Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hoi lieve meiden,

een paar dagen terug had ik een heel stuk tekst getypt met hoe het ging e dat ik iedereen bedank voor de felecitaties etc. Dus ik dacht ik zal vandaag eens de reacties lezen maar kon het bericht van me zelf niet vinden, waarschijnlijk is er iets misgegaan. Ik heb vandaag weer een test gedaan (test nr 5) en er stond zwanger. Alleen ik ben nu enorm bang, verdietig en noem maar op. Ik heb niet echt symptomen ja ik ben moe verder niks. Heb wel diaree en soory meiden maar moet echt echt kwijt want anders zit ik er de hele dag mee. ben dus naar de wc gegaan en zo een klein klein soort propje bloed zat er maar het was niet echt groot ongeveer als een doperwt nu weet ik niet 100% zeker of het bloed was maar heb gelijk met trillende handen het zh gebeld en verteld hoe of wat de assistente zei maak je geen zorgen omdat ik bij het afvegen ofzo geen bloed heb ze zei het zal vast wel door je diaree komen. Maar toch maak ik me zooooo zorgen na 2 jaar zo gelukkig zal alles nu wel goed zijn?

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat een goed idee zeg..ik heb de vorige keer mijn ouders een kaart gestuurd met daarop::;hoera jullie worden opa en oma!

deze keer wil ik denk ik ook zoiets doen, maar we wachten 8 juli af dan weten we weer.
    Ik ben namelijk de vorige keer bevallen met 28 weken :confused:
    Het was echt een heel zware periode..kunnen jullie lezen op mijn babysite.

dus nu hebben we helaas weer een kans op een vroeggeboorte en echt waar dat gun je niemand...
    je bent zo gelukkig met je kindje maar ozo bang om het weer te verliezen.
    En helaas kun je zelf niets doen ...hunh moeten vechten...
    maar goed nu duimen we dat deze ukkepuk de 40 weken mag overschrijden hahaha

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Och meid toch...komt vast goed. Zoals de assistente al zei heb je geen bloed bij het afvegen gehad en je bent aan de diaree, dus misschien is er daar een adertje gesprongen. Het kan zoveel zijn. Snap overigens wel dat je nu in spanning zit, maar is vast nergens voor nodig.
    En dat je weinig symptomen hebt zegt ook niet alles hor. Ik en nog meerdere met mij (lees maar eens een beetje terug) hebben ook weinig tot geen last van kwaaltjes.
    Wanneer heb je je eerste intake of echo?

Knuf Vaam

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Titillisko:

Ik heb ook geen kwaaltjes, ben niet misselijk niets!

Enige waar ik last van heb is Bekken Instabiliteit, en daardoor had ik eigelijk al kunnen weten dat ik zwanger was, want ik kreeg er last van vanaf 24 mei, da's dus na de innestelling geweest :confused:

Ik voel me ook niet zwanger, in tegendeel zelfs, moet soms echt ff naar die tests kijken om te beseffen dat het echt zo is!

Ik ben aan de ene kant echt blij dat ik geen kwaaltjes heb, want bij Tim had ik het wc-pot-knuffelen uitgevonden, hing er echt hele dagen boven :eek:

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Sonya one love,

Leuke site zeg! Zo zie je ook nog eens tegen wie we allemaal aan het kletsen zijn. En heb je dagboek globaal door zitten lezen, dat is heftig geweest zeg. Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen.

Liefs Vaam

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey mobielfreak:

Ik heb de snelkoppeling naar de lijst ook in mijn onderschrift gezet, goed?

Liefs Vaam

7. Leuke kaart Mieke! Ik voel me terwijl ik aan het typen ben ook licht in mijn hoofd worden. Raar hoor, zo moe zijn van niks.

Dank je voor het aanpassen van de lijst Mobielfreak.

Ik heb vandaag drie kraamkadootjes gekocht voor drie verschillende vriendinnen. En er zijn nog twee die nu nog zwanger zijn. Niet normaal meer toch? Mezelf ook getrakteerd op een zwangerschapsdagboek.

@Tirtilisko, het is vast van de diarree. Dat heb ik ook wel eens gehad toen ik niet zwanger was. En volgens mij heb je een verhoogde kans dat de adertjes knappen als je zwanger bent. Hopenlijk raak je de spanning een beetje kwijt. Sterkte.

@Sonya, tjonge 28 weken, kan me voorstellen dat dat veel impact op je heeft. Ik duim voor je de beeb nu langer in je buik blijft.

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Vaam, ik wist al wel dat die site bestond en had ook al wat leuke dingetjes in gedachten. Maar heeft geen nut mijn mams die ziet dat zo goed aan me.

9. Iemand al iets van Pat gehoord? Pat ik ben hard aan het duimen voor je.

10. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ilioza welkom en gefeliciteerd meid. Jullie vakantie was zeker dubbel zo plezierig met zo'n positieve test!

Mieke wat een leuk idee!

tirtilisko, probeer je niet druk te maken meid.. Zolang je geen bloed verliest lijkt het me niet ernstig.
    Ik heb zelf ook geen symptomen en was gister ook aan de diarree..

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mupkuh: had jij het nog niet verteld dan? Zo niet, hoe en wanneer? (ben niks nieuwsgierig hor ;)).

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    bedankt vooor jullie reacties. Volgens mij is er ook niet echt iets om mij zorgen te maken omdat het een vaginaal bloed verlies was. Maar ja.... pff na zo lang wachten eindelijk genieten maar toch gaat de tijd zooooo langzaam ik maak me toch echt steeds zorgen klopt het hartje wel is alles wel goed etc ik heb 23 juni mijn eerste echo. Wel fijn om te lezen dat er meerdere zijn zonder kwaaltjes echt raar ik merk niks. Ja soms rugpijn buikpijn soort ongi krampen. echt gek ik weet het maar :confused: ik knijp soms in mijn borsten hihi geef ze soms echt zo een knijp of sla er in van gaat het pijn doen maar nee hoor hihi :)

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nee helaas, zat me ook af te vragen hoe het vanmiddag is afgelopen. Aangezien ze nog niks heeft laten horen ben ik bang voor het ergste, maar hoop van niet. Vind het zo erg dat ze constant in die onzekerheid zit, hoop echt dat ze positief nieuws heeft ontvangen.

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Gaat zeker langzaam he :( ....ook hier ben ik de dagen aan het aftellen tot mijn 1ste echo. Ik heb de mijne op de 28ste, bij 7 weken en 3 dagen. Hoop ook zo dat alles goed zit, maar moet er ook gewoon vanuit gaan dat het goed zit :). En dat je borsten geen zeer doen dat kan. Mijn moeder zegt daar ook nooit geen last van te hebben gehad. De mijne doen alleen 'pijn' (het is maar net wat je pijn noemt, prettig is anders) als ik er op duw. Maar bijvoorbeeld 's morgens lijken ze minder pijn te doen :( , snap er af en toe ook helemaal niks van :)

Liefs Vaam

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mobiel: wil je tirtilisko op de lijst zetten bij 12 februari. Thanx

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, het zal vast niets zijn meid.
    Probeer je niet al te druk te maken.
    Bij mij knapt er ook wel eens een adertje bij het poepen ;)
    De eerste keer dat ik dat had schrok ik me rot.
    En zolang het geen vaginaalbloed is is er niets aan de hand.
    Enne, ik voel ook niks hoor op wat moeheid en mijn borsten na.
    Zou ook wel wat meer bevestiging willen voelen als bmkrampjes of zo.

Pat! waar ben je meid.

Mannetje zei net dat hij het toch wel moeilijk vond het voor zich te houden, hihihi.
    Dus ik leg daarna het fotoboekje voor zijn neus (had ie nog niet gezien).
    Zullen we het met vaderdag geven.... ja is goed.
    Pffff ik zou niet hebben kunnen wachten tot na de 1e echo hoor.

Mup, ik zie mijn moeder vrijdag, ik ben benieuwd of ze wat aan me ziet.
    Moeders zien toch altijd alles he? Nu moet ik nog wel proberen mijn mondje te houden vrijdag.

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @vaam bedankt meid :)

@mobielfreak jij ook alvast bedankt meid

@all nou meiden ik ben weer naar de wc geweest geen 1 druppeltje bloed te bekennen. Dus volgens mij maak ik me om niks zorgen ik moet gewoon leren niet zo panisch te zijn hihihi :)

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dat jullie het zo voor jullie kunnen houden hihi zou willen dat ik dat ook zou kunnen :) Maar 2 jaar lang alleen maar negatieve testen en dan eindelijk positief. :confused: :oops: Ik heb echt mijn hele tel lijst met famillie en vrienden gebeld vraag me af hoe hoog mijn rekening wordt hihihi

19. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Nou bij mij weten ze het ook allemaal al hoor, ik weet dat ik zwanger ben maar dringt nog niet zo door denk als ik hardje heb gehoort dat ik het pas echt besef.
    Gr Knorretjuh

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @knorretjuh ja bij mij dringt het ook maar niet door ik wacht ook vol spanning op mijn eerste echo. Wat leuk we zijn even ver :) wanneer heb jij je eerste echo?

Deel Deze Pagina