

Iedereen fijne avond!

2. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hey allemaal!

Daar ben ik weer! Volledig uitgeput en er even helemaal klaar mee... Ik ben echt helemaal gesloopt. Vriendlief is verkouden en die SNURKT! Verschrikkelijk! En ik mag om 05.45 er wel weer uit... :( :(
    Zo, genoeg geklaagd... ;)

Ik las dat we weer een nieuwe zwangere bij hebben...LadyangelinaM WELKOM!

@Mobiel: Wat een super gave foto van jullie zoon!

@Axioma: Leuke kamer hoor! Kan zelf niet wachten om ook te gaan beginnen...hihi

@Uk80: Het zou wel super tof zijn als je het geslacht al zou kunnen zien. Ikkan echt niet wachten tot 30 sept.

Zo meiden...Nu ga ik even lekker douchen en dan gaat vriendlief me lekker masseren met de massagebar van de Lush, WAT EEN UITKOMST... ;) :)

Liefs
    Karina

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaampje: jemig, die blaasontsteking was wel erg acuut zeg. Gelukkig slaat de penicilline wel goed aan. Balen dat je effe gebloed hebt na het vrijen met je nieuwe liefde, maar schijnt niks ergs te zijn hoor.

@ Caro; lekker hoor, vakantie plannen zo na een verbouwing. Fijn dat het achter de rug is.

@ Mobiel: klinkt als een geslaagd verjaardagsfeestje voor Tim!

@ Neggers: oooh arme jij, ik hoop dat jullie je allemaal gauw weer wat beter voelen!

@ Axioma: wow, wat zijn jullie al ver met de babykamer. Die van ons moet nog geheel en al verbouwd worden. We hebben een nieuwe camera, ik zal eens kijken of ik vanavond ook wat foto's voor in mijn album kan cheffen. Kan ik jullie effe chockeren met de afmetingen van mijn buik en de babykamer (zeeeer klein en nog totaal ongeschikt op dit moment).

@ Mieke: jij ging toch zeilen in Griekenland? Met Amorgos toevallig? Ben ik aantal jaar geleden ook mee op zeezeilcursus geweest. Helaas haalde ik toen net het laagste niveau, terwijl ik mijn hele leven al zeil. Maar ja, met een grote kajuit, op zee en navigeren is het toch wat anders dan met een valkje op de friese wateren... Tof dat jullie meteen al flottielje durven, zou ik echt nog niet durven....

@ Ladyangelina: welkom!

@ Uk; veel plezier met de echo morgen!

@ Maatje: wij gaan er ook geen geheim van maken hoor!

Zo zeg: eerste werkdag zit er op. Na drie uur liep ik al met een rood en gespannen hoofd rond. dan ga ik een beetje hyperventileren van alles wat er op me afkomt. ik werd direct al 2 vergaderingen ingesleurd, die niet ingepland waren voor mij, maar waar ik wel nodig was. Kon om 13.00 pas mijn mailbox gaan checken, slechts een 100 belangrijke mailtjes.... Heb mijn gewone post nog niet eens kunnen openen vandaag. Oftewel: morgen eerst een prioriteitenlijstje maken anders moet ik aan het eind van de week opgenomen worden vrees ik. Tsja, das dan de pech als je de enige bent die jouw taken doet in het bedrijf.....

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

OMG die heb ik ook nog liggen in de badkamer... Nooit meer aan gedacht :confused: Hmm zal manlief maar eens lief aankijken O:)

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Kan iemand effe helpen met hoe je die foto's moet uploaden. kreeg de melding dat de foto's te grote bestanden zijn. Hoe kan je die foto's nou handig verkleinen dan? Met welk programma bijvoorbeeld?

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Een massagebar van Lush? wat moet ik me daarbij voorstellen :confused:

Mobiel, wat een schitterende foto van Tim zeg, heel schattig.

Wij gaan er ook geen geheim van maken hoor, tenminste als het aan mij ligt.
    Mannetje riep een tijdje geleden nog wel, zullen we het dan voor ons zelf houden......WAAROM?

Noppie, idd Flottielje zeilen, we gaan met Evenementsreizen.
    NL leiding en NL cursus daar. We zijn eigenlijk ook wel heel erg benieuwd.
    Maar ja als het echt heel moeilijk zou zijn zouden ze het niet op deze manier aanbieden denk ik.
    Spannend is het natuurlijk wel.

Vaam, oeh al lekker saampjes intiem geweest, toch ook wel weer spannend.
    Zal misschien aan de ene kant wel even een raar idee geweest zijn, of viel het mee?

Dayenne, fijn dat je weer een beetje je energie terug hebt.

Meiden hebben jullie na het avondeten ook zo'n last van een harde (boven)buik?

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: foto verkleinen kun je ook hier op de site, staat ook links in het rijtje ;)

Mieke: ja ik heb ook een harde bovenbuik na het eten hoor! en vaak 's morgensvroeg als ik wakker word ook.
    Erg vervelend vind ik het zelf.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ken je de winkel Lush? daar verkopen ze alleen maar zeepjes enzo. En daar hebben ze dus een soort bodyboter/zeepgeval waarmee je kunt masseren. Is echt heerlijk!

9. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat is een soort boterklompje met zaadjes erin (tenminste die van mij dan, er zijn meerdere soorten), die heerlijk je huid stimuleren en heerlijk ruiken. Zo'n boterblokje is beter dan olie, want olie koelt je huid erg snel af en boter reageert heel erg op lichaams warmte dus trek het lekker snel in en toch blijf je lekker warm, hoef je jezelf niet toe te dekken... ;) ;)

Het is echt heerlijk, een dikke vette aanrader!

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Die van mij is met chocola, en ruikt daar ook naar :)

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda

oh die zijn zo heerlijk! wij hebben ze bijna allemaal.... hihi echte lushies... en verslaafd :D

Dank jullie wel voor de complimentjes van onze babykamer

@mobiel, wat een geweldige foto van je zoontje met die taart :D

12. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    En kopen bij de Lush steun je ook goede doelen. e helft van alles wat ze verkopen gaat naar het goede doel en alle producten zijn 'eerlijk', alles puur natuur niets is chemisch. Dus alleen maar beter voor jou en je lichaam!

Zo... en nu ga ik gemasseerd worden. He's calling..... ;)

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden is het normaal om in je 19e week nog ongikrampen te hebben?
    Ik heb dit sinds gister, en maak me nu echt zorgen :(. Ben echt een onzekere muts hoor...Ik ga morgen sowieso even de vlos bellen, maar vraag me af of jullie er ook last van hebben.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi ken Lush wel, maar de massagebar dus niet.
    Hahaha hmmm nou dat zie ik hier niet snel gebeuren, douchen nooit samen.
    Hahaha zijn niet meer zo romantisch geloof ik. ;)

Dayenne, het kan bandenpijn zijn, je banden rekken op.
    vk bellen kan nooit geen kwaad! hoop dat het niks is en dat ze je kan geruststellen.

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ Dayenne, heel af en toe voel ik ook nog wel eens ongikrampen. Niet altijd even sterk, maar wel aanwezig. Misschien is het nu je baarmoeder die groeit!?

@ Mieke, dit zijn ook geen massagebars voor onder de douche hoor! echt voor op je droge huid. Je kunt ze ook als bodylotion gebruiken, ze ruiken in elk geval erg lekker!

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt voor je reactie Mieke.
    Pff vermoeiend is dit hoor, al die zorgen de hele tijd. Ik heb wel flinke steken enzo, daar maakte ik me geen zorgen om. Maar dit lijkt net of ik ongi ga worden, das wel ff schrikken.

Zal morgen wel laten weten wat ze heeft gezegd ;).

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Axioma, ja zou goed kunnen natuurlijk! Ik vind het gewoon eng omdat de laatste keer dat ik ongikrampen had, was ik ongesteld. Dus zwanger en ongikrampen passen voor mij nog niet bij elkaar. Ik hoop dat het bandenpijn is!

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He dames,
    Wat kunnen jullie kletsen zeg. Ben een paar dagen niet geweest ben gewoon te druk en onze werknemer is er ook al weer vandoor.

Mobiel nog gefeliciteerd met Tim, en wat een super leuke foto!

Vaam, fijn hoor een nieuwe vlam. Hopelijk voel je je er goed bij. Geniet er in ieder geval van

Wij werden vanmorgen gebeld of we vandaag bij de gyn konden komen ipv van vrijdag. En tuurlijk kunnen we dat. Een erg leuke man, en we kregen toch nog een echo. Heerlijk is dat. Bij iedere controle krijgen we dus inderdaad een echo. En wij weten het geslacht dus sinds vanmiddag. Mijn gevoel zei een meisje maar we krijgen dus een jongentje.
    We willen het verder wel geheim houden voor familie en vrienden, maar dat lukt ook wel

Fijne avond allemaal

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors wat gaaf dat jullie nu weten dat het een jongetje is.
    Gefeliciteerd!
    En wat fijn dat jullie bij iedere controle een echo krijgen zeg.
    Tja dat zal wel weer het verschil met het buitenland zijn ;)
    Goh, dat ze dat toch nu al zo kunnen zien zeg. Met een jongetje is het wel makkelijker geloof ik.

Ik was net even naar een echobureau in de buurt aan het zoeken voor een 3D echo.
    Wil dat zo'n beetje met 24 weken doen.

Dayenne, ik denk dat je dit gevoel voorlopig nog wel een paar keer zult gaan terug krijgen.
    Alles rekt en strekt op in je buikie.
    Geen zorgen maken meid enne gewoon even de angelsounds pakken en luisteren.

20. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Sjors wat leuk dat je het weet, gefeliciteerd.

Wie zit er ook op RTL te kijken " Hoe word ik Mama" met Bridget Maasland?

Deel Deze Pagina