Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoi meiden!

Opstartproblemen, nog steeds moe... Ja, herken het wel.
    Ben ook nog steeds iedere dag misselijk. Pff, ben echt bang dat ik daar de hele zwangerschap last van ga houden. Hindert mij echt in alles wat ik doe, steeds weer die misselijkheid overwinnen om iets te gaan doen, bah.
    Kan maximaal per dag naar 1 winkel toe. Als ik te lang in de rij moet staan word ik helemaal niet goed en thuis aangekomen, stort ik weer neer. Moet dan echt liggen meestal.
    Vind het maar zwaar hoor, die zwangerschap! Ik ben geloof ik erg gevoelig voor hormonen. Tja, if that is what it takes to become a mummy...

Was gisteren voor controle bij de vlos. Alles goed, hartje weer gehoord, alleen wat lage bloeddruk.
    Zij zei dat bandenpijn net zo kan voelen als ongipijn. Heb ik dus ook af en toe. Vooral in mijn rug, opeens een uur lang behoorlijk pijnlijke krampen. En soms wat van die steekjes idd in mijn liezen ofzo. Maar kan geen kwaad dus.

Heb gisteren ook Bridget gekeken. Leuk he, die zwanger programma's?! Ben ook de afleveringen van Babyboom aan het terugkijken (via uitzending gemist). Heb vorig jaar niet alles gezien.

En we moeten nog steeds jongensnamen verzinnen! Meisjesnamen hebben we al een hele rij leuke, maar jongensnamen lukt maar niet. Heb al een paar boekjes doorgespit en behoorlijk grote namen-sites, maar jongensnamen komen we niet over uit!

xx

2. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Mobiel: grappig topic zeg! nooit bij stil gestaan :)

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hahha ja ik ook niet, maar zag zoiets ergens anders en had zoiets van: hé, da's leuk :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Married, idd aftellen is begonnen, hier ook hoor.
    Moet nog wel heel wat doen, maar er speelt al van alles door mijn hoofd, van wat moet ik mee en dan leg ik het maar vast klaar voordat ik het vergeet.

Noppie, nee we zitten saampjes op ons eigen zeilbootje.
    En als het goed is zijn er nog meer dus zijn we met een groep, ieder zijn eigen boot en een boot met de NL leiding zeg maar.

Mobiel, ga ook even spieken hoor.

Hier nooit zo veel last met opstarten 's ochtends, ben een echt ochtendmens.
    Mannetje is meer een avond mens, dus dat is vast geregeld met de kleine straks en het voeden, hahaha.

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Sjors van harte met jullie zoon.

Mobiel ga ook even kijken.

Gisteren grote ruzie met manlief gehad. Mannen soms krijg je er gewoon genoeg van. Bij justin hielt hij nog wel rekening met me en nu de 1e maand. nieuwe is er af dus gewoon doorgaan en niet zeuren. Waren een boel kleine dingen en gisteren barste de bom. Heeft hij ook nog eens gezeur op het werk en het wordt op mij afgereageerd. Heel fijn. Zijn hoofd is gewoon op zijn werk kan alles wel 10x vertellen. bah

Zo even lekker van me afgezeurd.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heel herkenbaar hoor Maatje!

Hier was vriendlief in het begin heel behulpzaam. Mocht niks meer doen en alles was teveel. Maar nu inderdaad het nieuwe eraf is lijkt het soms of hij vergeet dat ik zwanger ben. Moet maar 'gewoon' alles doen en hij maar klagen dat hij het huishouden moet doen (terwijl ik elke dag kook en de wc's schoonmaak enz). Hij vind dat ik meer moet doen :(.

Dus ik begrijp helaas hoe je je voelt! Mannen...*^%^&(^%$@#

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dayenne Die van mij doet alleen de kattenbakken de rest doe ik allemaal.

Hij belde net op denk dat hij het wel door heeft dat mijn emmer vol is.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goh das wel fijn he!

Bij mannen duurt het meestal even voor het kwartje valt denk ik...Mijn vriend heeft er meestal dagen voor nodig om te snappen waarom ik nou zo boos werd om iets *zucht*...

9. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Mobiel, Leuk die topic zeg heb het ook gelijk opgezocht.

@Maka, Ben ook nog steeds misselijk en mij moet je ook niet te lang in een rij laten staan gisteren viel ik bijna van me graadje. Heb ook ontzettend last van me hormonen.
    Over een jongensnaam zijn we eruit over een meisjesnaam is nog niet nagedacht want we zijn allebei overtuigd dat het een jongetje wordt dus ik kan niet wachten op de 20 wk echo.

@Mannen, bij hun duurt het zeker even voor het kwartje valt, heeft die van mij ook weleens last van.

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Over namen...wij hadden allebei al voordat we elkaar kenden dezelfde meisjesnaam in onze hoofd :D. Dus die staat al vast (wel samen de 2e en 3e naam verzonnen). Een jongensnaam duurde wel lang bij ons, we konden geen leuke bedenken. Tot we een heel schattig jongetje op tv zagen, met een super leuke naam! Dus die hebben we ook al (en 2e naam ook al).
    Maar ik heb toch het gevoel dat het een meisje is :).

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier doet mannetje wel zijn best hoor.
    Mag niet te zwaar tillen en niet strekken en rekken, hahaha.
    Maar merk doordat hij erg druk is dat het huishouden er wel bij inschiet.
    Gelukkig komt vrijdag de hulp weer.

Nou zeg, ik zit lekker aan een bord vers fruit te ontbijten...
    Ineens zo'n onbestemd gevoel in mijn maag, gelukkig is de wc pot niet al te ver, gooi ik alles er weer uit.
    Nog helemaal niet gehad tijdens de zwangerschap, waarschijnlijk een stukje tussen dat niet helemaal tof was.
    Tja, nu kijk ik naar de rest wat nog op mijn bordje ligt en ben bang dat ik dan weer moet kotsen.

:(

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Das zonde van het fruit Mieke :) :) :)

Mijn mannetje doet nog steeds heel erg veel en ik mag niet al teveel doen van hem. Heb ook een lichamelijk zwaar beroep, dus heb genoeg energie daarvoor nodig. Al is hij wel blij dat ik weer wat meer energie heb en dus ook weer wat in het huishouden doe ;) ;)

Verder hebben wij ook al tijden een meisjesnaam, maar een jongensnaam wil nog niet lukken. Maar goed, als de 20 weken echo uitwijst dat het inderdaad een meisje wordt, dan hoeven we er niet over na te denken haha. Alhoewel er zijn natuurlijk ook wel een kindjes geboren waarbij het toch een ander geslacht was dan van tevoren voorspeld!

Ben lekker vrij vandaag en morgen en dan nog 2 daagjes werken.....
    Vanmiddag het wiegje en de stof naar degene brengen die het wiegje gaat bekleden voor ons. Ben echt heel beniewd wat het gaat worden.

Zaterdag mogen we de kinderkamer en wagen ophalen...wordt heel echt nu hihi.

Daffie

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke, he getsie! Gek gevoel he.. sterkte ermee!

@ namen. Meisjenaam staat hier al tijden vast. Jongensnaam blijft lastig, al hebben we nu wel een naam die we beiden mooi vinden, dat is al heel wat! Maar eerst de 20 weken echo maar afwachten...

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier meidennaam ook al klaar!
    Jongensnaam wat mij betreft ook wel, maar mannetje heeft nog zijn voorkeur voor een naam die ik eigenlijk niet als 1e naam wil, 2e naam vind ik oke.
    Dus idd de 20 weken echo afwachten.
    Oh spannend, kan eigenlijk niet wachten.
    Maar ja zo met die vakantie er tussen schiet het lekker op.
    Nog 3 weken.

Heb maar 2 beschuitjes gegeten en het fruit weggegooit, idd zonde van het fruit.

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Wij zijn nog niet met de namen bezig, eerst kijken wat het wordt, kunnen we dan gerichter nadenken!

16. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Wij zijn ook al helemaal klaar met de naam. Hadden eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam, maar het eerste is niet meer nodig!

Ben wel heel blij met de naam voor ons meisje, past ook helemaal bij ons!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou maakt me allemaal wel heel nieuwsgierig naar elkaars namen hoor.

18. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    hahahah ja mij ook

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ik ben ook wel benieuwd!

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn mannetje is ook zo lief! Hij is dan ook veel meer in de wolken dan ik.
    Steeds vraagt ie of ik m weer voel en dan wil ie ook weer voelen.

Hij is ook veel opruimeriger dan normaal. Zomaar uit zichzelf vanalles opruimen, hij 'ziet' het ook beter als iets gedaan moet worden, dat is wel geweldig hoor. Hopelijk blijft dat ook zo als de kleine er is! Haha

Deel Deze Pagina